پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۰۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 27 فروردین 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 فروردین 1394 بسیج 2 فروردین 1394 بسیج 3 فروردین 1394 بسیج 4 فروردین 1394 بسیج 5 فروردین 1394 بسیج 6 فروردین 1394 بسیج 7 فروردین 1394 بسیج 8 فروردین 1394 بسیج 9 فروردین 1394 بسیج 10 فروردین 1394 بسیج 11 فروردین 1394 بسیج 12 فروردین 1394 بسیج 13 فروردین 1394 بسیج 14 فروردین 1394 بسیج 15 فروردین 1394 بسیج 16 فروردین 1394 بسیج 17 فروردین 1394 بسیج 18 فروردین 1394 بسیج 19 فروردین 1394 بسیج 20 فروردین 1394 بسیج 21 فروردین 1394 بسیج 22 فروردین 1394 بسیج 23 فروردین 1394 بسیج 24 فروردین 1394 بسیج 25 فروردین 1394 بسیج 26 فروردین 1394 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 28 فروردین 1394 بسیج 29 فروردین 1394 بسیج 30 فروردین 1394 بسیج 31 فروردین 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۲    
حمایت صریح سخنگوی ارشاد از کسی که.....
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۲    
قادری نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: به جای نگرانی بابت حذف تحریم ها باید نگران انتخاب استراتژی ها و وضع مدیریت ها باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۳    
دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاه های آذربایجان غربی طی بیانیه ای خواستار عذرخواهی کتبی عربستان از ملت ایران شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۸    
انتظار داریم که ورزش همگانی در شهرستان آبیک رونق گیرد، زیرا هرچقدر ورزش همگانی در جامعه ترویج یابد، سبب ارتقای شور و نشاط در آن جامعه می شود و هیئت های ورزشی آبیک باید در این راستا گام بردارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که طلاب ابتدا باید خلأ معنویت را در وجود خود پر کنند، گفت: تا زمانی که این خلأ جبران نشود نمی توان معنویت را به جامعه منتقل کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۹    
همایش دولت و ملت، همدلی و همزبانی در اجرای اقتصاد مقاومتی با سخنرانی سردار شریف، معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قم برگزار می شود
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران در علوم قرآنی پیشتاز باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری بسیج: مردم شبستر نیز با پیوستن به کمپین دفاع از پاسپورت ایرانی، خواستار محاکمه عوامل جنایت فرودگاه جده شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۳    
رئیس دانشگاه آزاد از اجرای طرح تجمیع دانشگاه آزاد به صورت گسترده در سطح کشور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۵    
یک روزنامه اصلاح طلب نسبت به فعالیت های اقتصادی برخی مدیران دولتی و اثر احتمالی آن بر فساد هشدار داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۹    
لحن تند روحانی رئیس جمهور ایران به خاطر فرمول مشکوک آمریکایی هاست .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۶    
سردار شاهوار پور اظهار داشت:شهید سوداگر یکی از گنج هایی بود که واقعا گمنام بود باید سردارشهید سوداگر به نسل امروز معرفی شود تا جوانان از این شهدای والا مقام الگو بگیرند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۶    
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین از آغاز ثبت نام مرحله چهارم طرح تربیت حافظان قرآن کریم از فروردین ماه امسال در سطح استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۰    
گرامیداشت یاد و خاطره 62 شهید شهر محمودآباد نمونه و دهستان اقبال غربی و اربعین دو شهید گمنام با حضور سردار عروج در شهر محمود آباد نمونه برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: شرکت پژوی فرانسه بدون داشتن یک دفتر و یک ریال سرمایه گذاری سهم خود را از بازار ایران به دست آورد و باید گفت با وضعیت فعلی نمی توان آینده روشنی را برای صنعت خودروسازی کشور ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۳    
رئیس شورای هماهنگی بانک ها گفت: اگر نرخ سود سپرده های بانکی 3 تا 4 درصد بیشتر از نرخ تورم و حدود 20 درصد باشد، بانکها با آن موافقند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۸    
مبتکر میبدی بعد از سالها تحقیق و پژوهش در مرکز رشد و فناوری میبد به سه دستاورد مهم علمی در حوزه گیاهان دارویی دست پیدا کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۵    
دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی افزود: ما مفت و مجانی توسعه بین المللی و جهانی سرعین را از دست داده ایم و آن را با ساخت و سازهای بی قواره به یک مکان غیرقابل جذاب تبدیل کرده ایم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۹    
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا در جمع طلاب شهر گرگان گفت : یمن در حال حاضر آتش زیر خاکستر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر "اجازه ورود هیچ نامحرمی را به تأسیسات نظامی نمی دهیم" گفت: با تکیه بر موشک به اینجا نرسیدیم بلکه همه اینها حاصل پیام انقلاب بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۴    
وزیر بهداشت در همایش پزشکان عمومی تاکید کرد: تولیت نظام سلامت باید با وزارت بهداشت باشد؛ در حالیکه بیمه ها و هزینه کرد خارج از وزارت بهداشت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۸    
آیت الله نوری همدانی به انتساب برخی مطالب نادرست به حضرت امام خمینی(ره) واکنش نشان داد و تاکید کرد که دیدگاه های حضرت امام را باید با مطالعه فرمایشات و وصیت نامه ایشان بدست آورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۵    
معاون وزیر امور خارجه گفت: مقامات عربستان سعودی و در عالیترین سطوح اعلام کرده اند که عوامل خاطی فرودگاه جده دستگیر شده اند و مجازات خواهند شد و ما نیز خواستار تسریع در انجام مجازات عاملین این اقدام ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۴    
جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه سرگشاده خطاب به هاشمی گفت: خدا را شاکریم که حضرت امام، 21 جلد نورانی از سخنانشان را در میان امت به یادگار گذاشتند تا کسی نتواند امامی را که خودش تولید کرده به جای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۱    
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه با تصویب طرح نظارت کنگره بر توافق هسته ای ایران اختیار تعلیق تحریم ها از دولت اوباما گرفته می شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۸    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انصارالله توان نظامی زیادی برای نبرد دارد، از توان موشکی برخوردار است و زره پوش و توپخانه در اختیار دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۷    
مفتی سعودی برای توجیه تجاوز نظامی ارتش عربستان و کشتار مردم یمن گفت: ما به دنبال جنگ نبودیم، بلکه ناخواسته به آن مبتلا شدیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۴    
جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بزرگ ترین تقابل ما با دشمن در میدان فرهنگ و هنر است که تقویت فرهنگ و هنر دینی بهترین ابزار برای مقابله با تهاجم اعتقادی و فکری استکبار جهانی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ما در استان بوشهر در عرصه توانمندسازی هنر نتوانسته ایم به خوبی از شرایط استفاده کنیم و موفق باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۰    
سرهنگ حمید خرمدل در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: هفته عقیدتی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۳    
خبرگزاری بسیج: مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی با حضور سردار نقدی در سپاه عاشورا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۴    
امامی گفت: سرگروه های حلقه های صالحین باید با بهره گیری از سبک زندگانی اهل بیت(ع) به خصوص بانوی نمونه حضرت زهرا(س) الگوهای حجاب برتر را برای متربیان تبیین کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۲    
خبرگزاری بسیج: مجمع عالی بسیج با حضور سردار نقدی و با ارائه گزارشکار کارگروه ها در موضوع تولید و اقتصاد در تبریز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۳    
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: بانوان امروز جامعه ما وظیفه سنگین تری نسبت به آقایان در عرصه مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بر عهده دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۳    
امام جمعه کبودراهنگ با تاکید بر ارتقای کیفی آموزش گفت: دانش آموزان باید از غذای روحی و معنوی سالم استفاده کنند تا از انحرافات فکری موجود در جهان امروز دور شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۳:۲۴    
خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه عاشورا با حضور سردار نقدی معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۸    
استاندار همدان با اشاره به سرمایه گذاری در استان همدان گفت: سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی از برنامه های اساسی در استان است که این مهم با رایزنی نمایندگان مجلس صورت گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۷    
خبرگزاری بسیج: با حضور سردار نقدی، علی قادری به عنوان جانشین فرمانده سپاه عاشورا معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۳:۰۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امسال در استان همدان خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۴    
مدیر حوزه علمیه سطح یک ملایر با بیان اینکه مرحله اول آزمون پذیرش سال 94-95 حوزه علمیه اواخر فروردین ماه برگزار می شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۶    
جانشین عقیدتی سیاسی لشکر 84 خرم آباد از ارتش به عنوان نخستین بازوی توانمند در تحقق اهداف نظام یاد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه تاکنون برای نشان دادن سبک زندگی فاطمی در جامعه موفق عمل نکرده ایم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۵    
مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران با تأکید بر جمع آوری زندگینامه و سیره شهدا گفت: باید با جمع آوری زندگینامه و آثار شهدا و خاطرات هم رزمان و همسنگران شهدا کتابی در خصوص هر یک از شهدای معرفی شده ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۲    
مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: تمام مشکلاتی که در جوامع و دنیا وجود دارد به دلیل فقدان تعلیم و تربیت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۳    
در آستانه 29 فروردین روز ارتش نیروهای مسلح لرستان با حضور در بهشت رضای خرم آباد با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۷    
دانشجویان دانشگاه دامغان در تجمعی به دعوت بسیج دانشجویی این دانشگاه با فریاد هایی رسا و مشت هایی گره کرده جنایات رژیم سفاک و وهابی آل سعود را در یمن و دیگر ممالک اسلامی محکوم کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۷    
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه علاوه بر معرفی شهید شاخص سال، در سال گذشته معرفی شهدای شاخص شهرستانی نیز در استان مصوب و اجرایی شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ونماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی به اجلاسیه شهدا گرانقدر 181شهید شهرستان میامی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۶    
خبرگزاری بسیج: از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این کلانشهر میزبان سایپای البرز بود که در پایان با نتیجه 2 بر 1 این تیم را شکست داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۷    
نماینده ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی شهرستان میامی گفت: عمل به سیره شهدا در تمامی ابعاد، کشور را از گزند توطئه های دشمنان حفظ می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۰    
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از معرفی سردار شهید حسن ترک به عنوان شهید شاخص سال 94 استان همدان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۷    
فرزند شهید محسن آبادی گفت: برگزاری اجلاسیه و یادواره ها شهدا در حقیقت ذکر ایثارگری بی دریغ شهدای این مرز و بوم و تذکری همگانی برای عمل به سیره شهدا است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۹    
با حضور تیم های ورزشی بسیجیان صدا و سیمای مراکز یزد، مرکزی، قزوین، قم و سمنان مرحله منطقه ای سومین دوره المپیاد ورزشی بسیج صدا و سیما پس از سه روز رقابت فشرده پایان یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۲    
خبرگزاری بسیج: آیین گرامیداشت روز مادر در پایگاه اباصالح المهدی خاصلر ایلخچی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۴    
با همت سپاه کربلا و جدیت معاونت بهداشت و درمان سپاه مازندران چهارمین همایش مسئولین موسسه خیریه شعب استانهای کشور با عنوان امدادگران عاشورایی از امروز به مدت دو روز در بابلسر مازندران آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۶    
همزمان با آغازین روزهای سال جدید پرسنل دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خاتم به همراه امام جمعه هرات درارتفاعات منطقه جنگل باغ شادی حضور یافتند .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۰    
به مناسبت هفته زن و به همت حوزه مقاومت حضرت زینب (س) هرات ، جشن میلاد کوثر در محل کانون آیت الله خاتمی این شهر برگزار شد .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۴    
همزمان با هفته زن، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و فرماندار خاتم از بازارچه مشاغل خانگی بسیج سازندگی ناحیه خاتم بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۸    
مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران استان یزد به همراه امام جمعه موقت یزد با امام جمعه شهرستان ابرکوه دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۹    
همایش آسیب شناسی موبایل و راهکارها به همت گروه سایبری شهید احمدی روشن امروز در سالن همایش های بنیاد نخبگان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۹    
با تصمیم سازمان بسیج ورزشکاران کشور، شهید ورزشکار بهرام اسدپور گلوگاهی به عنوان شهید شاخص ورزش سال 1394کشور معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۰    
دوره آموزشی راه اندازی و ارائه فعالیت های پایگاه در سایت صالحین با حضور مسئولین فضای مجازی پایگاه های حوزه شهدای محراب ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۷    
خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین معرفی جانشین فرمانده سپاه عاشورا در تبریز، از ایران به عنوان کانون توجه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۱    
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود گفت: برپایی نمایشگاه ها و اجلاسیه ها یک رخداد بزرگ فرهنگی و حرکتی بسیار خوب در جهت فرهنگ ایثار و شهادت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی را برگرفته از انقلاب مردم ایران دانست و گفت: سیاست های آمریکا در منطقه شکست خورده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مردم یمن می دانند که نباید امیدی به نهادهای بین المللی برای برقراری عدالت داشته باشند لذا آنها باید به طراحی مقاومت برپایه اراده ملی بپردازند تا پوزه کشورهای متجاوز را ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی که تاکنون توانسته 2 کارت زرد مجلس را از آن خود کند، باز هم برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان اسدآباد و قائم شهر به مجلس احضار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۵    
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدای گلگون کفن این مرز و بوم است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان به همراه هیئت همراه از نمایشگاه های اجلاسیه شهدا در میامی دیدن کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۱    
وزیر دفاع گفت: دولت عربستان که با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل به یمن تجاوز نظامی کرده،نه تنها موفق نخواهد شد بلکه زمینه فروپاشی خود را فراهم آورده.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۸    
اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهارات اخیر سران آمریکا مبنی بر کنترل بر مراکز نظامی ایران ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۴    
رئیس جمهوری روسیه در یک نطق تلویزیونی بااشاره به تحویل سامانه موشکی اس-300 به ایران تاکید کرد که تحریم های سازمان ملل علیه ایران شامل تجهیزات نظامی نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: ایام اعتکاف فرصت خوبی برای خلوت جوانان با خدا و کسب معرفت است و ارکان انقلاب اسلامی در این ایام باید برای جوانان تشریح شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی به نقش مهم جهاد سازندگی دردوران انقلاب وجنگ تحمیلی اشاره کرده و گفت: سنگرسازان بی سنگر پشتیبان اصلی جبهه های جنگ بودند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۱    
استاندار تهران با بیان اینکه هیچ یک از فمرانداران حق ندارند در انتخابات تبعیض قائل شوند گفت: ما حق نداریم در اجرای قانون تفسیر به رای کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل تأکید کرد که واشنگتن اطمینان خواهد داد که اگر ایران به طور کامل توافقنامه نهایی هسته ای را اجرا نکند، تحریم ها را مجدداً بدون حمایت شورای امنیت علیه تهران اعمال خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تغییراتی که در مجلس خبران رهبری ایجاد می شود، گفت: 13 نفر به عضو جدید به اعضای خبرگان رهبری افزوده می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۵    
همایش پیاده روی بانوان شهرستان سرخه به مناسبت گرامیداشت هفته زن برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۲    
رئیس ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان گفت: در آستانه کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان، تمبر یادبود شهدای سمنان به چاپ رسید که این تمبرها در روز برگزاری گنگره رونمایی می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: قم بیش از سایر شهر ها نیاز به کار فرهنگی دارد، انتظاری که از ام القرای جهان تشیع وجود دارد به مراتب بیش از شهرهای دیگر است و انتظار داریم شهرداری قم به این نکته توجه کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۷    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرای طرح نهضت حفظ در ناجا در کشور گفت: 14 هزار نفر از پرسنا نیروی انتظامی کشور حافظ یک جزء قرآن هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۷    
دادستان کل کشور درباره شکایت از 2 پلیس سعودی گفت: وزارت خارجه به طور کامل در جریان است و ما به طور جدی این مسئله را دنبال می کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۵    
رؤسای دانشگاه های پیام نور و آزاد قم با سردار مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۹    
یادواره شهدای هسته ای با حضور خانواده شهدای هسته ای و جمعی از مسئولان و دانشجویان از سوی بسیج دانشجویی در دانشگاه صنعتی قم برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۰    
خواهران بسیجی لردگان با حضور در همایش پیاده روی، ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر را گرامی داشتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۵    
طی مراسمی و با حضور فرماندهان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) بزرگترین استخر آب درمانی استان قم به مساحت 96 متر در مجموعه ورزشی شهید بنیادی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۶    
به مناسبت هفته زن مراسم تجلیل از مادران و همسران شهداء به همت بنیاد شهید شهرستان بسیج جامعه زنان بندرلنگه در دفتر امام جمعه این شهرستان انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه امروز با چهره تازه تهدیدها روبه رو هستیم، گفت: آمریکا همواره با تمام توان خود تلاش می کند تا جلوی پیشرفت و اعتلای جهان اسلام را بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۲    
حزب الله لبنان در واکنش به هجمه شدید عناصر المستقبل ضدایران با هدف دفاع از آل سعود تأکید کرد که رژیم سعودی رژیمی متخلف، نادان، قاتل و منبع صدور تروریسم و مقایسه آن با ایران ظالمانه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به همایش بزرگداشت عالمِ جامع، عامل و مراقب، مرحوم آیت الله حاج سید هاشم نجف آبادی (جدّ مادری حضرت آیت الله خامنه ای) ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۶    
روزنامه انگلیسی گاردین نوشت که تحریم های اعمال شده علیه کشورها، بی فایده بودن خود را ثابت کرده است و تداوم آن یک کار بیهوده سیاسی به شمار می رود.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک کنگره آمریکا در جهت مانع تراشی در روند مذکرات هرگونه اقدامی کند، مذاکرات را در رسیدن به توافق نهایی با چالش و شکست روبه رو خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۴    
شهردار شهرکرد از پیشرفت 80 درصدی احداث ساختمان ایستگاه آتش نشانی شهرک منظریه در این شهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۱    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حوادث یمن و کودک کشی ها نشان می دهد که ذره ای از توحش دولت آمریکا کم نشده است، گفت: رژیم آمریکا همان رژیم وحشی و تجاوز گر و ضد انسانی است .
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۸    
حجت الاسلام جعفر توحیدی: امروزه بایستی زنان و دختران ما در باب امور فرهنگی به حضرت زهرا(س) اقتدا کرده و ولایت او را بپذیرند.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۵    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نه تنها در بعد نظامی گری و دفاعی به مقام بازدارندگی رسیده ایم، بلکه این بازدارندگی به این معنی است که به توانمندی مقابله با هر نوع تهدیدی دست پیدا کرده ایم.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۶    
غلامرضا حسن پور جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به تجاوز نظامی و بی رحمانه رژیم آل سعود به یمن ...
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۷    
معاونت هماهنگ کننده سپاه شهرستان خوی گفت: عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهداست.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۴    
آیین تجلیل از بانوان توانمند و فعال فرهنگی آذربایجان غربی پیش از در سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۴    
همایش توجیهی عملیاتی گردانهای رزم سپاه با حضور فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سلماس برگزار گردید.
  • ۱