پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۱:۵۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 26 اسفند 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 1 اسفند 1394 بسیج 2 اسفند 1394 بسیج 3 اسفند 1394 بسیج 4 اسفند 1394 بسیج 5 اسفند 1394 بسیج 6 اسفند 1394 بسیج 7 اسفند 1394 بسیج 8 اسفند 1394 بسیج 9 اسفند 1394 بسیج 10 اسفند 1394 بسیج 11 اسفند 1394 بسیج 12 اسفند 1394 بسیج 13 اسفند 1394 بسیج 14 اسفند 1394 بسیج 15 اسفند 1394 بسیج 16 اسفند 1394 بسیج 17 اسفند 1394 بسیج 18 اسفند 1394 بسیج 19 اسفند 1394 بسیج 20 اسفند 1394 بسیج 21 اسفند 1394 بسیج 22 اسفند 1394 بسیج 23 اسفند 1394 بسیج 24 اسفند 1394 بسیج 25 اسفند 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 27 اسفند 1394 بسیج 28 اسفند 1394 بسیج 29 اسفند 1394 
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۷    
کمتر گردشگری را می توان پیدا کرد که به شهرستان سنقروکلیایی سفر کرده باشد و نام اسمعلی کبابی و کباب برگ معروف سنقری را نشنیده باشد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۹    
بارش شدید تگرگ اوایل فروردین در اهواز، همه آرزوی کشاورزان را بر باد داد و خسارت های زیادی به مزارع و باغات کشاورزان وارد کرد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۵    
گزارش معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران در مورد برخی اقلام از سراسر کشور حاکی از آن است که در 11ماه سال94، مواد لبنی ، قندو شکر، گوشت قرمز، ماکارونی، برنج، تخم مرغ ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۴    
پورابراهیمی از مشخص شدن اولویت های حذف یارانه 24 میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۰۸:۳۱    
سیزده بدر سیزدهمین روز فروردین ماه و از جشن های نوروزی است. در تقویم های رسمی ایران این روز (سیزده بدر) روز طبیعت نامگذاری شده است و از تعطیلات رسمی است ...
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۳    
یاد و خاطره شهدای شیمیایی نودشه با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در این شهر گرامی داشته شد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۴    
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آماده سازی محل اسکان زائران، مسافران و گردشگران نوروزی این منطقه جنوبی در مجاورت حرم مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۱:۰۷    
از زمانهای بسیار دور زندگی مردم اشکذر، با صنایع دستی عجین بوده است و تا امروز این صنایع مورد توجه صنعتگران، هنرمندان و مردم هنرشناس کشور و جهان قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۴۳    
راوی در جمع زائرین گیلانی در مناطق عملیاتی گفت: یکی از اهداف رژیم بعثی عراق در هجوم سراسری به ایران، حاکمیت مطلق بر اروند و انتقال مرزهایش به ساحل شرقی این رودخانه بود.
بسیج   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۳    
مراسم تحویل سال جدید در ابرکوه با حضور مردم گلزار شهدا شهرستان در فضای معنوی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸    
مسئول بسیج دانشجویی تربت حیدریه از اعزام دو گروه جهادی متشکل از 40 جهادگر بسیجی به منطقه محروم جلگه رخ از توابع شهرستان تربت حیدریه در ایام نوروز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۴    
همزمان با نخستین روز از فروردین ماه سال 1395 آئین ویژه سال تحویل در کنار شهدای گمنام خرمشهر برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۱    
حوزه هنری خوزستان اولین جشنواره خاطره نویسی با موضوع بمباران هوایی همزمان 52 نقطه شهرستان اهواز را برگزار می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۷    
با حضور وزیر راه و شهرسازی بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور در بندر شهید حقانی در بندرعباس به طور رسمی به بهره برداری رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۵    
حجت الاسلام دشتی گفت: جاودانگی و قداست از مهم ترین آثار و افتخارات شهادت است و خانواده شهدا اول کسی است که مسئولیت حفظ قداست شهید را بر عهده دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۲    
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از اجرای برنامه های نوروزی در حرم کریمه اهل بیت(س) همزمان با نخستین روزهای سال جدید خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: مبلغ 120 میلیون تومان به مدارس ستاد اسکان کمک شده است و امیدواریم تا چند روز آینده 130 میلیون تومان دیگر به حساب آنان واریز شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
اولین گروه از زائرین اعزامی سپاه ناحیه زنجان، زیارتگاه شهدای نهر خین کنار را زیارت کردند و یاد و خاطره شهدای این مکان را گرامی داشتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۹    
هیأت وزیران در جلسه خود به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، بررسی گزارش وزارت نیرو و سازمان هواشناسی کشور را درباره وضعیت آب و بارندگی کشور و برنامه ریزی برای تأمین آب شرب ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۳    
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: استفاده از ابتکار و ابداع های شهرستانی در برگزاری نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان مهم است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۶    
برای رفع اشکال دیده نشده تصاویر مستهجن گوگل قابلیت جستجوی امن و فیلتر شده را به قابلیت های خود اضافه کرده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۲    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی جهادی در مقابل جریان نفوذ و تهاجم فرهنگی است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۹    
جمعی از دانشجویان خارجی از کشورهای فرانسه، آمریکا، نیوزیلند، استرالیا و مصر با حضور در مناطق عملیاتی شلمچه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر به راهیان نور پیوستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش قرارداد خرید 118 فروند هواپیمای ایرباس در سفر رییس جمهوری به امضا رسید و قرارداد نهایی آن فصل اول 95 منعقد می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۵    
انفجار عصر امروز چهارشنبه در یکی از پاساژ های طلا در بازار تهران سبب مصدومیت تعدادی از شهروندان شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۱    
اولین کاروان راهیان نور عمومی جنوب کشور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۶    
پور ابراهیمی با اشاره به پایان یافتن بررسی لایحه بودجه سال 95 در نشست دیروز کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از حذف یارانه نقدی سه دهک پر درآمد (حدود 24 میلیون نفر) جامعه در سال آینده خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۹    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر جزئیات انفجار خونین در بازار تهران را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۶    
در بازدیدی که شب گذشته از رستوران های منطقه کن صورت گرفت با دستور مقام قضایی یک رستوران پلمب و صاحب این رستوران و همچنین چند مشتری به دلیل مصرف مشروبات الکلی بازداشت شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
مدیر حقوقی دیده بان حقوق بشر سازمان ملل می گوید آمریکا با حمایت اطلاعاتی و لوجستیک از جنگنده های عربستان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۴    
یک روحانی برجسته اهل سنت لبنان با محکوم کردن اقدام خصمانه آل سعود و متحدانش در تروریست خواندن حزب الله تأکید کرد حزب الله عامل عزت و سربلندی امت اسلام و ستون فقرات مقاومت واقعی در برابر رژیم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۱    
یکی از روش های ترسیم سیاست های کلی نظام و جهت گیری کشور که بر عهده مقام معظم رهبری می باشد نام گذاری سال ها است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۰    
ایران در عین بی عدالتی به AFC و لابی عربستان باخت و کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست سعودی ها برای برگزاری بازی نمایندگان فوتبال باشگاهی این کشور برابر تیم های ایرانی در خاک یک کشور بی طرف موافقت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۴    
شورای نگهبان در نامه ای به وزارت کشور با پیشنهاد برگزاری انتخابات الکترونیکی در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به علت باقی ماندن مشکلات قانونی و فنی موافقت نکرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۱    
نوروز ایرانیان امسال هم در سرزمین های نور که سرزمین های سرنوشت ساز مردم مسلمان ما است، رقم می خورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۱    
ظاهراً تصمیم روسیه برای عقب کشیدن بخشی از نیروها و تجهیزات خود از سوریه بازیگران ذی نفع به ویژه غرب در بحران این کشور را به طمع انداخته تا از خروج مسکو استفاده لازم را ببرند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کریم حاجی زاده در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با عضویت 22 دستگاه اجرایی در استان اردبیل به منظور هماهنگی و ارائه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
فرماندار نیر از پیش بینی ورود بیش از 500 هزار مسافر به شهرستان نیر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۴    
رئیس فدراسیون عربستان پس از آنکه AFC رای نهایی خود را درباره اختلافات ایران به نفع آنها صادر کرد ادعا کرد که این نشان دهنده تصمیم درست آنها بود!
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۱    
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز بر لزوم اجرای پرشتاب عملیات برف روبی و پاکسازی در مناطق 10 گانه و با بهره گیری از کلیه امکانات و تجهیزات تاکید کرد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۱    
عملیات نیروهای دفاع ملی و رزمندگان مقاومت در کنار نیروهای ببر در استان حمص و برای آزادی تدمر ، عروس صحرا ادامه دارد. آزادی پالمیرا یک گام مهم برای آزادی رقه هم است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه پیوند مردم ایران اسلامی و روحانیت پیوندی ناگسستنی است، گفت: انقلابی بودن مهمترین اصل فعالیت های حوزه های علمیه به شمار می رود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۵    
نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سیاست این کشور در تغییر نظام در سایر کشورها ازجمله کودتا علیه دولت مصدق در ایران حمایت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۵    
شاید مهم ترین رویدادی که باید منتظر آن بود این است که آمریکا بالاخره از وضعیت فقدان استراتژی بیرون بیاید و به یک راهبرد درباره منطقه برسد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۵    
شورای نگهبان قانون اساسی، صحت انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را تایید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۲    
محافل مطبوعاتی رژیم صهیونیستی از تبعات تصمیم روسیه برای خارج کردن نیروهای اصلی خود از سوریه ابراز نگرانی کرده و گفتند که رئیس این رژیم در دیدار با پوتین خواهان تقسیم سوریه براساس منافع تل آویو خواهد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۰    
همیشه در شهر و یا محل زندگیمان افراد موفق و با پشتکار زیادی وجود دارند که ما از آن ها بی اطلاع هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۱    
کریم خسروی که در حال حاضر بخشدار مرکزی شهرستان بیله سوار می باشد با حفظ سمت به عنوان معاون جدید فرماندار شهرستان بیله سوار معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۹    
زائرسرای قزوین در خرمشهر از قابلیت تبدیل به فرهنگسرا یا مجتمع فرهنگی _ رفاهی دفاع مقدس و پذیرایی مسافرانی از دیگر شهرهای کشور برخوردار است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۶    
مسئول شباب سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: صبح امروز مراسم تجلیل از رده های برتر شباب حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۰    
مسئول بسیج سازندگی شهرستان دلگان از اعزام 4 گروه جهادی در نوروز 95به روستاها ومناطق محروم این منطقه خبر داد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۷    
مسئول بسیج طلاب و روحانیون ناحیه سپاه دلگان گفت: بیش از 40 نفر از خواهران طلبه بسیجی این شهرستان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۵    
به شهرستان خاتم که سفر می کنید چه خوب است پس از بازدید از ابنیه و آثار تاریخی اش، برای خرید سوغات مردم کویر سری نیز به عشایر غیور شهرستان بزنید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۵۲    
فرمانده ناجا با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری درباره مسائل مختلفی از جمله ضرورت افزایش دو برابری نیروهای پلیس، دستگیری یک مظنون در انفجار بازار، بازدارندگی مجازات ها وضع مطلوب امنیت کشور ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۵۲    
وزیر خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه در نشستی در کمیته اعتبارات مجلس نمایندگان آمریکا اذعان کرد که بانک های بین المللی در بازگرداندن پول های آزادشده ایران، سریع عمل نمی کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۴۹    
ترکی فیصل شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان گفته است که اگر ایران نیروهای خود را از سوریه خارج کند، عربستان آماده است با ایران وارد مذاکره مستقیم شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۴۹    
وزارت خارجه آلمان با صدور بیانیه ای آزمایش موشکی ایران را محکوم کرده و این آزمایش ها را بر خلاف قطعنامه شورای امنیت سازمان دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۴۹    
وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه در بیانیه ای شرکت خدمات مالی آمریکایی مسترکارت را به نقض تحریم های ایران متهم کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۴۶    
عصر امروز حادثه انفجاری در بازار تهران رخ داد که تاکنون منجر به مصدومیت 39 نفر از شهروندان شده است اما براساس اعلام مسئولان علت حادثه در دست بررسی است اما به گفته ساجدی نیا حادثه ربطی به مواد منفجره ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۴۶    
منابع آگاه در گفت وگو با خبرنگار روزنامه الرأی الیوم کویت گفته اند روسیه قبل از تصمیم برای خروج نیروهایش از سوریه آن را به اطلاع دمشق، تهران و واشنگتن رسانده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۴۳    
شماری از فرماندهان و مقامات ارشد پنتاگون روز چهارشنبه با حضور در مجلس نمایندگان از بودجه پیشنهادی برای سال 2017 دفاع کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۳۷    
بزرگترین قفل سنتی دست ساخته جهان در چالشتر از توابع استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۹    
یک مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی تهران از انتقال 39 مصدوم حادثه انفجار بازار تهران به دو بیمارستان پایتخت خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران گفت: بزرگترین شکست رژیم بعث عراق در خرمشهر و آبادان به وقوع پیوست
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۳    
قلعه ابراهیم آباد جاذبه های گردشگری ناشناخته در شهرستان اشکذر که مربوط به قرن 7 و 8 هجری قمری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۸    
از بین 31 استان کشور، یزد از جمله شهرستان خاتم به عنوان یکی از مناطقی که از ظرفیت های مختلف گردشگری برخوردار است، به عنوان مقصد بسیاری از گرشگران نوروزی انتخاب می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۳    
معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور با انتشار فیلم خنده سگ آن را به عنوان یکی از زیباترین خنده های دنیا معرفی کرد!
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۵    
کاروان راهیان نور متشکل از بسیجیان شهرستان گنبدکاووس با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان به تعداد350 نفربه مناطق جنگی جنوب اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۵    
شیوه های انتخاباتی ما آرام آرام میل به فاصله گرفتن از راه مطلوب مردم سالاری دینی است.از این رو همه اندیشمندان و متخصصین و دلسوزان و صاحب نظران و همه ارگانهای دست اندر کار انتخابات باید با مشارکت فعال ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۷    
پست درمانی شهید علیرضا کوهستانی در اردوگاه شهدای گلستان واقع در شهر خرمشهر با حضور جانشین سپاه نینوا افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۵    
کریمی قدوسی گفت: نگاه جمهوری اسلامی به سیاست خارجی نگاه واقع بینانه وعزت مدارانه است و دولت به نمایندگی از این ملت قهرمان نباید در ارتباط با حکومت عربستان منفعلانه برخورد کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۰    
در ایام پایانی سال شاهد رونق شغل "دادزنی" و افزایش تقاضای کاسبان برای به کارگیری فردی برای بازاریابی در محل کسب خود هستیم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۱    
کاروان طلاب جامعه المصطفی الاسلامیه استان گلستان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۱    
شلوغی بازار در ظاهر بیانگر تقاضای بالای مشتری برای شب عید است. اما صحبت های فروشندگان حاکی از این است که مردم پولی برای خرید ندارند و بازار شلوغ بدون فروش می گذرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله (ص)تهران بزرگ گفت: راهیان نور در حال حاضر به عنوان یک فرهنگ ماندگار زیارتی ، معنوی و حتی سیاحتی با آموزه های اسلامی و جهادی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۸    
6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جدول زمانی مشخص، دیدگاههای خود در رابطه با توافق هسته ای با ایران را مطرح کرده اند که نمایانگر رویکرد آنها نسبت به ایران و موضوع هسته ای به عنوان رییس جمهور ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقداد گفت : بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جهت الهام گیری ارزش ها، رشادت ها ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا به خبرنگار بسیج گفت : در پرواز اهواز به تهران که با سردار علی فضلی رئیس ستاد راهیان نور همراه بودم ایشان از حرکت بسیار خوب اعزام ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: جهت جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی کشیک نظارت ویژه ایام نوروز فعال شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: صنایع دستی استان سمنان در 138 غرفه در ایام نوروز در معرض دید مسافران و گردشگران نوروزی قرار می گیرند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۸    
فراخوان آثار هنری با موضوع دفاع یا سکوت و همایش بزرگ دانشجویی شهدای مدافع حرم و مهاجرین الی الله به همت ستاد دانشجویی راه نا تمام شاهرود برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۸    
برنامه شبی با شهدا با حضور امام جمعه شاهرود در روستای قلعه نو خرقان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۸    
سی و یکمین یادواره شهدای عملیات های بدر و خیبر شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۵    
کاروان دوچرخه سواری حرم تا حرم سپاه زنجان یک شب مهمان سپاه شاهرود بودند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۱    
جشن سبزه ها توسط کودکان و نونهالان مهد قرآنی هستی حوزه حضرت زینب کبری(س) در شهرستان نهاوند برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با هدف پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم در ایام نوروز با شعار بی گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۶    
مراسم استغاثه و نماز برای ظهور امام عصر(عج) در جمعه آخر سال 94 در شاهرود برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۳    
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد از برگزاری اردوی زیارتی تفریحی حلقه شهید بهبودی حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد در شهر مقدس قم خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۷    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: خانه سمنان در محل مجتمع تاریخی، فرهنگی، گردشگری باغ امیر سمنان، فردا افتتاح می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۷    
رئیس آموزش و پرورش گرمسار گفت: نوروز امسال 23 مدرسه در گرمسار و ایوانکی برای اسکان مهیا شده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۱    
به گفته حاج احمد آقا خمینی تا ما دست غرب را نبوسیم و تا پایشان را نبوسیم تا رکوع و سجده اش نکنیم یک امتیاز به ما نمی دهند و آن هم که بخواهند امتیاز بدهند اسلام دیگر در دنیا مطرح نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
استاندار همدان با بیان اینکه حق همدان است که مقصد اصلی گردشگری باشد، گفت: شهرداران باید میزبانی خوبی از گردشگران داشته باشند و از طرفی سلامت همکاران خود را زیر نظر داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
جانشین ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: امسال از استان سمنان 1400 دانشجو در اسفندماه در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت در یک حرکت محیرالعقول در یک روز و برای یک نفر 14 حکم تنفیذ کرد!
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۹    
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز سال 94 را دوره ای ارزشمند و ماندگار در توسعه عمرانی و اجتماعی شهر تبریز عنوان کرد و افزود: با برخورداری از تجارب گرانسنگ این سال و با پشتوانه برنامه مصوب سال 95 ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۰    
وکیل بابک زنجانی در گفت و گوی تصویری با خبرگزاری بسیج، از ابتدای ورود موکلش به حوزه نفت در دوره تحریم تا حکم دادگاه و واکنش نسبت به این حکم را روایت کرده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۷    
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز در آیین رونمایی از طرح های اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
عکس:علیرضا تقوی
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری بسیج: فرمانده بسیج کارمندی شهید صدوقی تبریز در آئین اعطای احکام مسئولیت اعضا شورای این حوزه، گفت: مهم ترین نقطه قوت این نظام، پشتوانه مردمی و وجود نهاد مقدس نیروی بسیج است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۸    
اتفاقات نظامی سال 94 در کشورمان به ما نشان می دهد که علی رغم جنگ هشت ساله تحمیلی و تحریم های ظالمانه اقتصادی و نظامی ...