چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۰:۴۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 7 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۸    
درصد روزهای منفی"ونیرو" درمدت زمان سه ماهه اخیر به 57 درصدرسیده که این یعنی در مدت مذکور بیش از نیمی از روزها، این نماد در وضعیت نامساعدی در بازار سرمایه به سربرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۸    
به همت بسیجیان طرح صالحین نهال هایی در دشت سجزی به منظور عدم انتشار ریزگرد ها کاشته شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۰    
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران کلانتری 13 امام خمینی(ره) شهرکرد، سارق حرفه ای داخل خودرو با 62 فقره سرقت دستگیر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۹    
تعداد ثبت نام کننده های این دوره انتخابات مجلس نسبت به دور گذشته 110 درصد و ثبت نام کنندگان خبرگان نیز 50 درصد با رشد روبه رو بوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۲    
یک اقتصاددان می گوید دولت به خاطر انتخابات، قیمت ارز را پایین نگه داشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۰    
نفرات برتر اولین اردوی ارزیابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات جهانی فوتبال 2016 ایتالیا ، معرفی شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۳    
فرمانده سپاه شیروان از برگزاری همایش بزرگ 9دی در محل مصلی شهرستان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۰    
مدیرعامل گروه مالی ملت از پذیرش و درج نام شرکت واسپاری ملت در بورس تهران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا غلامی، رئیس شورای سیاست گذاری نخستین هفته علمی تمدن نوین اسلامی، صبح امروز 7 دی ماه در آیین اختتامیه نخستین هفته علمی تمدن نوین اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۷    
از عسگر زاهد انزالی معلم فداکار پارس آبادمغان قدردانی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: طرح دهیاری کمکوئیه بهاباد در چهارمین جشنواره ملی طرح های برگزیده دهیاری ها به عنوان طرح برگزیده کشوری انتخاب شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۰:۴۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ورود این بمب افکن های راهبردی روسی به نبرد سوریهو بمباران پایانه ها و محموله های نفتیگروهک های تروریستی، باعث شده که اخباری از تغییر مکان تروریست هابه گوش برسد . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۰:۲۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛امروز ششمین سالگرد حماسه ای است که با حضور میلیونی مردم در صحنه، فتنه مثلث آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی سال 88 برچیده شد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۲۱:۵۷    
خبرگزاری بسیج: شهرری همچنان یکی از مکان هایی است که به نقطه ثابت آلودگی هوا در گزارش های واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوا تبدیل شده است آنچنان که شهردار منطقه 20 از این وضعیت ابراز نگرانی می ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۸    
فرماندهی سپاه ناحیه لارستان با اهل سنت بخش بنارویه دیدار و گفتگو کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۰    
دوستدار با بیان اینکه 9 دی ندای هل من ناصر بلند نشد اما فریاد لبیک یا حسین(ع) از دل و جان ملت ایران به گوش رسید، گفت: 9 دی روز آشکار شدن و عینی تر شدن دست خدا بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۷    
دومین جشنواره جلوه های معلمی با معرفی 13 معلم فداکار برگزار شد که 10 معلم در این جشنواره مورد تجلیل وزیر آموزش و پرورش قرارگرفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۴    
حجت الاسلام حاجی پور گفت: امروز دشمنان اسلام هراسی، اسلام ستیزی و اسلام گریزی را در رأس برنامه های خود جهت دور کردن ملت ها از اسلام در دستور کار قرار داده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۴    
مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان یزد گفت: با توجه به استقبال کم نظیر دانشگاهیان استان برای زیارت عتبات عالیات، مهلت ثبت نام آن تا روز جمعه 11 دی ماه 94 تمدید شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۴    
اسامی آثار راه یافته به دو بخش مسابقه مستند و انیمیشن ششمین جشنواره فیلم عمار اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۱    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر گفت: امروز فتنه گران، حامیان، اعوان و انصار آنها بدون پذیرش خیانت های خود به کشور و امت انقلابی در صدد نفوذ در مرکز تصمیم سازی کشور هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۷    
ثاقبی با اعلام این خبر افزود :کلاس داوری درجه 3 آقایان از 8 دی ماه 94 در اراک برگزار میگردد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۸    
مسئول بسیج دانشجویی خوزستان ، گفت: دو هدف عمده از راه اندازی دفاتر بسیج در دانشگاه ها ، رصد چالش های نظام و ارائه راهکار برای برون رفت از مسائل و مشکلات با همکاری مسئولان دانشگاه ها ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه ، حرف اصلی ملت ایران ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه روز 9 دی یک مناسبت ملی است که متعلق به هیچ گروه و جناح خاصی نیست، گفت: این خاطره و حماسه ای که مردم به وجود آوردند برای همیشه باید زنده بماند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه با بیان اینکه هفته وحدت نماد همبستگی مسلمانان است، گفت: هفته وحدت فرصتی است تا میثاق ها تحکیم و پیمان ها استوار شوند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۸    
شرایط گردشگری زمستانی استان اردبیل هم چون کوه های آلپ است و باید از این ظرفیت های طبیعی بهره گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۰    
فرمانده شپاه جم گفت: حماسه 9 دی مظهر ولایت پذیری جامعه بود زیرا حضور خود جوش و با بصیرت ملت ایران موجب شد این روز در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی ماندگار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۰    
امام جمعه شهرستان زیرکوه گفت: مردم مومن و انقلابی ما این شهدای عزیز را به انقلاب و مقام معظم رهبری تقدیم می کنند و تقدیم کردن این شهدا در راه انقلاب، جلوه ای از بصیرت مردم است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۳    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: نه دی پاسخ دندان شکن امت با بصیرت ایران به استکبار جهانی و منافقان داخلی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۷    
با حضور پرشور مردم و همرزمان شهید، پیکر پاک استوار دوم شهید مهدی رضایی در زیرکوه تشییع و در زادگاهش در آغوش خاک آرام گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۳    
محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج، به عظمت روز میثاق امت با ولایت اشاره کرد و اظهار داشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: حماسه بصیرت آفرین 9 دی و فتنه سال 88 از عبرت های نادر بعد از انقلاب بود و ما امیدواریم که خداوند همواره توفیق تمییز حق از باطل را عنایت کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این که اهل قرآن بودن انسان را صاحب شرح صدر می کند، گفت: اهل قرآن بودن انسان را صاحب شرح صدر می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۷    
حماسه بزرگ حسینی در حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی با راهپیمایی در روز چهارشنبه 9 دی 1388 در تهران و در استان های دیگر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۸    
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان روز پنجم برپایی بیمارستان های صحرایی در جنوب شرق کشور 340 هزار و 424 نفر ویزیت شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۹    
تفکر برآمده از حماسه 9 دی بر پایه خون حق است که در نهایت بر تفکر غربی داعش پیروز خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۷:۵۰    
امام جمعه شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه فتنه 88 با همه تلخی هایش برکاتی هم داشت افزود: با بصیرت حداکثری که ایجاد شد نظام و انقلاب ما بیمه شد، خواب فتنه گری در کشور ما برای همیشه بی تعبیر ماند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۵    
داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز با تامین 245 میلیون ریال، شرایط آزادی 5 زندانی نیازمند خوزستانی را فراهم آوردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۱    
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: افرادی را برای ورود به مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب کنیم که با فتنه ارتباط نداشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۲    
باید با حساسیت نسبت به این مسئله فعالان در این حوزه تلاش کنند تا در برقراری عدالت در جامعه گام برداشته و با اشرافیت کامل به قانون فعالیت های خود را در این راستا انجام دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۹    
در صورتی که کارها بر پایه عدالت انجام شود می توانیم شاهد تعالی و توسعه هر چه بیشتر جامعه باشیم که باید در این زمینه مسئولان و متولیان امر تلاش و جدیت کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۷    
هر چه میزان امنیت و آسایش خاطر قضات بالا باشد بی شک امنیت و آسایش در جامعه توسعه بیشتری خواهد یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۶    
حجت الاسلام عباس نصیری فرد : بصیرت و راهبری رهبر معظم انقلاب، شاهکار تاریخ است که توانست موجب حفظ و پایداری جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۳    
آیت الله شیخ علی خاتمی گفت:امسال فرصتی بود تا آنها که ادعای ولایت مداری می کنند و صدای آنها گوش فلک را کر کرده است امتحان خود را پس دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۷    
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز گفت: مرمت حمام تاریخی روستای هنزای مهریز به پایان رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۴    
عده ای شنیده یا در قرآن کریم دیده اند که خداوند مومنان را به سبب مشورت ستایش فرموده است، اما نمی دانند جایگاه شورا کجاست . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۱    
امام جمعه موقت مهریز گفت: 9 دی روز خروش غیرت دینی و تجلی ولایت مداری ملت ایران است و باید باشکوه برگزار شود .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۸    
با پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی، ساخت درمانگاه عقدا پس از 4 سال توقف مجددا آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۵    
همزمان با فرا رسیدن 17 ربیع الاول، مراسم جشن ولادت فرخنده ی پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در مسجد روح الله شهر اردکان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۹    
مدیر امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه یزد با تأکید بر اینکه وحدت موجب پیروزی است، گفت: باید روی مشترکات خود سرمایه گذاری و آنها را تقویت کنیم و بدانیم که اگر ما وحدت داشته باشیم دشمن هیچ گاه بر ما ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۳    
امام جمعه بخش مرکزی یزد ضمن اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نه دی اظهار کرد: حضور همراه با فهم و بصیرت مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه ریشه در اعتقادات عمیق انقلابی و اسلامی داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری بسیج: همایش بین المللی دولت، تمدن اسلامی، همزمان با هفته وحدت در اصفهان برگزار شد؛ حجت الاسلام محمدحسین ریاحی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۳    
خبرگزاری بسیج: همایش بین المللی دولت، تمدن اسلامی، همزمان با هفته وحدت در اصفهان برگزار شد که آیت الله حسین مظاهری در پیامی به این پیام اظهار داشت: برگزاری همایش بین المللی دولت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۹    
دبیر یادواره شهدای گردان حمزه سید الشهدا از برگزاری نخستنین یادواره شهدای 313 شهید این گردان در استان گلستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۳    
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیجار 9 دی ماه را برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد و از برگزاری مراسم باشکوهی به این مناسبت در هفته جاری در حسینیه شهر بیجار خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۰    
به گزارش ملکشاهی خبر ، عادل خانی ، شاعر پرآوازه شهرستان ملکشاهی اشعاری در وصف حماسه 9 دی به زبان محلی را سرود :
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۴۸    
فرماندار بیجار در جلسه ستاد امر به معروف با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: ترویج بیش از پیش امر به معروف و نهی از منکر سعادت جامعه را در پی دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری بسیج،مرکزی : گروه ورزشی محمدرضا غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی با اعلام این خبر افزود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۴    
فرمانده سپاه بانه گفت: ملت بصیر و انقلابی ایران در جریان حماسه نه دی ماه با بصیرت و دشمن شناسی خود آنچنان ضربه ای به فتنه گران زدند که برای همیشه در پرونده افتخارات این ملت ثبت و ضبط خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۸    
به گزارش بسیج حجت الاسلام سیدغلامحسن درسته در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: نهم دی ماه، روز بصیرت و آگاهی ما مردم ایران بود و هست. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۵    
به گزارش بسیج حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از وظایف اساسی و انتظارات به جا از آموزش و پرورش توصیف و تبیین حادثه 9 دی ماه است که یکی از به یادماندنی ترین ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۷    
یکی از یاران شیخ زکزاکی با اشاره به دیدار عالم بزرگ کشور نیجریه با امام خمینی (ره) گفت: شیخ زکزاکی با ملاقات امام خمینی (ره) به تشیع گرایش پیدا کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: مدینه منوره در رقابت با یزد، عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام را به خود اختصاص داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت استفاده از سلیقه های مختلف در تدوین برنامه های دهه فجر گفت: نشست های بصیرت افزایی در مدارس یزد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۰    
در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 فضای سیاسی کشور و به تبع آن دانشگاه ها رو به ناآرامی می نهد. اما دانشجوهای بابصیرت از جمله دختران دانشجو با اقدام به هنگام خود مانع از پیشبرد اهداف سران فتنه در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۳:۴۱    
هفت سال پیش در چنین روزی همه مردم به عشق ولایت فقیه و رهبری بدون در نظر گرفتن عقاید سیاسی و حزبی در حماسه با شکوه 9 دی شرکت کردند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۳:۴۱    
مسئول بسیج اساتید استان همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران از آثار وجودی ائمه معصومین(ع) شکل گرفت و حماسه 9 دی 88 نیز برگرفته از آثار وجودی ائمه معصوم(ع) و پیامبر (ص) است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۴    
روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت 9 دی بیانیه ای صادر کرد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۸    
مسئول حفظ آثار شهدای سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه فتنه دیگری در راه است، گفت: عناصر فتنه امروز نیز توانسته اند نفوذ تفکر غیرانقلابی و اسلام آمریکایی را در کشور کلید بزنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۸    
مسئولان و سیاست مداران ایرانی بعد از بررسی های مکرر به این نتیجه رسیدند که عده ای از داخل کشورمان با دشمن در ارتباط بودند و عاملین اصلی فتنه ها از داخل بود که ضربه های سنگینی را می خواستند بر نظام ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۲    
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت:تجمع مردم ولایتمدار خورموج اعم از بسیجیان وسایر اقشار ... چهارشنبه 9 دی بعداز نماز مغرب وعشاء در مصلی امام خامنه ای(مصلی نماز جمعه خورموج) با سخنرانی دکتر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۹    
گفتمان سازی، نبض توسعه اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر با شدت یافتن تحریم های یک جانبه و غیر انسانی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۳    
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی گفت : اگر بدانیم چه کسی نمی تواند نماینده ما باشد، بهتر می توان فهمید به چه کسی باید رای داد یعنی ما اگر صفاتی که در یک نماینده نباید باشد را بیان کنیم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۸    
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه فتنه 88 هرچند ناکام شد، اما اصحاب فتنه بیکار ننشسته اند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۸    
عکس:علیرضا تقوی
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۸    
وقایع پس از انتخابات 22خرداد سال 88 خود میزان مناسبی برای سنجش پایبندی گروهها و جریانهای سیاسی به قانون اساسی است. میزانی که باید براساس آن صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان و شورای اسلامی سنجیده شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۲:۴۲    
خبرگزاری بسیج: زمانی که شهید رجایی در سن 21 سالگی در نیروی هوایی خدمت می کرد، آیت الله طالقانی در یکی از جلسات خود اعلام می کند که معلمی شغل انبیاء است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۹    
طی آیینی با حضور فرماندهی سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان ، رییس سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از مسئولان و فرماندهان بسیج اقشار شهرستان و نیز اصحاب رسانه ، امین ماندگار ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۱    
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به ضرورت بازخوانی و تبیین فتنه 88 و حماسه 9دی گفت: یکی از راه های افزایش بصیرت، بازخوانی و تجزیه و تحلیل حوادث گذشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۷    
خبرگزاری بسیج: 13 تن از معلمان برگزیده کشور در دومین جشنواره جلوه های معلمی با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد تجلیل قرار گرفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۴    
تأثیر تعلیمات امام صادق علیه السلام تنها محدود به حرکت های علمی و فرهنگی در قرون گذشته نمی باشد. بلکه اگر دقت کنیم می بینیم چه در میان شیعیان و چه در میان اهل سنت قیام علمی و فرهنگی امام صادق علیه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۱    
مسئول ستاد مردمی بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: اولین جرقه حماسه نه دی مردم ایران، از حماسه 7 دی مردم همدان نشأت گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۵    
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود گفت: برگزاری 4 ایستگاه با عنوان روایت ایستادگی در شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نشست روشنگری و بصیرت افزایی عصر امروز همزمان با سالروز ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی در مسجد داشچیلار برگزار شد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۹    
خبرگزاری بسیج: دومین جشنواره جلوه های معلمی با هدف تقدیر از معلمان ایثارگر با حضور وزیر آموزش و پرورش، عاطفه صدیقی، همسر شهید محمدعلی رجایی دومین رییس جمهوری اسلامی ایران ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: تکیه کردن به شهریه کار اشتباهی است و باید حرکت دانشگاه به سمت طرح های کاربردی برون دانشگاهی و اقتصاد دانش بنیان باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۶    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه اهر در نشست خبری خود به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، گفت: عزت، شرف و اقتدار ما ناشی از ولایت و میثاق امت با رهبری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۳    
خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در همایش بصیرت افزایی مدارس بخش کندوان، گفت: مردم در 9 دی با حضور خودجوش خود، تو دهنی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب زدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری امروز در مراسم تعویض سنگ مزار شهید سعید حیدری در پادگان شهید کاوه سپاه امام رضا(ع) در مشهد که با حضور خانواده و بستگان شهید و پایوران و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری بسیج: مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجانشرقی در یادواره 21 شهید شهرک ولی عصر میانه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۴    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با شتاب گرفتن موتور سرمایه گذاری در موقوفات استان سمنان، 63 پروژه سرمایه گذاری در این بخش در حال مطالعه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۱    
امام جماعت اهل سنت خارگ گفت: نص صریح قرآن و روایات، مسلمانان را دعوت به اتحاد می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۱    
همزمان با هفته وحدت ضریح مطهر امامزاده یحیی بن موسی الکاظم(ع) سمنان با حضور تنی چند از مسئولان، خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار و دوست دار اهل بیت سمنان غبار روبی و عطر افشانی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۸    
امام جماعت اهل سنت خارگ گفت: بسیج متعلق به همه مذاهب است و در انجام ماموریت خود که خدمت بی مزد و منت به مردم، خصوصا محرومان است، دسته بندی قومیتی و مذهبی ندارد .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۵    
سمینار تخصصی "کاربرد نور در ستاره شناسی" در دزفول برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۲    
در هفته پانزدهم لیگ بر تر بسکتبال کشور، دو تیم خوزستانی این رقابت ها موفق شدند بر حریفان خود چیره شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۶    
مصاف دو تیم نفتی جنوب خوزستان در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به تساوی انجامید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۳    
همایشی از سوی فرمانداری شهرستان شمیرانات با موضوع تبیین حضور حداکثری بانوان و مشارکت آنان درصحنه انتخابات با حضور 2000 تن از زنان کارمند در وقت اداری و به صرف ناهار برگزار شد که در آن شبهه فعالیت و ...