پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۳۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 5 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری بسیج: مسابقه خاطره نویسی از دوران مقدس خدمت سربازی به همت سازمان وظیفه عمومی ناجا ( پایگاه فرهنگی سرباز) و با همکاری خانه شهریاران جوان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
با وجود این که مدارس شهر تهران دو روز تعطیل شدند و محدودیت های زوج و فرد از درب منازل اعمال شده بود، امروز هم هوا ناسالم برای گروه های حساس است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۱    
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: رسانه ها جامعه را به سمت دوقطبی بودن نبرند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز طرح شورای رهبری را جزیی از برنامه تحریف صراط مستقیم انقلاب دانست و تاکید کرد: عده ای در تدارک نفوذ دادن چهره های سازشکار به خبرگان هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۲    
هفتاد و دومین جلسه سینما روایت با اکران مستندی اجتماعی، به موضوع مسائل جنسی در ایران می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۷    
جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در آئین معارفه فرمانده بسیج بنیاد شهید این شهرستان گفت:خون شهید مظلوم، آیت الله شیخ نمر عامل احیای حق مظلومان و شیعیان در عربستان خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۲    
دومین شهر موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۲    
پارادایم حاکم بر لایحه پیشنهادی برنامه ششم با اسناد بالادستی تناسب ندارد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۰    
اگر برنامه های اقتصادی پساتحریم دولت بخواهد از طریق نظام جاری تصمیم گیری دنبال شود، اهداف و سیاست های کلی در حد کلیات باقی مانده و اجرای برنامه های عملیاتی به دلیل مسائل اقتصاد سیاسی عقیم خواهد ماند
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۶    
تیم مقاومت اصفهان با توجه به عدم حضور تیم هرمزگان در دیدار رو در رو به فینال مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای کشور راه یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۹    
یک منبع آگاه گفت: شرایط برای آغاز سوآپ نفت خام آماده است و قرار است از هفته آینده اولین محموله نفت خام یکی از کشورهای شمال دریای خزر به ایران سوآپ شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۴    
متاسفانه کشور در زمانی که می توانست با کسب بالاترین مشارکت مردمی در انتخابات 88 سرمایه عظیمی را از آن خود کند این سرمایه به یک باره در فتنه 88 تبدیل به ابزار فشاری شد تا بهانه جدیدی به دست بدخواهان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۷:۱۳    
فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه های استان کرمان گفت: در سال گذشته هیچ گونه درگیری در پروازهایمان نداشته ایم، اقتدار و صلابتی که پاسداران انقلاب اسلامی در یگان حفاظت فرودگاه های کشور داشته اند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۴    
بیات گفت: تصور ما این است که اقدام سلسله وار در برگزاری جشن مختلط و با یک فضای نامتعارف در دانشگاه زنجان، قطعا اتفاقی نیست و جنبش دانشجویی صد در صد پیگیر این قضیه خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری بسیج: 9 دی، یادآور روز به یاد ماندنی و با شکوهی است که امت فهیم، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی پیوند اعتقادی و عاطفی شان را نسبت به امامت و ولایت با حضور شکوهمند شان به نمایش گذاشته و چشم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۱    
بخش خصوصی به عنوان محور توسعه شهرستان است و باید در کنار حمایت های دولت بتواند مسیر پیشرفت را هموار کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۵    
زارعی در تبیین حماسه 9 دی، اسلام، مردم و ولایت را جزو اصلی ترین ارکان پیروزی انقلاب و به وجود آمدن این حماسه عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۹    
فرماندار ویژه بروجرد گفت: حماسه 9 دی، دشمنان نظام را از فتنه انگیزی نومید و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۴    
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا علوی، 9دی را یوم الله و روز برائت از منافقین دانست و گفت: خنثی سازی فتنه های آینده درگرو شناخت فتنه های گذشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۹    
ای همکاران و پاسداران سبزپوش به خود افتخار کنید که در این نهاد مقدس مشغول خدمت در صف رزمندگان و جهادگران هستید، دعا کنید که همگی عاقبت به خیر شویم...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۹    
مدیر گروه ورزش شبکه سوم سیما گفت: من هم می گویم مصاحبه عادل با ظریف بدون هماهنگی بوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۹    
قافله قاریان قرآن شهرستان کوهدشت در طول سال و در مناسبت های مختلف در منازل خانواده های شهدا و توسط بانوان قاری مؤسسات قرآنی نورالهدی و میعاد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۳    
قائم مقام وزیر کار با تاکید بر اینکه به روزرسانی صنایع باعث بیکاری 400 هزارنفر خواهد شد، گفت: با 5.5 میلیون دانش آموخته و 4.5 میلیون در حال تحصیل، به زودی 10 میلیون نفر جویای کار می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۰    
علی در فرازی از وصیت نامه اش اقرار می کند که من هر صبح و شام زیارت عاشورا خواندم و نتیجه آن را در زندگی دیدم و شهادت آخرین حلقه عهد علی با خدا و قرائت هر روزه زیارت عاشورای اباعبدالله الحسین است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۸    
حجت الاسلام زارع گفت: زنده نگه داشتن یاد حماسه 9 دی اخطاری جدی برای حامیان فتنه و بی بصیرتان است که بدانند هرگاه کوچکترین خطایی بکنند مردم سیلی محکمی به آنها خواهند زد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۶    
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: وظیفه وزارت کشور اجرای سالم انتخابات است و بر ما واجب است که از آراء مردم به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۹    
فرمانده سپاه ناحیه جاسک از کشف و توقیف یک هزار و 456 قوطی انواع مشروبات الکلی از یک فروند قایق موتوری توسط ضابطان بسیجی در آب های دریای عمان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۰    
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: مناظره محمدجواد حق شناس و سیدمحمد حسینی که قرار بود امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شود، لغو شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۲    
دولت به قیمت اجرای سیاست های انقباضی و دامن زدن به بیکاری، نرخ تورم را تک رقمی کرده است و نرخ تورم باید با توجه به نرخ بیکاری تفسیر شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۰۱:۱۶    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛درباره تحریم جدید امریکا علیه ایران (قانون محدودیت ویزا)، تحلیل ها و نقدهای فراوانی ارائه شده اما همگان دراین باره اتفاق نظر دارند که دقیقاً مشابه تحریم های ثانویه ای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۲۳:۵۲    
سردار کمالی گفت:تمام بازیکنان فوتبالی که کارت پایان خدمت آنها مشکل داشت و تخلفاتی در صدور کارت آنها ورت گرفته بود در کنار 21 ماه خدمت به 6 ماه اضافه خدمت نیز محکوم شده بودند و موظف هستند 27 ماه خدمت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۷    
وی پیش از این گفته است: من بهایی هستم و بهایی بودنم را انکار نمی کنم!
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۸    
ماکری دو روز بعد از انتخابش به ریاست جمهوری، در گفتگو با نتانیاهو، گفت که روابط این دو دولت به سمت بهتر شدن خواهد رفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۸    
ابلاغ نکردن قوانین توسط رییس جمهور محدود به این مورد نمی شود، ایشان درگذشته نیز قانون حمایت از آمران به معروف را برای اجرا ابلاغ نکرد و اعتراضاتش نسبت به این قانون را طی نامه ای با رهبر انقلاب در ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۴    
تماشاچیان یک مسابقه فوتبال در تونس با بکار بردن فحش های رکیک و توهین به مادر داور باعث رنجش و گریه داور مسابقه شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اعلام کرد موشک های ضدتانکی که آمریکا مدعی بود به شبه نظامیان به اصطلاح میانه رو خواهد داد، اکنون در اختیار گروه تروریستی تکفیری داعش قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۸    
یکی از زنان عراقی که از چنگال تروریست های داعش نجات یافته است، پرده از جنایت هولناک تروریست ها در حق دختر و همسرش برداشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۸    
سعودی ها بیشترین طرفدار و خریدار اسیران زن داعش هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۳    
وبسایت "عمارات 247" دلایل مضحک طلاقِ زنان و مردان در عربستان سعودی را عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۷    
بیست و چهارم دی ماه 93 دریاچه شورابیل اردبیل شاهد جمعی از مردم نگران و عاجز از نجات جان دو دختر دانشجوی غرق در دریاچه یخ زده در صحنه ای بسیار سنگین و عاطفی بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۲    
طی مراسمی در سالن نیکان اردبیل برگزیدگان دومین جشنواره سرودهای حماسی وانقلابی بسیج معرفی می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۸    
مجری طرحهای بهینه سازی سابا گفت: بخش ساختمان با داشتن بیش از 29 میلیون مشترک، سهمی معادل 47 درصد از مصرف کل برق کشور را به خود اختصاص داده و میانگین مصرف برق این بخش سه هزار و 212 کیلووات ساعت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۶    
قیمت نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به 18 دسامبر (جمعه، 27آذرماه) تحت تاثیر آزادسازی صادارت نفت آمریکا به بازارهای جهانی و افزایش نرخ بهره بانکی به زیر 30 دلار برای هر بشکه سقوط کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۳    
معاون وزیر نفت درباره افزایش 500 هزار بشکه ای صادرات نفت ایران پس از برجام و لغو تحریم ها و اینکه آیا بازار کشش این میزان نفت را دارد یا خیر؟ گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۵    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، همزمان با سالروز 9 دی، یادواره شهدای روحانی و طلبه برخوار با حضور آیت الله ناصری در آستان امامزاده ابراهیم (ع) برگزار می شود . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۹    
زهران علوش شاگرد ممتاز وهابیت و هلاکت وی شکست بزرگ عربستان بود/ کشته شدن وی و 19 نفر از همراهانش، نابودی فعالترین اطاق جنگ علیه سوریه و حزب الله لبنان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۸    
تلویزیون بی بی سی فارسی همچنان از سوءاستفاده مجری و تهیه کننده برنامه 90 از رسانه ملی، سوءاستفاده می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۴    
معاون آموزشی حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: کارگاه دانش افزایی بین المللی ویژه اساتید مدارس علمیه قزوین برگزارشد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۸    
در حالیکه یک ماه پیش، مجید مجیدی کارگردان فیلم محمدرسول الله (ص) از شروع اکران گسترده این فیلم از تاریخ 17 ربیع الاول در کشور ترکیه خبر داده بود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۱    
در غزه چه می گذرد؟ مستندی با موضوع واقعه 23 جولای 2002 در غزه از شبکه مستند پخش می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۲    
ششمین اهدای عضو از ابتدای سال 94 توسط دانشجوی 23 ساله دانشگاه امام خمینی(ره) استان قزوین به بیماران نیازمند اهداء شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۶    
جانشین راهبردی سپاه استان قزوین گفت: همزمان با هفته وحدت بیش از 100 عنوان برنامه توسط سپاه استان قزوین در پایگاه های بسیج و مساجد استان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۳    
رائفی پور تحلیل گر مسائل سیاسی مطرح کرد: تا چند سال گذشته سوریه یکی از امن ترین کشورهای منطقه به شمار می رفت اما با نقش ویرانگری که رسانه ها داشتند اکنون به ناامن ترین کشور منطقه تبدیل شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۰    
همزمان با هفته وحدت نمایشگاه عکاسی با عنوان گنجینه بی بی در گالری پندار افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۳    
در حالی 10 هزار و 948 نفر به صورت قطعی در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند که کاندیداتوری افراد وابسته به مدیران، فرزندان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۸    
منابع مطلع از رد صلاحیت علمی بسیاری از داوطلبان شرکت در انتخابات خبرگان در آزمون چندماه قبل شورای نگهبان در قم خبر می دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۵    
نیروهای امینتی عراق سد الرمادی واقع در مرکز استان الانبار و مناطق اطراف آن را از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۶    
یکی از مراجع تقلید گفت: باید در نظر داشت که نباید فقه حکومتی را در فرد و اجتماع محدود کرد زیرا در همه حوزه ها ظرفیت ورود دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۰    
در ادامه سیاست تبعیض نژادی پلیس آمریکا علیه شهروندان سیاهپوست این کشور، یک افسر پلیس شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی با شلیک به یک مرد و زن سیاهپوست غیرمسلح، آن ها را کشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۴    
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر لزوم تقویت مشارکت تمام بازیگران و فعالان در اجرای طرح جویشگر بومی تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۴    
یا توجه به پایداری شرایط جوی طی سه روز آینده، افزایش میزان غلظت آلاینده های جوی پایتخت را طی امروز و فردا شاهد خواهیم بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۸    
فتنه گران با اقدامات براندازی خود مدت هشت ماه کشور را معطل و ابهت جهانی انقلاب را تحت تأثیر قرار دادند و با اصرار بر خیره سری ها و مواضع مسئله ساز خود بهانه به دست دشمنان نظام و انقلاب دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۲    
شعار، حمایت از دسته های مختلف حزبی حق هر انتخابات است و تب و تاب انتخاباتی نباید باعث ناامنی جامعه شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۵    
طرح دوچرخه آبی مازندران، از مرکز رشد نوشهر به عنوان یکی از طرح های منتخب در فن بازار کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به نمایش درآمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۰    
حماسه 9 دی تمام افرادی را که به نظام جمهوری اسلامی، آرمان های امام راحل، شهدا و رهبری انقلاب اسلامی معتقد هستند را در زیر سایه یک پرچم جمع کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۰    
اکنون اما فتنه دیگری از جنس فتنه اکبر در پیش است. برخلاف آنچه بسیاری می پندارند، زادگاه این فتنه، نه در انتخابات مجلس که در انتخابات خبرگان رهبری است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۶:۲۱    
امام جمعه بخش بهمن با اشاره به مسئولیت سنگین شورای نگهبان، در احراز صلاحیت افراد داوطلب برای انتخابات آینده، گفت: متأسفانه، عده ای با تخریب و تضعیف شورای نگهبان، برای ایجاد فتنه ای جدید تلاش می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۶:۲۱    
کشاورزان مهردشت همراه با نماینده قنات دشت مهرآباد، جهت روشن شدن وضعیت این قنات و رفع مشکلات، در فرمانداری ابرکوه جمع شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۱    
بسیج:شهردار اصفهان در پیامی فرارسیدن فرخنده زاد روز پیامبر بزرگ صلح و دوستی،حضرت مسیح(ع) و فرا رسیدن عید کریسمس سال 2016میلادی را به مسیحیان پاک سرشت به ویژه شهروندان نیک نهاد ارمنی اصفهان تبریک گفت
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۰:۵۲    
خبرگزاری بسیج: جعفر عسگری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: حماسه 9 دی تجدید میثاق ملت با ولایت فقیه بود و برای نظام سرمایه بزرگ بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۳    
خبرگزاری بسیج: پس از اینکه بخیه های صدرا 5 ساله توسط پزشک بی رحم کشیده شد، دادگستری اصفهان اقدام به دستگیری این پزشک و کادر پزشکی بیمارستان خمینی شهر کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۷    
منصور سودی سال 1366 در عملیات نصر 7 در منطقه بولفتح عراق پس از درگیری با دشمن به شهادت رسیده بود. در آن منطقه دو بولفتح وجود دارد؛ بوالفتح عراق و ایران. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری بسیج: تعداد و اسامی برخی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک حوزه انتخابیه به شرح زیر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۷    
رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: تعداد ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان، 82 درصد افزایش یافته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۲    
نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از 28 آذرماه آغاز شد و تا چهارم دی ماه ادامه داشت و در نهایت با نام نویسی حدود 12 هزار داوطلب رکوردار بیشترین تعداد داوطلبان انتخابات ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۸    
به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیام آور مهربانی حضرت رسول اکرم (ص) و فرزند گرامیشان حضرت امام جعفر صادق (ع) مسابقه پیامکی با نام پیامبر مهربانی توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۸    
پروژه شبه بازسازی خطوط ریلی زرین الی بکران در اداره کل راه آهن شمالشرق(1) افتتاح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۸    
شورای گسترش آموزش عالی در جلسه 29/9/94 خود، با تغییر نام و مأموریت دانشگاه شاهرود به دانشگاه صنعتی شاهرود موافقت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رزمنده بسیجی هنرمند علیرضا غضنفری سفرنامه اربعین حسینی خود را به نظم درآورده است که در ادامه می آوریم: خواستم تا که یکی قطره به عمان ببرم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۰    
ادلب در آینده ای نزدیک شاهد بزرگترین و سرنوشت ساز ترین درگیری ها بین نیروهای ویژه تمامی گروه های تروریستی مستقر در سوریه به استثنای داعش با دولت و نیروهای محور مقاومت باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۱    
خبرگزاری بسیج: مقام عالی شهرستان ری ماه ها پیش با اشاره به اینکه رئیس جمهوری دو بار به طور غیر رسمی به شهرری سفر کرده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۱    
وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف بوده تا اردیبهشت 93، آیین نامه قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب دولت برساند اما قانون را اجرا نکرد و به گفته پورابراهیمی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۲    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: حضور فتنه گران در دانشگاه ها با سیاست آرامش سیاسی که باید در دانشگاه ها حکمفرما باشد، تناقض دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۹    
مرکز حقوق و توسعه یمن در تاره ترین آمار خود گزارش داد که از تاریخ ششم فردوین ماه سال جاری تاکنون 21 آذرماه، بیش از 7400 نفر از مردم بیگناه یمن کشته و حدود 14000 نفر نیز زخمی شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۹    
رئیس قرارگاه عمار گفت: به طور قطع فتنه علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران به پایان نرسیده و باید بصیرت لازم برای مقابله با فتنه های آینده را داشته باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور روسیه دستور ایجاد چندین مرکز فرماندهی ضد تروریسم در مناطق ساحلی این کشور را صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۳    
مدیر کل مدیریت و بحران استان چهارمحال و بختیاری از نبود منابع مالی کافی دولت برای پرداخت خسارت باغ داران استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۳    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به دلایل عدم ثبت نام خود در انتخابات مجلس دهم گفت: در این دوره چون خیالم راحت تر است که اصولگرایان پیروز می شوند، احساس کردم ضرورت ندارد بیایم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: حضور مقاماتی از دولت های کشورهای اسلامی در کنفرانس بیانگر این است که دغدغه جهان اسلام و ملت های مسلمان، صرفاً از سوی علما نیست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۱    
سرپرست امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۸    
یک مقام ارشد روسی تاکید کرد: ایران تمایل خود را برای بازپس گیری شکایت مربوط به سامانه دفاع موشکی اس 300 را تایید کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۸    
گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار تروریستی در مسجدی در بنگلادش که یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت را بر عهده گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی ارتش سوریه اعلام کرد که طی 168 سورتی پرواز، 190 نقطه از تروریست ها مورد هدف قرار گرفته شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۵    
نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه ابراز امیدواری کرده است مذاکرات صلح بین طرف های سوری در 25 ژانویه (5 بهمن) در ژنو برگزار شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۲    
سرکرده گروه تروریستی داعش در نوار صوتی که گفته می شود منسب به وی است اعلام کرد که حملات هوایی آمریکا و روسیه سبب تضعیف این گروه نشده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۲    
دیده بان محیط عملیاتی ارتش آمریکا می نویسد: همکاری آرام ایران و چین در عرضه نظامی موجب تقویت این کشور خواهد شد و ورود ارتش این کشور به عرصه جنگ نامتقارن و نیابتی در کنار سپاه، متضمن این امر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۹    
عروس و داماد دارابی در شب اول زندگی با گاز مونوکسید کربن دچار مرگ خاموش شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری بسیج: رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز گفت: شش هزار بسته کمک پزشکی به مناسبت هفته وحدت بین دانش آموزان مدارس بخش زرآباد کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۷    
خبرگزاری بسیج: رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز با اشاره به استقبال اهالی بخش زرآباد از بیمارستان صحرایی این بخش گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۷    
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای همزمان با ایام ولادت حضرت عیسی علیه السلام در منزل خانواده ی شهدای مسیحی حضور یافتند.