پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۴۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 29 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۹    
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار گفت: دهه فجر را باید دهه بازخوانی ارزش های انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های امام دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۹    
بانک مرکزی در جریان نرخ گذاری 39 ارز بانکی موجود در معاملات امروز ( شنبه) مرکز مبادلات ارزی نرخ 19 ارز را نسبت به پنجشنبه هفته گذشته کاهش و نرخ 13 ارز دیگر را افزایش داده است. نرخ هفت ارز تغییری نکرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس جزئیات رسیدگی به 3 پرونده قاچاق در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز این استان را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۹    
خبرگزاری بسیج: 43 تن از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه در رشته های روانشناسی و مربیان مهدهای کودک در کارگاه آموزشی تفسیر نقاشی شرکت کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری بسیج: رئیس بهزیستی شهرستان شهریار گفت: سازمان بهزیستی در سال 95 آمار بسیار خوبی نسبت به سال های قبل در رابطه با میزان تولد نوزادان معلول در کشور ارائه خواهد داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری بسیج: نخستین جلسه آموزشی ترک اعتیاد ویژه کارکنان ادارات به همت حوزه پیشگیری بهزیستی شهریار برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۲    
عضو شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: قرار است کتبی یا شفاهی مسئله رد صلاحیت های اصلاح طلبان را به رهبر معظم انقلاب گزارش کنیم و از ایشان می خواهیم دستور تجدید نظر نسبت به رد صلاحیت اصلاح طلبان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۶    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان صبح امروز از آغاز ساخت دو نیروگاه اتمی هزار مگا واتی در آینده ای نزدیک خبرداده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۸    
یک هزار و 700 زن فرهیخته کشور در بیانیه ای حمایت خود از عملکرد شورای نگهبان را اعلام کردند، در بخشی از این بیانیه آمده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری بسیج: معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری بر اجرای مو به موی 9 نکته رهبر معظم انقلاب در مورد برجام از سوی دلتمردان تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۵    
آیت الله خامنه ای همواره نشان داده اند که ورزش در دیدگاه ایشان از جایگاه بالایی برخوردار است و به همین خاطر هم در دیدارهایی که با جامعه ورزش داشته اند بر اهمیت ورزش و نقشی که می تواند در سلامت و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۶    
مقصود عبدی رئیس دادگستری شهرستان فردیس با اشاره به یک سوء قصد خانوادگی در این شهرستان که منجر به فوت یک خانم شده از بازداشت یکی از عوامل این حادثه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۸    
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تلاش برای مستندسازی فعالیت های یگان های منتسب به سپاه قائم (عج) استان سمنان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۵    
حاج بصیر در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: یک منتظر خوب، منتظری است که همیشه پا در رکاب رهبر و الگوی شان امام باشد. وی تا پایان سخنرانی اش فقط به همین موضوع اشاره داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ - ۰۷:۵۶    
اولین گردهمایی فعالان عرصه فرهنگ و هنر شهر مهردشت و بخش بهمن با همت و حمایت امام جمعه بخش بهمن(شهر مهردشت) در شب میلاد امام حسن عسکری(ع)در تالار قصر برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۲۱:۳۳    
خبرگزاری بسیج: آتش سوزی در کارگاه چوب با تلاش ماموران آتش نشانی باقرشهر مهار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۶    
گردهمایی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج سرگروه های صالحین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۰    
مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام از طرح اقتصاد مقاومتی پایگاه بسیج روستای ابرسج بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۱    
فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود گفت: حلقه های صالحین پایگاهی برای تبادل اندیشه و آراء و ارتقا سطح معرفتی و بصیرتی بسیجیان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۵    
شورای همفکری بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود با حضور رئیس اتاق اصناف،رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۴    
برای ششمین سال متوالی،امسال نیز زنجان میزبان برترین عکاسان نجومی ایران و جهان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری بسیج: در اولین جلسه هیئت بازرسی حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان، فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه وزارت کشور وظیفه اجرای قانون انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۶    
بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه رمان غان در مرکز تل آویو دست کم سه نفر زخمی شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۴    
امیری از تحقق آرزوی دیرینه مردم استان و برقراری پروازهای عتبات عالیات از مبدا فرودگاه گرگان به مقصد نجف اشرف خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۹    
ملی پوش تکواندوی ایران دیدار با مقام مغظم رهبری را زیباترین روز زندگی اش عنوان می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۲    
بخشدار مرکزی ملکشاهی درجلسه شورای مبارزه با موادمخدر گفت: ریشه کنی و مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۵    
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: الگوی فعلی ما وارداتی است و ابن الگو به مسئله پرورش به عنوان یک ضرورت نگاه نمی کند و آن را به حاشیه برده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۱    
شرکت کشت و صنعت مغان با افتتاح فروشگاه عرضه مستقیم محصولات خود زندانیان جرایم غیر عمد و آبرومند را در شهرستان پارس آباد حمایت می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۲    
واقعیت های اجتماعی مهم تر از برجام است. مسئله این است که چرا این بار برخلاف چند توافق قبلی کسی برای ابراز جشن به خیابان نیامد؟
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۱    
کاهش هیجان لغو تحریم ها، حافظه تاریخی معامله گران شاخص بورس را قرمز کرد، ریزش بورس پس از اوج گیری، عبور بازار از هیجان، هیجانات فروکش کرد، ارز و سکه تجدیدقوا کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۱    
یک روزنامه دولتی ضمن تهیه گزارشی تصریح کرد مردم همچنان منتظرند آثار واقعی اجرای برجام را در زندگی خود ببینند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۱    
یک روزنامه اصلاح طلب تصمیمات مدیریت آلودگی هوا را متناقض و مشکوک توصیف کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۰    
بی اعتنایی مردم به هیجان آفرینی نشریات زنجیره ای - که حتی با دعوت به جشن و پایکوبی همراه بود- موجب توجیهات عجیب و غریب در یکی از این روزنامه ها شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۸    
مراسم یادبود شهید مدافع حرم ، محمد اینانلو در مهرشهر کرج برگزارشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۶    
روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می کند. وطن امروز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۱    
وزیر صنعت گفت: در خصوص 1000 ال سی که به مروز بعد از برداشته شدن تحریم ها در حال گشایش است، صنعت خاصی مورد حمایت نبوده و همانطور که گفتم این کار جاری بانک ها است که براساس تقاضاهای وارده ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: معیارها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات مبنای انتخاب اصلح باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نور از برپایی نمایشگاه جلوه های انقلاب، نمایش خیابانی و نقاشی کودکان خبر داد و گفت: در سینما دیجیتال این شهرستان نیز فیلم نمایش داده می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰    
یکی از قوی ترین و بنیادی ترین مباحث در اسلام، جهاد در راه خدا ست و جهاد در راه خدا موجب شد تا پایه های اسلام تقویت شود و اکنون اسلام و انقلاب اسلامی ایران در اوج بالندگی در جهان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج ، کرسی آزاداندیشی بررسی ابعاد مفهوم اسلام رحمانی با حضور حجت الاسلام داود مهدوی زادگان و سیدجواد میری روز دوشنبه 28 دی ماه در کانون اندیشه جوان برگزار شد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۱    
دروازه بان ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را به مدت یک فصل و نیم با این باشگاه به ثبت رساند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵    
شانزدهمین کنگره سرداران و 4000 شهید منطقه 17 تهران ملقب به دارالشهدای تهران به مدت سه روز همراه با برنامه های متنوع در این منطقه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۹    
روزنامه پاکستانی در مطلبی مدعی شده است که گروه طالبان افغانستان شرایط جدید خود برای حضور در مذاکرات صلح افغانستان را اعلام کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
جماعت شبه روشنفکر که متخصص شناسایی نیروهای موثر انقلابند و بعد از شناسایی از هیچ کاری برای تخریبش کوتاهی نمی کنند این بار به سراغ سلحشور رفتند و از هر دری وارد شدند تا او را از میدان بیرون کنند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۳    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی پیام و ارزش های انقلاب اسلامی صادر شد و موجی از خیزش رهایی در منطقه به وجود آمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۴    
رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: شهرداری بروجرد مجوز ساخت برای اماکن عمومی را که اصول مناسب سازی در نقشه های آنها رعایت نشده، صادر نمی کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۰    
همزمان با اکران فیلم های ششمین جشنواره مردمی عمار در نقاط مختلف کشور، مساجد شهرها و روستاها هم به طور گسترده، میزبان این آثار شدند به نحوی که از بین محل های متنوع اکران فیلم ها ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۱    
حملات نیروی هوایی ارتش عراق به مقرها و مواضع تروریست های داعش در استان الانبار ادامه دارد و خسارات و تلفات بسیاری را در میان تروریست ها برجا گذاشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۴    
خبرنگار بی بی سی می گوید دولت آمریکا با توجه به تابعیت دو گانه او، معافیت های قبلی از روادید را برای او و دو شهروند دیگر انگلیس لغو کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۷    
گروهی ناشناس، تعدادی از عناصر تروریستی داعش را در جنوب موصل ربودند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، صادق نجفی با انتقاد از کمبود زیرساخت های فرهنگی و هنری این کهن شهر ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
دانشجوی انصرافی با راه اندازی یک سایت اینترنتی برای جذب مدلینگ، دختران جوان را در دام شیطانی خود گرفتار می کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان، کودک هشت ساله ربوده شده در زاهدان از چنگال آدم ربایان رهایی یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۴    
امام جمعه دلوار گفت: آمریکا را همچنان غیرقابل اعتماد می دانیم و دولت باید خود را نسبت به انجام واکنش انقلابی و به موقع در صورت بدعهدی آمریکا و نقض برجام و عدم لغو تحریم ها به طور کامل آماده کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان بزرگ بیان داشت: مجلسی که از نقطه نظر تفکر یک دست و بسته باشد راه را برای اظهار نظر و گفت وگو می بندد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۷    
امام جمعه شهرکرد در جمع مردم شهر هارونی گفت: انقلابی واقعی هیچ گاه برای رفع تحریم ها ومشکلات به دشمن دل نمی بندد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۱    
دولت های عرب وابسته در حالیکه مساله فلسطین و اشغالگری رژیم صهیونیستی را به دست فراموشی سپرده، طی ماه های اخیر تلاش زیادی را بکار بسته تا شاید بتوانند با رژیم صهیونیستی روابط سیاسی و همکاری های آشکار ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان از بازسازی عملیات غرور آفرین والفجر 8 همزمان با برگزاری کنگره شهدای درمیان، چهارشنبه30 دی ماه در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی پس از مذاکره با مقامات اماراتی پیرامون موضوعات مشترک از ابوظبی برگشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۲    
نمایندگان عرب کنست ( مجلس ) صهیونیستی عصر دیروز سه شنبه در اعتراض به سخنان افراطی گرایانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، جلسه را ترک کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۹    
یازدهمین کتاب از مجموعه دوره ی درهای بسته به روایت غلام عباس محمد حسنی و نگارش سید حسین یحیوی توسط انتشارات روایت فتح منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۸    
با عقد قرارداد با سالن های ورزشی در سطح استان دانش آموزان مدارسی که از سالن مناسبی برخوردار نیستند در زنگ ورزش به این سالن ها انتقال یافته و فعالیت های خود را انجام می دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
از نظر آلودگی هوا در استان اردبیل مشکلی وجود ندارد که برای تداوم این امر و داشتن هوایی پاک در استان ضروری است تمهیدات لازم به کار گرفته شود
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
فرزند شهید شیخ نمر روحانی برجسته شیعی عربستان تاکید کرد که وهابیت، ایدئولوژی مشترک میان آل سعود و داعش است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
همزمان با سراسر کشور زنگ هوای پاک به مناسبت روز هوای پاک صبح امروز با حضور مسئولین به صورت نمادین در دبستان دخترانه سمیه شهرستان تاکستان نواخته شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۹    
ناصر سودانی با اشاره به سابقه موضعگیری های استاندار خوزستان علیه شورای نگهبان گفت: وی در جلسه شورای اداری استان به ریاست رئیس جمهور و در شورای اداری استان در حضور خانم امین زاده به نحوی می خواست ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۶    
لایحه پیشنهادی بودجه سال 95 شهرداری زنجان با مبلغ یک هزار و 939 میلیارد و 162 میلیون ریالی تقدیم شورای شهر زنجان شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
رئیس هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان از جمع آوری 15 هزار جلد کتاب کودک و نوجوان برای ارسال به جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
در فصل نقل و انتقالات خواسته ای که از باشگاه داشتیم برآورد کرد و باشگاه آن چیزی را که می توانست به خوبی انجام و هیچ کمی و کاستی نگذاشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
قرار است رئیس کمیته حقوقی و مقررات فدراسیون فوتبال در این دوره آموزشی که در شهر سرعین برگزار می شود، حضور پیدا کرده و سخنرانی کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۱    
با ارائه مشاوره های رایگان برای زوجین می توان از تولد فرزندان معلول جلوگیری کرده و زمینه تولد فرزندان سالم و با نشاط را فراهم کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۱    
مستند قهرمانان خانه ما به کارگردانی حسین گلزار با حضور سعید عاکف به صورت ویژه در سبزوار اکران می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۵    
آئین غبارروبی ضریح امامزادگان شاخص استان یزد با حضور خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
تعداد سرعت گیرهای موجود در سطح استان بیش از استانداردها و تعریف های قانونی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۹    
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی چهار شنبه 30 دی 94 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۹    
43 نفر از کارآفرینان و نخبگان کمیته امداد استان زنجان به کربلای معلی اعزام شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۳    
برجام فقط برجام نیست بلکه سرنوشت آینده یک ملت است؛ امروز نظارت بر اجرای تعهدات طرف مقابل همان پاسداری خون شهدای هسته ای است که دست بالای مذاکره را برایتان ساخته بودند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۰    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف اللهیان در نشست با جمعی از اعضای باشگاه ورزشی فوتبال شهرداری اردبیل اظهار کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۸    
برای نخستین بار مرکز آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در رشته هنر عکاسی ثبت نام می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی امروز خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۲    
به مناسبت ایام دهه مبارک فجر تعداد 400 جلد قرآن کریم در بین مساجد، تکایا، مؤسسات و خانه های قرآنی شهری روستایی استان زنجان توزیع می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۶    
به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک و با هدف ارتقا فرهنگ حفظ محیط طبیعی و زیستی نخستین گفتمان دانشجویی با فعالان محیط زیست در دانشگاه زنجان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۳    
19 ژانویه نمود اصلی جلوگیری مردم آذری زبان از تحریف تاریخ به دست مخالفان اسلام است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۷    
نخستین دوره المپیاد علمی دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی در سال تحصیلی 95-94 به صورت آزمایشی همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۴    
عضو هیأت رییسه خبرگان رهبری گفت: کسانی می خواهند آدم های خود را بدون رعایت موازین قانونی در مجلس و نهادهای تصمیم گیری نفوذ دهند شروع به هجمه می کنند تا شورای نگهبان منفعل شود و نتواند به تکلیف شرعی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری 10 کارگاه انقلاب شناسی برکت در سطح کانون های مساجد استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۱    
پروازهای فرودگاه این شهرستان مرزی از نیمه اول سال 95 از سرگرفته می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۸    
بر اثر انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در مرکز شهر تل آویو دست کم سه نفر مجروح شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۹    
جناب آقای روحانی! سر حرفتان بایستید تا فتح الفتوح برجام در بررسی صلاحیت ها نیز پیاده شود...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۹    
انقلاب اگر از یک جایگاه معنوی برخوردار باشد، مقدس خوانده می شود و طبعاً کسانی که به دلیل مخالفت با اصول و ارزش ها و آرمان های انقلاب، ضد انقلاب خوانده می شوند، دارای هویتی ضد ارزشی خواهند بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
در دیداری که با رئیس مجلس و هیئت رئیسه و کمیسیون هیئت اقتصادی داشتیم هفته آینده طبق موافقت رئیس مجلس لایحه در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با حضور معاون رئیس جمهور نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۲    
پیکر یکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که در مبارزه با تفکیری ها در سوریه به فیض شهادت نائل آمد، با حضور مردم ولایی و شهید پرور قم تشییع شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۵۷    
شهید احمد پیران قوجه بیگلو از شهدای شهرستان بیله سوار است که در روستای قره قاسملو به دنیا امد و در سومین روز از بهار سال 1361 در عملیات فتح المبین به خیل دوستان پرپر شده اش پیوست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۶:۰۱    
مدیر کل بنیاد شهید استان، امام جمعه ،رئیس بنیاد شهید و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذربا حضور در روستای حسن آباد اشکذر با مادر شهید مختاری دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۶    
پدر و پسری بعد از 19 سال با تلاش ثبت احوال شهرستان اشکذر همدیگر را یافتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۴۹    
جاش ارنست گفت: اگر آنطور که برخی می خواستند به ایران حمله می کردیم، برنامه آنها تا این حد عقب نمی رفت و ضمنا نمی توانستیم در جهان چنین همراهی برای رویارویی با برنامه هسته ای ایران ایجاد کنیم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۸    
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که اگر پول های به دست آمده در پی لغو تحریم های ضد ایرانی در راه اقدامات مخرب استفاده شود، لغو این تحریم ها تاثیر منفی روی این کشور خواهد گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۵    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از وجود مدارکی دال بر مشارکت رژیم صهیونیستی در ائتلاف متجاوز سعودی علیه این کشور، خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۵    
وزارت خارجه عربستان در ادامه روند قبلی خود در راستای تنش زایی اتهامات جدیدی را علیه ایران مطرح کرد.