چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۱۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 16 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۲۱    
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در یادداشتی به شرح آنچه که از کتابفروشی های مسکو دیده، پرداخته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۲    
مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد از پرداخت 19 میلیارد و 557 میلیون ریال کمک هزینه معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۲    
کتاب خردل، خر است مجموعه ای از 80 داستان کوتاه کمتر از یک صفحه ای در حوزه دفاع مقدس است که از سوی انتشارات روایت فتح راهی بازار نشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۰    
جانشین فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: یکی از بهترین عرصه های گسترده کار فرهنگی عرصه راهیان نور است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۹    
در این قطعه موسیقایی قاسم صرافان شاعر، حامد زمانی آهنگساز، امیر جمالفرد تنظیم کننده و مهدی متولی گرافیست به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۱    
در حالی که 27 ماه از عمر دولت می گذرد هنوز هم اختلاف بر سر ماندن یا خروج پتروشیمی در بورس حل نشده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۰    
ثبت نام بدون آزمون از علاقمندان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مقاطع کارشناسی و کاردانی در 117 رشته تحصیلی آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۸    
ثبت نام آزمون ورودی (مبنا) طرح آیه های تمدن در کوثر برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۳    
یک منبع آگاه از تایید صلاحیت فله ای بسیاری از ثبت نام کنندگان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۷    
مسئول انجمن سازمان بسیج هنرمندان ایلام خبر داد:کارگاه آموزشی تئاتر با حضور 45 نفر از هنرجویان عرصه تئاتر در شهرستان آبدانان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۷    
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مرزنشینان ملکشاهی گفت: تمدید اعتبار کارت الکترونیک مرزنشینان تا پایان سال 94 در دفاتر پیشخوان دولت انجام می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۵    
بسیجی شهید مهرداد قاجاری، از ایل قشقایی، طایفه دره شوری و اهل شهر خومه زار از توابع شهرستان نورآباد ممسنی از استان فارس در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه به شهادت رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۵    
303261_786.mp3 به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اخیر ائمه ی جمعه ی سراسر کشور با تأکید بر مسئله ی حق الناس در انتخابات به تبیین وجوه مختلف این مسئله پرداختند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۳:۴۳    
مطالعات نشان می دهند مغزهای گیاهی در صورتی که به مقدار متعادل مصرف شوند موجب بهبود سطح کلسترول شده و به کاهش وزن و لاغری کمک می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۸    
ننه عصمت حالا بیشتر از 35 سال است که برای رزمندگان اسلام و سربازان وطن دستکش می بافد، او امسال به واسطه جشنواره عمار جوانها را به چالش بافتن شالگردن و دستکش برای مدافعان حرم دعوت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۸:۳۳    
سرنوشت نامعلوم هزاران میلیارد اعتبار خلق شده از سوی بانک ها.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۲    
معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از کشف 310 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۰    
مدیر اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تا نیمه دیماه 94 میلیارد و 330 میلیون ریال تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در استان پرداخت شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از ارائه دو میلیون نفر - ساعت آموزش توسط مؤسسات کار آموزی آزاد فنی و حرفه ای در یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۸    
فرماندار سرعین از رایگان شدن استفاده از سالن های ورزشی روستاها دراین شهرستان برای روستاییان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۶    
به همت قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی، مجموعه تجربیات مدیران گروه های جهادی با عنوان اندوخته های مدیریتی منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۷    
رهبر کره شمالی در واکنش به انتقادهای جهانی از آزمایش بمب هیدروژنی توسط این کشور گفت که آزمایش بمب پاسخی به تهدیدات آمریکا بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۳    
خبرگزاری بسیج: رئیس واحد صدور آرم سازمان ترافیک با تاکید بر اینکه سایت نام نویسی طرح ترافیک سال 95 از 14دی ماه فعال شده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۲    
بیست و سومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی نیروهای مسلح با عنوان جام ولایت گرامیداشت شهدای مدافع حرم از 28 تا 30 دی ماه برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۹    
کسانی که در این پرونده سعی در مظلوم نمایی برای دروازه بان پرسپولیس دارند، به جای صحبت هایی که تنها می تواند افکار عمومی را جری تر و تنفر مردم را از فوتبال بیشتر کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۷    
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در فتنه ها وجود بصیرت لازم است، گفت: فتنه این طور نیست که بشود آن را با چند ساز و کار انتظامی حل کرد و گفت چهار تا آدم که حذف شدند همه چیز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۳    
امیر سرلشکر عطاءالله صالحی درگذشت سرهنگ جانباز حاج سید مرتضی صفوی از جانبازان سرافراز ارتش و برادر سرلشکر صفوی را تسلیت گفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۴    
دبیر ستاد اقامه نماز مازندران: 60 نماز خانه بین راهی در استان در دست ساخت بوده که برای تکمیل آن نیاز به اعتبارات ملی داریم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۸    
مراسم گرامیداشت شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان با حضور قشرهای مختلف مردم در امام زاده عبدالله بافق برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۷    
وصیت من این است که خط انقلاب اسلامی ایران را تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دهید و تا می توانید راه من که راه کلیه شهدای راه حق بود را ادامه دهید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۴    
شهادت آیت الله نمر نه تنها مسلمانان را از مسیر اصلی خود دور نمی کند بلکه موجب استحکام جنبش بیداری اسلامی می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۱    
به منظور گرامی داشت چهلمین روز از شهادت شهداء مدافع حرم اولین یادواره شهداء نبویون استان سیستان وبلوچستان بر گزارشد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۸    
کدخدایی، سخنگوی سابق شورای نگهبان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir در خصوص نظارت استصوابی شورای نگهبان و تاکیدات چندباره رهبر معظم انقلاب بر حق الناس بودن آرای مردم به گفتگو نشست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۷    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان طبس با صدور بیانیه ای اعدام شیخ نمر را توسط حکام آل سعود محکوم و آن را آغازی دیگر بر بیداری ملل اسلامی و مسلمانان جهان دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۸    
نخستین جشنواره فیلم های اسلامی در کابل برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۹    
سیاست تعدیل اقتصادی به نوعی اقتصاد بازار آزاد است که در آن دولت ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر، اصلاحاتی را در نحوه برنامه ریزی های کوتاه و بلندمدت اعمال می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۰    
جمعی از مسئولان بسیج عشایر فارس با خانواده های شهدای طایفه بزرگ کشکولی فارس دیدار نمودند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۳    
در احکامی جداگانه مسئولان بخش هایی از بسیج دانشجویی فارس در سطح این استان منصوب شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۳    
قزلسفلی با بیان اینکه قطع روابط دیپلماتیک با ایران فرار روبه جلوی سعودی هاست گفت: یکی از اهدافی که پشت پرده قطع روابط دیپلماتیک با ایران بود، ایجاد یک موازنه جدید قدرت در منطقه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۸    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتخابات بزرگ ترین رویداد برای تغییر و اصلاح است و اگر ابزار تغییر و اصلاح از طریق رأی دادن از بین رفت ابزار دیگری وارد می شود که ممکن است تبعات منفی به همراه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۵    
پژوهشگر ارشد حوزه آسیا مرکزی طی گزارشی در هفته نامه دی سایت چاپ آلمان با اشاره به توانمندی های ایران در حوزه های مختلف و انتقاد از ماجراجویی های آل سعود در مواجهه با کشورمان نتیجه گرفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۲    
آدمی با قبول مسئولیّت امانت خداوندی و به امر الهی قدم به عالم خاکی نهاده است. او از دارالکرامه الهی و بعد از توقّفی کوتاه در دار دنیوی به سوی دارالجزای اخروی در سفر است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۹    
انسان ها از نظر اعتقادی دو گونه اند: 1. برخی تنها به جهان محسوس دنیا (عالم شهادت) اعتقاد دارند؛ 2. برخی افزون بر جهان شهادت به عالم غیب نیز اعتقاد دارند. این دسته دوم خودشان دو گروه هستند: 1 ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۳    
رصد مواضع طرف غربی به خصوص آمریکایی ها به وضوح نشان می دهد آنان خیال خام تأثیرگذاری بر انتخابات از طریق برجام را در سر می پرورانند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۳    
در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم شهرداری در خوزستان مغلوب زاگرس این شهر شد و تیم سن ایچ با اتلیه طهران قم در ساوه به تساوی رضایت دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۳    
مسئول کمیته ارتباطات و روابط عمومی کنگره ملی 8هزار شهید گیلان گفت: 4 مستند فاخر با موضوع عملیات هایی که با نقش آفرینی رزمندگان گیلانی صورت گرفته در گیلان ساخته خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۳    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز همزمان با سراسر کشور در میعادگاه های نمازجمعه استان خبر داد و گفت: این راهپیمایی جمعه، 18 دی برگزار خواهد شد . ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۰    
بدون تردید توجه به اهمیت ویژه عملیات هویزه که در جای خود نقطه عطفی در تاریخ جنگ محسوب می شود و همچنین تبیین جایگاه رفیع حماسه سازان آن و نقش آفرینی برجسته شهید حسین علم الهدی لازم است صفحات تاریخ جنگ ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۹:۵۹    
یک نیکوکار خلیل آبادی پنج وقف به ارزش 15 میلیارد ریال را ثبت کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری بسیج: سورنا شجاعی، زرتشیتی رهیافته به تشیع به دیدار با امام جمعه اصفهان رفت که در این دیدار آیت الله طباطبایی گفت: در دین اسلام پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) نیز مورد قبول و احترام هستند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۱    
فرماندار بهاباد از اجرای 3 پروژه راه سازی در این شهرستان با اعتبار 110 میلیارد ریال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۴    
پروژه خط انتقال آب شرب از دارخوین به شادگان از طرح آبرسانی غدیر امروز، 16 دی ماه با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی کلنگ زنی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۹    
یکی از مراجع تقلید با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای ملت ایران است، گفت: با قدرشناسی از نعمت انقلاب نگذاریم فتنه 88 دیگر تکرار شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۲    
طبق آمارهای ارائه شده تعداد جمعیت استان زنجان یک میلیون و 100 هزار نفر است و تعداد مساجد استان زنجان 961 باب می باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۱    
با استفاده از کارشناسان مجرب در کارگاه آموزشی در صدد تنویر افکار کشاورزان و ارائه اطلاعات کافی از طریق این کارشناسان به کشاورزان هستیم تا شاهد مدیریت اصولی باغداران در حفظ و پرورش درختان سیب باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۸    
راه اندازی پارک علم و فناوری باعث توسعه فعالیت های نخبگان می شودو مسئولان دراین حوزه باید برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۳    
یک دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت شهید همدانی،مدافعان حرم ،جانباختگان منا با حضور 11 تیم از پایگاه های اداری و کارگری حوزه شهید رجایی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۴    
تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم از ظرفیت های به وجود آمده بیش از هر زمان دیگر استفاده کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۷    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی قطع روابط دیپلماتیک از سوی برخی دولت های ضعیف و ناتوانی که هیچ نقش و جایگاهی در جهان ندارند را موضوعی ندانست که برخی به خاطر آن نگران شده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۵    
جمعی از کشاورزان روستای کوجنق اظهار کردند که زمین های زراعی 150 ساله مردم این روستا به تصرف اداره منابع طبیعی در آمده است که این امر نارضایتی مردم این روستا را به همراه داشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۷    
برنامه های بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز بصورت زنده از شبکه قزوین پخش می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۱    
فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت:آل سعود خائن با به شهادت رساندن شیخ نمر تبدیل به آل سقوط شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۸    
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از ایجاد کتابخانه مرکزی در شهر توریستی سرعین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰    
دانشگاه آزاد اسلامی سرعین در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر تاکید کرد:دست جنایت کار آمریکا و صهیونیستم جهانی، در بستر حقد و کینه تاریخی ناشی از جهل و نادانی، از گریبان تحجر آل سعود بیرون آمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۹    
فرماندار بم از برگزاری یادواره 60 شهید عملیات کربلا 4 و 5 در شرق استان کرمان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۳    
نشست بصیرتی و روشنگری بازاریان واصناف خلخال برگزار و بازاریان اقدامات دولت عربستان در شهادت آیت الله نمر را محکوم کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۰    
در آیینی با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد مدیر عامل جدید شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی مغان معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۷    
تصاویر صفحه اول روزنامه های پنجشنبه 17 دی منتشر می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۱    
پیکر جانباز شهید عبدالله سلمانی با حضور کارکنان سپاه شهرستان همرزمان شهید و جمعی از مردم شهید پرور شهرستان مشگین شهر تشییع شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۱    
مراسم باشکوه تشییع پیکر پاسدار شهید میثم فولادی با حضور مردم ولایت مدار اسلام آبادغرب برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۸    
تظاهرات سراسری در محکومیت اعدام آیت الله نمر باقرالنمر پس از اقامه نماز جمعه این هفته در کرمانشاه برگزار می شود. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۵    
یک مقام آمریکایی شمار تروریستهای داعشی را که در ماه گذشته در سوریه و عراق به هلاکت رسیدند، اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۶    
همزمان با 15 دی ماه سالروز ورود مقام معظم رهبری به ابرکوه مراسم زورخانه ای با حضور پهلوانان پوریای ولی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۶    
به مناسبت روز اجرای قانون منع حجاب در ایران،این بار به اتفاقات آن دوره در شهرستان اردکان می پردازیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۶    
شورای امنیت سازمان ملل متحد، روز چهارشنبه، آزمایش هسته ای کره شمالی را محکوم کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۳    
هنوز با گذشت بیش از شش ماه حادثه آتش سوزی در مزارع بیله سوار خسارت وارد شده به کشاورزان جبران نشده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین همایش ملی تفکر بسیجی، پژوهش و اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقتصاد پساتحریم نفت گفت: می توان ریشه مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور و دولت را گره خورده با رانت نفتی دید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۰    
صدها نفر از مردم عربستان در اعتراض به اعدام شیخ نمر روحانی، رهبر شیعیان این کشور در مناطق مختلف قطیف تظاهرات کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۱    
مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور گفت: اعدام شیخ نمرهیچ گونه پایه قانونی ندارد و استبدادگونه و ظالمانه بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۱    
کار گروه بیمه ای صنایع کوچک در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل و سمینار آموزشی آن برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۶    
با اصلاحیه ماده 274 قانون مالیات های مستقیم، تعداد جرایم و میزان مجازات های مالیاتی تغییر کرده و مجازات درجه شش برای ارتکاب به مواردی از جرائم مالیاتی به آن اضافه شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۶    
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: حفظ، احیاء و صیانت از آثار تاریخی وظیفه همه جانبه عموم مردم و مسئولین می باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۲    
در پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات انیمیشن "بازتاب" از حوزه هنری زنجان به مرحله داوری راه یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۱:۳۹    
خبرگزاری بسیچ: سرهنگ سید مرتضی صفوی از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس و برادر سردار سرلشکر دکتر رحیم صفوی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۴    
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان و اعضای این باشگاه به مناسبت شکستن رکورد مبارزه با 110 کاراته کا قهرمان ایران در 110 دقیقه با به دیدار خانواده محمد سلطانی رفتند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۵    
وزیر دفاع عراق، امروز اعلام کرد عملیات نظامی بزرگ برای آزادسازی استان نینوا به مرکزیت موصل که تحت اشغال داعش است، به زودی آغاز می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۵    
امروز کردهای ترکیه قربانی رقابتِ پ.ک.ک و حزب عدالت و توسعه AKP می شوند. کُردهای ترکیه امروز از سوی کسانی مورد ظلم و ستم قرار می گیرند که هر دو (پ.ک.ک و AKP) داعیه دفاع از کُردها و حقوق آنها را دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۵۲    
خبرگزاری بسیج: نمایش شاد و موزیکال "ببعی و گرگ آشپز" ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از 18 دیماه در شهرستان ری به روی صحنه می رود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۳    
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: با اقدامات به موقع و تحقیق نامحسوس یک نفر وکیل قلابی در شهرستان یزد دستگیر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در آستانه چهل و هشتمین سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی از بازسازی آرامگاه این پهلوان نامی خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۰    
مهرداد جباری دبیر دومین جشنواره سروده های حماسی و انقلابی در استان گفت: در تاریخ 12دی آثار ارسالی طی داوری صورت گرفته، انتخاب شده و به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۷    
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید شیخ نمر باقر النمر، به دعوت امام جمعه تفت و با حضور فرماندار و آحاد مردم شریف شهرستان در محل مسجد امام(ره) تفت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۴    
خبرنگاران بسیجی و مسئولان بسیج رسانه استان یزد به مناسبت روز بسیج رسانه با خانواده شهدای رسانه یزد دیدار و گفت و گو کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۴    
مادر شهید مسیحی، با تشکر از حضور و توجه مسئولین نسبت به خانواده های شهدا خواستار دیدار با رهبری شد و گفت: برای دیدار با مقام معظم رهبری لحظه شماری می کنم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۴    
مردم ولایت مدار شهرستان بهاباد همگام با دیگر مردم سراسر کشور به کمپین مرگ بر آل سعود پیوسته و جنایات رژیم آل سعود را محکوم کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۳    
رسانه انگلیسی در مطلبی با اشاره به نمایش دومین شهر موشکی زیر زمینی ایران، جمهوری اسلامی را تسلیم ناپذیر نام نهاد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۳    
وزارت خارجه قطر در اعتراض به حمله به سفارت عربستان در تهران، سفیر خود را از ایران فراخواند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۳    
سخنگوی کاخ سفید می گوید شواهد اولیه موجود با ادعای کره شمالی در خصوص آزمایش موفقیت آمیز بمب هیدروژنی، تناقض دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهادت آیت الله نمر ادعاهای دروغین جریان های بین المللی را در مورد دموکراسی و حقوق بشر ثابت کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۵    
وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به ضرورت بیداری اسلامی در عصر امروز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تحریف شخصیت های دینی انقلاب هستند.