پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۵۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 19 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۰۷:۳۶    
طرح دیوار مهربانی به منظور جمع آوری لباس و وسایل اضافی موردنیاز برای نیازمندان با شعار نیاز نداری بزار، نیاز داری بردار در اشکذر به اجرا درآمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۲۳:۴۳    
خطیب جمعه رابر گفت: این صندلی سبز چه معجزه ای دارد که این همه هزینه میلیاردی می کنند؛ مشخص است که این افراد قصد خدمت به مردم محروم را ندارند مگر یک نماینده مجلس چقدر حقوق می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۲    
خانواده ای فقیر که 12 سال دور از چشم همه در بیست کیلومتری روستای شریک اباد کوهشاه احمدی در فقر و نداری بسر می بردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۵    
وجود تیرهای سیمانی فرسوده برق که عمر آنها به پایان رسیده و دیگر مقاومت ایستادن ندارند نگرانی هایی را برای همشهریان و اهالی ایجاد می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۱    
دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه با انتقاد از هیئت های اجرایی فرمانداری های استان گفت: متاسفانه هیاتهای اجرایی در سطح فرمانداری های استان به صورت فله ای کاندیداها را تایید کردند حتی شنیده ام (که ان شاءالله ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۳    
فرمانده انتظامی استان اردبیل در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات و خواسته های انتظامی با مردم شهرستان پارس آباد دیدار می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۳    
عربستان فقط در یک سال 57 میلیارد دلار هزینه نظامی کرد اما با این همه فاقد ارتش ملی است و با مزدوران خارجی فاقد روحیه اداره می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۶    
در این فیلم لحظات زیبای قبل از شهادت یک رزمنده مدافع حرم را خواهید دید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۳    
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان گفت:ارتباطات بین المللی و سیاست خارجی بر حوزه حمل و نقل تاثیرگذار است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۸    
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اعلام کرد: گاز رسانی به شهرک صنعتی خرمدشت در یکماه آینده تکمیل می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۳    
رئیس جبهه موسوم به مستقلین و اعتدال گرایان گفت: آقایان علی مطهری، محسن هاشمی، اشرفی اصفهانی، حضرتی، اشراقی و خانم ها فاطمه هاشمی و پیشگاهی فرد از جمله افرادی هستند که در لیست اولیه انتخاباتی جبهه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۰    
نایب رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران گفت: برنامه های اقتصادی دولت با وعده اشتغال زایی منافات دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۱    
اگربنابرگفته آقای زیباکلام،خانم فاطمه هاشمی ناپلئونی نمره بیاورد،به قولی ازمرحله اول جَستی بزنددر قبال خارج شدن یا نشدن نامش از صندوق چه عکس العملی نشان خواهدداد؟اگر قرار باشدچون سنوات گذشته اسمی از ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس جزئیات 4 حکم صادر شده در تعزیرات حکومتی این استان را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۷    
ارزش برنج وارداتی به کشور در هفته اخیر، بیش از 800 میلیارد ریال عنوان شده که به طور میانگین هر کیلو حدود هزار و 900 تومان است و برنج وارداتی در بازار خرده فروشی ها هم بالای پنج هزار تومان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۷    
تجربه نشان داده است سیاست های مقطعی نمی تواند چالش های ساختاری و نهادی اقتصاد ایران را مرتفع سازد و لذا ضرورت دارد تا دولت با همراهی سایر قوا پاسخ های متناسبی را برای چالش های اقتصادی فعلی ارائه دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۶    
اینکه دو سال و اندی از دولت گذشته و باز هم شاهد آلودگی های شدید در شهرها هستیم دو نتیجه بیشتر ندارد. یا جان مردم برای دولتمردان روحانی بی اهمیت است و یا دولت هیچ راه حلی برای رفع آلودگی ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۴    
مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری یزد از بهره برداری از پارکینگ طبقاتی خیابان فرخی یزدی تا پایان سال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۵    
مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان چهارمحال و بختیاری؛ مشکل عمده حمل ونقل برون شهری مسافری را فرسودگی ناوگان مینی بوسی دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نشانه های سقوط نظام پادشاهی سعودی در شبه جزیره عربستان تبدیل به واقعیتی عینی شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۷:۴۹    
اردوهای پارالمپیکی تیم ملی فوتبال 5نفره نابینایان و کم بینایان از 22 دی ماه با حضور جواد فلفلی بعنوان مربی و اکبر شوشتری بعنوان ورزشکار آغاز می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۷:۱۳    
محمدی از حضور دو کشتی گیر این استان در اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان خبر داد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۷:۱۳    
پورجعفر از دعوت کبدی کاران این استان به دومین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۷    
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: میزان مراجعه ایرانیان به پزشک متخصص در هر سال 1.7، مراجعه به پاراکلینیک ها 0.7 و مراجعه به مراکز توانبخشی 0.03 درصد است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۱    
معتقدم سیاستمدار باید اصول داشته باشد و ابتدا حتما اصولگرا باشد و طبیعتا در مسیر نیز معتقد به تصحیح و اصلاح روشها باشد و همان تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند راه صحیح اصولگرایی اصلاح طلبانه است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۲    
سموم محلول در چربی به سختی از بدن دفع می شوند و از علائم شایع وجود این سموم چربی دور شکم می باشد. این نوشیدنی کبد را پاک سازی می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۳:۴۳    
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از اعزام کاروان های راهیان نور استان به مناطق عملیاتی جنوب از 28 دی ماه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۳:۳۲    
بی مسئولیتی در دوره شاه جدید و تازه کار عربستان تبدیل به بخشی از سیاست خارجی این کشور شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۵    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: در 10 ماهه امسال 55 هزار نفر در آزمون های سراسری مهارت استان مازندران شرکت کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۲:۵۶    
سخنگو و مسئول روابط عمومی راه آهن شمال گفت: یک دستگاه کامیون ولوو بونکر سیمان بر روی ریل راه آهن سقوط کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۲:۵۶    
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان آمل از بارش سنگین برف در محور هراز و کندی تردد در این محور خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۱    
سردار سرلشکر پاسدار شهید احمد کاظمی در دوم مرداد سال 1338 در نجف آباد اصفهان در کوچه ملاصدرا در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۲    
بانک مرکزی با افزایش مستمر نرخ دلار رسمی از یک سو و دولت با تصاحب بخشی از سهم صندوق توسعه ملی، توانسته تا حد زیادی کاهش درآمد نفتی را جبران کند و درآمد نفتی مصرف شده در بودجه در دوره دولت یازدهم کاهش ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۴    
رهبری می گفت: من دوست ندارم که نسبت به این طور چیزها وارد صحبت بشوم؛ لکن تذکرا عرض می کنم که اگر امام امروز تشریف داشتند، مطمئن باشید به نقض قانون آن هم به این شکل و این سطح وسیع راضی نمی شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۰:۳۰    
تیم مقاومت بسیج در بخش هفته هشتم و نهم لیگ برتر بانوان در دو رشته تفنگ و تپانچه برابر حریفانش به پیروزی رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۷    
داود آذرنوش در واکنش به حاشیه های اخلاقی و فرهنگی ورزش کشور معتقد است که اصلاح وضعیت اخلاقی ورزش باید از مدیران آغاز شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۷    
حاشیه های غیراخلاقی فوتبال ایران هر روز بیشتر و بیشتر می شود. در شرایطی که تصور می شد با حرفه ای شدن لیگ، رفتارها نیز حرفه ای شوند، اما نه تنها خبری از حرفه ای گری نشد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۷    
در حالی که دولتی ها مواضع کاملاً نرمی را در قبال خصومت طرف عربستانی در پیش گرفته اند، از رئیس فدراسیون انتظار می رفت که درست مانند دیگر مسئولان این رشته با اتخاذ یک موضع محکم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۸    
بی بی سی فارسی آنجا که سخنان رهبر انقلاب به وقایع سال 88 می رسد آنچه را دوست دارد بشنود، به مخاطبان خود منتقل می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۵۰    
پژمان نیک اقبالی در نشست کارگروه گردشگری که شنبه 19 دی ماه در یاسوج برگزارشد،افزود: پیچیده بودن مسائل گردشگری همچنین نبود زیرساخت ها باعث کاهش سرانه درآمد گردشگری در این استان شده است اما این صنعت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۵    
مدیر مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 12 درصد دانش آموزان این استان در حال تحصیل در مدارس غیردولتی هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۲    
شهردار قلعه رئیسی از توزیع کتاب "شهر خوب شهروند خوب" در بین شهروندان قلعه رئیسی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۳۲    
معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور یکسان سازی آموزش قرآن، دوره های آموزشی قرآن با حضور بیش از 5 هزار فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۹    
معاون امور مشترکین آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال جاری بیش از 5 هزار و 700 انشعاب آب در سطح استان نصب شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۹    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیست اسکی کاکان شرایط برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری را دارد که با هماهنگی با فدراسیون اسکی به دنبال برگزاری مسابقات در رده های سنی مختلف هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۶    
مدیرکل امور اقتصادی و دارائی کهگیلویه وبویراحمد از معرفی بیش از 100 فرصت جدید سرمایه گذاری در این استان به سازمان سرمایه گذاری کشور خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۶    
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 27 مسکن مددجویی کمیته امداد در دهه فجر امسال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وام با بهره پایین به روستائیان عضو تعاونی ها پرداخت می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۹    
جناب ریس جمهور گلایه دارم که ای کاش به اندازه حادثه پاریس ( که آن هم امر غم انگیز ومصیبت باری بود) برای همه این مصیبت ها عصبانی می شدید و دستور سریع می دادید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۸:۵۶    
کنسرت موسیقی خیریه یه شب مهتاب جهت کمک به کودکان سرطانی در تالار هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۱    
یادداشت کیهان درباره علت واقعی عدم شرکت سید حسن خمینی در آزمون انتخابات خبرگان، شبکه رسانه ای میدانی جریان فتنه را به دست وپا انداخت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۴    
رضا گل محمدی با بیان این که بسیج یک نماد، یک تفکر و یک آرمان است، تنها راه رهایی از مشکلات فعلی کشور را توسل به آرمان های بسیج دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۲    
سرهنگ نمکی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز؛ این سازمان را داری نقش ویژه ای در فرهنگ سازی برای جوانان به خصوص ورزشکاران و مقابله با تهاجم فرهنگی ارزیابی کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۷    
400 مجتمع مسکونی با تخفیف و بصورت اقساطی در نمایشگاه املاک و مستغلات به فروش می رسند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۹    
رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان سبزوار از وقف یک قطعه زمین با نیت احداث فاطمیه در روستای قره قلی ان شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۶    
هنرمندان نیشابوری در بخش مسابقه مستند دفاع مقدس و مدافعان حرم با ارایه مستند بابا حاجی و آنا موفق شدند فانوس طلایی ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار را به خود اختصاص دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۳    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، از برگزاری 156 ویژه برنامه دهه فجر به همت کمیته مساجد استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۸    
رمزیابی لشکر 57 لرستان در عملیات کربلای 4؛ عظمت کربلای 5 را رقم زد؛ محسن رضایی ناگفته های کربلای 5 سنگین ترین و گسترده ترین عملیات دفاع مقدس را روایت می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۱    
برنامه های دهه فجر کمیته امداد امام خمینی(ره) و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان تشریح شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۳    
محسن ممتحنی گفت: مردم برای پدر شعر انقلاب دعا کنند تا به وضعیت طبیعی بازگردد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۴    
یک قلاده گرگ بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو در محور پارس آباد - بیله سوار از پای درآمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمد صبوری در جلسه بررسی مشکلات جمع آوری پسماند در شهر سرعین اظهار کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ابراهیم فریدی در جریان بازدید از طرح ها و واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، کارخانه فولاد البرز که در زمینه تولید انواع میلگرد در شهرستان تاکستان استان قزوین فعالیت دارد حدود 200کارگر قرار دادی دارد که هر ماه حقوقشان با تاخیر پرداخت می شود
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه عجب شیر در دوره آموزشی مدیریت فرهنگی که با حضور مدیران مسئول کانون های جدیدالتاسیس این شهرستان گفت: قرارگاه فرهنگی و اعتقادی باید علیه هجمه فرهنگی دشمن در کشور تشکیل شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۷    
امروز، سومین روز اعتصاب غذای دانشجویان دانشکده نفت در آبادان
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۴    
خبرگزاری بسیج: رئیس انجمن تخصصی ارتباطات اجتماعی آذربایجان شرقی در دوره آموزشی مدیریت فرهنگی مدیران مسئول کانون های جدیدالتاسیس مساجد این شهرستان بر ضرورت مخاطب شناسی و جمعیت شناسی در مساجد برای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۹    
نخستین و تنها طرح تولید چادر مشکی حجاب کشور، بزودی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۹    
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مهدی طارمی سفیر المپیاد ورزش درون مدرسه استان بوشهر می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۶    
فرماندار تاکستان گفت: کاندیداها تحت هیچ شرایطی در خصوص تقسیمات کشوری سخن نگویند و وعده ای ندهندچرا که شهرستان تاکستان ظرفیت تقسمات کشوری را ندارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۱    
در حالی که ظاهراً قرار است به زودی روز اجرای برجام فرابرسد، آمریکایی ها با ارائه طرح های مختلف علیه ایران در صدد آن هستند که از زیر بار وعده های نسیه و امتیازات حداقلی برجام نیز شانه خالی کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۰    
در شهرستان زنجان از مشارکت 7 میلیاردو 200 میلیون ریالی مردم زنجان در طرح اکرام ایتام مشارکت کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۷    
سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره با 6 فقره سرقت در طارم دستگیر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۶    
وزیرخارجه عربستان، ایران را به ایفای نقش خرابکارانه در سوریه و یمن متهم کرد و گفت:اقدامات ایران کارد را به استخوان رسانده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۰    
عمان میزبان احتمالی بازی های تیم های ایرانی و عربستانی خواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۴    
در سال جاری برای هر یک از طرح های اقتصاد مقاومتی حداکثر تا 300 میلیون در قالب تسهیلات پرداخت شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۵    
برخلاف ادعای مسئولان دولت حسن روحانی مبنی بر کاهش قیمت ارز پس از تعطیلات ژانویه نرخ دلار همچنان گران می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۲    
نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا گفت: با سقوط قیمت نفت به 33 دلار به ازای هر بشکه، اقتصاد این کشور در وضعیت اضطراری قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۲    
خبرهای موثق زیادی حکایت از آن دارند که در حین مذاکرات هسته ای میان ایران و 5+1، وزیرخارجه آمریکا در سفرهای متعدد به کشورهای عربی و بخصوص عربستان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۹    
بازار جهانی نفت خبرهای مطلوبی برای درآمدهای نفتی دولت به همراه ندارد. آن گونه که پیش بینی ها نشان می دهد، گویا نفت در محدوده 20 دلار ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۳    
مددجویان روستایی می توانند از طریق دریافت وام یهسازی مسکن نسبت به مقاوم سازی و ارتقاء وضعیت مسکن خود اقدام نمایند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۷    
ماموران یگان حفاظت محیط زیست، این شکارچیان را هنگام گشت کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز دستگیر کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۱    
شهر لس آنجلس شاهد حادترین بحران بی خانمانی در آمریکاست و بطور پیوسته بر تعداد بی خانمان ها افزوده می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۰    
بخشدار مرکزی بیله سوار خواستار تعیین و تکلیف محل دفع زباله های روستاهای زرگر، دمیرچی، قره قاسملو و گوگ تپه توسط دهیاران و شوراها شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۰    
" یوسف العتیبه "سفیر امارات در واشنگتن که کشورش در کشتار مردم یمن، عراق و سوریه توسط عربستان حمایت می کند، گفت: به پیروی مطلق از آمریکا افتخار می کنیم. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۷    
امید است این تفاهم نامه فتح بابی برای همکاری های مشترک باشد و بتواند در رشد و ارتقای سطح علمی و آموزشی طرفین مفید باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۹    
رییس پارک علم و فناوری کردستان گفت: پارک علم و فناوری استان تاکنون 129 هزار دلار صادرات در حوزه خدمات آی تی داشته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۹    
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان قزوین گفت: امید است حوزه علمیه این استان رشد و توسعه بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۹    
دبیرخانه جشنواره مردمی عمار با اعلام تمدید مهلت شرکت در بخش فیلمنامه، از نویسندگان و فیلمنامه نویسان خواست تا پایان بهمن ماه سال جاری، آثار خود را به این دبیرخانه تحویل دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۳    
مستند تحسین شده چهار سوار داستان چاپ پول بی پشتوانه ای در آمریکا را بازگو می کند که سبب گسترش فقر در تمام دنیا می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۰    
در نخستین نشست مسئولین ایثارگران نیروهای مسلح، تشکیل کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نیروهای مسلح به تصویب رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۰    
مقرر شده تعداد 3 هزار و 769 واحد باقی مانده نیز در سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد تا پرونده مسکن مهر استان اردبیل بسته شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۱    
برای توسعه و پیشرفت طرح های اقتصاد مقاومتی، امسال برای هر یک از طرح های اقتصاد مقاومتی حداکثر کمک های تسهیلاتی تعلق گرفته تا برای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در واحدهای تولیدی کوچک به کار ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۴۵    
ائمه معصومان در خدمت به محرومان سفارش های مختلفی را کرده اند و به این امر توصیه داشته اند که باید با توجه به این سفارش ها در راستای محرومیت زدایی در شهرستان اقدامات اساسی انجام شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۶    
باید تلاش کنیم تا این فرهنگ و آرمان ها و ارزش های شهدا و ایثارگران در جامعه بسط و گسترش یابد تا از این طریق بتوانیم نظام را در برابر توطئه های دشمنان ایمن سازیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۳    
در سطح استان اردبیل علاوه بر این تعداد، غارهایی نیز وجود داشته که هنوز شناسایی نشده و ضروری است تا در زمینه اکتشاف و شناسایی این غارها نیز در سطح استان اقدامات اساسی توسط مسئولان و متولیان امر انجام ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۱    
قائم مقام وزارت کشور گفت: بخشی از دلایل برکناری معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران به خاطر موضوع تعرض به سفارت عربستان سعودی بود اما موضوعات دیگری نیز وجود داشت که تذکر داده بودیم ولی به موقع انجام ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۸    
5 دوره مسابقه فناوری نانو در کشور برگزار شده که متاسفانه حضور استان اردبیل در آخرین المپیاد که با حضور 6 هزار نفر از سطح کشور برگزار شد در حد مطلوبی نبوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۲    
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان این که 80 درصد بیمه شدگان استان، بیمه شده تامین اجتماعی هستند مدعی است ظرفیت خدمات این بیمارستان به نسبت جمعیت بیمه شده محدود است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۹    
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از نسیم حیات،سوال می شود چرا مقاومت می کنید؟ چرا مرگ بر آمریکا می گویید؟ چرا پرچم آمریکا و اسرائیل آتش می زنید و زیر پا می گذارید؟ در دانشگاه یزد هم عده ای طلایه دار این ...