پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۴۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 28 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۰    
قیمت آپارتمان در مولوی با عمر 10 سال با متراژ 58 متر، متری 2 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت کل 139 میلیون و 200 هزار تومان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۸:۲۹    
عظیم دشتی گفت: برگزیدگان فصل چهارم هفتمین جشنواره شعر بسیج استان 21 بهمن ماه معرفی می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۳    
کمتر سوره ای در فضیلت، مانند سوره ی یاسین است. در فضیلتش همین بس که گفته اند: اِنّ لِکلِّ شیءٍ قلباً القرآنِ سورةُ یاسین: هر چیزی قلبی دارد و قلب قرآن سوره ی یاسین است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۷:۵۵    
مجموعه ای است که چندسالی است به دبیری محمدهاشم اکبریانی منتشر می شود و اختصاص دارد به شرح خاطرات و زندگی نویسندگان، شاعران و مترجمان...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۲۳:۴۳    
خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون امور عمرانی خود را مامور بررسی روستاهای فاقد دهیاری و استقرار دهیاری در این روستاها کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۰۱:۱۸    
رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه گفت: برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم، مایه آبرو و اعتبار کشور در جهان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۰    
نود و دومین شماره فصلنامه فرهنگی اجتماعی سیاسی تاریخی میقات حج به صاحب امتیازی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت منتشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۲    
بسیج مداحان: حاج اکبر بازوبند با تأکید بر اینکه مردم باید با حضور در انتخابات پیش رو چشم دشمنان را کور کنند گفت: چشم دنیا به نتیجه انتخابات آینده کشور است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۵    
مرکز پژوهش های مجلس تصریح کرد که قیمت های جهانی نفت در صورت برطرف نشدن عوامل بر هم زننده تعادل عرضه و تقاضا همچنان روند کاهشی خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۳    
دو سال و نیم بعد از شروع به کار دولت یازدهم، بیش از هر زمان دیگری انفعال و بی عملی دولتمردان آشکار است و این همه چشم انتظاری برای گشایش در کار مردم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۲۳:۲۱    
هجمه ای سنگین از واردات در راه است که سر اصلی آن به دولت و شرکت های دولتی وصل است. از واردات میلیاردی هواپیما تا واردات تراکتورهای سنگین از چک و اسلواکی و در سوی دیگر اعلام ثبت هزار ال سی در یک روز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۳    
رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی استان البرز گفت: فضای مساعدی را برای برگزاری انتخابات در استان البرز شاهد هستیم و نگرانی خاصی برای برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در اسفندماه وجود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۴    
سرپرست شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم مدیریت فضای مجازی، نشر معارف دینی، انسانی و علمی را ظرفیت ویژه مخابرات برای استفاده از فرصت بی بدیل این فضا در عصر حاضر عنوان کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۲    
رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور روزهای دوشنبه 12 و سه شنبه 13 بهمن 94 آغاز خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۸    
خبرگزاری بسیج: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: خط امام و رهبری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۶    
خبرگزاری بسیج: سازمان اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در راستای ترویج و تشویق واقفین نیک اندیش به ایجاد وقف های جدید با محوریت حوزه های علمیه و همچنین احیای موقوفات ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۱    
"حضور خلاقانه در فضای مجازی، عرصه های سخت افزاری و نرم افزاری، ابداع خدمات نو، قوی و جذاب"، این کلمات جان کلام مقام معظم رهبری در بند هفتم از سیاست های ابلاغی به شورای عالی فضای مجازی در سال 90 است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۳    
کانال ها و صفحات اینستاگرامی منتسب و حامی هاشمی رفسنجانی، طی چند روز اخیر مطالب تندی را علیه شورای نگهبان منتشر کردند و خط تردید را نسبت به تصمیمات شورای نگهبان گسترش می دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۹    
صرافی های پایتخت در معاملات امروز خود هر دلار آمریکا را با قیمت 3611 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با قیمت 923 هزار تومان می فروشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲    
رئیس شورای عالی قشر بسیج گلوگاه از آغاز فعالیت دهکده اقتصاد مقاومتی در این شهرستان با هدف ایجاد اشتغال برای بانوان خانه دار خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۹    
فرماندار قائمشهر گفت: سی و چهارمین یادواره شهدای فدائیان اسلام با حضور رئیس قوه قضاییه در قائم شهر برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱    
قوه مجریه در انقلاب های جهانی و در تاریخ همیشه قانون را به نفع خود تفسیر می کردند و انقلاب را به استبداد می کشاندند بنابراین در قانون اساسی ما برای مقابله با دیکتاتوری، شورای نگهبان پیش بینی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
1394/10/29 16:25 حضرت آیت الله خامنه ای یکی از ابعاد مهم حق الناس در انتخابات را پذیرش نتیجه ی قانونی انتخابات می دانند. به همین مناسبت پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۴    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حال رایزنی با بانک صادرات هستیم تا "کاراکارت" برای بازنشستگان کشوری نیز صادر شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۵    
"ایوب آل ربیع” شهره به ابوعزرائیل، مردی 40 ساله که در عملیاتهای الحشد الشعبی علیه تروریستهای تکفیری داعش شرکت دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۶    
اختتامیه نخستین جشنواره استانی شعر بومی و محلی تشک افتو با حضور مسئولان و شاعران برجسته کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
مدیرآموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیران و دستگاه های اجرایی این شهرستان 10 میلیارد ریال به مدارس گچساران کمک کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دهه فجر خبر داد و گفت: این همایش روز 16 بهمن به صورت همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۰    
رئیس مجمع بسیج خوزستان گفت: عزت کنونی ایران اسلامی مرهون ایثارگری های شهدا است
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۱    
مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از افتتاح کمپ گردشگری برزند گرمی با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۷    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: ثبت تاریخ شفاهی جانبازان و رزمندگان و آزادگان و خانواده های شهدای دفاع مقدس در هرمزگان در دستور کار قرار دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۸    
با صرف 7 میلیارد ریال اعتبار تجهیزات راهداری برای راه و شهرسازی شهرستان نیر خریداری شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۷:۳۹    
همزمان با سراسر کشور، زنگ اقتدار ملی با حضور بخشدار اصلاندوز به صورت نمادین در دبیرستان راه زینب (س) نواخته شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری بسیج: جعفر عسگری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گردهمایی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اصفهان اظهار داشت: یروزی انقلاب شکوهمند و مردمی اسلامی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۴    
حجت الاسلام محمد تقی رهبر گفت: با توجه به رد صلاحیت های گسترده اصلاح طلبان و فعالان فتنه 88 در انتخابات مجلس آتی حملات گسترده ای به شورای نگهبان به عنوان مجری احراز صلاحیت های صورت گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۷    
خبرگزاری بسیج: روز گذشته استانداری اصفهان با انتشار بیانیه ای از مسئولان خواست که در روز هوای پاک با وسایل نقلیه عمومی به سرکار بیایند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۹    
خبرگزاری بسیج: نشست مدیران مراکز فرهنگی دیجیتال اصفهان با موسویان مشاور وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،مهدی افراسیابی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: با حضور مدیرعامل این کانون، سومین کتابخانه سیار ویژه کودکان و نوجوانان روستایی شهرستان اهواز افتتاح خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۵    
عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلامی گفت:در تاریخ 29 دی ماه از 8 صبح لغایت 9 شب توسط 15 نفر از اساتید و در بیش از 17 شهرستان خوزستان بالغ بر 56 برنامه در زمینه مباحث گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۴۵    
ریه فرج الله سلحشور از کار افتاد و حال ایشان وخیم تر شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۴    
دیدار تیم های امید ایران و چین با برتری شاگردان محمد خاکپور و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسید
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۴    
تیم والیبال مقاومت مهاباد در هفته آخر از دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور یادواره 200 شهید والیبالیست، مقابل تیم ملوان تهران به برتری رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۱    
مهمترین وظیفه پلیس را تامین نظم و امنیت و حفظ حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت : پلیس با نظم و انظباط خود احساس امنیت را در جامعه افزایش می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۳    
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان با بیان اینکه از نگاه استراتژیکی؛ رسانه ها یکی از مهم ترین ابزارهای هویت، اقتدار و منافع ملی به شمار می آیند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان پایان ندارد و روزبه روز افزایش یافته و به وسیله آن بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۵    
جوز فعالیت برای 350 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل صادر شده که در حال حاضر از این تعداد 170 واحد فعال بوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۷    
مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه سوادآموزان دوره انتقال با نام همدلی و هم زبانی در اردبیل برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۴    
مولوی بلال پتنگاه ور امام جماعت مسجد الاقصاء اهل سنت در زاهدان گفت:شورای نگهبان در راستای نظارت افراد در انتخابات مسئول است
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۳    
به مناسب 29 دی، روز هوای پاک شهرداری اردبیل ویژه برنامه هایی را در گرامیداشت این روز برگزار می کند تا فرهنگ زندگی سالم در بین مردم ترویج شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۶    
ستون گفت و شنود امروز روزنامه کیهان در خصوص انتخابات و مدعیان اصلاحات است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۱    
اقدام به راه اندازی چند نیروگاه بادی و سامانه بهره گیری از انرژی خورشیدی کرده ایم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۵    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده در مراسم جشن میلاد امام حسن عسگری (ع) در اردبیل اظهار کرد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۶    
در شرایط جدید می توان از فرصت پیش آمده در راستای توسعه و تقویت فعالیت واحدهای تولیدی و اقتصادی گام های اساسی را برداشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۰    
جنگ یمن ابتدا بیشتر در جنوب این کشور متمرکز بود اما در ماه های اخیر، درگیری ها به شمال گسترش پیدا کرده و حالت فرسایشی به خود گرفته و دو طرف به شدت از مواضع شان دفاع می کنند که این مساله باعث کندی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۰    
راه سعادت و خوشبختی در انجام امور مردم است و خوشا به حال کسانی که به شکل مستقیم برای رسیدگی به امور نیازمندان جامعه تلاش می کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: در 9 ماهه امسال 354 نفر به علت حوادث رانندگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۷    
ایجاد فضای شور و نشاط و طرب در بین اهالی منطقه و شهرها و مناطق همجوار به همراه معرفی برند گردشگری سرعین به عنوان یک فرصت استثنایی در تقویت درآمدهای اقتصادی از مهمترین این اهداف است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۹    
اعتراف مخالفان به فضل و شجاعت و استقامت امام حسن عسکری (علیه السلام)
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۷    
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت گاز استان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز با کسب رتبه شایسته قدردانی در بین دستگاه های اجرایی استان در عملکرد سال 1393 از سوی استاندار آذربایجان شرقی تجلیل شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۴    
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: با توجه به بحران سواد حرکتی در بین دانش آموزان ترویج این مساله در بین دانش آموزان و اولیای خانه و مدرسه از برنامه های مهم آموزش و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۵    
نمی توانیم انکار کنیم آمریکا از شیرین شدن ذائقه ایرانی خوشحال نمی شود،اما باید اعتماد کنیم به سخنان رهبری و امام راحل که آمریکا شیطان بزرگ است و همچین باید باور کنیم که کسی جز کشورهای محور مقاومت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۵    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ازنا گفت: همه ما باید تلاش کنیم، انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا صادر شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۳    
پدر بلوط ایران گفت: بنا شده هر دانش آموز لرستانی تا آخر خرداد ماه سال آینده دو گلدان نهال بلوط را به مدارس خود تحویل دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۳    
نتایج نظرسنجی ها از پیشی گرفتن هیلاری کلینتون از رقبای درون حزبی خود حکایت دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۳    
منابع خبری اعلام کردند که بحرین قصد دارد که از فرانسه خودروهای زرهی خریداری کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۰    
گزارش ها از محل ثبت نام نامزدها نشان می داد که تعدادی از نامزدها حتی مدارک و شرایط لازم جهت ثبت نام برای مجلس را نداشته اند به طوری که تعداد زیادی از افراد شرکت کننده دارای مدرک کارشناسی بوده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۵    
نماینده سازمان ملل در لیبی نسبت به تاخیر در تشکیل دولت آشتی ملی اظهار تاسف کرد و خواستار تسریع در تشکیل آن شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۹    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به رشادت های پاسداران اسلام گفت: خون های مطهر پاسداران ایرانی و لبنانی، فتح قدس را ندا می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۶    
طی امروز و فردا وزش بادهای شدید همراه با گرد و غبار شهرهای اردبیل، نیر، سرعین، مشگین شهر و سرعین را در بر می گیرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۰    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: 50 گفتمان دینی مختلف با هدف تبیین دستاوردهای نظام و نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی در بروجرد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای مدعی شد که با اجرایی شدن برجام، برنامه هسته ای ایران به عقب برگردانده شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۸    
اولین سازنده گیت ایستگاهی در ایران گفت: گیت های مترو ابتدا توسط یک شرکت فرانسوی تولید می شد اما توانستیم توسط مهندسی معکوس در این بخش خوکفا شویم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۹    
مسئول مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد گفت: عزت ایران اسلامی در گرو ولایتمداری و ایستادگی جانانه در برابر هجمه های مختلف کفر جهانی است .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۶    
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: رسالت ما تمام نشده است، این که هنوز شهدا میهمان ما می شوند پیامی برای همه دارد، باید پیام این تشییع را بفهمیم، باید بر اساس آموزه های شهدا زندگی کینم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۳    
طب سنتی، علاوه بر درمان انواع بیماری ها، الگویی برای تغییر سبک زندگی و تغذیه در اختیار جامعه قرار داده است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۰    
پس از مشخص شدن نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس از سوی هیأت های نظارت، جریان اصلاحات پروژه جدیدی را برای تخریب شورای نگهبان، آغاز کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۸    
مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست که در مؤسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی نگهداری می شوند، از سوی کارکنان مورد تربیت صحیح اسلامی قرار می گیرند تا فرد شایسته ای در جامعه باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهور گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنار وظیفه پایش و نظارت بر فعالیت ها، به وظایف دیگر خود به ویژه در زمینه انتقال فناوری پیشرفته صلح آمیز هسته ای و نیز امنیت فناوری های هسته ای هم فعال ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۵    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه سعودی ها نمی توانند با دروغ پردازی در رابطه با ایران، سیاست های خود را پیش ببرند و با بیان اینکه صبرمان محدود است ولی با درایت ادامه می دهیم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۲    
وظیفه گفت:بر اساس تحلیل داده ها وآخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی، امروز با توجه به سکون نسبی جو، افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا بویژه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت تهران، قم، کرج ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۶    
بررسی ها درباره نحوه توجه و مشخص شدن راهبردهای این موضوع در برنامه ششم توسعه که چند روزی است توسط رییس جمهور به مجلس تقدیم شده، نشان می دهد حجم کمی و کیفی توجه و مشخص شدن اولویت های این حوزه ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مذاکره در اسلام به معنای بده و بستان نیست بلکه برای تفهیم و تبیین حق است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۰    
طی آیینی زهرا نعمتی به عنوان سفیر جهانی انجمن خیریه ی حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان معرفی شد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان با توجه به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام علی توکلی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان در گفتگوی با خبرنگارما به ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۰    
مدیراجرایی هئیت رزمندگان کشور اظهار داشت: در مسائل سیاسی از قبیل انتخابات، نظرات مقام معظم رهبری را تبیین می کنیم اما حزب سیاسی نیستم و شخص خاصی را معرفی نمی کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۰    
یک وکیل دادگستری و متخصص حقوق نفت و گاز در یک متن حقوقی و فنی خطاب به هیات تطبیق قوانین مجلس، 7 مغایرت مهم و غیر قابل چشم پوشی الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران موسوم به IPC با قوانین کشور را برشمرده ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۷    
تروریست های داعشی حمله گسترده ای را به فرودگاه دیرالزور آغاز کردند و این درگیری ها همچنان ادامه دارد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۴    
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: خیابان چهارمردان سند انقلاب اسلامی است بنابراین ایجاد یادمان هایی در آن همچون یادمان های راهیان نور و مناطق عملیاتی برای متمایز کردن این خیابان و ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۸:۱۲    
جولان سگ های ولگرد در نیر که گاهی به صورت گروهی در نقاط مختلف شهر پرسه می زنند آسایش و امنیت مردم را بر هم زده و چهره خیابان ها و معابر شهر را مخدوش کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۰    
در مراسمی با حضور جانشین معاونت بسیج اساتید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، 'فیروز شقاقی' به عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه آزاد واحد پارس آباد معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۷:۵۷    
زنگ محوری اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایران آباد به مناسبت اجرایی شدن برجام با حضور مسئولان در شهرستان پارس آباد نواخته شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۰:۲۱    
خبرگزاری بسیج: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با دو هنرمند پیشکسوت این شهرستان دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 از اجرای ده ها ویژه برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در مساجد و مدارس منطقه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۲۳:۵۷    
دولت دلش نمی سوزد وگرنه بودجه مشخصی در لایحه پیشنهادی برای سینما در نظر می گرفت و در اختیار وزارت ارشاد و سازمان سینمایی قرار می داد تا در حوزه سینمای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ساخته شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۹    
دبیر کل و اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت با حدادعادل، سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان دیدار و گفتگو کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۶    
نخست وزیر کانادا روز دوشنبه اعلام کرد بازگشایی سفارت این کشور در تهران، در نشست آتی کابینه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۶    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی تحت تدابیر امنیتی شدید به امارات سفر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش رئیس دولت اصلاحات و هاشمی برای نفوذ در مجلس گفت: این دو با آنکه تلاش زیادی در ایجاد مجلس دولتی کردند، اما به اهداف خود نرسیدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۶    
سایت رسمی فست فودفروشی زنجیره ای بین المللی آمریکا یعنی مک دونالد با انتشار اطلاعیه ای در وبسایت رسمی خود، از علاقه مندان به دایر کردن نمایندگی این شرکت در ایران، دعوت به همکاری کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۳    
شورای اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد قراردادهای ما بین این اتحادیه و رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی سال 1967 معتبر نیست.