پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۰۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 15 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۰    
یک کارگاه تولید ترشیجات غیر بهداشتی در شهر سامان استان چهارمحال و بختیاری شناسایی و 20 تن ترشی و خیارشور فاسد، کشف شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۰۱:۱۲    
مادر سردار شهید منصورکلبادی نژاد صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۱    
معاونت فرهنگی بنیاد شهید ایثارگران اقدام به انتشار شهدای هشت سال دفاع مقدس به صورت روزانه کرده که الحمدالله مورد توجه بسیاری از علاقه مندان دستگاه ها قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۴    
منطقه 17 تهران با تقدیم بیش از 4 هزار شهید به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملقب به دارالشهدای تهران است که کارشکنی شهرداری چنین منطقه ای در خصوص تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام تأسف برانگیز و قابل تأمل است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۰    
عکس:مهدی کریمی نیا
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۰    
امروزه راه های تبلیغاتی بسیاری برای نامزدهای انتخاباتی مجلس وجود دارد و این درحالی است که باوجود کم هزینه بودن مخاطبان زیادی را دارند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای ورزشکار ما الگوی بی بدیل قهرمانان حال حاضر کشور هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل ثبت احوال استان همدان با اشاره به افزایش 2.4 درصدی طلاق در استان گفت: در هر شبانه روز 49 ازدواج در استان ثبت شده که در مقایسه با سال گذشته 9.3 درصد کاهش یافته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۲۳:۲۸    
مهدی طارمی و حسین ماهینی بازیکنان پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی با حضور بر مزار شهید نادر مهدوی از مقام این شهید شاخص ملی کشور تجلیل کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۰    
سردار "غلامعباس غلامزاده" گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور "یاسوج-اصفهان" به یک دستگاه خودروی کامیون باری مشکوک شدند و آن را متوقف کردند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: هر سال 10 درصد از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان با ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار توانمند و خودکفا می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۳    
ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان درباره عدم حضور سیدحسن خمینی و بیش از 100 داوطلب مجلس خبرگان رهبری در آزمون تشخیص اجتهاد که امروز برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۱:۱۳    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قدس گفت: امروز برخی به دنبال این هستند که راه و اصول امام راحل را تحریف کنند و دشمن نیز در همین رابطه به دنبال انجام خواسته های خود به دست خود فروختگان داخلی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۰    
عربستان این روزها سعی دارد با شلوغ کاری و بازی های رسانه ای شرایط را به سود خود پیش ببرد و فدراسیون فوتبال کشورمان اصلاً نباید در برابر این هیاهوی زیاد سکوت اختیار کند و پاسخ عربستانی ها را مانند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۰    
راهپیمایی مسلحانه بسیجیان حوزه یک شهری شهید حمید باکری با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء برپا شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۲    
دو جشنواره هنری به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۸    
صادقی با تشریح آخرین جزئیات پرونده ضاربان آمر به معروف گفت: 5 نفر از متهمان پرونده ضرب و جرح روحانی آمر به معروف دستگیرشده اند و تحقیقات تکمیلی در این باره درحال انجام است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۹    
آئین گرامیداشت و تجلیل از کشاورزان نمونه استان اردبیل با حضور مسئولان استانی برگزار و از کشاورزان، مروجان، مددکاران و پژوهشگران برتر در استان اردبیل تجلیل می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۶    
حجت الاسلام رضایی گفت: برنامه های دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی به دو صورت شکلی در قالب برنامه های شاد در چارچوب رعایت مسائل شرعی و محتوایی و معرفت افزایی در سطح این استان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۱    
کارآفرین برتر شهرستان سنقروکلیایی گفت : اگر گرایش مردم به سمت مصرف تولیدات داخلی افزایش یابد به نتایج مطلوب در خصوص طرح اقتصاد مقاومتی دست خواهیم یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج، در محکومیت اقدام ناجوانمردانه آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر ،تجمع اعتراضی بسیجیان و آحاد مردم شهرستان ملکشاهی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۴    
فرمانده انتظامی استان یزد از کاهش 19 درصدی سرقت در یزد از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: همکاری خوب مردم یزد با پلیس، عامل اصلی کاهش سرقت ها است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری بسیج: انتخابات مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی شهرستان اصفهان با حضور مسئولان فرهنگی اصفهان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۶    
نویسنده ی بسیجی اهل قلم، مهدی فصاحت گفت: مجموعه خاطرات امیر ارتش اسلام، شهید اسماعیل زارعیان جهرمی، بزودی رونمائی و منتشر خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۴    
مراسم با شکوه تشییع پیکر پاسدار شهید "میثم فولادی" با حضور جمعی از مردم ولایتمدار اسلام آباد غرب در این شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۵    
معاون آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز گفت: اطلاع رسانی صحیح و دقیق در خصوص برگزاری اجلاس سراسری نماز در اقصی نقاط استان موجب اشاعه فرهنگ نماز می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۴    
پیکر مطهر شهید خالد مرادی از جان برکفان سبزپوش نیروی انتظامی عصر روز سه شنبه با حضور فرماندار، مسئولان و پرسنل نظامی و انتظامی باشکوه خاصی تشییع و در مزار شهدای سنقروکلیایی به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۴    
خبرگزاری بسیج: اتصال سیم کشی برق، دفتر یک ساختمان اداری را بهشت زهرا(س) به آتش کشید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۱    
وحشی گری و بی آبرویی های بی سابقه رژیم سعودی، پای رژیم انگلیس را هم به میان کشیده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۸    
سرگروه های صالحین سفیرا بسیار قوی برای ولایت هستند که اعضای حلقه صالحین شهید ایوب پورخوش سعادت اقدام به چاپ وصیت نامه 405 شهید فومن کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۱    
حکومت عربستان با اعدام های اخیر سعی می کند فضای داخلی را سرکوب کند و بر شکست های منطقه ای سرپوش بگذارد. این کار فرافکنی برای انحراف افکار عمومی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۰۱    
محمدرضا عارف می گوید حوادث سال 88 سوءتفاهم میان اصلاح طلبان و بخشی از حاکمیت بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۷    
رئیس ستاد انتخابات گیلان از انصراف 9داوطلب مجلس شورای اسلامی در گیلانی خبر داد و گفت:صلاحیت 94 درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیأت های اجرایی تائید شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۲    
در حالی که روزنامه شرق دیروز تصریح کرده بود سیدحسن خمینی در آزمون نامزدهای مجلس خبرگان شرکت نمی کند، سید علی خمینی می گوید از سید حسن برای شرکت در آزمون دعوت به عمل نیامده بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۱    
هزینه ای که کارگران انگلیسی صرف رفت و آمد با قطار می کنند، به درآمدشان، تقریبا شش برابر کارگران دیگر کشورهای اتحادیه اروپاست ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۰    
داعش در بیانیه ای به نام ابومغیره القحطانی، مدعی شد یک جنگنده لیبیایی را در بنغازی ساقط کرده و اصلاً شهر بن جواد را در نزدیکی السدر تسخیر کرده است، اما مقامات لیبی این ادعاها را تکذیب کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۴    
رئیس شورای رقابت با اعلام جزئیات رای نهایی درباره پرونده 650 میلیون یورویی، رانت بودن دادن چنین امتیازی از سوی بانک مرکزی را تایید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۱    
بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی نفت دانشگاه امیرکبیر در نامه ای به وزیر نفت ضمن تشریح ایرادات اساسی قراردادهای جدید نفتی، تأکید کرد: استخراج نفت بیشتر، بدون ظرفیت سازی برای پالایش و فرآوری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری بسیج: مدیر فرهنگی، آموزشی و هنری سازمان منطقه آزاد ارس، از آغاز طراحی نخستین فرهنگسرای فرهنگی، هنری و آموزشی در این منطقه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۷    
دولت انگلیس از رژیم سعودی وعده گرفته بود که اجرای حکم اعدام را به تعویق خواهد انداخت تا شاید برون رفتی برای این مشکل پیدا شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۵    
فرمانده سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه عجب شیر اعدام شخصیت هایی همچون شیخ نمر را بیانگر عدم وجود عدالت خواهی در یک دولت دانست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۹    
اطلس رهبران با معرفی و بررسی متنفذترین جریان های زنده اهل سنّت و رهبران مذهبی آنها وارد بازار نشر شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل گمرک بازرگان با اشاره به خدمات کارکنان در سرمای زیر 20 درجه مرز بازرگان گفت: تشریفات کارنه تیر و ترانزیت شبانه روزی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۸    
تفاهم اولیه حمل سنگ آهن با قطار انجام شد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۰    
آقای کری بلافاصله نامه ای به وزیر خارجه کشورمان نوشت و طی آن اطمینان داد که دولت امریکا این قانون را اجرا نخواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۲    
شرکت نکردن در آزمون علمی خبرگان رهبری، انصراف از کاندیداتوری تلقی نمی شود، ممکن است داوطلبی بگوید بنده بدون نیاز به شرکت در آزمون علمی، مجتهدم ، اما اگر داوطلبی آزمون نداده باشد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۴    
هفدهمین دوره معرفی پژوهش های برتر فرهنگی و هنری به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۶    
مسئول سازمان بسیج مداحان استان کرمان از برگزاری همایش بزرگ مقابله با جریانات انحرافی و تکفیری با حضور مداحان استان کرمان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۷    
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از رد صلاحیت 4 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۸    
با مشخص شدن نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار، به نظر می رسد بیشتر نامزدهای ثبت نام شده تأیید صلاحیت شدند که در بین تایید صلاحیت شده ها کاندیداهای مسأله دار ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۲    
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه حل موضوعات محیط زیستی و منابع طبیعی نیاز به همکاری همه نهادها و مسئولان مربوطه دارد، تاکید کرد: مشکلات موجود در محورهای تقنین ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۶    
اقدامات اخیر عربستان در واکنش به گزینه های انتخابی ایران سبب شد تا عربستان قطع ارتباط با ایران را با حجمه تبلیغاتی صورت دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۷    
شهید عبدالله سلمانی در سال 1365 در عملیات ماهوت از ناحیه کمر و پشت دچار جراحت شدید شده بود که بعد از سال ها تحمل درد ورنج به مقام والای شهادت نائل شد و به همرزمان والامقامش پیوست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۵    
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: صلاحیت 167 نفر از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یزد تایید شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۲    
راه های روستایی در شهرستان تفت، به واسطه عرض کم همواره آبستن حوادث ناگوار رانندگی بوده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۶    
تعزیرات حکومتی استان نسبت به پرونده های وارده در بخش قاچاق کالا توسط وسایط نقلیه عمومی بدون کوچکترین اغماضی برخورد قانونی بعمل می آورد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۰    
تمام تلاش اداره کل استانداردسازی استان صدور پروانه های کاربردی به واحدهای تولیدی در استان بوده است که امید می رود تا با افزایش این اصل مهم بتوانیم حمایت لازم را از واحدهای تولیدی و تولیدات استان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۷    
نیاز است خیرین همانند اهتمام ویژه در امر مدرسه سازی در توسعه فضاهای کتابخانه ای و ساخت آنها مشارکت داشته باشند که این امر نیازمند فرهنگ سازی در این زمینه است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۲    
فاز اول این کارخانه اوایل سالجاری با تولید ماءالشعیر و سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی مورد افتتاح قرار گرفته بود و فاز دوم و سوم این کارخانه تا اواخر سالجاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۹    
مادر بزرگوار شهید مجتبی عابدی سقا در قم به فرزند شهیدش پیوست و در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۶    
جمعی از طلاب و روحانیون حوزه های علمیه تهران در بیانیه ای تاکید کردند: ظلم و جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر نه یک خطای استراتژیک که عملی قهری و خصمانه علیه تمامی مذاهب و ادیان الهی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۶    
کارشناس فرهنگی و اجتماعی گیلان گفت: مدعیان دروغین برگزاری موکب پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) درکربلا ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۰    
نیروی قدس، نیروهای عراقی را در برابر نیروهای آمریکایی با موشک های ضدزره مجهز به کلاهک های انفجاری (EFP) که می توانستند حتی در زره تانک های آبرامز هم نفوذ کنند تجهیز کردند که در اوج جنگ عراق ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۷    
یک مقام ارشد جی ایکس اویل اند انرژی ژاپن در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا جی ایکس حجم واردات نفت از ایران را در صورت لغو تحریم ها در سال جاری میلادی افزایش می دهد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۷    
چوب حراج به ذخایر صنعت نفت وگاز ایران در میانه فعالیت دولت یازدهم، واژه ای که با اندکی اغماض می توان به شرایط مندرج در قراردادهای جدید نفتی به کار برد که همین اواخر وزارت نفت از آنها رونمایی کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۴    
53 درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که این میزان شامل530 هزار نفر است .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۱    
دانشکده ارتباطات و رسانه صداوسیما از تمامی مدافعان حقوق بشر غربی برای مناظره در فضایی برابر، دعوت کرد و در نامه ای آورده است: دانشگاهیان، دانشجویان، استادان، رسانه ای ها، روزنامه نگاران، نویسندگان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۶    
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین بیان کرد: از آنجا که ائمه جماعات پایه اساسی و واقعی مساجد هستند ویژگی های فردی و اجتماعی این افراد از اولویت های نخست مرکز رسیدگی به امور مساجد بوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۶    
محمدرضا اصلانی، نویسنده، شاعر، به عنوان دبیر چهاردهمین دوره جشنواره قلم زرین انتخاب شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۶    
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر و اعضای هیئت علمی دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر منصوب شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۶    
رییس سازمان سینمایی با حضور در سینما فلسطین از پنجمین جشنواره فیلم عمار بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۳    
نشست علمی اسلام و مسلمانان بلغارستان با سخنرانی ودات احمد، جانشین مفتی اعظم بلغارستان در محل مرکز مطالعات فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۰    
یگان حفاظت استان اردبیل در اجرای محاکم صادر شده از سوی دستگاه قضایی قرار است بالغ بر 250 هکتار از مراتع ملی که مورد دست اندازی و سوء استفاده متصرفان و مخربان قرار گرفته بود اصلاح و احیا کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۷    
در سال گذشته 28 استخر و مزرعه پرورش ماهی در سطح شهرستان گرمی فعال بوده که با توجه به ظرفیت های موجود شهرستان تعداد مزارع پرورش ماهی در شهرستان امسال به 32 مورد افزایش خواهد یافت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۲    
در سطح شهرستان سرعین 3 هزار و 890 هکتار زمین دیم زراعی وجود داشته که سالانه از محصولات این اراضی کشاورزی 25 تن به عنوان زکات پرداخت می شود تا صرف امور عمرانی مناطق محروم و رفع نیازمندی های افراد بی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: دژخیمان آل سعود نوکر سرسپرده آمریکای خائن با شهادت شیخ نمر سعی در خاموش کردن نور الهی داشتند، اما زهی خیال باطل زیرا پویندگان حق و حقیقت با شهادت جاودانه می شوند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۹    
نیروهای پلیس و امنیتی عربستان برای جلوگیری از اعتراضات مردمی در شهرهای شیعه نشین این کشور از جمله العوامیه، ساختمان های مسکونی را هدف تیراندازی های خود قرار می دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۳    
در زمینه تولید ماهیان سردآبی و گرمابی در کل استان سال گذشته 7 هزار تن بوده که امسال پیش بینی می کنیم که بالای 8 هزار و 500 تن انواع ماهیان سرآبی و گرمابی را تولید کرده و روانه بازار کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۵    
در پی انتشار اخبار روزهای اخیر مبنی بر حذف ردیف بودجه ی شبکه ی ملی اطلاعات از برنامه ی ششم، معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات این موضوع را تایید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۲    
وقتی به گذشته نگاه می کنم، می بینم شاید خویشتن داری ما، تصمیم درستی نبود؛ تأسف می خورم که با صدای بلندتر و با لحن شدیدتر در دفاع از جنبش سبز صحبت نکردیم ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج از آبیک، ملت ایران در آرامش است چراکه مردان مدافع حرم، مردانی از جنس نور برای دفاع از اسلام و ایران به سوریه رفته و در برابر دشمنان اسلام مبارزه می کنند تا مبادا پایشان به ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: بعد ازظهر جمعه سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۹    
با حضور عموم مردم گرامی داشت شهادت رهبر تشیع عربستان آیت الله شیخ باقر النمر در مسجد امام حسن عشگری(ع) برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۴    
بر اساس اعلام رای هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر فیلم "دلبری" به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذر در بین اسامی فیلم های بخش مسابقه سودای سیمرغ دیده می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۴    
روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام ستادهای مردمی اعزام زائرین راهیان نور جنوب 95-1394خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۸    
رییس جمهور آمریکا قوانین جدیدی برای سخت تر کردن حمل سلاح در این کشور را صادر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۵    
فرمانده سپاه اراک از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد زهره وند از مدافعان حرم اهل بیت(ع) در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۵    
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: پذیرفته شدگان عتبات عالیات دانشگاهی تا 20 دی ماه با مراجعه مجدد به سایت لبیک نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۶    
سربازان انقلاب باید توجه کنند در لبه تیز هجمه های خائنانه جهان کفر قرار گرفته اند و باید با افزایش آمادگی در چنین شرایطی توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۸    
با توجه به حضور دو شهید ملی خلبان کشوری و ذبیحی، در شهرستان به نظر می رسد که سیمرغ را پایتخت شهدای خلبان مازندران نام گذاری کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۵    
احمد پهلوانیان مدیر کل صدا وسیمای مرکز یزد، در اقدامی شایسته به دیدار ناصر ستوده نیا پیشکسوت ورزش یزد رفت از وی تفقد و دلجویی کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۵    
رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان یزد از برگزاری نمایشگاهی با عنوان سه دهه تجسمی استان یزد خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۶    
سازمان بسیج کارگری سپاه روح الله در راستای حمایت از تولیدات داخلی استان مرکزی "فراخوان پیشنهادات و راهکارهای حمایت از تولیدات داخلی" برگزار می نماید
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۳    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی در جلسه شورای مرکزی انجمن شعر بسیج در اردبیل اظهار کرد: تاکنون سه فصل از این جشنواره با موضوعات مختلف اعم از شعر کودکان و نوجوانان دفاع مقدس و اشعار آیینی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۳    
معاون آموزش وپرورش استان لرستان گفت: 9 هزار و 800 دانش آموز لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۰    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: اعدام آیت الله نمر توسط حکام آل سعود زمینه ساز اضمحلال پایه های حکومتی عربستان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۴    
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در مراسم سالروز تشکیل گزینش به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استانداری اردبیل اظهار داشت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان گفت: آل سعود و جریانات تکفیری منتسب به او در برابر منطق تشیع و اسلام ناب درمانده شده اند و شیعیان توانسته اند با روشنگری آل سعود و اسلام آمریکایی را رسوا کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۶