پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۴۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 2 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۴    
دیوار مهربانی به روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۴    
در نهمین ماه امسال حقیقی ها 32.8 درصد و حقوقی ها 67.2 درصد سهم و حق تقدم در بورس خریداری کرده اند و در مقابل حقیقی ها فروشنده 35 درصد و حقوقی ها 65 درصد کل معاملات در بورس بوده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛مدیر قرارگاه شباب مهندس قرائی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :همزمان با ورود به هفته وحدت ثبت نام در نخستین جشنواره وبلاگ نویسی شباب در سطح استان گلستان آغاز ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۶    
بانک مرکزی امروز 16دیماه 94 نرخ ارزها را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۴    
در صوت پیش رو حجت الاسلام محبی به تبیین تقنین نظامند اسلامی مبتنی بر نظریه اسلامی می پردازد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۲    
نشست خبری هفتمین کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا با حضور آقای دکتر محمد رئیس رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی و آقای دکتر خانکه دبیر علمی کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۷    
طی روزهای اخیر و در ادامه حملات همیشگی به شورای نگهبان، این بار ثبت نام پنج نفر از فقهای شورای نگهبان در انتخابات مجلس خبرگان به دستاویز جدید جریان های معلوم الحال تبدیل شده است که چگونه این افراد می ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج ، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در جلسه درس اخلاق هفتگی خود که دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۵    
افسوس که از 25 سال پیش بدین سو سیاست های نولیبرالی اقتصادی آمریکا در کشور اجرا شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶    
یک دستگاه سواری پژو پارس با خلافی 49 میلیون و 430 هزار ریال توسط پلیس راه استان زنجان توقیف شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۲    
با حکم هیات بازرسی انتخابات استان اردبیل، اعضای هیأت بازرسی حوزه انتخابیه شهرستان پارس آباد و بیله سوار معرفی شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۴    
نخبگان و خانواده ها نباید خود را از تهدید مواد مخدر مبرا بدانند و همواره باید در امر مبارزه قبل از وقوع پیشرو باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۹    
کلاس بندی جایگاهها زمانی در کشور اتفاق می افتد که زیرساختهای برندسازی در کشور فراهم و انحصار تولید و توزیع بنزین در کشور شکسته شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۱    
تاکنون نام فستیوال ها و رژه های مختلفی را در دنیا شنیده اید که آنقدر عجیب اند که گردشگران زیادی را برای تماشای آن به خیابان های شهر مورد نظر می کشاند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز که در منطقه خلیج عدن تمام کشتی های ما در خطر است اگر اقتدار نباشد اقتصاد کشور آسیب می بیند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۴    
رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان در آبهای خلیج فارس برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۲    
امیرمهدی پوروزیری کارگردان مجموعه مستند در محاصره در گفتگویی درباره چگونگی ساخت این مستند، ایده آن و همچنین مشکلات ساخت آثار دفاع مقدسی سخن گفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۴    
حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی نظیرترین حرکت مردمی تاریخ اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی ایران بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۳    
گر ملت خدای ناکرده از صحنه خارج شود و فتنه 88 و بیش از 30سال فتنه گری دشمنان را فراموش کند ممکن است فتنه دیگری رخ دهد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۹    
** کیهان دولت درباره قیمت ها دستور آزادباش داده است؟! مردان اقتصادی چه می کنند؟ ظاهرا دولت دستور آزادباش در اقتصاد را داده است. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۸    
استان زنجان به رتبه چهارم کشوری در کاهش مطلوب تلفات تصادفات برون شهری رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۱    
مادر! ما تومادی محاصره شدیم و مهماتمون هم تموم شده.اگه بعدِ یه ساعت تماس نگرفتم، منو حلال کن و مواظب سجادم و زینبم باش
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۲    
عاشق حسین از گردان زینبیون بود که چندی پیش هنگام دفاع از حرم بانوی مقاومت در سوریه خلعت شهادت پوشید
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۷:۱۸    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستا ن؛همزمان با گرامیداشت هفته وحدت حاج آخوند میرابی مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن درگفتگو با خبرنگاربسیج با تبریک این هفته فرخنده به مسلمانان جهان گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۶    
میزان کمک های جمع آوری شده در مدیر کمیته امداد آمام خمینی (ره) شهرستان ابهر از ابتدای فعالیت بیش از 900 میلیون ریال است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۳    
نخستین جشنواره پژوهشی فرهنگ عامه بافق سوم دی ماه در باغ تیتو برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۶    
درحال حاضرهیچ اتفاقی در زمینه رتباط صنعت و دانشگاه اتفاق نمی افتد و صنعت با بالابردن دیوار بی اعتمادی اش، تنها کار خود را می کند چرا که تکنولوژی های صنعت براساس دانش ما طراحی نشده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۳    
دومین نشست خبری ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار عصرجمعه چهارم دی ماه با حضور نادر طالب زاده دبیر جشنواره، وحید جلیلی مسئول شورای سیاست گذاری، سید رسول منفرد دبیر اجرایی ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۹    
امام رضا علیه السلام برای هر ماه تدابیر خاصی توصیه کرده اند که رعایت بایدها و نبایدهادر فصول سرد سال از آن جمله است و می تواند به حفظ سلامتی و تندرستی کمک کند
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۳    
مردم یاری از سیاست های سپاه پاسداران است و در این راه باید بهترین خدمات به مردم سیستان و بلوچستان ارائه شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۰    
در همایش بزرگداشت آیت الله میر سید علی موسوی بهبهانی(ره) از کتاب زندگی نامه مرحوم آیت الله بهبهانی به روایت اسناد ساواک رونمایی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۰    
دکتر عادل پیغامی اقتصاددان درباره لایحه خصوصی سازی آموزش و پرورش گفت: قوانین اقتصادی آموزش و پرورش می گوید که تا آنجایی که می توان شفاف کن. ما اجزایی را می نویسیم که به اقتصاد زیرزمینی دامن می زنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۷    
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای زمان نام نویسی مجلس خبرگان رهبری، تعداد داوطلبان ثبت نامی استان به 16 نفر رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۲    
رییس هیات تکواندو استان مرکزی گفت:یک دوره مربیگری درجه دو کشوری (دوره 376) به میزبانی استان مرکزی ، شهرستان اراک از تاریخ 28 آذر الی 4 دی ماه در خانه تکواندو استان مرکزی در شهر اراک در حال برگزاری ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۳    
یکی از مراجع تقلید گفت: احیای فرهنگ جهاد و شهادت، گسترش بسیج و شناخت دشمنان اسلام نعمت هایی از برکت حکومت اسلامی است
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۵    
حضرت آیت الله اعرافی از حوزه انتخابیه تهران نامزد حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شده که ثبت نام خود را در قم انجام داده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۴    
رئیس پلیس فتای تهران به دارندگان کارتهای بانکی توصیه کرد هنگام خرید و استفاده از دستگاه پوز، رمز عبور را خودشان وارد کنند و به هیچ عنوان رمز عبور را در اختیار فروشنده قرار ندهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده ای نزدیک مشکلات تحریم رفع می شود که قطعاً این اقدام مسئله بزرگ و بااهمیتی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۱    
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه با اعلام این خبر گفت: پیکر سومین شهید مدافع حرم این شهرستان که 30 آذر سال جاری در شهر حلب سوریه به شهادت رسیده امروز پنج شنبه در تهران تشییع و به خاک سپرده می شود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۱    
دبیر انجمن برنج گفت: از سرنوشت یک میلیون تن برنج اطلاعی در دست نیست و بهتر است وزارت کشاورزی مردم را از سرنوشت این برنج ها آگاه کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۳:۳۳    
فرماندار نیر از اختصاص 12 میلیارد و 800 میلیون ریال به آب و فاضلاب روستایی این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۸    
صندوق قرض الحسنه المهدی مشگین شهر قربانی یک شایعه بی اساس شده که بعد از بررسی ها اعتبار مورد نیاز جهت پرداخت سپرده مردم به حساب شعبه واریز شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۲    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی از انجام عملیات کانال زنی در حریم راه های روستایی این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید بر وحدت ملی و همدلی بیفزاید ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۶    
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان دوره تعامل را سومین دوره دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی خواند و افزود: این دوره نسبت به دو دوره گذشته خطرناک تر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۰    
فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه بوشهر گفت: سپاه در تاخیر زمان پرواز هیچ نقش و تاثیری ندارد و فقط در فرودگاه ها سرویس های امنیتی را به مسافران هواپیمایی ارائه می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یک مرکز تشخیص و درمان انواع بیماری ها با مساحت 2 هزار و 600 متر مربع با اعتباری افزون بر 14 میلیارد تومان در بوشهرساخته می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۵    
نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص جدی باید در سازمان محیط زیست صورت گیرد گفت: رئیس جمهور باید پاسخ اهمال و کم کاری معاونش را بدهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۹    
فرمانده ناجا درباره تحرکات گروه های تروریستی در مرزها گفت: تحرکات تروریستی در برخی از مرزها وجود داشته که مرزبانانمان با هوشیاری آنها را خنثی کرده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۸    
گرچه مدیر گروه بیماری عفونی علوم پزشکی استان از کشتار 17 مازنی طی چند روز اخیر با بیماری اچ یک و ان یک خبر داد و انرا هشدار جدی برای مردم در نظر گرفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۶    
رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش کشور است و اشاعه آن وظیفه بسیج است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۵    
طی عملیات یگان حفاظت محیط زیست پارس آباد 5 شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار خرگوش در این منطقه کرده بودند بازداشت و تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۳    
مسؤول سبک کونگ فوتوآ استان بوشهر گفت: مسابقه کشوری کونگ فو با نام شهید مهدوی روز 3و4 دی ماه با حضور بیش از 300 ورزشکار در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۸    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت هوشمندی نسبت به تلاش های جبهه ی دشمن گفت: هماهنگی عده ای در داخل با بیگانگان، فتنه بزرگتر از جنگ تحمیلی را در سال 88 رقم زد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۲    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه در کشورهای همسایه ایران تهدیدهای آشکار و پنهانی وجود دارد، گفت: تهدیدهای خارج از مرزها با درایت مرزبانان در حال رصد است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۹    
ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار، 5 نفر شکارچی متخلف را دستگیر کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۹    
رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان در آبهای خلیج فارس برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰    
فرمانده سپاه مراغه گفت: پیکر سومین شهید مدافع حرم مراغه که 30 آذرماه در شهر حلب به شهادت رسیده بود، فردا پنجشنبه در تهران تشییع و به خاک سپرده می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: متاسفانه سود بانکی بلای تولید شده است. سرمایه گذاری را تهدید می کند و فرهنگ تنبلی را در کشور ترویج می دهد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۱    
این موفقیت گام موثری برای توسعه فعالیت های فرهنگی و پژوهشی و چاپ مقالات و کتاب های پژوهشگران و اعضای هیات علمی مراکز آموزش عالی استان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۱    
دولت آمریکا در لایحه بودجه سال 2016، رقمی را برای پرداخت غرامت به گروگان های لانه جاسوسی آمریکا درنظر گرفته و منبع تأمین آن را جرایم ناقضان تحریم ایران اعلام کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از این کشورها به دنبال زنده کردن امپراطوری های گذشته خود هستند، اما قطعاً دوره امپراطوری گری به سر رسیده و این تفکر، تفکری واهی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۲    
منابع نظامی عراق اشاره به اینکه قرار بود حمله نظامی برای بازپس گیری الرمادی امروز (چهارشنبه) صورت گیرد، اعلام کردند مقام های نظامی آمریکا به تعویق افتادن این عملیات را درخواست کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جبهه اصلی جنگ ما با استکبار، جبهه رسانه است و ما بنای تسلیم در مقابل دشمن نداریم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۷:۳۵    
با حضور مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، از شهردار ابرکوه به عنوان دومین شهردار نمونه کشوری در حوزه گردشگری تقدیر به عمل آمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۷:۱۵    
جمعی از بزرگان محلات، اقشارمختلف فرهنگی، اساتید، پزشکان، بازاریان و خانواده های معظم شهدا وایثارگر یزد با حضور در منزل محمد صالح جوکار خواستار ثبت نام و حضور وی در این دوره از رقابت انتخاباتی شدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۷:۰۹    
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از تلاش برای ثبت بافت تاریخی ابرکوه با ساختاری متفاوت از سایر شهرهای استان خبر داد و افزود ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۶:۵۷    
یک توده هشت کیلو گرمی از شکم یک بیمار 44 ساله در استان چهارمحال و بختیاری توسط پزشکان خارج شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۶:۳۱    
فاز اول طرح پیاده رو شهر عقدا در شهرک امام از پیاده روهای ورودی شهر تا میدان بسیج انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۲    
استادکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، کاشی کاری های آسیب دیده حرم حضرت زینب(س) را ترمیم کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۹    
آیین نکوداشت 200 شهید والا مقام منطقه کلاک، حضار حوزه 115 بسیج شهید غفاری و همچنین اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام شهرک خاتم الانبیا(ص) با عنوان یادی از آسمانی ها برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۳    
تجلیل از خانواده شهید شاخص سال ورزش کشور و خانواده 12 شهید مدافع حرم که در سال جاری در سوریه به شهادت رسیدند با حضور سردارنقدی و مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی دولت گفت: صداوسیما از وزیر امور خارجه برای مصاحبه دعوت کرده بود؛ اما برخی ها جایگاه رسانه ملی را در حد یک رسانه جناحی تقلیل می دهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۵    
کارشناس کار و اشتغالزایی گفت: برخورداری از مرکز کنترل درونی، اعتماد به نفس، تشخیص فرصت، خطرپذیری، خلاقیت و نوآوری از خصوصیات مشترک کارآفرینان است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۲    
پیکر مطهر شهید سردار پاسدار 'اکبر ملکشاهی' از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) صبح روز چهارشنبه بر دستان مردم قدرشناس کرمانشاه تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۲    
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: ملت عراق ملت تأثیرگذاری است و در مقابل قدرت هایی که قصد تجزیه عراق را دارند خواهد ایستاد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فتنه گران با دسته چک و توزیع ایران چک تلاش داشتند که فتنه را در کشور استمرار بدهند ولی مردم در 9 دی دیگر تحمل نکرده و تمام نقشه های آنان نقش برآب شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از شهدای مدافع حرم به عنوان پاسداران واقعی حریم امامت و ولایت یاد کرد که با نثار جان پاک خود اجازه تعرض به حریم کبریایی بزرگان دین را نمی دهند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به ویژه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آفت فتنه گری باز دارد رخ نمایی می کند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۶    
سردار عبدالهی از بهره برداری از فاز 15 و 16 پارس جنوبی تا چهار یا پنج ماه آینده توسط این قرارگاه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۶    
مرور زندگی و مرام شهدا انسان ساز است کپیمرور زندگی و مرام شهدا انسان ساز است مرور زندگی و مرام شهدا انسان می سازد، با این خاطرات انسان رشد می یابد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۶    
یک منبع نظامی یمن تأکید کرد که 50 هزار نیروی این کشور، آماده حمله به مواضع عربستان و آزاد سازی بزرگترین شهرها در منطقه جیزان و عسیر این کشور در چارچوب مرحله اول گزینه های استراتژیک هستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۳    
جشنواره ابتکارات و خلاقیت های پایگاه های بسیج مساجد و محلات با حضور شورای حوزه ها و نواحی بسیج شهرستان های استان خوزستان در اهواز برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مصوبه کنگره آمریکا دور زدن برجام محسوب می شود، گفت: این مصوبه تحریم جدید علیه ایران است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۳    
رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت موضوع تربیت در خصوص تأسیس مدارس غیر دولتی گفت: در برخی آموزشگاه های غیر دولتی شرط ورود برداشتن چادر است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۱    
رئیس سابق صدا و سیمای کشور گفت: فتنه گران به فکر این بودند که آشوب های تهران را به شهرستانها بکشانند در حالی که 9 دی سیلی محکم واقعیت بر گوش توهم بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۱    
معاون وزیر کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی هرگونه اقدامات خرابکارانه در نقاط صفر مرزی خنثی شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروزه بازآفرینی باید بر مبنای توجه به حضور و مشارکت اجتماعات انجام شود، گفت: فرصت های زیادی برای بازآفرینی داریم اما به آنها بی توجه هستیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با طرح حضور 30 درصد در مجلس مخالف هستم و این توهین به آنها است چون نباید تبعیض قائل شویم شاید مردم بخواهند بیشتر به زنان رأی بدهند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۸    
رسانه های ترکیه اعلام کردند انفجار امروز در استان دیاربکر واقع در جنوب شرقی این کشور یک کشته و شش زخمی بر جای گذاشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۵    
یک کشتی جنگی و یک جنگنده رژیم صهیونیستی، امروز حریم هوایی و دریایی لبنان را نقض کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۲    
رئیس ستادانتخابات کشور آخرین آمار ثبت نام داوطلبان مجلس و خبرگان تا ساعت 19 را اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با توصیه ای به بیمه ها و ارائه پیشنهاد راه اندازی منطقهٔ آزاد پزشکی گفت: متاسفانه بسیاری از مهاجرت ها به شهر های بزرگ به دلیل وجود بیماری و نیاز درمانی است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۶    
چهار تن از رهبران حزب جوانان ملی سوریه با حضور در سفارت ایران در دمشق، با آقای محمدرضا رئووف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۳    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: تلاش می کنیم امسال تعداد اعزام به راهیان نور به 6 میلیون نفر برسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۳    
مراسم یادبود شهدای امت اسلام با حضور دکتر قانا و شیخ شعیب از اساتید نیجریه ای جامعه المصطفی العالمیه(ص) در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۸    
معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با بیان اینکه بسیج در آینده مشکلات بسیاری را حل خواهد کرد، بر انتقال روحیه بسیجی به دانش آموزان تأکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۴    
خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه پاکدشت با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد نوجوانان و جوانان را به انحراف بکشاند، تاکید کرد این سرمایه های آینده کشورمان را باید در بسیج جذب کنیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۱    
خبرگزاری بسیج: جمعی از دانش آموزان شهرستان ملارد به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.