شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۵:۲۸Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 25 دی 1394 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 27 فروردین 1394 بسیج 26 اردیبهشت 1394 بسیج 24 خرداد 1394 بسیج 26 تیر 1394 بسیج 30 مرداد 1394 بسیج 22 شهریور 1394 بسیج 27 مهر 1394 بسیج 30 آبان 1394 بسیج 28 آذر 1394 بسیج 26 بهمن 1394 بسیج 26 اسفند 1394 بسیج 1 دی 1394 بسیج 2 دی 1394 بسیج 3 دی 1394 بسیج 4 دی 1394 بسیج 5 دی 1394 بسیج 6 دی 1394 بسیج 7 دی 1394 بسیج 8 دی 1394 بسیج 9 دی 1394 بسیج 10 دی 1394 بسیج 11 دی 1394 بسیج 12 دی 1394 بسیج 13 دی 1394 بسیج 14 دی 1394 بسیج 15 دی 1394 بسیج 16 دی 1394 بسیج 17 دی 1394 بسیج 18 دی 1394 بسیج 19 دی 1394 بسیج 20 دی 1394 بسیج 21 دی 1394 بسیج 22 دی 1394 بسیج 23 دی 1394 بسیج 24 دی 1394 بسیج 25 دی 1394 بسیج 26 دی 1394 بسیج 27 دی 1394 بسیج 28 دی 1394 بسیج 29 دی 1394 بسیج 30 دی 1394 
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۱۷:۳۰    
اگر همه افراد یک لیست را نمی شناسید، به کسانی که این لیست را معرفی کرده اند اعتماد کنید و به همه افراد لیست رای بدهید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۱۹:۴۸    
با نزدیک شدن به سالروز انقلاب بحرین، مردم بحرین بار دیگر با برگزاری تظاهرات، بر لزوم آزادی رهبران زندانی، تدوام اعتراضات و آمادگی برای گرامیداشت این سالروز تاکید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۶    
هرگونه فعالیت تبلیغاتی اعضای شورای اداری، مدیران، مسئولان ادارت و اعضای هیئت اجرایی " جرم " بوده و در جلسه شورای اداری آخرین تذکرات لازم به آنها داده شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۷    
مؤسسه انتشارات قدیانی مجموعه داستان های دوستی را به روایت محمد مهاجرانی منتشر کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۴    
در متون و احادیث اسلامی نیز به شیوة تربیت فرزندان از دیدگاه معصومین(ع) اشاره شده است. روش فرزند پروری و روش تربیتی والدین بر جنبه های مختلف رشد فرزندان آنان تاثیر می گذارد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۳    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که چند روزی در بیمارستان بستری بود درگذشت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۴    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه خواف بیان داشت: اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در توقیف دو قایق جنگی امریکا اقتدار جمهوری اسلامی در حفاظت از حاکمیت را نشان داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۵    
یک روزنامه آمریکایی نوشت، چین احتمالا به جبهه ضد داعش موسوم به 4+1 می پیوندد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۰۷:۴۴    
هدیه ویژه ای که رهبر معظم انقلاب به شهید اهل سنت اهدا کردند و صحبت های زیبای پدر این شهید خواندنی ست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۰    
آزمون ارتقاء کمربند دان دو تکواندو بانوان استان مرکزی روز پنجشنبه و دویست و سی امین دوره آزمون ارتقاء کمربندهای قرمز تا دان دو تکواندو مردان استان مرکزی روز جمعه در سالن تکواندو مجموعه ورزشی شهدای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۲    
عکاس : ابوالفضل آقارضی
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۷    
یک سایت خبری وابسته به رژیم صهیونیستی نوشت: رسانه های اسرائیل با انتشار تصاویر خفت بار تفنگداران دستگیر شده آمریکایی، ماجرای دستگیری این تفنگداران را روز شکست آمریکا در برابر ایران دانستند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۴    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرری با اشاره به اقدامات خصمانه رژیم آل سعود علیه ملت ایران و با تاکید بر اینکه صبر ایران نیز اندازه ای دارد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۱    
قناعتی گفت: اشک هایی که از چشمان پیر و جوان و زن و مرد ریخته شد همگی نشانه دلدادگی به شهداست چرا که این مردم، فرزندان خود را فراموش نکرده اند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۵    
جاهدی گفت: شاید نتوانیم جایگاه شهدای گمنام را درک کنیم اما می توانیم با استقبال عظیم و در خور نام لارستان بزرگ میزبان خوبی برای شهیدان گمنام باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۶    
در اولین یادواره شهداء ورزشکار خراسان شمالی، شهید حسن علیدخت به عنوان شهید شاخص ورزشکار استان معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۳    
بر اثر برخورد خودرو سواری تیبا با موتور سیکلت که در جاده کرج- چالوس اتفاق افتاد، دو مامور از کارکنان کلانتری 28 آدران که با موتور سیکلت در حال گشت زنی بودند در این سانحه جان خود را از دست دادند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۲۳:۳۱    
حملات اخیر تروریستی در ترکیه و اندونزی پیش بینی ها درباره آینده داعش را تحت تاثیر قرار داده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۳    
قیمت دلار از شهریور 92 که روحانی زمام امور را به دست گرفت، 500 تومان گران شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۷    
بتون ریزی در قلب رآکتور اراک، برخلاف مفاد برجام و شرط رهبر معظم انقلاب انجام گرفت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۱    
نوسان اظهارات مقامات دولتی درباره پول های بلوکه شده ای که قرار است با اجرای توافق برجام آزاد شوند، یک روزنامه اصلاح طلب را هم به تعجب انداخت.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۲۱:۲۲    
ادعای کریمیان مدیر مجموعه GEM مبنی بر هدف گذاری این شبکه در جهت ارتقای فرهنگ خانواده ایرانی و ایجاد سرگرمی های سالم برای مخاطبان فارسی زبان مضحک به نظر می رسد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۱    
این عزیز، از رزمنده گان و سرداران سال های دفاع مقدس بود که چندی پیش داوطلبانه به یگان های مدافع حرم در سوریه پیوست
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۶    
خبرگزاری بسیج: مدیرکل بانک مهر اقتصاد آذربایجان شرقی درهمایش مدیران و روسای شعب استان، از شش درصد تخفیف جریمه دیرکرد برای مشریانی که دارای بدهی معوق هستند خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۵    
جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در باغ شهادت در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه و سایر نقاط منطقه گشوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۲    
امام جمعه ارومیه گفت: دستگیری تفنگداران آمریکایی به دست نیروهای سپاه اقتدار جمهوری اسلامی را نزد دشمنان و کشورهای منطقه به اثبات رساند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۲    
اگرچه نحوه رفتارهای هاشمی رفسنجانی مدتی است که با جریان اصلاح طلب برانداز بر یکدیگر منطبق شده است ولی اصلاح طلبان کاملاً بر اساس استفاده ابزاری از هاشمی رفتار می کنند تا جایی که ورود فرزندانش را به ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۶    
دکتری مدیریت قراردادهای نفتی با اظهار اینکه مشخص نیست برچه مبنایی در مدل جدید قراردادهای نفتی به شرکتهای خارجی امتیازها داده شده است گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری بسیج: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از دیروز آغاز شده و تا بیست و نهم دی ماه در تبریز ادامه می یابد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری بسیج: اسامی راه یافتگان به مرحله پایانی هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۸    
بتازگی تصویری با عنوان تهدید نظامی عربستان علیه ایران از سوی برخی سایت ها منتشر و در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۷    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد با اجرای برجام امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کردیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۴    
کره شمالی برای توقف آزمایش های هسته ای خود خواستار بستن پیمان صلح با آمریکا و پایان رزمایش های نظامی این کشور با کره جنوبی شده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۷    
به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه ها در لابه لای گزارش ها و سرمقاله ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می کند. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۵    
مسابقات لیگ کاراته جام شهدای مدافعین حرم استان مرکزی در هفته ششم دور برگشت (ماقبل آخر) با صدر نشینی شهرداری پیگیری شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال جاری سه نمایشگاه و فروشگاه بازار فروش بین المللی تولیدکنندگان استان برپا می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با انتقاد از اینکه قانون در کشور تنها برای افراد ضعیف جامعه اجرا می شود، گفت ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۵    
خانواده شهید ملازهی از شهدای اهل سنت و مدافع اسلام هدیه ای ارزشمند از رهبر معظم انقلاب دریافت کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۵    
به همت اداره راه و شهرسازی خلخال راه روستایی چنارلق خلخال شن ریزی شد و اهالی از تلاش های اداره راه شهرسازی در رسیدگی به مناطق محروم روستایی تقدیر کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۵    
امام جمعه موقت نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امروز وظیفه ما انتخاب هوشمندانه کسانی است که پشتوانه محکم و ضمانت تحقق آرمان های امام و انقلاب باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۹    
خانوارهای شهری در 8 ساله دولت قبل به طور میانگین هر سال 82.4 کیلوگرم از این 15 نوع ماده غذایی مصرف می کردند که در 2 سال اخیر به 64 کیلوگرم کاهش یافته است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۹    
بر اساس آماری که در سایت گمرک جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است، چین ، صدرنشین مبدا واردات کالا به ایران بوده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۰    
فرمانده حوزه مقاومت قدس میامی گفت:جلسه سرگروهای صالحین کلاته های شرقی حوزه مقاومت قدس با حضورسرمربی شجره طیبه صالحین سپاه میامی برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۱    
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه میامی گفت:پرسنل سپاه ناحیه میامی از اماکن متبرکه شهرستان میامی بازدید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۶    
در پی تهدیدات مکرر فرماندار باواریا در اعتراض به سیاست های مهاجرتی صدراعظم آلمان، یک اتوبوس حامل پناهجویان مازاد سهمیه این ایالت به مقابل دفتر آنگلا مرکل رسیدند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۶    
مفتی خودخوانده گروه تروریستی داعش در استان الانبار بر اثر بمباران جنگنده های ارتش عراق به هلاکت رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۳    
افشین بیابانگرد،فرنگی کار با تجربه اهل پارس آباد قهرمان مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۳    
پلیس مالزی از بازداشت اعضای یک باند مرتبط با گروه تروریستی داعش که قصد اجرا عملیات مسلحانه در این کشور را داشتند خبر داد. پلیس مالزی اعضای یک باند وابسته به داعش را بازداشت کرد
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۷    
هرگاه علم از میان برداشته شود و جهل و نادانی ظاهر شود؛ خواندن قرآن زیاد، ولی عمل به قرآن کم شود، و قتل و کشتار فراوان،... فقهاء و هدایت کنندگان واقعی کم شوند؛ علمای فاسق و خیانتکار زیاد شوند،.. ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۱    
عضو هیات رئیسه مجلس با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی نمی تواند همزمان لایحه بودجه و برنامه ششم را بررسی و تصویب کند، گفت: دولت باید برنامه ششم را شهریور به مجلس می داد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۵    
بانوی المپیکی و پارالمپیکی تیراندازی باکمان ایران بعد از دیدار با مقام معظم رهبری گفت: حمایت ایشان از ورزش بانوان باعث بالا رفتن انگیزه ام برای حضور پررنگ تر در مسابقات شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۲    
تیم فوتبال امید ایران در روزی که از نظر مالکیت توپ برتر از قطر بود بازی را به حریفش واگذار کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۱    
یادواره سرداران شهید شهرستان ساری همزمان با سالروز عملیات کربلای 5 با محوریت تجلیل از سرداران شهید شهرستان ساری برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۹    
نماینده مردم تهران با بیان اینکه همایش دیروز اصولگرایان رسانه ای نبود، به حاشیه سازی هایی که برخی رسانه ها در خصوص این همایش ایجاد کردند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۴    
امام حسن عسگری در خفقان خاص آن زمان بود و دورانی حساس و متفاوت را سپری کرد و در این دوران به تربیت شاگردان و حفظ فقه تشیُّع و اندیشه ناب اسلام در برابر دشمنان و مخالفان بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۸    
امام جمعه طبس با اشاره به توقیف دو فروند شناور رزمی آمریکایی در آب های خلیج فارس گفت: این عمیات برای آمریکا و آل سعود پیام داشت که اگر دشمن و آمریکا قصد تجاوز به ایران اسلامی را داشته باشند در همان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۵    
اقتدار نیروهای مسلح کشور هشداری به سیاستمداران خام و بی تجربه کشورهای منطقه است، پس باید کشورهای منطقه متوجه قدرت ایران در تامین امنیت باشند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۵    
مهلت ثبت نام در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشورامروز، شنبه 26 دی ماه 94 به پایان می رسد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۳    
یکی از مهمترین مباحث انتخابات، انتخابات اصلح یعنی صالح ترین و توانمندترین فرد است، مگر ما انتظار نداریم مسئولان اصلح انتخاب شوند؟ پس باید اول خودمان انتخاب اصلح داشته باشیم.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۰    
اصل انتخابات، حضور مردم در پای صندوقهای رأی و رأی دادن آن ها است و همه باید شرکت کنند و شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی، اسلام ، ملّت ایران و کشور است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۴    
هشدار خطر بزرگ نفوذ از سوی رهبری اولین هشدار نبوده و طبعا به دلیل پیچیدگی های فراوان و شاخصه های رنگارنگ آن، آخرین آن نیز نخواهد بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۱    
سجاد ریحانی گفت: برخی افراد که در ماجرای کرسنت حضور فعال داشتند برای مجلس دورخیز کرده اند و دنبال این هستند با ورود به مجلس شرایط مناسبی برای رسیدن به اهداف خود فراهم کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۸    
توسعه تنش های قومی و مذهبی، سیاست شناخته شده رژیم صهیونیستی می باشد اما این سیاست بدون پشتیبانی آمریکا قابلیت تحقق ندارد چرا که این رژیم به خودی خود از توانایی چندانی برای اعمال نفوذ بر محیط منطقه ای ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۸    
واکنش رهبر انقلاب نسبت به عبارت مبالغه آمیز مردم قم
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۹    
امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات و اماکن مذهبی، وظیفه دینی و وحدتی همه بلاد اسلامی است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۶    
50 تن از نماینده کنگره آمریکا در نامه ای به جان کری وزیر امورخارجه این کشور بر ضرورت حمایت از اقدام عربستان در قطع روابط دیپلماتیک با ایران تأکید کردند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۳    
رئیس جمهور ونزوئلا طی فرمانی در این کشور وضعیت فوق العاده اقتصادی اعلام کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۰    
رئیس مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان در افغانستان درباره پروژه خطرناک مزدوران عربستان برای ایجاد اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن و ضربه زدن به وحدت ملی این کشور هشدار داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۰    
ترکیه با محاصره شهرهای خود در جنوب شرق این کشور، علیه مردم خود اقدام به جنگ کرده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۷    
با نزدیک شدن به اجرای برجام، روزنامه ها به بررسی اوضاع اقتصادی کشور پس از لغو تحریم ها پرداخته اند. در همین حال، ادعا شده که با لغو تحریم ها احتمال گران شدن خودرو بسیار بالا است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۷    
رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز پنجشنبه 8 آزمایش موشکی جدید در باریکه غزه انجام داده است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۱    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از تصادف یک دستگاه سواری پراید و هیوندا در جاده بردستان سانیج (2 کیلومتری پیست اسکی سخوید) و مصدوم شدن 6 نفر از هموطنانمان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۱    
در این همایش که با حضور سردار کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور و فعالان رسانه ای سراسر کشور برگزار شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل ارشاد یزد گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر فضاهایی در دست احداث است که امید می رود با کمک هنرمندان ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۵    
امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دستگیری نظامیان آمریکائی گفت: این حادثه قدرت و اقتدار نظام ما را در دنیا ثابت کرده و نیروهای ما نشان دادند که ما در اوج اقتدار رعایت اخلاق ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۲    
حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی گفت: وقتی رهبری می گوید رای حق الناس است یعنی اگر من و شما به خاطر رای دادن و یا ندادن به فلان شخص باعث شویم تا انقلاب و اسلام دچار کوچکترین مشکلی شود باید در آن دنیا ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۹    
24دی ماه جشنواره تئاتر فجر استانی یزد با نمایش نوبت یعنی بعدی ساخته مرتضی شاه کرم از تهران در محل تالار هنر یزد کار خود را آغاز کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۶    
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین گفت: شورای نگهبان در تایید صلاحیت افراد، هرگز وام دار کسی نیست و با هیچ فرد و جناحی عقد اخوت نبسته و نخواهد بست.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷    
تمکین به قانون در انتخابات فصل الخطاب همه جریان های سیاسی باشد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷    
شهید محمد کامران، متولد سال 1367 و ساکن تهران، در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و طی عملیات مستشاری در حلب سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷    
حجت الاسلام عابدینی به انجام دقیق اقدامات توافق شده در متن برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷    
کتاب پروانه ای که سوخت نوشته سارا عرفانی در نماز جمعه سراسر کشور معرفی شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: امروز بارش خفیف باران و برف در شرق خزر و شمال شرق انتظار می رود که از بعدازظهر از میزان ابرناکی در این مناطق نیز کاسته خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۰    
پنجاه و نهمین مرحله یارانه نقدی، ساعت 24 روز شنبه 26 در ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و در همان زمان قابل برداشت است.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۴    
خبرگزاری مطرح غربی به نقل از منبع دیپلماتیک خبر داده است که احتمال دارد گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات برجامی ایران، شنبه منتشر شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۷:۳۰    
اسارت و دستگیری تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در آبهای خلیج فارس نمایش اقتدار سپاه و زهر چشم گرفتن از سران آمریکا بود .
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۶:۳۱    
شرکت همگان در انتخابات موجب پایداری و تقویت نظام اسلامی، استمرار تأمین امنیت کامل، افزایش اعتبار ملت ایران در چشم جهانیان و باعث اُبّهت جمهوری اسلامی در نزد دشمنان می شود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۶:۰۸    
امام جمعه بخش بهمن، با نزدیک شدن به زمان اجرای برجام گفت: سرعت عمل دولت یازدهم در اجرای تعهدات، غربی ها را به تعجب وا داشته است، حال باید منتظر شد تا طرف مقابل تعهدات خود را عملی کند ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۵:۵۷    
نماینده مردم اردکان از پروژه های عمرانی شهرداری عقدا و بررسی مشکلات بخش بازدید نمود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۳:۵۰    
عصر امروز بعد از نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس مراسم تشییع پیکر دو جان باخته فاجعه منا در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۳:۳۲    
مدیر عامل موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران شهید محمد رضا رهبر را انسانی شجاع و خدا ترس دانست که فیلم های خوبی در هشت سال دفاع مقدس تهیه کرده بود.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اینکه تلاش دشمن برای مقابله با انقلاب است ...
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۳:۲۰    
رئیس شورای نگهبان استان گلستان گفت: : از روز یکشنبه افراد عدم احراض صلاحیت شدگان و یا رد صلاحیت های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می توانند نسبت به اعتراض اقدامم کنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۶    
معاونت پرورشی آموزش وپرورش شهرستان بندرترکمن گفت: با حضور 150 دبیر پرورشی در شهرستان بندرترکمن دوره آموزشی توانمندسازی دبیران دروس پرورشی غرب استان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۲:۵۴    
امام حمعه شهرستان گرگان گفت: بهانه تراشی آمریکایی ها در برجام افتضاح بین المللی ایجاد خواهد کرد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۵    
امام جمعه عسلویه گفت :پیام عزت و اقتدار نظام اسلامی در توقیف تفنگداران آمریکایی بود
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۲    
امام جمعه زرند گفت: باید افرادی به مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی راه یابند که بازوی رهبری باشند و کشور را حفظ کرده و خون شهدا را پایمال نکنند.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۹    
خبرگزاری بسیج: بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در آذربایجان شرقی با حضور پیشکسوتان و علاقه مندان به این هنر در مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۹    
امام جمعه کوهبنان گفت: خطای بزرگ فتنه گران سال 88 بی اعتنایی به رأی و نظر مردم بود و دشمن هم سوء استفاده کرد و آشوب به وجود آمد.
بسیج   ۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۶    
امام جمعه سیرجان گفت: دستگیری تفنگداران دو قایق آمریکایی در حوزه آبی نظام اسلامی پیام خوبی هم به کشورهای کوچک داشت که ایران اسلامی را تهدید می کنند یا قطع رابطه کردند.
  • ۱