جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۷May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 1 آبان 1398 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 31 فروردین 1398 بازار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بازار نیوز 31 خرداد 1398 بازار نیوز 31 تیر 1398 بازار نیوز 1 مرداد 1398 بازار نیوز 1 شهریور 1398 بازار نیوز 30 مهر 1398 بازار نیوز 30 آذر 1398 بازار نیوز 1 دی 1398 بازار نیوز 30 بهمن 1398 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 آبان 1398 بازار نیوز 2 آبان 1398 بازار نیوز 3 آبان 1398 بازار نیوز 4 آبان 1398 بازار نیوز 5 آبان 1398 بازار نیوز 6 آبان 1398 بازار نیوز 7 آبان 1398 بازار نیوز 8 آبان 1398 بازار نیوز 9 آبان 1398 بازار نیوز 10 آبان 1398 بازار نیوز 11 آبان 1398 بازار نیوز 12 آبان 1398 بازار نیوز 13 آبان 1398 بازار نیوز 14 آبان 1398 بازار نیوز 15 آبان 1398 بازار نیوز 16 آبان 1398 بازار نیوز 17 آبان 1398 بازار نیوز 18 آبان 1398 بازار نیوز 19 آبان 1398 بازار نیوز 20 آبان 1398 بازار نیوز 21 آبان 1398 بازار نیوز 22 آبان 1398 بازار نیوز 23 آبان 1398 بازار نیوز 24 آبان 1398 بازار نیوز 25 آبان 1398 بازار نیوز 26 آبان 1398 بازار نیوز 27 آبان 1398 بازار نیوز 28 آبان 1398 بازار نیوز 29 آبان 1398 بازار نیوز 30 آبان 1398 
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۷    
بر اساس شفاف سازی صورت گرفته بانک رفاه در سامانه کدال، این بانک اعلام کرد: در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 98 (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم 205 ریال سود محقق کرده است و این در حالی است که شرکت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۷    
محمود واعظی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در مورد حذف یارانه ها به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۵    
ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشگری پور برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۵    
محمود محمودزاده ، در خصوص اینکه با توجه به آغاز ثبت نام اولیه مسکن ملی تا دو هفته آینده در 10 استان کشور آیا برای شهر تهران نیز این اقدام اجرایی خواهد شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۷    
مهرداد لاهوتی می گوید: با توجه به افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس نه تن ها باید مشکلی در زمینه تامین بنزین در کشور وجود نداشته باشد بلکه می توان بخشی از این تولید را نیز صادر کرد بنابراین مسئولان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۵    
رهبر انقلاب فرمودند: خدای متعال، حاج آقا مصطفی را وسیله ای برای نشان دادن شخصیت امام قرار داد. ایشان از لحاظ استعداد و جرئت علمی، تهذیب نفس، شجاعت و منش مبارزاتی انسانی ممتاز بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۵    
شهید ابراهیم همت فرمانده لشکر محمدرسول الله (ص) در عملیات والفجر1، گفت: اینجا من به شما میگویم اگر روزی ایران اسلامی بر سر میز مذاکره با آمریکا بنشیند حتما شکست میخورد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۶    
بهرام پارسایی معتقد است از آنجایی که براساس قانون تجارت خودروسازان ورشکسته هستند، بانک ها نمی توانند تسهیلاتی به آن ها پرداخت کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۶    
امیر خجسته در توضیح بازدید از گمرکات استان سیستان و بلوچستان، گفت: 14 هزار تن برنج با ارز دولتی 4200 تومانی به منظور تنظیم بازار داخلی عرضه می شود که این کالا در زمان ممنوعیت واردات برنج به کشور وارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۷    
صدیف بدری اظهار داشت: دولت به دنبال آن است که با استفاده از درآمد های مالیاتی، بودجه جاری کشور را تأمین کند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۶    
حقیقت: روند درمان هافبک پرسپولیس طبق برنامه پیش می رود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۷    
قرار نبود بازی الهلال و السد در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دراماتیک شود؛ بخصوص پس از برتری پرگل الهلال در بازی رفت در زمین السد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۵۵    
با اقدام قاطع دستگاه قضایی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان دستگیر شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۱    
سرهنگ کاووس محمدی: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حلق آویزی دختری در قائمیه، ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۶    
احمد مقدسی: دامداران شیر را به قیمت 2390 تومان می فروشند اما بعد از فروش پایه، نرخ کرایه و غیره به این قیمت پایه اضافه می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۷    
مصطفی فدایی فرد: اگرچه پس از سیلاب بهار امسال، تلاش هایی برای رفع مشکلات به ویژه در مسیر های رودخانه ها و اطراف سد ها شد، اما این اقدامات به هیچ وجه کافی نیست ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۱    
سید محمد میر عابدینی: واردات لاستیک دست دو ممنوع است. در حوزه لاستیک دو بخش لاستیک های خودرو های سواری (TBR) و سنگین (OTR) وجود دارد که نوع واردات آنها با یکدیگر متفاوت است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۵    
علیرضا مناقبی: ممنوعیت واردات رسمی لوازم خانگی، راه را برای قاچاق این محصولات هموار کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۶    
قریب به ده سال پیش بود که برای اولین بار مسئله طرح جدایی ری از تهران در محافل سیاسی و اجتماعی مطرح شد. طرحی که تا به امروز موافقین و مخالفین خاص خود را داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۱    
آبیجیت بانرجی، برنده جایزه نوبل اقتصاد، گفته می خواهید تقاضا را در اقتصاد تحریک کنید؟ راهش افزایش مالیات ثروتمندان است نه کاهش آن ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۶    
رضا پدیدار درباره این دیدار اظهار کرد: این دیدار فرصت بسیار مناسبی بود تا درباره استفاده از ظرفیت های شرکت های کوچک و متوسط (SME) حوزه انرژی داخلی با وزیر نفت صحبت کنم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۶    
یکی از کاربران توییتر با انتشار عکسی از کابل، پایتخت افغانستان را به بهشتی تشبیه کرد که آمریکایی ها برای افغانها ساخته اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۶    
بی بی سی در خبری فوری اعلام کرد: صلاح الدین ربانی وزیر خارجه افغانستان استعفا کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۱    
روز گذشته بانک مسکن از تصویب طرحی با عنوان 2و1 خبر داد که بر اساس این طرح، مشتریان بانک می توانند با سپرده گذاری کوتاه مدت، تسهیلات دریافت کنند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۵    
حسین زاده گفت: روند تورم سالانه در مهرماه بعد از 16 ماه افزایش، کاهشی شده و از 42.7 درصد در شهریورماه به 42 درصد رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از کاهش 200 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 8 هزار و 600 تومان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۲    
سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و ورادات وزارت صنعت، معدن و تجارت بلامانع بودن صادرات قرآن کریم را اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۶    
محمد کاظمی خبر حذف زندان برای مهریه را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۰    
تعدادی از وزرای کابینه دولت در حاشیه جلسه هیات دولت صبح چهارشنبه به سوالات خبرنگاران رسانه ها پاسخ گفتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۷    
از دیدگاه قرآن واژه "جنگ" نقطه مقابل :صلح" نیست بلکه نقطه مقابل واژه صلح، فساد است، اولین کسی که چنین اشتباهی مفهومی را مرتکب شد مولوی بود او گفت: جنگ باشد کار دیو و صلح کردارِ مَلَک!
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۱    
همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۱    
رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: ارزیابی دقیق و تعیین آسیب های مراسم امسال حداکثر تا ده روز آینده توسط کمیته نظارت و ارزیابی انجام خواهد شد تا برای سال آینده مورد استفاده قرار گیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۱    
سعید سلطانی با حضور در برنامه سلام صبح بخیر در پاسخ به این سوال که آیا ستایش 4 هم ساخته می شود گفت: باید دید اوضاع چطور می شود و نظر تهیه کننده چیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۵    
جواد حسین زاده ضمن بیان اینکه تورم منتهی به مهرماه در قیاس با مدت مشابه سال قبل، 7 دهم درصد کاهش داشته است، اظهار داشت:بعد از 16 ماه افزایش تورم سالانه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۲    
آنتی بیوتیک ها بعد از مسکن ها دومین دسته از دارو های پرمصرف کشور محسوب می شوند که بسیاری از آن ها را می توان بدون نسخه پزشک از داروخانه ها تهیه کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۶    
محمد شریعتمداری: در مجموع در تصویب قانون خصوصی سازی دچار نواقصی هستیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۶    
رضا باکری افزود: به غیر از این 14 قلم بقیه محصولات مشمول قیمت گذاری نبوده و نرخ اقلام مزبور بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضای بازار تعیین می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۰    
پرسپولیس در این فصل از سه بازیکن به نام های مهدی شیری، سیامک نعمتی و حسین ماهینی در جناح راست خودش استفاده کرد، ولی آن طور که مشخص است گابریل کالدرون از عملکرد آن ها رضایت کامل ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۷    
قیمت نفت پس از افزایش یک درصدی در روز گذشته، در معاملات امروز کاهش یافت، زیرا آمارهای صنعتی یک افزایش بیش از انتظار در ذخایر نفت آمریکا را نشان داد، اما احتمال کاهش بیشتر تولید اوپک و هم پیمانانش ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۷    
قانونگذاران آمریکایی با 91 رای موافق در مقابل دو رای مخالف با تبدیل شدن مقدونیه شمالی به سی امین عضو ناتو موافقت کردند؛ سناتورها رند پال و میک لی جمهوری خواه با این طرح مخالفت کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۱    
مشکل ما این است که تصمیم گیرندگان برای حقوق های نجومی خود دارای حقوق نجومی هستند؛ به همین جهت هنوز هم به حداکثر سقف مشخصی برای حقوق ها نجومی نرسیدیم یعنی تعریف درستی از این وجود ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان: در پی ورود شبانه اشخاص ناشناسی به منزلی واقع در شهر کرمان در آخر هفته گذشته و تیر اندازی به وسیله اسلحه کلانشیکف، خانم خانواده به قتل رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۰    
هادی حق شناس اظهار داشت: احتمال اینکه نرخ ارز کاهش یابد ممکن نیست، زیرا به ازای نرخ ارز فعلی در بازار پول وجود دارد و نمی توان انتظار داشت که قیمت ها بیشتر از این کاهش پیدا کند و قیمت فعلی دلار نزدیک ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۰    
رضوی در خصوص آخرین وضعیت مخازن سدهای پنج گانه تهران، گفت: در حال حاضر حجم مخازن سدهای پنج گانه تهران 812 میلیون مترمکعب است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 235 میلیون مترمکعب بیشتر است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۷    
اتفاقی عجیب و غیرقابل باور کارکنان مسئول خاکسپاری را شوکه کرد ، نوزاد تازه متولد شده کنار جسد زنی که هنگام فوت باردار بود برای آنها باورکردنی نبود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از سقوط مرگبار دو کارگر از بالای جرثقیل در شهرک صنعتی سیمین دشت این شهرستان خبر داد .
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۱    
وزیر امور خارجه صربستان امروز در حاشیه نشست وزیران امور خارجه عدم تعهد در باکو با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۱    
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید از طرح مساله تعطیلی پنجشنبه ها در کشور انتقاد کرد و گفت: نباید اجازه داد این موضوع تصویب شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۵    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر از تایید طرح طرح تشدید مجازات اسید پاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۲    
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا ساعات آتی، مردم در جریان بخشی از مسائل مربوط به دستگیری روح الله زم سرشبکه رسانه معاند آمدنیوز قرار خواهند گرفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و شهادت امام مجتبی (ع) و علی بن موسی الرضا (ع) ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۵    
معاون وزیر صنعت درباره سرانجام خودرو های دپو شده در گمرک گفت: خودرو هایی که همچنان در گمرک مانده اند به طور حتم مشکل خروج دارند، واگرنه آن هایی که بدون مشکل بوده اند ترخیص شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۵    
تنبیه بدنی دانش آموزان خط قرمز اداره کل و وزارت آموزش و پرورش است و حتما با فرد خاطی در این خصوص برخورد جدی می شود
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۲    
چندی پیش مسؤولان نیروی انتظامی اعلام کردند سال آینده دیگر خودروی پراید را شماره گذاری نخواهند کرد. دلیل توقف شماره گذاری پراید نیز ناامن بودن آن اعلام شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۶    
روز گذشته سی ام مهرماه مدرسه چهار کلاسه و خیرساز روستای جهادآباد از توابع شهرستان عنبرآباد با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، خیرین و مردم افتتاح شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۰    
سرهنگ نعمت اله علیپور دراین باره گفت: پس از دستگیری سلطان سکه، شناسایی همدستان وی نیز در دستور کار قرار گرفت و در این راستا شخصی به هویت ج ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۰    
سعید رضوانی فرد گفت: بنا به درخواست سهامداران و جلوگیری از مراجعه مجدد آنها به دفاتر پیشخوان و شرکت های کارگزاری، شرایطی فراهم شده است که سهامداران بعد از سجامی شدن ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۷    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: رب گوجه فرنگی در بورس کالای ایران عرضه خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۱    
ربیعی: این موضوع در دو جلسه سران قوا مطرح شد و اعضا بر اجرای این لوایح تاکید داشتند. مصوبات این جلسات نیز به استحضار رهبری می رسد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۱    
دبیر تشخیص مصلحت نظام ادعای جهانگیری را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: مهم ترین کار ما تولید قطعات در داخل کشور است که حتماً منجر به کاهش قیمت خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۷    
خاطره جالب مهران مدیری از سال 1363 وقتی او یک نوجوان 17 ساله بوده و توسط رئیس تئاتر ایران کتک می خورد
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۷    
بهای معاملات آتی نفت برنت 31 سنت یا 0.52 درصد کاهش پیدا کرد و به 59 دلار و 39 سنت در هر بشکه رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۵    
امروز (چهارشنبه) همچنین در رینگ صادراتی این بورس نیز 20 هزار تن بنزین اکتان 87، 6 هزار تن بنزین اکتان 91 و 80 هزار تن نفت گاز (گازوئیل) متعلق به شرکت های ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و پالایش نفت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۲    
درحالی که کشور در شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی قرار دارد،تصمیمات نادرست دولت و تخلفات مکرر در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه با ریزش 2504 واحد به رقم 305 هزار و 810 واحد رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس جمهور اظهار داشت:فتخار ما این است که با تروریست ها و فساد می جنگیم و مقابله می کنیم، لذا نباید اجازه دهیم که در سیستم بانکی مان اتهام پولشویی به ما بچسبد و این به زیان کشور است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۵    
زن جوان که از خرافاتی بودن خانواده شوهر به خصوص مادرشوهرش به ستوه آمده است، پرده از نسخه های شفابخش خیالی رمال های حقه باز بر می دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه مصوبات جلسه سران قوا به استحضار رهبری می رسد گفت: موضوع پالمرو CFT در دو جلسه هماهنگی اقتصادی سرا قوا مطرح شده بود و اعضا بر اجرای آن تاکید داشتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۰    
معاون اورژانس استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس سبب مصدومیت شش نفر شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۰    
اواخر سال گذشته رسیدگی به این پرونده با کشف جسد مرد جوانی به نام سیامک در دستور کار کارآگاهان اداره آگاهی اسلامشهر قرار گرفت و در مرحله نخست جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت فوت مشخص شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
مردی بیستم مرداد با پلیس 110 تماس گرفت و از سرقت خودروی خود در مرزداران خبر داد. به این ترتیب تحقیقات تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت ارسال شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۵    
هجدهم دی ماه گذشته، حادثه خونباری در مشهد رخ داد که ریشه در اختلافات و درگیری خانوادگی بین یک زوج میان سال داشت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۲    
مردم معمولا سرمایه های بلااستفاده خود را تبدیل به اموالی می کنند که بتواند سودی نصیب آن ها کند. در این میان برخی دیگر نیز که از ریسک پذیری پایینی برخوردارند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۶    
اطلاعات منابع کشتیرانی و صنعتی نشان می دهد واردات نفت هند در سپتامبر به پایین ترین حد طی بیش از سه سال گذشته و معادل 3.82 میلیون بشکه در روز رسیده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۲    
مهران قربانی: دیروز و پریروز مسیرهای مواصلاتی مرزهای چهارگانه به ویژه محور مهران – ایلام ترافیک بسیار سنگین تجربه کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۲    
عبدالناصر همتی در گفتگویی با المانیتور به بیان آخرین اخبار مربوط به ساز و کار مالی اتحادیه اروپا برای همکاری با ایران موسوم به اینستکس، نرخ ارز و خط اعتباری فرانسه برای حفظ برجام پرداخت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۷    
40 سال است که همین حرف را می زنند و می گویند به خودروسازان کمک کنید. چه زمانی می خواهد این شرایط درست شود؟ چه زمانی این رویه باید اصلاح شود؟
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۱    
عزیزالله مهدیان در پاسخ به این سوال که آیا روند ساخت و ساز در روستاها به دلیل رشد قیمت مصالح ساختمانی کند شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۱    
رحمانی فضلی، اخبار منتشر شده در خصوص بخشنامه عدم استفاده از منشی زن برای مدیران مرد و تفکیک محیط اداری مردان و زنان را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۲    
در سال گذشته بود که بحث کلاهبرداری های سایبری با موضوع کارت سوخت مطرح شد و سرهنگ دوم مهدی شکیب رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، در خصوص کلاهبرداری هایی با موضوع کارت سوخت هشدار داد
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۶    
دیمیتری پسکوف: اگر تشکیلات کردها از منطقه عملیات ترکیه دورتر نروند در آوردگاه ارتش ترکیه گرفتار خواهند شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۰    
سرهنگ محمد رازقی: رانندگان محترم توجه داشته باشند، هنگام بارش باران دید راننده محدود می گردد و میدان دید وی کاهش می یابد و احتمال بروز تصادف به مراتب بالاتر می رود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۷    
یک زن میانسال به قتل فرزند برادر خود پس از 32 سال اعتراف کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۷    
وزیر نفت با بیان اینکه سهمیه بندی بنزین فعلا وجود ندارد گفت: علاقه و اصرار وزارت نفت در جهت استفاده مردم از کارت های سوخت شخصی خودشان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
علی دشتی هافبک استقلال چند روز پیش توسط استراماچونی در اختیار باشگاه قرار گرفت تا تکلیفش را روشن کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۷    
پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده به ریاست قاضی مسعودی مقام در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۶    
نیره پیروزبخت در واکنش به خبر ارجاع یا صادرات محموله 140 هزار تنی ذرت آلوده وارداتی در بندر امام خمینی خوزستان گفت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۰    
جونیور براندائو مهاجم برزیلی پرسپولیس این روزها با انتقادات زیادی مواجه شده است و اکثر کارشناسان از عملکرد او و ناتوانی در انجام حتی ابتدایی ترین کارهای فوتبال سخن می گویند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۷    
مایک پنس: دونالد ترامپ با خارج کردن آمریکا از توافق هسته ای فاجعه بار ایران در مقابل بزرگترین حامی تروریسم ایستاد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
نشست وزیران امور خارجه عضو جنبش عدم تعهد در باکو با حضور وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران - هم اکنون آغاز شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
"محمد عباسی" وزیر سابق ورزش با حضور در برنامه سلام صبح بخیر درباره درگیری ها و اختلافات وزارت ورزش با کیروش و اظهارات کفاشیان درباره دستور نگهداری کیروش از بالا به وی توضیحاتی را ارائه داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۶    
پس از پایان یافتن مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد، سیر بی عملی اروپایی ها در اجرای تعهدات برجامی خود تشدید شد و حتی همان گام های نصفه و نیمه قبلی، نظیر اقدامات مکرون، رییس جمهوری فرانسه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۰    
محمدرضا رضایی کوچی : طبق آخرین اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، روند تکمیل واحدهای مسکن مهر بسیار کند است چرا که تسهیلات و زیرساخت های لازم برای تکمیل این واحدها فراهم نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۷    
رنگرز: برگزاری جام جهانی در سالن 12 هزار نفری قطعی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۱    
علیرضا معزی:حجت الاسلام حسن روحانی برای حضور و سخنرانی در هجدهمین اجلاس سران کشور های عضو جنبش عدم تعهد به باکو سفر می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۱    
مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا، صبح امروز- چهارشنبه- در سفری از پیش اعلام نشده وارد بغداد شد تا با مسئولان عراقی دیدار کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۲    
فلز گرانبهای داخلی 17 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای 3 میلیون و 945 هزار تومان رسید.
  • ۱