دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 6 آبان 1398 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 31 فروردین 1398 بازار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بازار نیوز 31 خرداد 1398 بازار نیوز 31 تیر 1398 بازار نیوز 1 مرداد 1398 بازار نیوز 1 شهریور 1398 بازار نیوز 30 مهر 1398 بازار نیوز 30 آذر 1398 بازار نیوز 1 دی 1398 بازار نیوز 30 بهمن 1398 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 آبان 1398 بازار نیوز 2 آبان 1398 بازار نیوز 3 آبان 1398 بازار نیوز 4 آبان 1398 بازار نیوز 5 آبان 1398 بازار نیوز 6 آبان 1398 بازار نیوز 7 آبان 1398 بازار نیوز 8 آبان 1398 بازار نیوز 9 آبان 1398 بازار نیوز 10 آبان 1398 بازار نیوز 11 آبان 1398 بازار نیوز 12 آبان 1398 بازار نیوز 13 آبان 1398 بازار نیوز 14 آبان 1398 بازار نیوز 15 آبان 1398 بازار نیوز 16 آبان 1398 بازار نیوز 17 آبان 1398 بازار نیوز 18 آبان 1398 بازار نیوز 19 آبان 1398 بازار نیوز 20 آبان 1398 بازار نیوز 21 آبان 1398 بازار نیوز 22 آبان 1398 بازار نیوز 23 آبان 1398 بازار نیوز 24 آبان 1398 بازار نیوز 25 آبان 1398 بازار نیوز 26 آبان 1398 بازار نیوز 27 آبان 1398 بازار نیوز 28 آبان 1398 بازار نیوز 29 آبان 1398 بازار نیوز 30 آبان 1398 
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۷    
هفدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 1399 صبح دوشنبه به ریاست محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۲۱    
صرافی ملی قیمت دلار را با 200 تومان افزایش نسبت به صبح امروز، 11 هزار و 900 تومان تعیین کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۶    
یکی از سهم های پرپتانسیل بازار که در شرایط کنونی می توان انتظار رشد قیمت برای آن متصور بود سهام بانک ملت است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۵    
شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 امروز چهارشنبه مورخ 98/08/08 تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۷    
پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود جسد در یکی از مزارع مسیر روستای سیبدر ملایر، ماموران کلانتری در محل حضور یافتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۵۱    
بیماری های عصبی ناشی از سموم غذایی احتمالا از بیماری های ناشی از آلوده کننده های شیمیایی مواد غذایی بیشتر است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۱    
الحاق 3 روستای حسن آباد، قاسم آباد و علی آباد موجب افزایش ساخت و ساز در همدان شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۵    
دو مقام آمریکایی فاش کردند که بازداشت و بازجویی از همسر ابوبکر بغدادی و پیام رسان همراه وی به رهگیری سرکرده داعش کمک کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۶    
حسین غروی رام: از خرداد امسال تاکنون که تا حدودی جلوی واردات گوشی تلفن همراه به صورت مسافری گرفته شد، حدود 150 شرکت مجوز واردات گوشی موبایل دریافت کرده اند در حال حاضر هم در حال انجام این کار هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۶    
مجیدرضا پاکاری سه شنبه 7 آبان در بازدید بخشی از باغ های پسته استان فارس، گفت: در فارس حدود 30 هزارهکتار باغ پسته وجود دارد که حدود 9 هزار هکتار آن غیربارور است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۶    
این فیلم مربوط به حجت الاسلام انصاریان است که در یکی از سخنرانی های خود درباره یک اعدامی که وقتی پیامبر خدارا می بیند او را سه نصیحت میکند صحبت می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۱    
چرا مصرف پروتئین؟ حدود 20 درصد از بدن انسان را این ماده تشکیل می دهد اما سؤال اینجا است که پروتئین دقیقا با بدن ما چه می کند؟ چرا باید پروتئین بخوریم؟ پروتئین گیاهی بخوریم یا حیوانی؟ آیا می دانستید ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۲    
اصغر فرهادغیبی با اشاره به شیوع بیماری هایی هم چون سرما خوردگی، آنفلولانزا، آلرژی و دیگر بیماری ها در فصل های سرد پاییز و زمستان، اظهار کرد: اولین اقدام در پیشگیری از ابتلا به بیماری های واگیردار ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۲    
کیانوش جهانپور گفت: خبر جعلی درباره مسموم بودن و فلج زا بودن یک عطر در بازار فقط یکی از ده ها مورد شایعه سازی های دروغین در فضای مجازی و کذب است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۶    
ز هرا سعیدی می گوید انعقاد پیمان های پولی دو جانبه و چند جانبه با کاهش نقش دلار در مبادلات بین المللی و افزایش ارزش پول ملی از التهابات اقتصادی می کاهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۲:۲۱    
لالیگا به دلیل اعتراضات به دید نداشتن توپ زمستانی این رقابت تصمیم گرفت تا استفاده از این توپ را محدود کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۲:۲۱    
وحید امیری به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی امروز پرسپولیس تیم حضور پیدا نکرد و زیر نظر مربی بدنساز این تیم مشغول تمرین شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۵    
معاون اجتماعی پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: بارش شدید باران در شمال پایتخت منجر به ریزش کوه در محور زردبند - فشم و انسداد جاده برای چند دقیقه شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۷    
سرهنگ "محمد عقیل سلگی" فرمانده انتظامی شازند در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره فوت در یک گاوداری در روستای هفته ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۱    
بانمداد دوشنبه اعضاء یک خانواده به قتل رسیدند
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۵    
انتصاب امری به سمت سرمربی توپچی های لندن به دوران 22 ساله حضور مرد فرانسوی روی نیمکت این تیم پایان داد؛ دورانی که طولانی ترین خدمت یک سرمربی در تاریخ لیگ برتر جزیره نیز لقب دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۲    
در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور تبریز روز جمعه 10 آبان در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم استقلال تهران است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۷    
حسن ابراهیمی خبر دستگیری امام زمان دروغین در این شهرستان را تکذیب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۱    
سرهنگ تباشیر اعلام کرد که خسارت مالی ناشی از هر مجروح تصادفات رانندگی حدود 250 میلیون تومان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۵    
گروهی از مادران که در جست وجوی بقایای عزیزان گمشده خود بوده اند، این گور دسته جمعی را به دنبال جست وجویی سه روزه و در زمین بیابانی وسیع و در امتداد بزرگراه ایالتی در شرق "پورتو پناسکو" که به "راکی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۲    
طی یک سال گذشته مواد غذایی به طور محسوس و نامحسوس گران شدند. بر اساس اعلام بانک مرکزی اولین جهش قیمت بعد از فروردین ماه سال 97 رخ داد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۷    
بازدید امروز و خروج این دستگاه حفار حاکی از نتایج خیلی مهمی است که به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و توسعه درون زا حایز اهمیت است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۱    
بانک مرکزی آرژانتین با نگرانی از کاهش شدید ذخایر ارزی امروز، دوشنبه، میزان مجاز خرید دلار را به طور قابل توجهی کاهش داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۶    
علی اکبر کریمی می گوید خودروی جایگزین پراید و پژو 405 باید با قیمت مشابه به بازار عرضه شود تا اقشار کم درآمد نیز توان خرید خودرو را داشته باشند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۶    
سردار محمدرضا مهماندار درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به رانندگی در سطح پایتخت معابر لغزنده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۷    
ابوالفضل خلخالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هرچند شرایط و وضعیت خودروسازان ایران با وجود تحریم ها، مسائل و مشکلات این صنعت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
وزیر خزانه داری آمریکا روزگذشته طی سخنانی اعلام کرد که دولت آمریکا قصد دارد تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس فصل جدید را با گابریل کالدرون آرژانتینی به عنوان سرمربی آغاز کرد. با تغییر سرمربی، سرخ ها تغییراتی را هم در جمع بازیکنان خود داشتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۷    
قیمت دلار آمریکا(اسکناس) امروز ششم آبان ماه 1398 در صرافی های بانکی به 11 هزار و 150 تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۲    
علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه شصت و نهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه دو دستور داشت، اولی بهبود فضای کسب وکار و دومی بررسی آخرین وضعیت اشتغال در دوران تحریم بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۶    
ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت گفت: 95 تا 98 درصد دارو مصرفی کشور را در داخل کشور تولید می کنیم. همچنین 68 درصد مواد اولیه دارو را نیز به خودکفایی رسیده ایم.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۰    
در دقیقه 70 بازی تیم های پاکوس دِفریرا و ریوآوه در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر پرتغال، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه به علت مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به رونان داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۰    
امیدعلی پارسا درباره مالیات و فرار مالیاتی میلیارد ها گفت: درآمد مشمول مالیات این افراد میلیارد به بالا می باشد. بر اساس قانون با هر گونه فرار مالیاتی برخورد خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۷    
جان لوئیجی بوفون تأکید کرد که با وجود کم بودن زمان حضورش در ترکیب یوونتوس در فصل جاری احساس نمی کند که در این تیم مهره ای بی مصرف است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۱    
اگر تا چند روز پیش سرمربی پرسپولیس درباره جونیور براندائو در لفافه سخن می گفت امروز در مصاحبه ای همه چیز را شفاف گفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۵    
بعد از پایان مسابقات فوتسال جام ملت های جنوب شرق آسیا، تکلیف 16 تیم حاضر در جام ملت های آسیا 2020 مشخص شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۲    
پور ابراهیمی: ایران بارها تجربه شوک ارزی را در دولت های مختلف داشته است، اما در شوک ارزی اخیر که سیاست های اشتباهی از سوی دولت صورت گرفت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۶    
دولت طی یک سال اخیر واردات گوشت قرمز و ضوابط بهداشتی آن را به گونه ای تسهیل کرده که ممکن است خطراتی را به لحاظ سلامت و بهداشت برای مردم درپی داشته باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰    
بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری در استان تهران حاکی از آن است که شاخص بیکاری در تابستان 98 نسبت به فصل مشابه در سال 1397 به میزان 2.6 درصد کاهش یافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به هجمه علیه اعضای هیئت نظارت مجمع تشخیص به دلیل مخالفت با مناطق آزاد، تاکید کرد که قاطبه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با این طرح مخالف هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۱    
امید علی پارسا با اشاره به این که حدود 300 هزار نفر در کشور وجود دارند که درآمدهای میلیاردی دارند، اظهار داشت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۱    
انفجار یک دستگاه کنترل در یکی از میدان هاینفتی استان شانشی چین، پنج کشته و پنج زخمی برجا گذاشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۱    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بعد از افت هایی که در هفته های قبل داشت، امروز روند رو به رشد به خود گرفته و با افزایش 2489 واحد به رقم 305 هزار و 939 واحد رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۱    
محسن پورکیانی در دوره مدیریت در بیمه ایران موفق شد پس از 8 سال شرکت بیمه ایران را به سوددهی برساند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۵    
محمدباقر نوبخت در چهاردهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 1399 کل کشور، اظهار داشت: بر اساس قانون بودجه سال 98، در کشور 448 هزار میلیارد تومان برای خدماتی که صورت می گیرد هزینه می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۵    
قیمت نفت در ماه های اخیر در سایه مولفه های اقتصادی بین 55 تا 65 دلار در نوسان بوده و در این میان اگرچه در برخی روزها اتفاقات و حوادث سیاسی مانند حمله به آرامکو در عربستان و یا هدف قرار دادن نفتکش ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۲    
گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در مهرماه سال 1398 که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۶    
در پی درج خبری در شماره 3558 مورخ 4 آبانماه روزنامه شرق، با عنوان دیدار معاون روحانی با نخست وزیر ژاپن که در صفحه 15 روزنامه شرق منتشر شده است، به نقل از یکی از کارشناسان حوزه رسانه ای ژاپن ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۰    
وزیر امورخارجه کشورمان امشب به قطر می رود.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۰    
داعش را جوانان مقاومت و ملت ها و دولت های سوریه و عراق و با پشتیبانی های لجستیکی جمهوری اسلامی ایران و مردم متدین منطقه با مقاومت خود از بین بردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۱    
در سال آبی جاری تا کنون در خرم آباد 34 میلیمتر، بروجرد 43، الیگودرز 27، دورود 32، پلدختر 9، ازنا 35، نورآباد 54، الشتر 39 و کوهدشت 57 میلیمتر بارندگی ثبت شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۷    
فردی که در دماوند مدعی امامت بود، توسط پلیس امنیت دستگیر شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۲    
مصطفی قلی خسروی درباره بازار مسکن تا پایان سال اظهار داشت: در 5 ماه آینده تا پایان سال در بازار مسکن ریزش قیمت نداریم اما بازار به ثبات قیمتی می رسد
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۶    
تیم فوتبال استقلال تهران که یکی از معدود تیم هایی است که در همه ادوار لیگ برتر حضور داشته و با 3 قهرمانی یکی از تیم های پر افتخار این مسابقات می باشد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۶    
خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری بازداشت شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۵    
هفته نامه نیوزویک در گزارشی به نقل از منابع آگاه گزارش داد عملیات نیروهای آمریکایی در روزهای شنبه و یک شنبه منجر به کشته شدن ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی و همچنین ابو الحسن المهاجر شد اما ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۶    
سیدمرتضی موسوی خلخالی: متاسفانه دوران بحران روابط ما با عربستان سعودی طولانی شده است و هرچه این تنش و عدم وجود رابطه بین دو کشور مهم منطقه ادامه پیدا کند قطعا به ضرر ریاض خواهد بود چرا که عربستان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰    
عملکرد شش ماهه 10 بانک زیان ده در نیمه نخست سال جاری نشان می دهد زیان انباشته این 10 بانک از 46 هزار میلیارد تومان در پایان سال 1397 به بیش از 55 هزار میلیارد تومان در پایان شهریور ماه امسال رسیده که ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۰    
مشاور تجاری ترامپ معتقد است که چین در تلاش است تا امریکا را به زانو درآورد. سی ان ان گزارشی از ادامه جنگ تجاری امریکا و چین منتشر کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۷    
عبدالناصر همتی،رئیس کل بانک مرکزی، همتی درباره حواشی پخش خبر برکناری آقای منتظری از قائم مقامی رهبری ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۷    
امروزه استفاده از اینترنت در زندگی همه ما به امری رایج تبدیل شده و بسیاری از کارهای دشوار گذشته را ساده کرده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۵    
روز گذشته همزمان با انتشار پست خبری عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در اینستاگرام درباره آمارهای بازار معاملات مسکن مهر ماه 98 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۵    
بدهی انباشته یکی از نشانه های ورشکستگی یک بنگاه یا سازمان با فعالیت های اقتصادی است، اما تعریف ورشکستگی به همین یک شاخص خلاصه نمی شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۲    
چندی قبل شریعتمداری وزیر کار طی مکاتبه ای با وزیر اقتصاد خواستار تمدید قرارداد بین شرکت انبارهای عمومی و گمرک ایران شده بود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۲    
مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، در توئیتی نوشت هلاکت ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، تضمین کننده این است که او دیگر نمی تواند دست به جنایت بزند!
بازار نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۶    
در کتابخانه کلیسای جامع ونک، نمایشگاهی درباره نسل کشی ارمنستان وجود دارد که در آن بازتولید یک کابل تلگراف (مورخ 29 سپتامبر 1915) را تأیید می کند که دستورات منهدم شدن جمعیت ارمنی امپراطوری عثمانی ...