چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۲May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 29 خرداد 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 خرداد 1398 بهداشت نیوز 2 خرداد 1398 بهداشت نیوز 3 خرداد 1398 بهداشت نیوز 4 خرداد 1398 بهداشت نیوز 5 خرداد 1398 بهداشت نیوز 6 خرداد 1398 بهداشت نیوز 7 خرداد 1398 بهداشت نیوز 8 خرداد 1398 بهداشت نیوز 9 خرداد 1398 بهداشت نیوز 10 خرداد 1398 بهداشت نیوز 11 خرداد 1398 بهداشت نیوز 12 خرداد 1398 بهداشت نیوز 13 خرداد 1398 بهداشت نیوز 14 خرداد 1398 بهداشت نیوز 15 خرداد 1398 بهداشت نیوز 16 خرداد 1398 بهداشت نیوز 17 خرداد 1398 بهداشت نیوز 18 خرداد 1398 بهداشت نیوز 19 خرداد 1398 بهداشت نیوز 20 خرداد 1398 بهداشت نیوز 21 خرداد 1398 بهداشت نیوز 22 خرداد 1398 بهداشت نیوز 23 خرداد 1398 بهداشت نیوز 24 خرداد 1398 بهداشت نیوز 25 خرداد 1398 بهداشت نیوز 26 خرداد 1398 بهداشت نیوز 27 خرداد 1398 بهداشت نیوز 28 خرداد 1398 بهداشت نیوز 29 خرداد 1398 بهداشت نیوز 30 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۷    
هلو و شفتالو از میوه های تابستانی و بسیار شبیه به هم هستند. فرق هلو با شفتالو در رنگ و طعم آن ها مشخص می شود. شفتالو سفید و شیرین و هلو زرد و ترش مزه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۵    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام اسامی داروهای ممنوعه زائران برای استفاده در عربستان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۵    
با توجه به پیچیدگی تلفن های عادی در دهه 1930، وسایل مورد نیاز این ارتباط شامل چراغ ها، دوربین ها، صفحه نمایش ها و تلفن ها می شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۷    
عکس یادگاری چند تن از اهالی شهر یزد در سال 1304 شمسی در کنار اولین اتومبیلی که وارد این شهر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۰    
همچنین باید از بیماری هایی که ممکن است به آن مبتلا شوند، آگاهی داشته باشند. پیش از سفر نیز لازم است در تمام جلسات حضور داشته باشند و با آمادگی کامل در این سفر معنوی شرکت کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۰    
به نقل از دیلی میل، براساس گزارش های رسیده یک علاقه مند به مباحث رباتیک با سبقت از شرکت خودروسازی تسلا، خودروی مدل 3 این شرکت را به وانت تبدیل کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۶    
تیم جراحی قلب بیمارستانی در سبزوار یک میخ پنج سانتی متری را از قلب جوانی 21 ساله خارج کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۷    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در داروسازی پیشرفت خوبی داشته ایم، گفت: در سال 2018 ایران در تولید علم داروسازی در سطح بین المللی به رتبه هشتم رسیده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۱    
محققان انگلیسی موفق به کشف پروتئینی در مخاط حلزون شده اند که قادر به نابودی باکتری های مضر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۰:۳۷    
فلافل یکی از محبوب ترین خوراکی ها در خاورمیانه است که برخی تاریخ شکل گیری آن را به کشور هایی مانند فلسطین، مصر و سوریه نسبت می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۸:۵۸    
نسل دوم پژو 2008، احتمالا از موتور 1.2 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر بهره می برد که 99 اسب بخار قدرت دارد. نسخه 1.5 لیتری 4 سیلندر و دیزلی این خودرو نیز 128 اسب بخار قدرت دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۸:۲۹    
سلنا گومز ، سلبریتی آمریکایی با 152 میلیون دنبال کننده به تازگی اعلام کرده که اینستاگرام را به دلیل این که به سلامتی روانش آسیب می رساند از تلفن همراه خود حذف کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۹    
اگر می خواهید بفهمید شما و خواستگار هایی که ادعا می کنند توان خوشخبت کردنتان را دارند، به کدام گروه تعلق می گیرید، این مطلب را بخوانید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۷:۳۲    
نیازهای عاطفی در زمان سالمندی از اساسی ترین نیازهایی به حساب می آید که برای جلوگیری از حس تنهایی فرد سالمند ضروری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۲    
سردار آزمون که در چند سال اخیر در فوتبال روسیه حقوق مناسبی داشته است حالا یکی از ورزشکاران ثروتمند ایران محسوب می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۲    
مطالعات محققان کشور نشان می دهد استان های مازندران و گیلان به ترتیب رتبه های اول و دوم را در رانش زمین کسب کردند، ضمن آنکه آثاری از رانش در مناطقی از تهران مانند دره فرحزاد مشاهده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۲:۵۲    
این روزها شاید اغلب استعمال دخانیات در سریال های تلویزیونی نهایتا به نمایش فندکی خلاصه شود که برای روش کردن سیگار ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۳    
مطالعات و پژوهش های جدیدی که توسط دانشمندان استرالیایی انجام گرفته نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض نور خورشید در جلوگیری از ابتلا به دیابت و چاقی تاثیرگذار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۹:۱۴    
سه مرد ناشناس پس از ربودن صاحب یک بنگاه املاک او را مجبور کردند تا اسناد ملکی را امضا کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۳    
یک وزیر پاکستانی به دلیل سهل انگاری متصدی پخش مستقیم در شبکه اجتماعی با شکل و شمایلی فانتزی در نشست مطبوعاتی خود دیده شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۳    
مصرف سس هایی مانند "مایونز" به دلایل مختلف از جمله حد بسیار بالای مواد نگهدارنده موجود در آنها مانند "بنزوات سدیم" که یک ماده سرطانزا است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۰    
مصرف قطره آهن و قرص های اسید فولیک میان بزرگسالان و خردسالان طی این سالها به دلیل تجویز و تأکید زیاد برخی پزشکان به شدت افزایش یافته است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۸:۵۷    
عکس از اولین جلسه دادگاه شرکت کیمیا خودرو به ریاست قاضی صلواتی.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۸:۵۴    
قیمت یک کیلو گیلاس برابر یک ماه یارانه نقدی شد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۸:۵۴    
اگر می خواهید از میکروب ها دور بمانید، شستن دست ها یک ضرورت است، اما یک سری چیز ها هستند که شاید به نظر نرسد چقدر میکروب به خود می گیرند و قطعا باید بعد از دست زدن به آنها، دست هایتان را بشویید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۸:۴۵    
عکسی از رائفی پور، یامین پور و یاسر جبرائیلی در حال غذا خوردن در فضای مجازی منتشر شده که برخی، گرد هم آمدن این سه شخصیت مشهور اصولگرا را نشان از احتمال کاندیداتوری برای انتخابات آینده مجلس می دانند!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۸:۳۶    
رییس مرکز تحقیقات کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه مطالعات جهانی نشان داده متوسط عمر افراد سیگاری 10 سال کمتر از افراد غیرسیگاری است گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۸:۳۶    
با شروع فصل گرما، برخی بیماری ها شایع تر هستند که با رعایت نکات بهداشتی می توانید از ابتلا به آنها پیشگیری کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۸:۲۱    
حسین زینلی، مجری طرح ملی گیاهان دارویی می گوید که مصرف گیاهان دارویی در ایران افزایش داشته است و این موضوع به دلیل سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم سنتی در کافه های ایران است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۷:۵۷    
نیروهای امنیتی افغانستان فردی را دستگیر کردند که برای به دام انداختن نظامیان این کشور، دخترش را طعمه می کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۷:۳۹    
اینستاگرام پس از مدت ها با راه اندازی سرویسی جدید به سراغ حل یکی از بزرگترین معضلات کاربران رفته است: بازپس گیری حساب های هک شده.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۷:۳۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی سیما سادات لاری را به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی و محمد مهدی ناصحی را به عنوان نماینده خود و دبیر هیات های امنا و شوراهای این وزارتخانه منصوب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۷:۳۶    
رئیس سازمان اورژانس گفت: سه هزار و 100 دستگاه آمبولانس و 35 فروند بالگرد با عنایت دولت تدبیر و امید به مجموعه اورژانس 115 کشور افزوده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۷:۳۰    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تدوین سند شهر هوشمند تهران خبر داد و گفت: 68 لایه در 1700 خدمات برای شهر هوشمند تهران دیده شده که 68 لایه در حوزه های گوناگون طراحی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۳:۳۵    
شبنم فتاحی بانوی دوستدار محیط زیست شهرستان سوادکوه که با انتشار ویدئویی حمله چند نفر به توله خرس زخمی فعالان محیط زیست را آگاه کرد شامگاه سه شنبه مورد تجلیل قرار گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۲:۴۱    
یک نظرسنجی سه کشور آمریکا، کانادا و استرالیا را به عنوان مقاصد اصلی مهاجرت نیروی کار معرفی کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۲:۳۸    
کامبیز دیرباز با انتشار عکس زیر به رفتن برانکو از پرسپولیس واکنش نشان داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۲:۱۳    
طبیعت هوای فصل بهار به گونه ای است که در این زمان نیاز به پوشیدن لباس گرم یا خنک برای رهایی از سرما و گرما نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۲:۱۳    
تصویری از علی دایی، علیرضا حقیقی و صمد نیکخواه بهرامی در یک دورهمی به میزبانی سفیر سوئیس در تهران را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۲:۰۴    
پوشیدن صندل به خودی خود در مدت زمان کوتاه مشکل خاصی ایجاد نمی کند ولی اگر برای مدت طولانی و در پیاده روی ها استفاده شود، احتمال ساییدگی در نواحی از پا که مستعد است، وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۲:۰۴    
ریاچه فصلی مَهارلو در جنوب شرق شیراز و در بیست و پنج کیلومتری استان فارس قرار دارد. با روند افزایش خشکی دریاچه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۲:۰۱    
نتایج تحقیقاتی نقش کورکومین را به عنوان یک نیروگاه ارتقا دهنده سلامت تایید کرده است. با این حال، تصورات غلط بسیاری در مورد چگونگی استفاده بیشتر از این مواد مغذی باور نکردنی وجود دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۴۰    
هفت محصول استراتژیک حوزه بهداشت امروز با حضور وزیر بهداشت، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در سالن همایش های رازی رونمایی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۳۴    
بعضی از خوردنی ها با بعضی از داروها مانند ایبوپروفن یا پاراستامول نمی سازند و امکان دارد ترکیب مواد غذایی با این داروها نتایج بدی روی سلامتی بگذارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۲۸    
قرص های ضدبارداری موثرترین روش برای پیشگیری از بارداری هستند، اما این قرص ها عوارض جانبی زیادی هم دارند که معمولا اعتنایی به آنها نمی شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۱۴    
بیماری دیورتیکولی عبارت است از وجود بیرون زدگی های کوچک کیسه مانند (دیورتیکول) از دیواره روده بزرگ. وجود این دیورتیکول ها ممکن است علامتی به همراه نداشته باشد. دیورتیکولیت نیز یعنی التهاب دیورتیکول ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۲    
زمانی که بدن تلاش می کند از بروز مشکلی خبر دهد، همواره پیامی که قصد انتقال آن را دارد واضح و روشن نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۵۹    
یکی از آشکارترین علائم یک مشکل هورمونی، لکه بینی هایی است که بین دو سیکل قاعدگی روی می دهد. برای بیشتر خانم ها عادی است که گهگاه چنین چیزی را تجربه کنند و جای نگرانی ندارد؛ اما اگر این اتفاق ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۴۵    
همه ما با هم متفاوت هستیم و باید وزن متفاوتی نیز داشته باشیم. اینکه تناسب اندام داشته باشید و چند کیلو وزن کم کنید کمک زیادی به اعتماد به نفس و سلامتی تان خواهد شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۳۹    
نوشیدنی ها مانند آبمیوه ها، شیر، چای و ... می توانند در تأثیرگذاری داروهای مصرفی افراد تداخل ایجاد کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۳۳    
تصاویری از ورود استراماچونی سرمربی استقلال به تهران را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۳۳    
پوست سر یک سد فیزیکی و عایق حرارتی است که در برابر آسیب های خارجی مقاومت کرده و سر را در امان نگه می دارد. در واقع پوست سر پوستی است که وظیفه پوشش دهی و محافظت از جمجمه انسان را بر عهده دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۱۸    
سعی دارید وزن کم کنید و می خواهید خیلی زود هم به نتیجه برسید. کم کردن شدید کالری های مصرفی ممکن است روشی بسیار خوب به نظر برسد؛ اما مثل خیلی های دیگر در این دام نیفتید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۱۲    
اگر می بینید که در کشورهای مدیترانه ای از روغن زیتون برای سرخ کردن استفاده می کنند، این کار فقط در حد یک تفت مختصر است و چند دقیقه هم بیشتر زمان نمی برد...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۹    
تربچه برای هضم غذا، مقابله با احتباس آب، مقابله با کلسترول بد خون و همچنین پاک سازی کبد فوق العاده است. با ما باشید تا با گلچینی از خواص این ترب های نقلی آشنا شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۵۷    
مایکل گوو وزیر محیط زیست انگلیس در حال دویدن
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۵۷    
بر اساس جدیدترین شاخص های بین المللی 6 دانشگاه برتر ایرانی در جمع برترین دانشگاه های جهات قرار گرفتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۴۸    
برای ترمیم ناخن های شکسته می توان از روش های مناسب و در دسترس خانگی بهره گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۴۸    
یک غده سه کیلویی از سینه بیماری در بیمارستان پیمانیه جهرم با موفقیت خارج شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۴۲    
کبد چرب (fatty liver) با تجمع چربی در سلول های کبدی و التهاب کبد مشخص می شود. این حالت ممکن است در افرادی که الکل مصرف می کنند ایجاد شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۴۲    
یک کارگر 20 ساله در قسمت رستوران یک مجتمع اقامتی در خیابان شیج بهایی مشغول کار با دستگاه چرخ گوشت صنعتی بوده که به یکباره دست چپ وی داخل چرخ گوشت گرفتار می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۳۳    
به طور کلی پیش بینی می شود سالانه حدود 30 هزار مورد جراحی تعویض مفصل زانو در کشور انجام شود و مهم ترین علتی که افراد را نیازمند تعویض مفصل زانو می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۱۲    
بسیاری از این نوع فراموشی ها جدی نیستند. کمبود خواب، برخی داروها، حتی استرس می توانند باعث ضربه کوتاه مدت به حافظه شوند. ولی خوشبختانه مغز انعطاف پذیر است و این شرایط را تغییر و بهبود می بخشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۹:۱۲    
از تک فروشی کلیه و کبد و... رسیدیم به مرکز خرید و فروش اعضای بدن. توییت خبرنگار روزنامه همشهری
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۵    
سیب زمینی متعلق به خانواده بادنجانیان است که همه آن ها حاوی ترکیبات سمی به نام سولانین هستند. در حقیقت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۵    
در حقیقت با استراحت و هوشیاری کمتر، مغز آرامش یافته و hypnagogic فلج خواب آغاز می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۷:۵۵    
ماست منبع خوبی از کلسیم، منیزیم و پروتئین است. مطالعات مختلف نشان می دهد که مصرف منظم ماست از بروز دیابت و فشار خون بالا جلوگیری می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۴    
بهترین خبر برای همه دوستداران شنا و برای کسانی که در حال تلاش برای تناسب بدن خود هستند این است که شنا ورزش فوق العاده تاثیرگذاری است که برای شما نتایج شگفت آور به ارمغان می آورد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۲    
تصویری از مقایسه تصاویر دو دیدار 20 سال پیش و اخیر حضرت آیت اللّه خامنه ای را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۹    
بیماری پیوره یا پیرادندان آماس از جمله بیماری های جدی لثه است که معمولا دندان ها را درگیر نمی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۶    
تصویری که می بینید را عیسی عظیمی نویسنده و مترجم اردبیلی ورزشی منتشر کرده که کتاب تحسین برانگیز فوتبال و فلسفه را ترجمه کرده است. او برای این تصویر نوشته اعضای تیم ملی والیبال استرالیا در آبگرم سرعین.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۶    
فردی که اقدام به تخریب خودرو شهروندان کرده بود توسط ماموران پلیس امنیت دستگیر شد. َ
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۴    
چای ترش از فشار خون بالا جلوگیری می کند؛ اگر فشار خون شما بالا است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۴    
در حاشیه طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۱    
قهوه برای بعضی افراد ممکن است مسمومیت و عوارض جانبی داشته باشد و در مواردی ممکن است در رژیم غذایی فرد لازم و انرژی بخش باشد اما هیچ وقت نباید انتظار داشت همه نشانه ها مثبت یا همه عوارض مصرف کافئین در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۵    
برای از بین بردن قرمزی جوش آن را قبل از خواب با یک شوینده ملایم صورت را بشویید
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۲    
این نوشیدنی قدیمی یک ترکیب تازه و مفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۲    
ادرار کردن روشی است که بدن را از شر آب اضافی و مواد مضر خلاص می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۳    
کارشناسان انگلیسی در گزارشی اعلام کردند: محصولات به ظاهر بی خطر مانند ادکلن، لاک، لاک پاک کن، لوسیون، شامپو و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی هر دو ساعت یک بار یک کودک را روانه بیمارستان ها می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به منظور توریست درمانی و جذب گردشگر سلامت، تفاهمنامه ای میان وزارت بهداشت و سازمان میراث فرهنگی به امضاء رساندیم تا بتوان بهتر از پیش از این مجموعه عظیمی که به ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۴    
داشتن سبک زندگی سالم، فعالیت بدنی مناسب و یک رژیم غذایی خوب به شما کمک خواهد کرد که سطح کلسترول خونتان را کاهش دهید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۱    
بدن شما بسته به شدت و طول مدت فعالیت بدنی تان، چربی و کربوهیدرات (قند) می سوزاند. این در حالی است که خیلی ها فکر می کنند در طول بعضی فعالیت ها فقط چربی بدن و در طول برخی فعالیت های دیگر فقط ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۱    
یک متخصص چشم گفت: مهم ترین علامت خشکی چشم، خارش و سوزش و حساسیت به نور و قرمزی و زخم قرنیه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۸    
سنگ های کیسه صفرا وقتی تشکیل می شوند که مایع ذخیره شده در کیسه صفرا تبدیل به شکل قطعاتی از مواد جامد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، گفت: در شیوه جدید تعیین مدیران بیمارستانی، مهارت های فنی، انسانی و ادراکی در کنار تخصص، از شرایط انتصاب مدیران بیمارستانی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۸    
بسیاری از افراد سراسر جهان با ویروسی خطرناک که سیستم ایمنی بدنشان را دچار نقص کرده است می جنگند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۵    
مرد ها هم دچار زگیل می شوند و این بیماری فقط منحصر به خانم ها نیست؛ اگرمی توان با روش هایی مانع بروز سرطان شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۹    
خشک کردن مو مخصوصا برای افرادی که از موهای بلندی برخوردار هستند، کار سختی است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی، دکتر علی دل پیشه را به عنوان رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، منصوب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۴    
شیر باز هم گران شد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۷    
هر بشقاب، سینی، یا ظرف و لوازم آشپزی که یک بار با محصولات خام در تماس بوده اند را پیش از استفاده مجدد برای نگهداری یا سرو غذای پخته بشویید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۷    
ستاری گفت: در سالیان گذشته بیش از 60 مورد قرارداد در حوزه دارو و سلامت با وزارت بهداشت به امضا رسانده ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۴    
مهناز افشار در صفحه اینستاگرامش تصویر زیر را منتشر کرده است. وی این روزها در آلمان به سر می برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۴    
معاون تحقیقات وزیر بهداشت با بیان اینکه دارو در ایران نسبت به همه کشورهای دیگر دنیا ارزان تر است، گفت: ایران در دانش داروسازی سازی رتبه هفتم دنیا را دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۶    
اگر به دنبال راهی طبیعی برای درمان سردرد ها و میگرن خود هستید مطلب ذیل را بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۳۱    
بنابر بررسی های محققان دانشگاه اموری در آتلانتا، ایالات متحده آمریکا، با استفاده از نوعی داروی ضدالتهاب می توان جلوی متاستاز سرطان را گرفت و شانس بقاء بیمار را افزایش داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۵    
خوردن رژیم غنی از میوه ها و سبزیجات به عنوان بخشی از یک برنامه غذایی سالم می تواند خطر سکته مغزی، بیماری های قلبی عروقی، دیابت نوع 2، برخی سرطان ها مانند سرطان دهان، معده، کولون و رکتوم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۵    
تحقیقات نشان می دهند که اسیدهای چرب امگا 3 باعث کاهش التهاب در بدن می شوند و ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، سرطان و آرتریت روماتوئید کمک کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۱۹    
سرپرست سازمان غذا و دارو گفت: اینکه به جای دکترا برخی لیسانس مامایی را مطرح می کنند تفکر نادرستی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۱۶    
جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت از مرگ دو سارق منزل در پی سقوط از طبقه چهارم خبر داد.
  • ۱