دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۴May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 16 فروردین 1396 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری برنا 30 مهر 1396 خبرگزاری برنا 30 آبان 1396 خبرگزاری برنا 13 آذر 1396 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 1 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 2 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 3 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 4 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 5 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 6 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 7 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 8 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 9 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 10 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 11 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 12 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 13 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 14 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 15 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 16 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 17 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 18 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 19 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 20 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 21 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 22 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 23 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 24 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 25 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 26 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 27 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 28 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 29 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 30 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1396 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۴    
عوامل سریال آنام در کلیبر مستقر شدند تا این سریال به زودی کلید بخورد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۴    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش به تشریح تغییراتی که در خصوص هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم در سال جاری اعمال می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۸    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید 328 پژوهش سرای دانش آموزی در کشور راه اندازی شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۶    
محمد صیادی از کمک ماهیانه 36میلیارد و 700میلیون ریال توسط خیران استان قزوین به نیازمندان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۵    
فراخوان کنگره منطقه ای شعر اهل بیت(ع) با موضوع اهل بیت(ع) از نگاه شاعران شیعه و اهل سنت در استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و بوشهر اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۹    
در طول ایام نوروز 96 حدود 22 هزار نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد مراجعه کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی خودروها و موتورسیکلت های برقی تولید داخل را از پرداخت مالیات برارزش افزوده معاف کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۳    
جهت فعال سازی شهرک صنعتی ملکشاهی که دارای 30 هکتار زمین با بسترهای زیرساختی مناسب است طی یک ماه اینده 5 واحد تولیدی از طرف سازمان شهرک های صنعتی احداث و با شرایط ویژه 4 ساله به متقاضیان کسب و کار ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : جشن بزرگداشت روز ملی هنرهای نمایشی ، بیستم فروردین ماه ، همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی در بروجرد برگزار می شود .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۰    
کریمی رعایت صداقت،کاردانی و سلامت را در انتخاب روسا و اعضای هیات های بازرسی انتخابات استان مهم دانست و تاکید کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۱    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی به صراحت اعلام می کند که در انتخابات از هیچ گروه، فرد و جریانی حمایت نخواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۸    
سپاه و ظرفیت های مختلف آن و از جمله بسیج در خدمت تحقق اقتصاد مقاومتی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
طرح های ملی امداد و نجات ،ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، طرح فرشتگان رحمت ، طرح نیابت و داوطلب یار امدادونجات جمعیت هلال احمر هرمزگان در سال 1396برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۶    
نمایشگاه عکس پل ورسک با مشارکت موزه عکسخانه شهر در فرهنگ سرای گلستان برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۷    
شرکت ملی گاز ایران با تکذیب اخبار منتشر شده درباره افزایش گازبها در سال 96 اعلام کرد: گازبهای امسال مطابق سال 94 محاسبه می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۳۱    
معاون هماهنگ کننده استان از کشف 45 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در غرب استان تهران در دو هفته گذشته خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۴    
محسن هاشمی رفسنجانی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: همه واحدهای دانشگاه باید تلاش های زیادی را برای مستندسازی زمین و املاک انجام دهند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۵    
دکتر ولایتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید در رشد مسائل فرهنگی و اعتقادی نمونه باشد،گفت: مسائل اعتقادی وفرهنگی باید در دانشگاه آزاد اسلامی، اولویت نخست و در صدر ماموریت ها باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۴    
دهمین نشست هماهنگی و پایش اموراستان های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنادانشگاه و دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در محل مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۴    
بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از پایگاه استنادی ISI، جمهوری اسلامی ایران با رشد 14 در صدی نسبت به سال گذشته ، در میان کشورهای برتر تولید کننده علم همچنان صدرنشین است
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۵:۱۷    
دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود از مهم ترین عوامل بی اشتهایی در دختران جوان پرده برداشتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۱    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مجموعه آموزش و پرورش خوزستان تا آخرین لحظات برگزاری کنکور 96 در آماده باش به سر می برد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۲۹    
نورا و مینا دو خواهر اهل افغانستان تنها یک سال است از خانه بیرون می آیند؛ یک سال طلایی. پیش از این پدر معتادشان کمتر اجازه می داد پایشان را از خانه بیرون بگذارند. نورا 18 ساله است و مینا 22 ساله ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۹    
باشگاه تراکتورسازی علاوه بر بدهی های گذشته خود با حکم جدیدی از جانب فیفا مواجه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۹    
طرح ماهی حوض قصه ها همزمان با فرا رسیدن بهار و روز جهانی کتاب کودک به همت سازمان فرهنگی هنری در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران در حال برگزاری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۵    
پس از واکنش هایی به عکس مسعود فراستی و همسرش، مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی یک بار آن را تکذیب کرد ولی پس از این که مخاطبانش ادعای جدیدش را باور نکردند، این بار موضعی عصبی گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۱۵    
گربه خشمگین در اتفاقی عجیب به یک سگ حمله کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۲:۵۴    
معاون امور مطالعات راهبردی وزیر دفاع دولت اصلاحات، بنیانگذار موسسه پژوهش های راهبردی تصمیم و دانش آموخته صلح سازی و حفظ صلح با ذکر پنج دلیل معتقد است که حسن روحانی سکاندار دولت دوازدهم نیز خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۶    
رئیس مدیریت بحران شهرستان خلخال گفت: میزان بالای آب در رودخانه هیروچایی خلخال کار جست وجو را بسیار سخت کرده و تاکنون اثری از این کودک یافت نشده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۷    
از رقیبان روحانی که همه کاستی های اقتصادی و معیشتی را گردن او می اندازند، می توان پرسید اگر اقتصاد گُل و بلبل تحویل گرفت و حالا خراب است چرا سراغ بانی همان اقتصاد نمی روید و از او فاصله گرفته اید؟
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۱    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از عملیات ماموران پلیس و کشف 278 کیلوگرم تریاک، توقیف 2 دستگاه خودرو سواری و دستگیری چهار نفر از سوداگران مرگ در این استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۷    
استاندار خراسان شمالی که برای بازدید از روند پیشرفت طرح تکمیل و تجهیز بیمارستان جدید شیروان به این شهر رفته بود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۱    
بدن انسان به عنوان اولین پزشک, شما را نسبت به تشخیص زودهنگام بیماری ها آگاه می کند، با توجه به نکات ذکر شده در این گزارش پزشک رایگان خود باشید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۸    
دکتر عبدالله سلیمی استاد تمام کردستانی در تازه ترین اعلام پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) که بر اساس فعالیت 10 سال اخیر پژوهشگران به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از سرقت یک بانک در مریوان خبر داد و گفت: خوشبختانه سارق مسلح هم دستگیر شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۵    
معین احمدی وزنه بردار کامیارانی جهت حضور در مسابقات جهانی مکزیک به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولین بزرگسالان کشور در تهران دعوت شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: از ابتدای سال نو تاکنون 1388 تُن میوه در سطح استان کردستان توزیع شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۹    
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تلاش همه مسئولان برای تحقق شعار سال، گفت: اجرای سیاست های کلی و اهداف عالی نظام در عرصه اقتصاد و حمایت از تولید و اشتغال در هر شرایطی باید ادامه یابد و فضای ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۰    
فرماندار شهرستان سردشت گفت: بازدید گردشگران از جاذبه های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز 14 درصد رشد داشتە است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان غربی با تعداد 114صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری و با عضویت3300 نفر درسطح کشور مقام دوم رادارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: در سال زراعی جاری 370 میلیون متر مکعب آب ذخیره شده در پشت سدهای 2 استان آذربایجان شرقی و غربی به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد از انجام هرگونه عملیات سم ومحلول پاشی روغنی در باغات خود داری کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
علی نظر محمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی ضمن تبریک عید نوروز، گفت: بازی بسیار سنگین و شش امتیازی بود زیرا مس می توانست با پیروزی مقابل ما به سپیدرود نزدیک شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
امسال درنشست کارگروه رفع موانع تولید مشکل 3 واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد مطرح و مصوباتی برای خروج آنها از رکود اتخاذ شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۹    
طی دو ماه اخیر بیش از 20 نفر از متخلفان بهره برداری بی رویه از گیاهان خوراکی و دارویی در استان دستگیر و روانه زندان شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۹    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:لرستان سرشار از سرمایه های طبیعی و با ارزش است
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۶    
تیم فوتبال سپیدرود با تک گل حق شناس از روی نقطه پنالتی توانست به صدر جدول رقابت های لیگ دسته اول بازگردد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۸    
استاندار گیلان گفت : شرایطی را فراهم کنیم تا بیست و نهم اردیبهشت شکوه وعظمت ملت ایران در جهان به نمایش گذاشته شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۳    
با صدور حکم پرونده شکایت از سازندگان پنج کیلومتر تا بهشت توسط پدری که فرزندش را به تقلید از اقدام یکی از کاراکترهای این سریال دار زده بود، مدیر شبکه سه و تهیه کننده و کارگردان آن محکوم شناخته شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۳    
تیم فوتبال پرسپولیس به رکورد جالب توجه ای رسیده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۹    
وارونه عنوان نمایش تازه ای به کارگردانی همایون حجازی است که در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۹    
پنج دری 5 باب در دارد که به بهانه پخش آیتم های مختلف، پنج موسیقی پخش می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: سارق مسلحی که پس از ارتکاب جرم در شهرستان کنگاور متواری شده بود، حین تعقیب و گریز پلیس به دلیل استعمال موادمخدر و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۵    
استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه های اجرایی استان باید تا فرصت باقی مانده تا اربعین برای ایجاد زیرساخت های لازم در مرز خسروی جهت تردد زائرین استفاده کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۵    
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: حضور آگاهانه مردم در صحنه های انقلاب و حفظ اتحاد و یکپارچگی شاه کلید و رمز پیروزی انقلاب اسلامی است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۹    
دومین سالانه بهارستان این روزها میزبان یادبودی از عباس کیارستمی عکاس و فیلمساز فقید ایرانی در خیابان های شهر تهران است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان با بیان این که در کشور پایانه خصوصی شبیه کرمان وجود ندارد گفت: در اکثر شهرهای کشور، شهرداری ها پایانه های مسافربری را ساخته و اداره می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع342 مورد حریق و امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در اسفند ماه گذشته خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۴    
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری، وظیفه این هیئت را از آن جهت که می بایست حافظ و محرم اسرار مردم باشد را سخت و حساس توصیف کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۱    
قائم مقام شهرداری منطقه 20 از اجرای 53 مورد فعالیت عمرانی در روستاهای جنوب تهران به منظور ارتقاء کیفی محیط زندگی ساکنان محدوده حریم خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۲    
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول با گل سهیل حق شناس بر تیم مس کرمان غلبه کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۴    
مبینا وطن خواه، دانش آموز مرکزآموزش استعدادهای درخشان فرزانگان ناحیه یک بندرعباس که موفق به کسب مدال برنز نمایشگاه 2017 اختراعات سوئیس شد، در میان استقبال گرم مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۱    
تیم فوتبال خیبر خرم آباد در سری بازی های هفته سی ام لیگ دسته یک در مصاف با ملوان بندرانزلی با نتیجه 1بر0 شکست خورد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۱۲    
اشتباهاتی که در هنگام استحمام انجام می دهید می تواند مشکلات بهداشتی خاصی را برایتان بوجود آورد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۴    
تعداد پروازهای های داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی کیش در نوروز 96 در مقایسه با سال گذشته 15 درصد و تعداد مسافران داخلی و خارجی 24 در صد افزایش داشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۶    
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان گفت: از ایده های نو ، جدید و خلاقانه در حوزه اشتغال و کارآفرینی در هرمزگان حمایت می کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۶    
استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های سپاه و بسیج در هرمزگان، گفت: دوراندیشی ها و نگاه توسعه ای و جامع برادران و خواهران ما در سپاه و بسیج امروز در امور عمرانی و زیرساختی بسیاری از ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۳    
201 دهیاری و شورای اسلامی روستاهای شهرستان میناب به نمایندگی از جامعه کشاورزان و مردم این شهرستان، طی پیامی از پیگیری و تلاش های استاندار هرمزگان در موضوع رفع بحران آب و پدیده فروچاله ها در دشت میناب ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۵    
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: تنوع و گستردگی بخش صنعت همواره یکی از ظرفیت های توسعه اشتغال است ولی همواره شاهد رکود و تعطیلی بسیاری از واحدهای صنعتی به ویژه در اهواز و خوزستان از جمله شرکت هایی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۵    
برنامه نمایش فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما در روزهایی پایانی هفته اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۴۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: پروژه های استانی برنامه میان مدت اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی استان خوزستان 111 مورد بودند که به 31 دستگاه اجرایی مربوط می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۴۵    
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به محدودیت منابع آب خواستار تأمین حق آبه به صورت ثابت برای طرح نهال کاری هستیم هرچند که کانال های طبیعی که این دشت ها را آبیاری می کردند نیز قابلیت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۱۵    
نماینده مردم شوش در مجلس گلایه کرد: خوزستان ظرفیت درآمدزایی بسیار بالایی را دارد ولی این استان شتری است که خرما بار می کند و خودش خار می خورد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۶:۱۵    
دختر جکی چان هنرپیشه معروف سینما دست به خودکشی زد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۵:۱۵    
پس قبل از اینکه بخواهید به انتخاب همسر فکر کنید؛ در نظر بگیرید که مهارت های زوج موفق بودن را در شخص خودتان نهادینه سازید تا در هنگام قرار گرفتن در کنار فرد دیگری به عنوان همسر نیازمند تمرین و ممارست ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۴:۱۸    
عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به دعوت نمایندگان مردم آبادان و خرمشهر برای بازدید از منطقه آزاد اروند و شرکت در جلسات و نشست مشترک با ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۲:۴۲    
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از رشد 142 درصدی گردشگری نوروزی دربندر آبادان خبر داد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۲:۲۱    
مدیر کل صداوسیمای مرکز آبادان از پخش ویژه برنامه " ما ایرانی ها" با موضوع انتخابات از سوی این مرکز خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۶    
استاندار خوزستان گفت: تصویب حق آبه تالاب ها به عنوان اولویت اصلی، تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی و طرح 550 هزار هکتاری از جمله عنایات دولت و مجلس به خوزستان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۰    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از قدیم الایام موضوع گرد و غبار را در خوزستان دیدیم ولی از همان زمان مسئولان اقداماتی را برای کاهش آن انجام دادند که قابلیت تبدیل به تجربه برای مدیران ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح 550 هزار هکتاری برای این استان الگوی کشتی تدوین و 80 هزار هکتار از اراضی طرح باید به کشت این محصول اختصاص پیدا کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۵    
معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور گفت: چهار تفاهمنامه بین المللی منعقد کرده و 50 پژوهشگر بین المللی برای بررسی مسئله گرد و غبار به ایران می آیند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۰۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت:انتخابات آینده از نظر مسائل بین المللی، منطقه ای و نگاه های به سمت ایران خیلی حساس است و یقینا تمامی جریان های سیاسی و مسئولان ملی نباید مردم را نسبت به آینده کشور بدبین کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۰    
رییس اورژانس خراسان رضوی با اشاره به وقوع زلزله 6 ریشتری امروز استان خراسان رضوی، گفت: نیروهای اورژانس 115 استان خراسان رضوی، 34 مصدوم این حادثه را به بیمارستان های فریمان، سجادیه تربت جام ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۱    
واکنش مشایی به سوال یک خبرنگار درباره ذکر و دعایی که در طول نشست خبری زیر لب می خوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۸    
رئیس اورژانس کشور گفت: عوامل اورژانس و بیمارستان ها جهت ارائه خدمات لازم به مصدومان و حادثه دیدگان آماده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۸    
دکتر علیرضا آموزنده از مراجعه حدود 40 هزار نفر به اورژانس بیمارستان های تابع دانشکده علوم پزشکی آبادان در ایام نوروز خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۳    
معاون اول رییس جمهوری گفت: همه مکلف هستند از بخش خصوصی حمایت کنند و اگر کسی در این مسیر کوتاهی کند باید پیش وجدان خود شرمنده باشد چرا که در مسیر سرمایه گذاری و اشتغال زایی کشور کوتاهی کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۳    
روابط عمومی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه ای اظهارات اخیر نسبت داده شده به مشاور فرهنگی رئیس جمهوری در فضای مجازی را تکذیب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۳    
مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و میخاییل باگدانوف - نماینده ویژه پوتین و معاون وزیر خارجه روسیه - تحولات اخیر در سوریه، خاورمیانه و مناسبات میان دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۷    
رییس جمهوری در جلسه هیأت ویژه گزارش ملّی بررسی حادثه ساختمان پلاسکو ضمن تقدیر از تلاش های این هیأت برای تهیه گزارش و بررسی این حادثه مهم و پیچیده در زمانی محدود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۶    
کتاب قرآن کریم با چهار ترجمه کهن روز یکشنبه (20 فروردین) در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب نقد می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه امتیاز حیاتی و ارزشمند کسب کردیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۱۵    
سرمربی پیکان تیمش را شایسته شکست برابر پرسپولیس ندانست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۶    
سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: تنها اولویت من باقی ماندن در گسترش فولاد است و تا زمانی که مدیران باشگاه مرا بیرون نکرده اند در این تیم می مانم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۶    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۸    
تیم فوتبال پرسپولیس با عبور از پیکان شانس قهرمانی خود را در لیگ برتر افزایش داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۸    
در پی وقوع زلزله روز چهارشنبه، رییس جمهوری ضمن گفتگو با استاندار خراسان رضوی در جریان گزارش دقیق حادثه و ابعاد و گستره خسارات آن قرار گرفت.