دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۱May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 22 اردیبهشت 1396 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری برنا 30 مهر 1396 خبرگزاری برنا 30 آبان 1396 خبرگزاری برنا 13 آذر 1396 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1396 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۱    
رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان چرداول گفت: برای نظارت دقیق و صیانت از آرای مردم تدابیر لازم اندیشیده شده و127بازرس و سر بازرس در قالب هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۱    
گل گاوزبان به دلیل دارا بودن مقادیر چشمگیر پتاسیم و کلسیم بسیار ادرارآور بوده و با تحریک بدن، تبادلات سلولی را تنظیم و سیستم اعصاب را آرام و برای درمان ناراحتی های اعصاب به کار می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۷    
با درخواست باشگاه الهلال عربستان، دیدار برگشت این تیم با استقلال خوزستان در دوحه برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بخش مهمی از امنیت امروز نظام جمهوری اسلامی به واسطه رشادت، هوشیاری و مسئولیت پذیری سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۱    
هاشمی خطاب به عوامل اجرایی و نظارت شعب اخذ رای گفت: موظفیم در حفظ و صیانت از آرای مردم حق الناس را رعایت کرده و اجازه دهیم مردم با آرامش در شعب اخذ رای حضور یابند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
با حضور دکتر رسول زرگرپور در شهرستان کاشان دهکده گردشگری آترینا و هتل سنتی راهب2 افتتاح و به بهره برداری رسید و کلنگ باند دوم محور کاشان - بادرود به زمین زده شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۵    
فریدون شهبازیان و محمد اصفهانی از انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی (مهرانه) استان زنجان بازدید کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۴    
امام جمعه قزوین با بیان اینکه مردم در انتخابات حماسه بزرگی را خلق خواهند کرد، گفت: مردم ضمن حضور باشکوه در صحنه، شایسته ترین و اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۴    
استاندار گیلان با اشاره به دو انتخابات پیش رو گفت: اگر کسی از صندوق اخذ رای قهر کند حقی را از خود سلب کرده است در حالیکه مردم با رایی که می دهند حرفشان را میزنند .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۶:۰۸    
اشتباه رئیس جمهور تونس در قرائت آیه قرآن، نظم سخنرانی وی را بر هم ریخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۸    
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: بیمارستان امام خمینی این شهرستان (اُ پی دی) زیر نظر این شرکت فعالیت نمی کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۲    
امام جمعه کرمانشاه، گفت: نباید به سخنان نامربوط و ناسازگار گوش داد و باید با عمل به فرمایش رهبری که حضور در انتخابات را موجب اقتدار می دانند در این حماسه باشکوه شرکت کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۷    
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در بندر امام خمینی، گفت: برخی این روزها با حمله به دولت اعتدال، سنگ محرومان و مستضعفان را به سینه می زنند، اما در روز 29 اردیبهشت، مردم پاسخ مناسبی به این افراد می دهند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲    
رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: اولین مرحله مسابقات رتبه بندی دوچرخه سواری خراسان رضوی، یادبود زنده یاد نعمت الله رشیدی، روز جمعه در پیست ثامن مشهد برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
امام جمعه روانسر گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری به خاطر کسب قدرت و جلب آرای دیگران موضوعات اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و وحدت کشور را خدشه دار نسازند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
فردین محمدزاده ورزشکار سنندجی به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی ایران عازم بازی های کشورهای اسلامی باکو می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
صندوق کارآفرینی امید در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی به زنان تسهیلات اشتغال پرداخت می کند .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۶    
فرماندار هرسین: انجام رفتارهای قومی و قبیله ای و طایفه گرایی در انتخابات همواره نقش منفی و پیامدهای مخربی را در توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها خواهد داشت
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت تمام قد پشتیبان برنامه های تبریز 2018 است، گفت: تشکیل ستاد ملی تبریز 2018، برای مسئولان استان مایه دلگرمی و انگیزه مضاعف است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۸    
بهاره نیازی بازیکن ارزنده تیمهای ملی اکنون بعنوان مربی بدنساز و فاطمه سلگی بازیکن خوش تکنیک لرستانی در تیم ملی امید بانوان حضور دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۹    
وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به اظهارات دو نفر از نامزد های انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که شعارهای این نامزدها در مناظره سوم از برنامه های در حال اجرای دولت یازدهم است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۳    
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: تمام توان خود را به کار می بندیم تا در دیدار رده بندی پیروز شویم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۳    
دومین دوره جشنواره بوکس نوجوانان کشور با شرکت 70 بوکسور در قالب 23 تیم از یازده استان کشور روز جمعه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در صحنه انتخابات، توطئه های احتمالی دشمنان را خنثی کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
رییس سازمان بهزیستی، گفت: تمام خانوارهایی که درآمد آن ها کمتر از میزان تعیین شده در قانون برنامه ششم توسعه است می توانند مستمری مددجویی دریافت کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۴    
در هفته هفتم لیگ دسته اول بزرگسالان گیلان، تیم فوتبال شهرداری رودبنه برای بازی مقابل شهرداری آستارا حاضر نشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از تهیه اطلس آثار تاریخی استان خبر داد و گفت: تهیه این طرح مهم ترین اولویت زیرساختی این اداره کل است که روند انجام گرفتن آن از اواخر سال 95 آغاز شد و با ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۲    
فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: امروز چشم امید کسانی که آزادی، امکانات و حقوق خود را از دست داده اند به رأی های ماست ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۲    
نتانیاهو در تماس تلفنی خود با پوتین تاکید کرده است که ایران یا حزب الله نباید در منطق امن در سوریه استقرار پیدا کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۹    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نباید آثار هنری را با گرایش های سیاسی مرتبط کرد، ثبت ملی ربنای شجریان را اقدام مناسبی توصیف کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۶    
رئیس ستاد دکتر روحانی در استان اصفهان، مردم اصفهان را به حضور پرشکوه در مراسم دیدار دکتر روحانی با مردم اصفهان که روز یک شنبه 24 اردیبهشت در میدان امام(ره) اصفهان برگزار می شود؛ دعوت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران، حمله تروریستی به کاروان مسئولان دولتی در ایالت بلوچستان پاکستان که به کشته و مجروح شدن دهها تن انجامید را محکوم و با دولت، ملت و بازماندگان این جنایت ابرازهمدردی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۱    
مسؤول حقوقی و آموزش هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قم گفت: جلسه توجیهی سر ناظران و ناظران انتخابات شوراها در استان قم با سخنرانی رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان قم برگزار ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
دولت یازدهم با هدف ساماندهی به وضعیت مسکن، ثبات قیمت آن و جلوگیری از سفته بازی و سوداگری، توانمندکردن خانوارها برای خرید مسکن به پشتوانه پس انداز ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
وزارت ارتباطات درپاسخ به دیدگاه یکی از کاندیداها در مناظره سوم درباره افزایش قبوض تلفن اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
گمرک بندر شهید رجایی بندر عباس ادعای یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در خصوص کشف 100 کانتینر کالای قاچاق در بندر شهید رجایی را تکذیب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۷    
ولین نشست کمیته مقدماتی کنفرانس 2020 بازنگری پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای (ان پی تی) به ریاست هلند روز جمعه پس از دو هفته بدون نتیجه ملموس پایان یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور کیومرث هاشمی و غلامرضا شعبانی بهار جمعه شب در ورزشگاه المپیک باکو برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۰    
چهارمین بازی های اسلامی به میزبانی باکو افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۸    
وزارت علوم در خصوص اظهارات یکی از کاندیداها در سومین مناظره مبنی بر عدم موفقیت برنامه های ارتباط صنعت و دانشگاه در دولت یازدهم اطلاعیه ای صادر کرد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۲:۱۵    
همزمان با اکران فیلم نهنگ عنبر 2 پردیس مگامال در اکباتان نیز راه اندازی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۵    
به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر و ولادت با سعادت امام زمان (عج) اولین جشنواره جوان نشاط و امیدبا حضور پرشور جوانان واجرای برنامه های شاد در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزارشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
یکی از سوالاتی که عمدتا از اعضا و شورای مرکزی ستاد بهشت پرسیده می شود این سوال است که چرا کارکنان شهرداری تهران و مشخصا اعضای ستاد بهشت دست رد بر سینه ی آقای قالیباف زدند و یک نه بزرگ گفتند؟
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۵    
وزارت ورزش و جوانان در واکنش به ادعاهای یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مورد وام ازدواج اعلام کرد: در دولت یازدهم میزان پردخت وام ازدواج چهار برابر شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۱    
گمرک ایران ادعای یکی از نامزدهای ریاست جمهوری درخصوص گمرک را رد و اعلام کرد که اکنون 12 دستگاه ایکس ری کامیونی در گمرک فعال است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۶    
معاون فرماندار شادگان گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند شهرستان دوره آموزشی ضابطین پسماند در شادگان برگزارشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۳    
وزارت جهاد کشاورزی به اظهارات خلاف واقع یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۴    
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به ادعای خلاف واقع یکی از نامزدها واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
آیت الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با تبریک میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: پرستش خداوند واحد بدون شریک ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
عضو اصلاح طلب کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس گفت: امنیتی که در ایران داریم در هیچکدام از کشورهای منطقه نخواهیم دید اما این امنیت حاصل قدرت دفاعی است و قدرت دفاعی بدون دیپلماسی کاری از پیش نمی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۱    
بخش کشاورزی تأمین کننده کالاهای اساسی مانند گندم، برنج، روغن، جو و ... بوده که از نیازهای اولیه هر کشوری است. از اینرو ضروری است از بخش یادشده حمایت لازم صورت پذیرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۵    
سازمان خصوصی سازی در پاسخ به اظهارات یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری جوابیه ای صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در پاسخ به اظهارات خلاف واقع یک نامزد ریاست جمهوری گفت: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی کوچک و متوسط جهت دریافت تسهیلات بانکی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۹    
جوابیه وزارت جهاد کشاورزی به ادعای یک کاندیدا منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور سرزده در محل برگزاری نمایشگاه عکس و صنایع دستی یک زوج جوان و هنرمند آستارایی با آثار هنری آنان آشنا شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
جوابیه وزارت صنعت به ادعای تعطیلی کارخانه ها از سوی برخی نامزدهای ریاست جمهوری منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۵    
وزارت اقتصاد ادعای حجت الاسلام رئیسی در خصوص میزان جذب سرمایه گذاری خارجی را نادرست خواند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۹    
بانک مرکزی به ادعای برخی از نامزدهای انتخاباتی درخصوص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۴    
دکتر روحانی خطاب به رئیسی گفت: در دولت قبل نفت به فردی فاسد داده شد، شما چه کردید؟
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۵    
اگر تو نباشی... اگر تو نباشی، نه ماه، بهانه ای برای تراویدن دارد، نه آفتاب ترانه ای برای دمیدن. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۲    
نام نویسی از داوطلبان طرح سرباز معلم در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۲    
اطلاعیه بسمه تعالی ولادت یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)مبارکباد با سلام و عرض ادب و احترام: به استحضار می رساند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۹    
دختران دانش آموز رای اولی در مراسمی بلوغ اجتماعی وسیاسی خود را جشن گرفتند
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۹    
وزیر مسکن دولت اصلاحات در ارومیه گفت: محمود احمدی نژاد در 8 سال حضورش در مسند ریاست جمهوری، بذر دروغگویی و فساد مالی را در کشور نهادینه کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۶    
خانمحمدی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و حضور پرشور ملت ایران در این دوره از انتخابات گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو بزرگترین همایش ملی رقم بخورد و بالغ بر 40 میلیون از هموطنان شرکت کنند و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و از سوی روحانی، بیانیه اقتصادی و مهمترین محورهای رشد و توسعه کشور منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۵    
یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ملت ایران اگر قالیباف نه چند میلیارد تومان پاداش، اگر چند صد میلیون تومان هم مشخص کرد که من پاداش گرفتم تمام حرف های ایشان را قبول می کنم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۲    
مرتضی احمدی سراوانی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت در جمع خبرنگاران گفت : ثبات مدیریت شهری یکی از الزامات توسعه شهر رشت است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۲    
یکی از دوازدهمین دوره کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ما باید اجازه حرف زدن به رسانه ها بدهیم و اگر رسانه ای گفت، چرا در املاک نجومی فساد پیش آمده دستگیرش نکنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
سومین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
آخرین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با محوریت اقتصادی آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
سومین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۰    
فینالیست های معتبرترین تورنمنت باشگاهی جهان، داور خود را شناختند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
مصدومیت مهره موثر تیم برانکو ممکن است کار این تیم را در بازی مقابل لخویا دچار مشکل کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
بازیکن جوان و آینده دار تیم منصوریان، تیم ایران را در جام جهانی جوانان همراهی خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۲    
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد، استفاده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از فضاهای دانشگاهی با امکان و فرصت حضور برابر کاملاً مجاز است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۲    
یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر همه مسائل اقتصادی به صورت شفاف و روشن برای مردم بیان شود، حتما این مناظره، مناظره مفیدی خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۹    
مسابقه سوارکاری استقامت به مناسبت میلاد حضرت قائم (عج) روز جمعه در باشگاه سوارکاری نزاجا برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
ابراهیم رئیسی یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد سازمان صداو سیما شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: متأسفانه هیچگونه ضوابط ایمنی در نگهداری این پاساژ رعایت نمی شده و آتش سوزی بسیار سریع به تمام پاساژ گسترش و سرایت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
اولین نماینده بوکس ایران در بازی های کشورهای اسلامی امروز در وزن 91 کیلوگرم به مصاف "آرسن فوکو فوسو" از کامرون رفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۵    
محمد باقر قالیباف یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد سازمان صدا و سیما شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
هافبک تیم نفت به دلیل مصدومیت تا چند ماه با تشخیص پزشکان خانه نشین شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در نامه ای به ستادهای انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری در سراسرکشورتاکید کرد: درمقابل تحرکات احتمالی بعد ازمناظره امروزهمه را به آرامش دعوت کنید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: در اولین بازی خود در بازی های کشورهای اسلامی، تحت تاثیر فشار مسابقات قرار بگیریم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۳    
بیژن نامدار زنگنه وزیرنفت، از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری خواست از مشاورش ارشد بپرسد در جلسه شورای امنیت ملی درباره پرونده کرسنت چه گذشته است تا اظهارات نادرست و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۳    
کاپیتان تیم والیبال جوانان گفت: امیدوارم در ادامه بهتر شویم و بازی های به مراتب بهتری را ارائه دهیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۰    
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: با رشد 8 درصدی مستمری بگیران این سازمان، تاپایان آذر سال گذشته، 41 میلیون و 293 هزار و 533 نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرارگرفتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۰    
مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: حریف قدرتمندی را پشت سر گذاشتیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز فینال مناظرات انتخاباتی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
رئیس هیئت مدیره پاساژ رضوان اهواز گفت: دیشب شورای تأمین در خصوص حادثه آتش سوزی تشکیل جلسه داد و فرماندار و شهردار قول هرگونه همکاری مساعد را دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
تیم های اقتصادی محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی برای انجام مناظره فنی اعلام آمادگی کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند - لاهیجان با بخش ویژه نمایش های کودک و نوجوان برای برگزاری در مردادماه 1396 فراخوان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
خطیب جمعه شادگان گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
اولین نماینده بوکس ایران در بازی های کشورهای اسلامی امروز در وزن 91 کیلوگرم به مصاف "آرسن فوکو فوسو" از کامرون رفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
مهاجم خوزستانی فوتبال کشورمان از گزینه های سرمربی استقلال برای فصل بعد خواهد بود.