چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۹May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 4 تیر 1398 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری برنا 30 آبان 1398 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 1 تیر 1398 خبرگزاری برنا 2 تیر 1398 خبرگزاری برنا 3 تیر 1398 خبرگزاری برنا 4 تیر 1398 خبرگزاری برنا 5 تیر 1398 خبرگزاری برنا 6 تیر 1398 خبرگزاری برنا 7 تیر 1398 خبرگزاری برنا 8 تیر 1398 خبرگزاری برنا 9 تیر 1398 خبرگزاری برنا 10 تیر 1398 خبرگزاری برنا 11 تیر 1398 خبرگزاری برنا 12 تیر 1398 خبرگزاری برنا 13 تیر 1398 خبرگزاری برنا 14 تیر 1398 خبرگزاری برنا 15 تیر 1398 خبرگزاری برنا 16 تیر 1398 خبرگزاری برنا 17 تیر 1398 خبرگزاری برنا 18 تیر 1398 خبرگزاری برنا 19 تیر 1398 خبرگزاری برنا 20 تیر 1398 خبرگزاری برنا 21 تیر 1398 خبرگزاری برنا 22 تیر 1398 خبرگزاری برنا 23 تیر 1398 خبرگزاری برنا 24 تیر 1398 خبرگزاری برنا 25 تیر 1398 خبرگزاری برنا 26 تیر 1398 خبرگزاری برنا 27 تیر 1398 خبرگزاری برنا 28 تیر 1398 خبرگزاری برنا 29 تیر 1398 خبرگزاری برنا 30 تیر 1398 خبرگزاری برنا 31 تیر 1398 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۹    
جهت حضور در رقابت های یونیورسیاد والیبالیست ها ایران راهی ایتالیا شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۷    
تابستان قدم های نخستین خود را برداشته و سیل مسافران تابستانی نیز در راه است؛ مسافرانی که فرار از گرمای هوا و فراغ بال بهانه ای به آنها می دهد تا بار سفر ببندند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۵    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: سامانه اعلام بار مجازی(آنلاین) از اول مردادماه 98 بصورت پایلوت در گرگان اجرا می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۶    
قرار داد مشارکت در توسعه شبکه فیبر نوری جزیره کیش بین سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت فناپ تلکام منعقد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۴    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ارسال دومین محموله کمک های دادگستری این استان به مناسبت هفته قوه قضائیه برای سیل زدگان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۵:۵۵    
فرهنگ سرای انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس نگاره زندگی به سبک بهشتی را در آستانه سی و هشتمین سالگرد حادثه هفتم تیر به نمایش گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۰۰:۱۸    
شهردار منطقه 5 در بازدید شبانه از فعالیت عمرانی عملیات تراش و روکش آسفالت، از پخش بیش از 13 هزار تن آسفالت در معابر اصلی منطقه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۴۱    
مردان قد بلند و افرادی که اضافه وزن دارند در معرض خطر بیشتری در ابتلا به بیماری سرطان پروستات در مقایسه با سایرین قرار دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۳    
برخورد اتوبوس با خودروهای پژو و پراید در کمربندی ساری 16 مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۸    
دومین جشنواره ملی کتاب و مربیان با حضور حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در تالار کوثر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۳۷    
مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان سومین دوره نشان عکس مطبوعاتی ایران عصر امروز چهارشنبه در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار شد و منتخبین سومین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران اعلام شدند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۳    
388 نابغه هوشمند در هفتمین دوره از مسابقات ملی نابغه ها با یکدیگر به رقابت می پردازند تا برگزیدگان راهی مسابقات بین المللی pama2019 تایلند شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۳    
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی برای نو آموزان کلاس اولی اجباری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۲    
رئیس شعبه اجرای احکام تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از دو تن سوسیس و کالباس که به صورت غیر بهداشتی و خارج از یخچال نگهداری می شد، در یاسوج کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: مرد مجرمی که با پوشش زنانه دست به سرقت های مکرر زده بود در کرمان دستگیر شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۴۳    
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از اقدام ارزشمند دو تن از مدیران مدارس این ناحیه در پرداخت هزینه کتب درسی جمعی از دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۴    
جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان گفت: روند اقدامات قرارگاه بازسازی و نوسازی شتاب خوبی گرفته است اما در هر صورت خوزستان دارای شریط اقلیمی خاصی است که این شرایط اقلیمی تاثیرات خود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۷:۰۰    
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه گلاب و بهشت آباد فاقد هرگونه مجوز و غیرقانونی است، در تذکری به وزیر نیرو گفت: ولی شما در سفر خود به استان اصفهان وعده تحقق آن را می دهید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۸    
در مراسم پایانی دوازدهمین دوره مسابقه تلویزیونی إنّ للمتقین مفازا شبکه جهانی الکوثر از فلاح زلیف عطیه، قاری برگزیده عراقی، تجلیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۵    
مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید و صندوق اعتباری هنر به منظور تخصیص 500 میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان حوزه فرهنگ و هنر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۵    
رییس مرکز تحقیقات آرتمیا از نیاز 70 تنی به سیست آرتمیا برای توسعه صنعت آبزی پروری در کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: اعتماد نظام اداری به واگذاری پست ها به بانوان افزایش یابد و بستر های تحقق مطلوب این مهم بیش از گذشته در استان فراهم شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۸    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه گفت: جوانان سخت گیری بانک ها در پرداخت وام ازدواج را به این شماره ها یا از طریق اینستاگرام دادسرا گزارش کنند تا پیگیری شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۵    
کتاب گزارش کوتاه سیاست های فرهنگی در دانشگاه های دولتی ایران از سوی دفتر سیاست گذاری فرهنگی وزارت علوم منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۹    
جلسه 818 شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور سران سه قوه کشور، اعضای حقیقی و حقوقی شورا به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی روز گذشته در محل ریاست جمهوری تشکیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۱    
محمدجواد آزی جهرمی وزیر ارتباطات در متن اینستاگرامی نوشت: در جلسه مشترک وزرای ارتباطات آسیا اقیانوسیه با رئیس جمهور محترم سنگاپور بودم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۶    
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 مشهد در مورد جزئیات یک قتل در منطقه طبرسی مشهد توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۳    
استانداران استان های سیل زده از شتاب گرفتن عقد قرارداد بانک ها و پرداخت تسهیلات ابراز رضایت کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۷    
استاندار قم بر لزوم توقف فعالیت واحدهای صنعتی غیر استاندارد در این استان تأکید کرد و گفت: همه ما پشتیبان تولید و تولید کنندگان هستیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۱    
" سید امین قاسمی" از ثبت 9 اثر فرهنگی-تاریخی لرستان در فهرست آثار ناملموس کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۱    
استاندار همدان با بیان اینکه در شرایط کنونی کاری واجب تر از حمایت و گره گشایی از واحدهای تولید و صنایع نداریم، گفت: مدیرانی که در کار تولید خلل ایجاد کنند نمره منفی دریافت می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۲    
شهردار تبریز گفت: فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی جزو اصلی ترین اهداف و چشم اندازهای برنامه تلویزیونی تبریزیم به شمار می آید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۹    
سرپرست هیئت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز از احداث زورخانه در ماهدشت و محمدشهر کرج خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۶    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدار مدیران معاونت اماکن متبرکه و امور زائران این آستان مقدس راهبردهای مدیریت حرم مطهر رضوی برای تبدیل شدن به مجموعه ای الگو در نظام مقدس اسلامی را تبیین کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۰    
110میلیارد و 700میلیون تومان معادل 60درصد مطالبات چایکاران گیلان و مازندران، تسویه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۷    
ملی پوش تیم تیراندازی با کمان معلولان کشورمان روز گذشته درگذشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۴    
مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شش نفر در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری لیفان در مسیر جاده جوین مجروح شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۵۱    
رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان با بیان این که " البرز بهترین داوران و مربیان کشور را در اختیار دارد"، روند ورزش جانبازان و معلولان البرز را رو به رشد ارزیابی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از نزاع و درگیری دو جوان و مرگ یکی از طرفین دعوا در این حادثه خبر داد و افزود: قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۲    
مانور سراسری پیشگیری از اعتیاد با شعار "یاریگر همدیگر باشیم" توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پارک وحدت اردبیل برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۷    
هادی حق شناس ضمن تاکید بر اهمیت پاکسازی و زیبا سازی شهرهای آسیب دیده گفت: در یک هفته گذشته در شهرستان آق قلا از صدور 50 پروانه ساختمانی به 500 پروانه رسیدیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از احداث 250 واحد مسکونی مددجویان سیل زده به همت بسیج سازندگی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۶    
در یکصد و شصت و سومین نشست پارلمان شهری قیامدشت از تلاش های واحد روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت در جهت اعتلای نام شهر قیامدشت و شناساندن بیش از پیش این شهر تجلیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۶    
مسعود کیمیایی در گفت وگو با مجله فیلم درباره پایان بندی فیلم سینمایی گوزن ها به مسائل جدید و عجیبی اشاره کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۷    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تهران گفت: پیش بینی می شود امسال 216 تُن دانه روغنی کُلزا از سطح مزارع شهرستان برداشت شود که نسبت به سال گذشته رشد 3.7 برابری خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۴    
رئیس هیأت بدمینتون استان سمنان گفت: مسابقات انتخابی بدمینتون نوجوانان استان، 13 تا 15 تیرماه در شهرستان سمنان برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات گفت: در حال حاضر فرآیند این طرح در حال انجام است و چنانچه به جمع بندی برسد ساعت کاری ادارات از ساعت 6:30 تا 14 ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۲    
محسنی بندپی گفت: همه دستگاه ها و ارگان های مختلف از جمله آب منطقه ای، محیط زیست، برق و غیره هم افزایی لازم جهت تسریع در پروژه های گردشگری و رفع مشکلات آن ها را در دستور کار قرار دهند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۹    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی: پرونده در مرحله اجراست و هیچ حکم توقفی در این پرونده وجود ندارد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت:امیدواریم در سال 98 با تلاش مضاعف تمامی دستگاه ها مشکلات صنعت را در استان تهران برطرف کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۱    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه از کشف یک تن و 113 کیلوگرم موادمخدر در 3 ماه گذشته خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تاکید کرد: برگزاری برنامه های مناسبتی و مرتبط با هشت سال جنگ تحمیلی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد ضمن تاکید بر پیگیری راه اندازی کارخانه نوآوری در استان از ایجاد حداقل شش مرکز نوآوری در حوزه های مزیت دار استان با محوریت منطقه ویژه علم و فناوری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین گفت: چهار مورد آتش سوزی عصر روز سه شنبه در مراتع طارم سفلی، آوج و قزوین خسارات فراوانی به مراتع طبیعی وارد کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تاکنون 100 میلیارد ریال از مطالبات کارگران فرنخ و مه نخ پرداخت شده است و به زودی کل معوقات این 2 کارخانه تسویه خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۸    
مراسم وداع با پیکر شهید عُشریه شهید مدافع حرم که خادم مسجد جمکران بود با حضور مردم شهیدپرور قم در این مسجد مقدس برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۵    
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 178 کیلو تریاک و 20 کیلو حشیش توسط ماموران خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل انتقال خون کردستان گفت: هشت هزار و 792 داوطلب اهدای خون در مراکز استان حاضر و شش هزار و 466 واحد خون اهدا کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: پویانمایی و عروسک گردانی یک هنر محبوب و مورد اقبال مردم است و در کشور بازتاب زیادی در شبکه های تلویزیونی پرمخاطب خواهد داشت و این یک فرصت بزرگ برای ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه از برگزاری برنامه دوشنبه های خبری در 14 شهرستان استان با هدف اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و دولت در استان کرمانشاه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۰    
دانشکده پهپاد نیروی هوایی ارتش در قم با نام شهید عباس اکبری افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۷    
معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از راه اندازی رشته هواشناسی در گروه فیزیک دانشکده علوم پایه این دانشگاه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۲    
خط تولید لمینت و پارکت با حضور استاندار آذربایجان شرقی در کارخانه پالازموکت تبریز افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۹    
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از کارخانه نساجی چاپرنگ، بر ضرورت توجه تمامی مسئولان به رفع مشکلات تولیدکنندگان و صنعت گران در سال رونق تولید تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۹    
فرماندار فردیس با اشاره به اینکه سمن ها برای رسیدگی به چالش های اجتماعی راه اندازی شده اند، گفت: سازمان ihd مردم نهاد بازوان فکری مسئولان اجرایی برای پیشرفت جامعه هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۶    
کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون در پی انتشار اخبار زودهنگام دعوت یک برنامه تلویزیونی از وی به عنوان مجری واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۵    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه صدها نوع مواد مخدر در دنیا وجود دارد و برای خانواده ها ناشناخته است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۲    
استاندار هرمزگان با بیان اینکه توسعه سواحل مکران نیازمند تفکر بلند است، گفت: توسعه سواحل مکران باید به یک گفتمان در هرمزگان تبدیل شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۰    
استاندار قم بیان داشت: بیش از 90 درصد از مایحتاج عمومی استان قم توسط تشکل های صنفی توزیع می شود و اصناف در همراهی و کمک به دولت نقش مهمی را ایفا می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اعلام کرد: استان هرمزگان از شمار 187 نفر جمعیت کل بانوان دریانورد کشور، سهم عمده شامل 133 نفر را به خود اختصاص داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۹    
رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی از اعزام 52 مددجوی تحت حمایت به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی ربیعی دستیار رئیس جمهور و سخنگوی دولت، تفاهم نامه اختصاص 500 میلیارد تسهیلات به کارآفرینان فرهنگ و هنر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۱۱    
شهردار بندرعباس گفت: در نظام جمهوری اسلامی، انتظار عموم مردم از دستگاه قضایی، بسط و گسترش عدل، تامین و گسترش امنیت، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، مجاهدت در جهت حفظ بیت المال و احقاق حقوق مظلومان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۸    
در پی کودک آزاری اخیر در بوشهر، معصومه ابتکار با انتشار توییتی به این حادثه واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۲    
سرپرست وزارت آموزش وپرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان، و مدیران کل آموزش وپرورش استان ها با اشاره به انتقادهای صاحب نظران در سراسر جهان به نظام تعلیم و تربیت اظهار کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۰    
دومین انتقال هوایی عضو پیوندی در گیلان، با تکیه بر توانمندی تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اعتماد بر وجود هماهنگی های مناسب بین بخشی در استان؛ با مشارکت اورژانس هوایی کشور ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۱    
در این نمایشگاه عکس هایی از 6عکاس شیرازی شامل، فرزانه چخماق ساز، احمدرضا مداح، فاطمه مداح، رضا بعیدی، امید منوچهری و حدیث فقیری از عکاسان خبری شیراز به نمایش در آمده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل با اقدامات و برنامه ریزی به عمل آمده در اجرای احکام و اکثر جرائم وصول شده با عملکرد 100 درصدی رتبه نخست کشوری در وصولی به محکومیت را به خود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۲    
استاندار فارس گفت: همه دستگاه های اجرایی استان مکلفند برای انجام هر فعالیتی پیوست زیست محیطی تهیه کرده و بر این اساس به اجرایی کردن طرح هایی بپردازند که کمترین آسیب را متوجه محیط زیست می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۶    
5 نفر از عاملان انفجار شیء صوتی در زاهدان دستگیر شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۰    
رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: در تصادف زنجیره ای در گردنه "کولی کش" شهرستان خرمبید، 3 نفر فوت و 13 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۴    
حریق گسترده در یک انبار ضایعات در ابتدای شهرک صنعتی شیراز موجب اعزام 9 ایستگاه عملیاتی آتش نشانی به محل حادثه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از توسعه و ساخت همزمان 19بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در استان فارس خبر داد و گفت: از این تعداد چهار بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در شیراز به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۸    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی به میزان 7.1 درصدی اعتیاد در جمعیت استان اشاره کرده و گفت: شیوع اعتیاد در بین کارگران استان 33 درصد و در بین دانش آموزان 1.82 درصد است
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۶:۵۵    
مستند گردشگری کودک دورت بگردم ایران برای پخش در تابستان آماده می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۶:۵۲    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پهپاد آمریکایی توسط دلیر مردان سپاه قم سرنگون شد، و هم کسی که پشت ماهواره نشسته بود و هم کسی که موشک را شلیک کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۶:۰۲    
کارگاه آموزشی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با عنوان طراحی پوستر ، از 15 تا 17 تیر زیر نظر فرشید مثقالی در اصفهان برگزار خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۵:۵۹    
تنش بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا، در صدر اخبار بین المللی بوده و هنوز هم این خط خبری ادامه دارد. برنامه های مختلف در رسانه های بین المللی این روزها به این تنش ها پرداخته و می پردازند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۵:۰۰    
نگاهی به مساله فرار مغزها در اسراییل عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته داخل اسرائیل (Israel Inside) مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۴:۵۱    
ستاره تیم فوتبال پرسپولیس علی رغم داشتن چند پیشنهاد میلیاردی در جمع سرخ پوشان خواهد ماند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۳:۵۸    
با پایان دوره حضور مازیار میری در شورای پروانه ساخت فیلم های سینمایی، کانون کارگردانان سینمای ایران از این کارگردان برجسته سینمای ایران تقدیر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۳:۰۸    
بازیکن فصل پیش استقلال شاگرد گل محمدی در تیم پدیده شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۰:۱۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: هم اینک چهار هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که رویکرد این وزارتخانه برای تکمیل این طرح ها یک نگاه آمایشی به اماکن ورزشی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۶    
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جدید از آمادگی کامل ورزشگاه آزادی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۳    
مرد درختی خواهان قطع دستانش شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۳    
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پزشکان شاغل در مراکز درمانی مشمول کسر 10 درصد مالیات علی الحساب دریافتی هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۲    
یک متخصص دندان گفت: بهترین زمان برای معاینه دندان کودکان در سنین 8 الی 10 سالگی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۲۷    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود، ضمن تاکید بر آینده روشن کشور بر ضرورت صرفه جویی و کاهش هزینه ها تاکید کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۳:۲۱    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر نوشت که تیم ب (بنیامین نتانیاهو، جان بولتون، بن زاید و بن سلمان) بودند که آمریکا را از مذاکره با ایران بیرون کشاندند.