شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۴May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 30 آبان 1398 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری برنا 31 تیر 1398 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 1 آبان 1398 خبرگزاری برنا 2 آبان 1398 خبرگزاری برنا 3 آبان 1398 خبرگزاری برنا 4 آبان 1398 خبرگزاری برنا 5 آبان 1398 خبرگزاری برنا 6 آبان 1398 خبرگزاری برنا 7 آبان 1398 خبرگزاری برنا 8 آبان 1398 خبرگزاری برنا 9 آبان 1398 خبرگزاری برنا 10 آبان 1398 خبرگزاری برنا 11 آبان 1398 خبرگزاری برنا 12 آبان 1398 خبرگزاری برنا 13 آبان 1398 خبرگزاری برنا 14 آبان 1398 خبرگزاری برنا 15 آبان 1398 خبرگزاری برنا 16 آبان 1398 خبرگزاری برنا 17 آبان 1398 خبرگزاری برنا 18 آبان 1398 خبرگزاری برنا 19 آبان 1398 خبرگزاری برنا 20 آبان 1398 خبرگزاری برنا 21 آبان 1398 خبرگزاری برنا 22 آبان 1398 خبرگزاری برنا 23 آبان 1398 خبرگزاری برنا 24 آبان 1398 خبرگزاری برنا 25 آبان 1398 خبرگزاری برنا 26 آبان 1398 خبرگزاری برنا 27 آبان 1398 خبرگزاری برنا 28 آبان 1398 خبرگزاری برنا 29 آبان 1398 خبرگزاری برنا 30 آبان 1398 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۶    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت:هم اکنون سطح زیرکشت زعفران شهرستان به 91 هکتار رسیده و پیش بینی میزان تولید امسال 273 کیلوگرم می شود که با این میزان تولید 2 میلیارد و 730 میلیون تومان عاید بهره ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۶    
رقابت های کشوری دو صحرانوردی روز های7و8 آذرماه به میزبانی شهر ایلام برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۰۳    
بررسی ها نشان می دهد کشور هند در قیاس با نیویورک، یکی از گران ترین شهرهای آمریکا، ارزان ترین کشور در جهان محسوب می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۴:۰۳    
سرعت اینترنت یکی از مهمترین عواملی است که در هنگام خرید سرویس یا بسته های اینترنت دائم و همراه مورد نظر کاربران قرار می گیرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۹    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه 4 آذرماه 98 از ساعت 14:30 عصر در میدان انقلاب و خیابان های اطراف برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۶    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: با افتتاح شهرک صنعتی کفش و چرم تبریز، بیش از 5 هزار فرصت شغلی ایجاد شده و تمامی خدمات مرتبط با این صنعت در این شهرک مستقر می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: ایجاد آمادگی های زیرساختی، پدافندی و تسلط حرفه ای دست اندرکاران برای مشارکت مطلوب و پرشور مردم در صحنه انتخابات ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۹    
اسماعیل مریوانی طی حکمی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۹    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان گفت: 50 نفر از لیدر های اغتشاشات اخیر در سنندج دستگیر و تعدادی از آنها نیز آزاد شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۴    
روسای واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با صدور بیانیه ای تأکید کردند: رهبر معظم انقلاب با حمایتی حکیمانه، دست ملت و مسئولان را در بزنگاه تاریخی گرفتند
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۴    
تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۶    
بیست و پنجمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور با حضور دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۹    
استاندار زنجان گفت: قدردان انقلاب بودن یعنی اینکه حماسه سازان و شهدای انقلاب هیچ گاه نباید فراموش شوند زیرا هر چیزی که در عالم آفریده شده ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۹    
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری زوج کلاهبردار طی یک عملیات موفقیت آمیز پلیسی در شهرستان گرگان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۸    
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به دستگیری 29 لیدر تجمعات بعد از اصلاح قیمت بنزین درخراسان جنوبی گفت: دستگیرشدگان با قرارهای قانونی آزاد شدند و هیچ زندانی در این رابطه نداشتیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۵    
در مراسمی با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان، حمیدرضا چوبداری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رامیان در شرق استان گلستان معارفه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۹    
دور جدید تمرینات تیم ملی قایقرانی آب های آرام با حضور احمدرضا طالبیان قایقران اصفهانی آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۹    
استاندار اردبیل با اشاره به تاثیر پذیری بسیار اندک بازار از طرح سهمیه بندی بنزین در استان گفت: قیمت اقلام ضروری مردم افزایش نیافته است و نظارت بر بازار به صورت مستمر انجام می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۶    
استاندار گلستان با بیان اینکه به حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان اعتقاد داریم، اظهار کرد: حمایت از این شرکت ها منجر به ارتقاء سطح زندگی مردم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۲    
کتابخانه عمومی شهید مفتح در شهر کرمان بعد از سه ماه عملیات مقاوم سازی و بازسازی، بازگشایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۱    
شهردار منطقه 1 تبریز از اجرای همزمان چند پروژه بوستان محله ای در سطح این منطقه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۵    
دویست ویازدهمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان راز حمایت رهبر منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۵    
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۷    
استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه باید از فضای موجود به بهترین شکل استفاده کرده و به غفلت های گذشته پایان دهیم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز: کاشت 10هزار اصله درخت در پارک شمیم پایداری اقدامی ارزشمند است که می تواند این پارک را به قطب فضای سبز حاشیه شرقی تبریز تبدیل کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۸    
دبیر جشنواره شهر و رسانه از تمدید مهلت ارائه اثر به این جشواره تا 30 آذرماه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۵:۱۶    
اگر نمی توانید سیگار را ترک کنید، این برگ سالم را جایگزین سیگار کنید! شاید جالب باشد اگر بدانید که یک نوع برگ طبیعی می تواند داروی ترک سیگار به شمار رود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۴    
یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: جوش های سرسیاه جزو ضایعات غیر التهابی آکنه هستند که برای از بین بردن آنها روش های متفاوتی وجود دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۷    
یک روانشناس درباره تأثیر فاصله سنی غیرمتعارف در ازدواج توضیحاتی داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۲    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: طرح تخصیص شیر رایگان به مدارس از شنبه دوم آذر اجرایی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: در یک سال گذشته 331 تجمع و راهپیمایی با استفاده از سازوکار قانونی در سراسر کشور برگزار شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۲    
زانو درد می تواند ناشی از عوامل گوناگونی باشد اما با انجام اقداماتی مانند تغییر رژیم غذایی می توانید این درد را بهبود بخشید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۲    
رستم مهرگان هنرمند شیروانی معروف به حنجره طلای ایران در سن 65 سالگی در اثر سکته قلبی درگذشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۵    
اقامه نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۷    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چادگان گفت: مردم چادگان پس از نماز جمعه راهپیمایی اعتراض آمیزی در پاسخ به اغتشاش گران برگزار می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: ارتباط 60 هزار تلفن ثابت و 25 سایت تلفن همراه در شمال غرب شهر اصفهان برقرار شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۰    
فرماندار شهرستان نهنبدان خبرداد: هفته آینده همزمان با سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به شهرستان نهبندان عملیات اجرایی سالن سقف کوتاه با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان آغاز می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۰    
دو کودک 5و2 ساله حدود ساعت 19و15 دقیقه روزگذشته در حمام دچار گازگرفتگی و فوت شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی با اشاره به واریز سهمیه بنزین آذر وسایل نقلیه شخصی و عمومی در ساعت صفر جمعه یکم آذر در کارت های سوخت، از احتمال تغییر سهمیه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۳    
دواین جانسون، بازیگر پرکار و ثروتمند سینمای جهان همواره با آثار پرفروش به سینمای هالیوود راه یافته، اما سال 2019 با فیلم مبارزه با خانواده من سال خوبی برای وی نبوده و پس از یک ماه تنها موفق به فروش ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۰    
سینمای ایران، برای نخستین بار شاهد اکران یک فیلم تولید مستقل افغانستان خواهد شد. حوا٬ مریم و عایشه به کارگردانی صحرا کریمی از 18 آذر در گروه هنر و تجربه به نمایش درخواهد آمد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۴    
فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: حل معضلات ترافیکی، نیازمند بسترسازی و مهیا شدن زیرساخت های لازم و مناسب است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۴    
واتس اپ به کاربران گوشی های ویندوزفون هشدار داده که این اپلیکیشن تنها تا 31 دسامبر سال جاری میلادی کار می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۸    
آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور بیش از 108 هزار داوطلب از سراسر کشور برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: بر اثر برخورد 2 خودرو در محور بندرانزلی به رضوانشهر 4 نفر جان باختند و 3 نفر نیز مصدوم شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۴    
استاندار گیلان بر ضرورت فراهم سازی تقویت اعتماد عمومی با انجام فعالیت های مستمر نظارتی و پایش دقیق بازار تأکید کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۱    
استاندار گیلان نجات جامعه و جوانان از دام اعتیاد را یک وظیفه ملی عنوان کرد و گفت: همه دستگاه های متولی باید با تلاش مجدانه نسبت به مبارزه با موادمخدر اهتمام ورزند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۷:۲۲    
مدیرکل ورزش و جوانان قم، با تاکید برحمایت از تیم های استان در لیگ های معتبر کشور اظهار داشت: اجازه کناررفتن تیم های قم ازلیگ های کشوری به دلیل مشکلات مالی داده نمی شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۶:۲۹    
مدیرکل ورزش و جوانان قم با اشاره به ظرفیت های گلف استان گفت: عملکرد خوب هیات گلف قم موجب شده تا این استان در رشته های زیرمجموعه گلف از جایگاه خوب در سطح ملی برخوردار است و حرف های زیادی برای گفتن ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۵:۳۰    
رئیس هیات گلف قم، گفت: براساس ارزیابی های فدراسیون ها گلف، استان جایگاه چهارم کشوری را کسب کرده که این نشان از موقعیت خوب این رشته ورزشی درقم می باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۰۴:۱۷    
فرشید باقری مشکلی برای بازی در هفته یازدهم لیگ برتر نخواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه به ناآرامی های اخیر و قطعی اینترنت در ایران واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۷    
برایان هوک مسئول امور ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در اعترافی آشکار اعلام کرد که با در اختیار گذاشتن ابزار ارتباطی توانستیم که حتی با قطع اینترنت در ایران ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۶    
حسم الدین آشنا در توییتر نوشت؛ خیال کردند عملیات فروغ جاودان 2 را کلید زدند ولی در واقع عملیات مرصاد 2 کلید خورده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۶    
تیم بسکتبال شهرداری گرگان توانست با نتیجه 73 بر 58 در تقابل با تیم بسکتبال شیمیدر تهران پیروز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۶    
بیکی بیان کرد: حسن ارشادی به سمت معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری و سعیده شاه بیکی به سمت بخشدار مرکزی نهبندان منصوب شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۸    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین گفت: سلاح اتمی هیچ جایگاهی در سیاست ها و همچنین دکترین دفاعی و امنیتی ایران ندارد، بلکه تولید و بکارگیری آن ها حرام نیز است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۷    
در حساس ترین بازی هفته ششم که در گرگان برگزار شد شهرداری این شهر توانست شیمیدر مدعی را 73 بر 58 از پیش رو بردارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۳    
روغن موتور را جدی بگیرید؛ این جمله ای است که کارشناسان خودرو تاکید فراوانی بر آن دارند. کار روغن موتور اساسا از بین بردن اصطکاک بین قطعات موتور خودرو است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۱    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه در چند روزی که اینترنت دچار اختلال و محدودیت شده رکورد ترافیک داخلی را شکستیم، گفت: مردم در مقابل برخی از خدماتی که از سوی پلت فورم ها ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۱    
شهردار تهران که امروز صبح سفر کوتاهی به زنجان داشت، همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی به بازار کتاب زنجان رفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۲    
معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین الملل ایران اعلام کرد: جهان دیگر تک قطبی نیست و قطب های متعدد و کنش گران مختلفی بوجود آمده اند و شرایط بین المللی دیگر به ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری عامل انسداد بزرگراه امام علی (ع) در شب گذشته خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۹    
سرمربی تیم قطر گفت: بازیکنان ایران با قدرت و سازمان یافته بازی می کردند و در دقایقی از بازی فشار زیادی به ما وارد کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۳    
کنجکاوی از شاخصه های بارز ما انسان هاست. این ویژگی گاهی برای مان تجربه ساز و گاهی دردسر آفرین می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۷    
تیم فوتبال المپیک ایران در دیدار تدارکاتی مقابل قطر نتیجه را واگذار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: لازم است بازرسان آژانس، مقررات جمهوری اسلامی ایران و مقررات مراکز مهم و حیاتی ما را رعایت کنند چرا که ما حق خودمان می دانیم از مراکز حساس خودمان حفاظت کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۲    
قانونِ 50-30-20برای آن است که بودجه تان، نه خودِتان را روی فرم نگه دارید. این قانون یکی از مفیدترین و ساده ترین و معروف ترین قوانین مدیریت بودجه است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۶    
خبر اتصال اینترنت در برخی استان ها درحالی منتشر شد که برخی هموطنان از وصل نشدن آن خبر می دهند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اروپا بجای اظهارات مداخله آمیز و دفاع از اشرار پاسخگوی خلف وعده های خود نسبت به مردم ایران باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری ان بی سی فاش کرده است که زاکربرگ در سفر ماه گذشته خود به ساختمان کنگره ایالات متحده برای بحث و تبادل نظر در مورد رمزارز پرحاشیه فیسبوک موسوم به "لیبرا" توقفی هم در کاخ سفید داشته و به همراه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۳    
امسال زمستانش زودتر از همیشه از راه رسید. هنوز پاییز تمام نشده برف باردیدنش را شروع کرد. برفی که روی برگ هایی که هنوز ریخته نشده و تنها رنگش به زردی رفته بود، نشست و بسیاری را غافلگیر کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
زنی که مدعی بود همسر رئیس جمهور روسیه است از سوی پلیس این کشور بازداشت شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۴    
سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و جانشین اسماعیل حسن زاده معرفی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۹    
مردم شیعه و سنی زاهدان پایتخت وحدت ایران اسلامی هم نوا با سایر استان ها برای لبیک به ندای رهبر انقلاب به پا خواسته و اقدام به برپایی راهمپیمایی بزرگ دفاع از امنیت و اقتدار کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۸    
وزیر ورزش و جوانان با رییس فدراسیون کشتی و کادرفنی تیم های ملی آزاد و فرنگی دیدار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۲    
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با دکتر سلطانی فر دیدار کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری فرد کلاهبرداری در پوشش مأمور پلیس خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۱    
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: گلستان اولین استانی است که پیوست فرهنگی را به مسابقات فراملی اضافه کرده است و گرامیداشت یادواره شهداء را در تمامی مسابقات سراسر استان داریم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۱    
استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه خانواده اظهار کرد: تحکیم کانون خانواده موجب تحکیم جامعه می شود و باید تلاش همه معطوف به کاهش نرخ طلاق در جامعه شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۸    
استاندار گلستان بی بیان اینکه توجه به کتاب و کتابخوانی زمینه توسعه را فراهم می آورد، اظهار کرد : راه حل بسیاری از مشکلات ما در کتابخوانی نهفته است و باید با مطالعه به تحلیل های عمیق و ارزشمند دست ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۸    
مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه از بذر کاری و احیا جنگل های بلوط با حضور سمن ها خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۸    
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف در چهارمحال و بختیاری یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۵    
مشاور و دبیر ارتقا آگاهی عمومی، اطلاع رسانی و افکار سنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ضمن بیان اینکه برای پیشگیری از وقوع جرم بایستی اقتصاد کشور تقویت شود گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۲    
نمایش قرمز با بازی پوریا جلال وند و ابوالفضل سلحشور از 2 آذر به مدت سی شب در گالری پلتفورم سه تهران روی صحنه می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۲    
ترکیب تیم فوتبال امید کشورمان در دیدار دوستانه مقابل قطر اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۷    
مجمع عمومی سازمان ملل در سال 1996 میلادی 21 نوامبر همزمان با 30 آبان ماه شمسی را روز جهانی تلویزیون اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۴    
اتصال اینترنت پس از چند استان به تهران هم رسید و در برخی مناطق شهر تهران اینترنت وصل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۳    
با حضور دکتر پرویز دوامی، بنیان گذار بنیاد علوم کاربردی رازی نشست مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور در تالار برلیان شهرقدس برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۷    
وزیر امورخارجه اسرائیل با طرح ادعاهایی علیه کشورمان خواستار مقابله با برنامه هسته ای ایران، در صورت ادامه آن شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۹    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از وقوع تصادف با پنج کشته و مجروح خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۹    
دبیر شورای عالی آموزش و پرورش از تامین اعتبار بیش از 20 هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان توسط دولت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۶    
فرمانده انتظامی زاهدان گفت: فردی که شب گذشته با تیراندازی در بلوار کشاورز این شهر موجب مصدومیت یک جوان شده بود در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۰    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروفسور "رضا" با بررسی مسائل مربوط به نظریه اطلاعات در رشته مهندسی مخابرات راه نوینی برای دانشمندان جهان باز کرد تاکید کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۷    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته یازدهم لیگ برتر فصل 99-98 را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۷    
مراسم تشییع پیکر مصطفی رضایی شهید مدافع امنیت امروز در بخش سنگر رشت برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
مردم ولایتمدار و انقلابی زاهدان روز پنجشنبه با شرکت در راهپیمایی خودجوش با عنوان حمایت از اقتدار و امنیت کشور و لبیک به رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
ترکیب تیم فوتبال المپیک در آستانه دیدار امروز برابر قطر از سوی کادر فنی اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۳    
اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان های هرمزگان، کرمانشاه و بخش هایی از تهران برقرار شده است.