پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای دانا 8 مرداد 1397 - danakhabar.com

دانا 29 اسفند 1393 دانا 28 اسفند 1394 دانا 27 اسفند 1395 دانا 1 فروردین 1396 دانا 1 فروردین 1397 دانا 1 اردیبهشت 1397 دانا 31 خرداد 1397 دانا 1 تیر 1397 دانا 1 شهریور 1397 دانا 1 مهر 1397 دانا 30 آبان 1397 دانا 1 آذر 1397 دانا 1 دی 1397 دانا 1 بهمن 1397 دانا 29 اسفند 1397 دانا 1 مرداد 1397 دانا 2 مرداد 1397 دانا 3 مرداد 1397 دانا 5 مرداد 1397 دانا 6 مرداد 1397 دانا 7 مرداد 1397 دانا 8 مرداد 1397 دانا 9 مرداد 1397 دانا 10 مرداد 1397 دانا 12 مرداد 1397 دانا 13 مرداد 1397 دانا 14 مرداد 1397 دانا 15 مرداد 1397 دانا 16 مرداد 1397 دانا 17 مرداد 1397 دانا 19 مرداد 1397 دانا 20 مرداد 1397 دانا 21 مرداد 1397 دانا 22 مرداد 1397 دانا 23 مرداد 1397 دانا 24 مرداد 1397 دانا 27 مرداد 1397 دانا 28 مرداد 1397 دانا 30 مرداد 1397 دانا 31 مرداد 1397 
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۸    
محققان پژوهشگاه رویان عوامل موثر در موفقیت یا شکست چرخه های درمان ناباروری را بررسی کردند که بهترین سن افراد در آن مشخص شد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۹    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، گفت: هزار روز اول زندگی از لقاح تا 9 ماه بارداری مادر و دو سال پس از تولد، دوران طلایی و کلیدی سلامت کودک است.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۹    
به طورکلی بیش از 2800 ایموجی وجود دارد که برخی از آنها مانند شکلکی که از شدت خنده، به گریه افتاده، بسیار محبوب هستند. اما به تازگی اعلام شد کم کاربردترین ایموجی شکلک یک تراموای هوایی است.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۹    
کارشناس مذهبی گفت: شناخت قبل از ازدواج، شرط لازم و ضروری و نه کافی برای آغاز زندگی زوجین جوان است.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۹    
یک روانشناس کودک گفت: استرس و اضطراب والدین تاثرات منفی بر روی سلامت کودک دارد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۹    
شراب خواری موضوعی است که ابتدا در اسلام حرام اعلام نشد بلکه به عنوان نوشیدنی مضر معرفی شد، سپس مسلمانان از نماز خواندن با حالت مستی نهی شدند و بعد از آن شراب به عنوان عنصری شیطانی حرام اعلام شد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۹    
وقتی دچار کم صبری می شوید سعی کنید به جای داشتن تنش و بی حوصلگی به دلیل مسئله حاضر، تمرکز خود را روی موضوع دیگری قرار دهید تا تنش موجود برطرف شود و باز هم مثبت اندیشی به نتایج کار می تواند کم صبری ...
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۹    
یک کارشناس بین المللی نفت گفت: تحلیل فنی نمودارهای بازار نفت نشان می دهد قیمت ها در آستانه جهش قرار دارد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت:با تصمیماتی که گرفته می شود قطعا به تثبیت قیمت ارز خواهیم رسید.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۹    
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: هماهنگی لازم با شورای شهر انجام شده است تا قیمت آب برای مشترکان پرمصرف تا حدی افزایش یابد، اما همچنان تا قیمت واقعی فاصله بسیاری دارد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۵    
سازمان مرکزی تعاون روستایی به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته با هدف حمایت از زعفران کاران استانهای خراسان رضوی و جنوبی، اجرای سیاست حمایتی خرید توافقی زعفران را در دستور کار قرار داد ...
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵    
رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر لزوم اصلاح نظام نوآوری در کشور، گفت: اکنون اجزای نظام نوآوری ما ارتباط درستی با هم ندارند و وظایفشان درست تعریف نشده است.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: علیرغم تمامی فشارهای اقتصادی اما برنامه داریم بودجه دانشگاه ها را به صورت صددرصدی پرداخت کنیم.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
در حال حاضر توصیه های رژیمی خوبی در سطح جهان وجود دارند اما پیروی از نکات علمی در یک رژیم غذایی بسیار مهم تر است.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
رایزن علمی سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند و شبه قاره گفت: در حال حاضر 4 هزار دانشجوی ایرانی در کشور هند در حال تحصیل هستند که 40 درصد آنها مربوط به دانشجویان پزشکی هستند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
مدرسه تابستانی طب ایرانی و اصول حفظ سلامتی برای دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی برپا می شود.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
نتایج صد و بیست و هشتمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته اعلام شد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
مطالعه بیش از 3500 بیمار مبتلا به پسوریازیس در فرانسه نشان می دهد هرچقدر رژیم غذایی این بیماران سالم تر باشد، شدت علائم شان کمتر خواهد بود.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
محققان عنوان می کنند ویروس هپاتیت B علاوه بر حمله به سلول های کبد که به تدریج منجر به نارسایی کبد و سرطان کبد می شود، به چشم ها هم آسیب می رساند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
محققان دریافتند تغییرات متابولیکی بر مغز در مدت زمان قبل تا بعد از یائسگی می تواند موجب آغاز بیماری آلزایمر شود.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
متخصص جراحی سرطان پستان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای نخستین بار در ایران فناوری پیشرفته استفاده از مواد غیرپرتوزا در جراحی سرطان پستان با استفاده از دستگاه 'سنتی مگ' در مشهد راه اندازی شده است.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
انواع آگهی های تبلیغاتی اغواگرانه در زمینه پوست بر در و دیوار، نه تنها چهره شهر را نازیبا کرده است بلکه چهره ای در هم ریخته و ناخوشایند برای مشتریانی برجای می گذارد که به امید رهایی از دست پیر زمانه ...
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
میزان عمر باتری یکی از مهم ترین مولفه های هر گوشی است که در زمان خریداری آنها مورد توجه قرار می گیرد. از همین رو شرکت های سازنده گوشی تلاش می کنند از باتری های قدرتمند استفاده کنند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
این روزها سازندگان فیلم های سینمایی دوست دارند تا حد امکان مردم را برای تماشای تولیداتشان به سالن های سینما بکشانند و هوش مصنوعی می تواند در این زمینه به آنها کمک کند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
محققان کشور موفق بررسی عوارض جانبی استفاده از سلول های بنیادی مزانشیمی به همراه پلاکت لیز شده در درمان ناپیوستگی استخوان های بلند شدند.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
اولین مدرسه سردرد ایران با حمایت های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
آپدیت جدید یک نرم افزار مدیریت پسورد، به محض نشت اطلاعات کاربر در فضای وب سیاه به او هشدار می دهد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
بررسی ها نشان می دهد با توجه به افزایش ظرفیت پالایشی هند و همچنین چشم انداز مبهم مبادی تامین نفت این کشور،کنار گذاشتن ایران از این سبد تامین بسیار بعید به نظر می رسد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
در شروع معاملات هفتگی بازارهای جهان، قیمت نفت آمریکا پس از 4 هفته افت، اندکی بالا رفت و قیمت نفت خام برنت با تبعات جنگ تجاری بر بازارها، افت کرد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۵    
قیمت های نفت صبح روز دوشنبه به دلیل ناپایداری بازار در جهات گوناگون تغییر کردند؛ بهای نفت خام آمریکا پس از چهار هفته کاهش ...
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۵    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: در بازه 120 ماه اخیر منتهی به تیرماه سال جاری ...
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۵    
وزیر بهداشت گفت: قطعا یکی از برنامه های آمریکا، افزایش فشار به ایران در حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و کالاهای اساسی است.