جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۴May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 19 دی 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۲    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: اگر جمهوری اسلامی یک سیلی به آمریکایی ها نمی زد، سیاستمداران تروریست آمریکا در تجاوز به منافع ملت ایران جسورتر می شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده چند طرح ضد آمریکایی را بررسی می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۷    
سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق حاوی کد هایی بود که می توان برای بررسی سناریو های مواجهه بعدی آمریکا با ایران البته در حوزه سیاسی از آن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۱    
دولت سعودی در پنج سال گذشته پنج ائتلاف مختلف تشکیل داده و رهبری آن ها را بر عهده گرفته است. سیاستی که سران ریاض امید دارند بوسیله آن امنیت خود را در منطقه تأمین کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۵    
هنوز هیچ موضع رسمی در خصوص تجدید رأی اعتماد به عبدالمهدی اتخاذ نشده است. چنانچه تشکل های سیاسی عراق بر ابقای عبدالمهدی اصرار کنند، باید دید تظاهرات کنندگان چه واکنشی نشان می دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۱    
برخی تحلیلگران غربی نیز دیدگاه مشابهی را مطرح می کنند. از دیدگاه این تحلیلگران، تشدید تنش ها میان ایران و آمریکا ممکن است توازن استراتژیکی که روسیه برای حفظ آن در سوریه مداخله کرد را به هم بزند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۱    
ترور سردار سلیمانی به دست دولت آمریکا را می توان نقطه عطفی در روابط خصمانه تهران و واشنگتن در طول چهار دهه اخیر و همچنین رقم زدن فصل جدیدی از تحولات منطقه ارزیابی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۲    
گوایتز راهبرد ایران را بر دوری از رویارویی مستقیم نظامی و در مقابل اقدامات نظامی و امنیتی پراکنده و در فواصل زمانی، برای در تنگنا و فشار قرار دادن آمریکا و به تصویر کشیدن آن در موضع ضعف می داند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۶    
سردار محمدحسین سپهر گفت: آمریکا فکر می کرد که با ترور سردار سلیمانی ایران تضعیف می شود اما با وجود 600 پژوهشکده در آمریکا بازهم آنان در شناخت رهبر انقلاب و مردم ایران اشتباه کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۰۰:۲۱    
مردم شهید پرور لرستان عصر امروز با حضور خود در مراسم محلی، بار دیگر با سردار شهید سلیمانی عهد و پیمان بستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۳:۴۲    
مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۳:۴۲    
تجمع بزرگ مردمی سلیمانی ها ویژه گرامی داشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور پرشور عزاداران و مردم شهیدپرور همراه با مراسم دسته روی و عزاداری در مناطق مختلف مازندران از جمله ساری برگزار ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۰    
سردار یعقوبعلی نظری گفت: دشمن امروز تمرکز خود را بر تخریب فکری؛ فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان ما قرار داده اما می توان با الگوگیری از مسیر شهدا در مقابل این هجمه ها بیمه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۱    
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: حضور بی نظیر مردم در بدرقه و تشییع حاج قاسم سلیمانی رفراندوم تجدید میثاق با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۲    
رسول شادمانی با اشاره به عملکرد مطلوب استان مازندران در خبرگزاری دفاع مقدس، گفت: با ارزیابی صورت گرفته، استان مازندران در سال جاری، تاکنون در رتبه برتر استان ها قرار دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و شهیدان جنایت رژیم تروریستی آمریکا از سوی رهبر معظم انقلاب، روز شنبه در قم برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۱    
سومین کنگره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۲    
وزارت خارجه عربستان سعودی در اقدامی جانبدارانه، پاسخ موشکی ایران به اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۶    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور با ترکیه بر سر استان ادلب سوریه و اجرای توافق آتش بس در این استان به توافق رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۰    
رسانه های عراقی از شلیک راکت به پایگاه نظامی البلد که میزبان نیرو های تروریستی آمریکا در عراق است، خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۲:۲۷    
رسانه های عراقی امروز تصاویری از منتشر کرده اند که می گویند مربوط به وضعیت پایگاه عین الأسد بعد از پاسخ موشکی ایران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۰    
عباس زارع از بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی در قالب هنر خاتم سلیمان در مازندران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۰    
تولید داعش، شروع جنگی ویرانگر در دو کشور سوریه و عراق بود. مقصود، از همان آغاز پیدا بود: نابودی محور مقاومت و نجات اسراییل! آنها قدرت انقلاب اسلامی و فرزند خلف آن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۱:۵۱    
نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد اغلب مردم این کشور با اقدامات ضدایرانی ترامپ مخالف هستند و اعتقاد دارند که اقدامات ترامپ امنیت آن ها را کاهش داده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۵    
یک کارشناس برجسته امور نظامی و موشکی در واکنش به تصاویر منتشر شده از حملات موشکی ایران به پایگاه عین الأسد ، نوشته است که این تصاویر نشان می دهد دقت موشک های ایران تا چه حد افزایش یافته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا می گوید به خزانه داری این کشور دستور داده تا تحریم های تازه ای علیه ایران وضع کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۷    
وزرای خارجه روسیه و پاکستان در تماس تلفنی تحولات منطقه بعد از حمله تروریستی آمریکا به نیرو های مقاومت و شهادت سردار سلیمانی را بررسی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۱    
پارلمان انگلیس در یک رأی گیری به خروج این کشور از اتحادیه اروپا در تاریخ 31 ژانویه رأی مثبت داد تا مذاکرات آتی برای تعیین سطح روابط بین بریتانیا و اروپا پس از یک دوره گذار میسر شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۰:۵۱    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات جنگ الکترونیک پس از حمله موشکی به عین الاسد و قطع لینک ارتباطی و تصویری پهپادهای MQ-9 آمریکایی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۷    
جمعی از مردم قم از آیت الله آملی لاریجانی برای رد لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم در مجمع تشخیص مصلحت نظام طوماری را امضا کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۰:۰۶    
وب سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمامی افرادی که صفحه اینستاگرام آن ها در روز های اخیر حذف شده است خواست تا در وبگاه این وزارتخانه شکایتی آن لاین را ثبت کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به محمد الحلبوسی، عادل عبدالمهدی و برهم صالح، شهادت ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۶    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: سیلی سختی که سپاه با موشک باران پایگاه عین الاسد بر صورت آمریکا نواخته روند تحولات جهانی را به نفع جبهه مقاومت رقم خواهد زد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۱    
وزیر خارجه ترکیه با انتقاد از حمله تروریستی آمریکا در عراق، گفت آنکارا و بغداد در مورد لزوم کاستن از تنش ها در منطقه اتفاق نظر دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۹:۰۶    
مجید نصیرپور نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس هشتم گفت: تاکنون در برنامه ریزی مؤثر برای پوشش دانش آموزان و تأثیرپذیری این لباس از فرهنگ ملی و مذهبی مان نمره قابل قبولی دریافت نکرده ایم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۱    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی توسط مسیحیان سوریه، از نقش این فرمانده ایرانی در محافظت از مسیحیان در سوریه و عراق تمجید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۲    
حجت الاسلام علی شکری گفت: اطاعت از رهبری مایه وحدت امت اسلام است ما نیز امروز باید در سایه ولایت به پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی دست یابیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۶    
شبکه المیادین گزارش داد که زخمی های حمله موشکی تلافی جویانه ایران به نظامیان تروریست آمریکا در عراق، برای مداوا به خارج از عراق منتقل شده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۶    
سردار مارانی گفت: مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در کشور عراق و نقاط مختلف ایران اسلامی صحنه های بی نظیری را خلق کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۵    
سردار حمید دامغانی گفت: سردار سلیمانی با 41 سال مجاهدت و تلاش شجاع و خالصانه خود زمینه ساز حرکت ظهور بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۲    
دانشجویان و مردم استان بوشهر به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز در تجمعی به سوگواری می نشینند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۰    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: جمهوری اسلامی برای این که جنگ نشود و مردم در امنیت و آسایش زندگی کنند باید پای آمریکا را از منطقه کوتاه کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۰    
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی دلها را گرم کرد که این نشانه بصیرت ملت ایران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۱    
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی به یاد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و حمایت از حملات موشکی سپاه به مواضع آمریکا با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار و شهیدپرور ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۶    
ولادیمیر پادرینو لوپز با تأکید بر اینکه ونزوئلا در کنار ایران برای مبارزه با استکبار مبارزه خواهد کرد، گفت: سردار سلیمانی با اقدام تروریستی آمریکا تبدیل به میلیون ها سلیمانی در جهان شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در عملیات شهید سلیمانی ده ها نفر کشته و زخمی شده اند، گفت: می توانستیم طوری عملیات را طراحی کنیم که در گام اول 500 کشته داشته باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۱    
همزمان با برگزاری نمایشگاه کوچه های پایداری ، 53 عنوان کتاب دفاع مقدس استان مرکزی رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۲    
مراسم گرامی داشت شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی ، صبح امروز (پنج شنبه) با حضور مسئولان و مردم ولایت مدار یزد، در مسجد روضه محمدیه (حظیره) این شهر برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۰    
دویست ونوزدهمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان وظیفه مردم در قبال شهادت حاج قاسم منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۱    
اولین جلسه مشترک کارگروه بررسی سانحه پرواز 752 (بوئینگ 737 اوکراینی) با حضور تیم بررسی سانحه ایرانی و اوکراینی در سازمان هواپیمایی کشوری آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۵    
سردار زین العابدین احمدی گفت: مسئله فروپاشی آمریکا به قدری اهمیت پیدا کرده است که به اعتقاد من نظام پشت پرده آمریکا تنها برای جلوگیری از این فروپاشی اقدام به آوردن فردی چون دونالد ترامپ کرده است تا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه طبق آمار 80 سرباز آمریکایی در جریان حمله موشکی به عین الاسد کشته شده اند، گفت: اگر آمریکا منطقه را ترک نکنند همیشه باید در حالت آماده باش باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۰    
حجت الاسلام محمدعلی رضاپور با بیان این که هنر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ولایت مداری و پشتیبانی از ولی زمان بود که این چنین ماندگار شد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۵    
هفتادمین قرار پنجشنبه های شهدایی به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس در بوشهر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهور در تماس تلفنی نخست وزیر انگلیس پاسخ ایران به آمریکا و حمله به پایگاه نظامی این کشور در عراق را طبق ماده 51 منشور سازمان ملل متحد دفاع مشروع دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۰    
مستند خاطرات خانم معلم روایت گر زندگی سردار شهید سعید اسلامیان از زبان همسرش، 19 دی در همدان رونمایی می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه ترامپ با عقب نشینی از مواضع قبلی خود پوشالی بودن آمریکا را نشان داد گفت: آن ها می دانند کوچک ترین اقدامی منجر به واکنش قاطع و سریع ایران خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۲    
یکی از اعضای ارشد حماس گفت: اینکه ایران پایگاه آمریکا را هدف می گیرد اما واشنگتن جرأت ندارد کلمه ای حرف بزند نشان دهنده ضعف آمریکاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۲    
ماکت دیجیتالی مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس کشور، در نمایشگاه کوچه های پایداری رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۶    
نماینده آمریکا در سازمان ملل، با ارسال نامه ای به شورای امنیت، ضمن توجیه ترور سردار شهید سلیمانی، از آمادگی برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۳    
جانشین رئیس ستاد کل نیرو های مسلح با اشاره به اهمیت لزوم توجه به آینده نگری و ظرفیت سازی منطقه ای و جهانی در برنامه های سازمانی گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۷    
جمع زیادی از اساتید حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای، از نخستین سیلی محکم سپاه به آمریکا تقدیر کرده و از مسئولان خواستند تا با اجرای کامل و دقیق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خروج آمریکا از ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۲    
تلویزیون دولتی ژاپن از پی گرفته شدن سفر نخست وزیر این کشور به منطقه غرب آسیا خبر داد که در پی تنش آفرینی اخیر آمریکا در منطقه متوقف شده بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۶    
سامانه معبر شاهد با حضور جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۷    
کارشناس روس، ترور سردار سلیمانی را اقدامی گستاخانه نامیده و معتقد است آمریکا نقاب مبارزه برای قانون، حقوق بشر و دموکراسی را از چهره برگرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۷    
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، در بیانیه ای ضمن تقدیر از حرکت انتقام جویانه سپاه پاسداران در هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین الاسد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۱    
رهبر حزب کارگر انگلیس در سخنانی گفت که طبق هر قانونی، اقدام واشنگتن در ترور سپهبد قاسم سلیمانی غیرقانونی بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی سپاه پاسداران از تشریح جزئیات و ابعاد حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد توسط فرمانده نیروی هوافضای سپاه خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۲    
طرح گرافیکی دوران بزن و در رو تمام شده است ، به همت معاونت هنری و فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر تولید شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۲    
مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: صهیونیست ها مانند موش های بزدل در هر اتفاقی به سوراخ های خود ساخته شان پناه می برند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۰    
به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت سردار پر افتخار سپاه اسلام و جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۷    
6 اثر فاخر و شاخص حوزه دفاع مقدس و مقاومت، شامل خلوتیان آسمانی ، شیر زیتان ، کتیبه ژنرال ، روپوشی برای میدان تیر ، استهبان در دفاع مقدس و پسران حوا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۱    
مراسم بزرگداشت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز پنج شنبه در شهرک ارم تبریز برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۵    
سردار نیلفروشان درباره عملیات موشکی سپاه گفت: چنانچه متجاوزین دست به شرارت جدیدی بزنند، پاسخ بعدی ما کوبنده، پرحجم و پشیمان کننده تر خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۲    
سید محمدعلی آل هاشم گفت: یکی از برکات شهید سلیمانی، جمع کردن آحاد مردم زیر تابوت شهید بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۱    
حجت الاسلام ناصرشکریان امیری گفت: پاسخ کوبنده و قاطع موشکی ایران به پایگاه هوایی دولت جنایت کار و تروریست پرور ایالات متحده در عراق ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۱    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل در دیدار با دبیرکل این سازمان با اشاره به پاسخ متناسب و قدرتمند جمهوری اسلامی به اقدام تروریستی آمریکا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
امیر قرایی آشتیانی، جانشین رئیس ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را به جهان مخابره کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
سردار قاآنی در پیامی به محضر فرماندهی معظم کل قوا، برگزاری باشکوه آیین های تشییع و گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی را رای گسترده به مقاومت برابر استکبار جهانی توصیف کرد و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
معاون رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای بار دیگر از ترور سردار قاسم سلیمانی دفاع کرد و مدعی شد که اکنون آمریکایی ها در امنیت بیشتری به سر می برند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۶    
مراسم بزرگداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهیدان جنایت رژیم تروریستی آمریکا در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۰    
بخش اول سخنرانی امیر سرتیپ قرایی آشتیانی در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و تشر ارزش های دفاع مقدس را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۱    
بازدید امیر سرتیپ قرایی آشتیانی، جانشین رئیس ستاد کل نیرو های مسلح ار نمایشگاه کوچه های پایداری را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۲    
مارک میلی ادعا کرد که در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الأسد تجهیزات نظامی آمریکا از جمله یک بالگرد آسیب دیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۷    
نخست وزیر کانادا در یک نشست خبری با بیان اینکه این کشور آماده مشارکت در روند تحقیقات در خصوص سقوط یک هواپیمای مسافربری در ایران است، گفت در صورتی که تهران بپذیرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۰    
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دوآب سوادکوه، 20 تن از هموطنان جان باختند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۱    
ارتش سوریه از سرنگونی یک فروند پهپاد تروریست ها در شهر اصیله واقع در غرب این کشور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۶    
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی نفوذ گفت: این سریال از اول مهر 99 در قالب 42 قسمت از شبکه یک سیما پخش می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۰    
منابع آگاه در عراق می گویند که با وجود گذشتن ساعت ها از پاسخ موشکی ایران به جنایت آمریکا و هدف قرار گرفتن پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق، همچنان صدای انفجار به گوش می رسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۰    
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا را به جهان مخابره کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تشییع پیکر مطهر فرمانده نیروی قدس سپاه و یارانش نشان داد که جامعه ما هنوز الگو پذیر است و مردم با نسل جنگ پیوند عمیق دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۶:۵۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تشییع پیکر مطهر فرمانده نیروی قدس سپاه و یارانش نشان داد که جامعه ما هنوز الگو پذیر است و مردم با نسل جنگ پیوند عمیق دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۶:۳۶    
مجتبی شاکری گفت: اهانت به حضرت امام آغاز حرکتی شد که به دنبال آن قیام مردم قم را داشتیم که به صحنه آمدند و در یک زمان شناسی خوب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۵:۰۰    
مدیر مسوول روزنامه کیهان گفت: اقدام موشکی که سپاه پاسداران بامداد چهارشنبه انجام داد، در واقع آرزوی همه مردم ایران بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۴:۳۰    
مجتبی شاکری گفت: اهانت به حضرت امام آغاز حرکتی شد که به دنبال آن قیام مردم قم را داشتیم که به صحنه آمدند و در یک زمان شناسی خوب ...
  • ۱