شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۳۲    
در پی وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و نیاز هموطنان عزیز به امدادرسانی و کمک های مردمی شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر تصمیم گرفت با لغو مراسم افتتاحیه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۵    
مدیرعامل به نشر گفت: سیزدهمین ویژه برنامه از سلسله نشست های تخصصی ماهانه نقد آثار به نشر با نقد و بررسی کتاب آرزوی چهارم در مشهد برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۷    
ماجرای طبس به خوبی نشان داد که هرگاه عناصر خائن داخلی با دشمن بیگانه همراه می شوند، فاجعه ای در کشور رخ می دهد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۰    
9 سال بعد از شهادتش یعنی در سال 71 پیکر پاک و مطهر محمد به همراه دو تن از دوستان همرزمش شهید رضا نقیان و شهید احمد خوش کیش به وطن بازگشت و در گلزار شهدای شهر زادگاهش به خاک سپرده شد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۱    
وزیر امور خارجه گفت: در نامه ای که در نوامبر 2018 به خانم موگرینی نوشته شد، تأکید کردیم که ایران مکانیزم حل وفصل اختلافات را شروع کرده و به پایان رساندیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
تصمیم ناآگاهانه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه تیم های باشگاهی ایران به خاطر عدم امنیت حق میزبانی در مسابقات آسیایی ندارند و به دنبال آن ادعای خبرنگاران و رسانه های عربستانی در خصوص گرفتن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۰    
ابومهدی المهندس در بخشی از مستند سلفی با ابومهدی می گوید: وقتی که کنار حاج قاسم باشم، آرامش دارم، چون سیمش به آقا وصل است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۱    
کارگاه آموزشی تنظیم و تدوین تاریخ شفاهی در یاسوج برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۲    
ائتلاف سعودی در ادامه تجاوز نظامی به یمن، شماری از روستاها و مناطق غیرنظامی این کشور را هدف حملات راکتی و توپخانه ای قرار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۴    
یک روزنامه انگلیسی به استناد گفته چند مقام امنیتی جزئیات جدیدی را درباره سرکرده جدید داعش منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۶    
عضو ارشد شورای سیاسی جنبش انصارالله ضمن نپذیرفتن مسئولیت حمله موشکی به مواضع نظامی نیروهای دولت مستعفی یمن در مأرب گفت که اگر ما آن را انجام می دادیم، یقینا آن را علنی اعلام می کردیم .
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۷    
سازمان هواپیمایی کشوری دومین گزارش مقدماتی درباره بررسی سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 737 اوکراینی را منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۰    
رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا گفت: شهادت سردار سلیمانی عنایت حق و نفحه ای برای نظام و انقلاب اسلامی بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۱    
یک پایگاه خبری عراقی مدعی شد که رئیس جمهور این کشور امشب محمد علاوی را به عنوان نخست وزیر عراق معرفی خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۲    
دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد وزیر راه ایران که با هدف بحث در مورد هواپیمای سانحه دیده اوکراینی به کی یف رفته، امروز با رئیس جمهور اوکراین دیدار کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنانی گفت که این رژیم با کشور هایی در ارتباط است که در خواب هم نمیدیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۱    
یک پایگاه نظامی متعلق به شبه نظامیان طرفدار دولت مستعفی یمن در شهر مأرب واقع در شرق این کشور، بار دیگر هدف حمله موشکی قرار گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۶    
یا ام ابیها، از این خرسندیم که مردانی مانند حاج قاسم در جامعه ما بسیارند و تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم جوانه می زند و این دشمن است که باید بداند با هر بار کشتن یک حاج قاسم هزاران حاج ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۶    
کتاب کاغذ قلم خدا روایت های کوتاه از زندگی شهدای فرهنگی شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی به روایت حسن حیدرپور است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۷    
مراسم یادواره سرداران شهید سیاوش خداکرمیان، علی اشرف حسن بیگیان، روضان مرادی و 750 شهید شهرستان گیلانغرب روز سه شنبه (یکم بهمن) در این شهرستان برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۱    
مدیر ادبیات و انتشارت اداره کل حفظ آثار استان کرمان گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان نشست نقد و بررسی کتاب فرنگیس نوشته مهناز فتاحی را با حضور نویسنده این کتاب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۶    
معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه برخورد بسیار تندی با سفیر انگلیس در تهران صورت گرفت، گفت: انگلیس سفیرش را عوض نکرده و او مجددا به تهران بازمی گردد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۷    
یک وبگاه انگلیسی ویژه امور نظامی به تجهیز ناو های البرز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به انواع سامانه های بومی پدافندی و جنگال اشاره کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۵    
وزیر نفت منشاء های مجاز برای صادرات همه فرآورده های نفتی، انواع مشتقات نفتی و محصولات نهایی آن ها را به ستاد مبارزه با قاچقا کلا و ارز و ابلاغ کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره ارقامی که توسط ظریف به عنوان بودجه نظامی ایران ذکر شده است توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۷    
منابع عراقی از زخمی شدن 100 نفر در درگیری نیرو های امنیتی و معترضان و شنیده شدن صدای تیراندازی در بغداد خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۲    
دادگاه فدرال عراق روز دوشنبه اعلام کرد که این دادگاه دستوری درباره خروج یا باقی ماندن نیرو های خارجی از عراق صادر نکرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی دولت طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: مساله حذف میزبانی تیم های ایرانی در هیات دولت بررسی شد. این اقدام یک مساله کاملا سیاسی و در ادامه همان مسیر تحریم جامعه ایرانی است
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری هفتگی در زمینه برجام گفت که این توافق مهم بین المللی است و باید اختلافات از طریق گفت وگو رفع شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوری نزدیک به معارضان اعلام کرد که بخشی از تروریست های سوری مورد حمایت ترکیه پس از انتقال به لیبی به ایتالیا مهاجرت کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق به موعد خروج نظامیان آمریکایی از عراق پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۵    
در جلسه اضطراری امروز لبنان که با حضور رئیس جمهور و فرماندهان امنیتی برگزار شد، اعلام شد تعدادی نفوذی با حضور در تظاهرات این کشور جو را متشنج کرده اند و آشوب به راه انداخته اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۲    
یک افسر فلسطینی اعلام کرد که دستگاه اطلاعات تشکیلات خودگردان با جذب هسته های تروریستی و به کارگیری آن ها در نوار غزه سعی می کند امنیت این منطقه را بر هم بزند و مقاومت را ضعیف کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۰    
عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به اخبار منتشرشده مبنی بر وجود سم در برخی شیرهای مورد استفاده در جامعه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۷    
سید علی اسد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه، گفت: سخنان ایشان، بار دیگر ایران را به دنیا معرفی کرد و اتحاد و انسجامی بیشتری را به وجود آورد که باید تقویت شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۷    
سفیر یمن در ایران، با خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی دیدار کرد و شهادت این پاسدار اسلام را تبریک و تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۵    
وزیر دفاع عراق و هیأت همراه، با همتای کویتی خود دیدار و موضوعات مشترک دو کشور را بررسی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۶    
تعداد کشته های حمله موشکی به استان مأرب واقع در شرق صنعاء به 116 نفر افزایش یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۶    
سرهنگ مهردادبابایی گفت: امروز برخی از افرادی که صاحب رسانه هستند یا هنرمندانی که از همین نظام مقدس ارتزاق می کنند، در زمین دشمن بازی می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۷    
منابع وابسته به حشد الشعبی عراق، از برگزاری نشست امنیتی برای تأمین امنیت استان کربلا و مناطق صحرایی اطراف آن خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۷    
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، ضوابط و مقررات بخشش اضافه خدمت کارکنان وظیفه حین خدمت را تشریح کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۱    
نخست وزیر پاکستان نسبت به وقوع درگیری هسته ای میان پاکستان و هند هشدار داد و گفت: کشورهای اروپایی و به خصوص آلمان می توانند در این باره نقش مهمی را ایفا کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس حوزه هنری با بیان اینکه اگر می خواهیم ادبیاتمان جهانی شود، باید به واقعیت های دفاع مقدس بپردازیم، گفت: امروز نشانه هایی از جهانی شدن ادبیات دفاع مقدس دیده می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۶    
حجت الاسلام سرلک گفت: سردار حاجی زاده در جنگ رسانه ای اخیر که نظام را به خاطر اتفاق تلخ سانحه هوایی به دروغ و فریب متهم کردند، صدق در زبان داشت و رسانا بود؛ خودش را ندید و تمام مسائل را گردن گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۷    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان این که تحریم غذا و دارو آخرین حربه دشمن است، گفت: آن ها که در میدان سیاست و تحریم صنایع در مقابل تدابیر رهبری ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۱    
خورخه آرئاسا با اشاره به تأثیرگذاری شهادت سردار سلیمانی بر مردم و به ویژه جوانان ونزوئلایی گفت: معتقدیم به افتخار این شهید بزرگ می بایست بیش از پیش روابط دو کشور را گسترش دهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۲    
امیر افشین خواجه فرد با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح به عنوان مدیرعامل سازمان صنایع هوایی منصوب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۵    
سردار حسینعلی یوسفعلی زاده گفت: ازخودگذشتگی و مجاهدت های رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم، به خصوص فرمانده جبهه مقاومت سردار شهید قاسم سلیمانی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اگرچه سردار سلیمانی را ناجوانمردانه زدند، اما به لطف الهی و به همت همه خون خواهان او در سرتاسر عالم، جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۶    
مهدی رسولی، مداح اهل بیت (ع) گفت: خیلی ها گفته اند حذف پخش زنده برنامه های انقلابی با فشار دولت و برخی چهره های خاص بوده ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۶    
یک مقام وزارت خارجه روسیه به ایران در ارتباط با خروج از پیمان ان پی تی هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۷    
شادی عثمان با بیان اینکه اتحادیه اروپا از حضور فلسطینیان در قدس شرقی حمایت خواهد کرد، گفت: اتحادیه اروپا اتفاقات قدس و حومه آن را با نگرانی بسیار شدید دنبال می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
نماهنگ خدا با ماست از ماجرای شنیدنی حضرت موسی به روایت شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب را می بینید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
سرهنگ سیدمحمد قربان نژاد گفت: امنیت موجود در کشور مدیون خون پاک شهداست و با وجود فرهنگ شهادت در جامعه، خدشه ای به آرمان های اسلام وارد نخواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
سردار قاسم رضایی گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط اول جبهه مقابله با مواد مخدر در دنیا است و قاطعانه با آن مبارزه می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۵    
وزارت خارجه فرانسه امروز اعلام کرد که هشت کشور از ائتلاف دریایی اروپا در خلیج فارس حمایت می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۲    
نمایش آیینی خزان ارغوان برای سومین سال متوالی در ایام فاطمیه از 1 تا 10 بهمن ماه در فرهنگسرای ابن سینا اجرا می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۶    
سیدعباس موسوی گفت: متاسفانه، تغییر یک طرفه از جانب مجمع جهانی اقتصاد در برنامه ریزی که دو طرف بر سر آن توافق کرده بودند (شاید برای رسیدن به همین هدف)، مانع از حضور دکتر ظریف شد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۶    
هدایت مظلومی بر ضرورت بازخوانی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل برای نسل جدید و آینده کشور تأکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
همایش گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید استان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۷    
کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به واکنش های ضد ترامپ در قضیه ترور سپهبد سلیمانی گفت: آمریکا صلح و امنیت جهانی را به خطر انداخته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام سید نصیر حسینی با اشاره به حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق، گفت: اگر ما به تکنولوژی پیشرفته نظامی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۶    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی زنده تر از قاسم سلیمانی و برای دشمن خطرناک تر از گذشته است، گفت: حاج قاسم دشمن را آواره و سرگردان کرده بود و مرد تغییر میدان موازنه در اوج نابرابری بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اگرچه سردار سلیمانی را ناجوانمردانه زدند، اما به لطف الهی و به همت همه خون خواهان او در سرتاسر عالم، جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۱    
حجت الاسلام محمود محمودی گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات در اسفند امسال و لزوم ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در آن، وحدت و همدلی نیاز جدی جامعه و کشور است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۶    
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: مجموعه نیروهای وزارت دفاع از سربازان امام زمان (عج) هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۶    
مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهید مدافع حرم سردار مرادخانی امروز با حضور امیر سرتیپ محمد اژدر در مسجد امامزاده قاسم (ع) دو هزار بخش خرم آباد شهرستان تنکابن برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۶    
رجز خوانی سردار سرتیپ قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه به خونخواهی سپهبد شهید قاسم سلیمانی را در این بخش مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
نشست خبری رویداد رویازی2 به منظور عملکرد آن در بخش های انیمیشن و کاراکتر و بازارپردازی و اهمیت آن در آینده صنعت انیمیشن ایران در حوزه هنری برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۰    
سردار غلام نبی کوهکن گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی شاخص و برجسته مقابله و مبارزه با استکبار، عامل عزتمندی اسلام و انقلاب و سیدالشهدای جبهه ایثار و مقاومت به شمار می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۷    
کتاب فقط او بخواند مجموعه غزل هادی محمدحسنی توسط انتشارات سورۀ مهر منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۵    
سید منصور موسوی گفت: حدود 120 نخبه علمی شاهد و ایثارگر در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که برخی از آنها آثار علمی فاخر دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۲    
حضرت امام خامنه ای فرمودند: ایستادگی ایران مقابل آمریکا و زیر بار زور نرفتن ملت ایران، حقیقتی جذاب برای دنیا است که باید از این جاذبه برای نشر حقایق اسلام و ملت ایران استفاده کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
نخبگان شاهد و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به افزایش تقاضای زائران کشورمان برای سفر به سوریه، ظرفیت کاروان های سوریه در هفته اول بهمن افزایش یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس قوه قضاییه از دلجویی و تماس نمایندگان خود با تمامی خانواده های ایرانی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد و بر ضرورت پرداخت فوری غرامت به بازماندگان قربانیان تأکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۰    
مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی قدس سپاه و جانشین وی با حضور فرماندهان نظامی کشور برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۱    
با معارفه هیئت مدیره جدید شرکت چاپ و نشر بین الملل، اسماعیل سلطانی به عنوان مدیرعامل جدید این مؤسسه انتخاب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
مستند آیت الله با محوریت زندگی و زمانه سید ابوالقاسم موسوی خویی از تأثیرگذارترین و پُرمقلدترین مراجع تقلید شیعه به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدمصطفی موسوی تبار آماده نمایش شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی ضمن اعلام زمان پاسخگویی به اعتراضات گفت: جاماندگان دریافت بسته معیشتی تا پایان امروز مهلت ثبت اطلاعات را در سامانه حمایتی وزارت رفاه دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام های جداگانه ای مصیبت های وارده به آیت الله سیدجعفر کریمی و ماموستا ملاقادر قادری را تسلیت گفتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۱    
سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی با حکم فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
جایزه بهترین فیلم کودکان هجدهمین جشنواره بین المللی داکا به فیلم سینمایی لکنت ساخته محمدرضا حاجی غلامی و اثری از صدا و سیمای مرکز یزد تعلق گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
خبرنگار آناتولی گزارش داد که نظامیان آمریکایی در اقدامی تنش زا، مانع حرکت نظامیان روس به سمت یک میدان نفتی در شمال استان حسکه شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
شاپور محمدی رئیس سازمان بورس با تاکید بر این که مردم بهتر است سبد سهام خریداری کنند تا ریسک ناشی از نوسانات سهم را مدیریت نمایند، گفت: سرمایه گذاری ها در بورس باید به صورت غیرمستقیم صورت پذیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۲    
در بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در تجلیل از فداکاری آتش نشانان مؤمن و شجاع آمده است: نوبت آن است که یاد فداکاری باشکوه و مظلومانه ی آتش نشانان مؤمن و شجاع ملت ایران ثبت و بزرگ داشته شود و ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی جنبش حماس نسبت به تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس اشغالی هشدار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۰    
رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی می گوید این هفته درباره درخواست مصونیت قضایی نخست وزیر این رژیم رأی گیری خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۱    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که لابی نجومی بگیران منجر به دوپله ای شدن مالیات حقوق شد، گفت: امیدواریم اشتباه کمیسیون تلفیق در مجلس اصلاح شده و مالیات حقوق بصورت 5 پله ای تصویب شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۵    
حجت الاسلام پیروزمند در تبیین خطبه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه اخیر گفت: یوم الله مقطعی است که خداوند قدرت خود را به رخ بندگان می کشد و نشان می دهد که اراده اوست که فوق اراده ها عمل می ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۶    
ظریف در صحن مجلس گفت: نیرو های مسلح می دانند که هیچ کس به اندازه من از توان موشکی ایران در خارج از کشور دفاع نکرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۰    
یادواره شهیدان نیازآذری جمعه چهارم بهمن در بابل برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم ما در صحنه باشند، آمریکا در مقابل ما هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مسلم معین از برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال 48 ساعته خبر داد که با توجه به وسعت و همزمانی رقابت، نمونه مشابهی در جهان ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۱    
روزنامه ایران ضمن تقطیع سخنان امام خامنه ای، در صفحه اول خود نوشت، از مذاکره ابایی نداریم؛ اما نه با آمریکا و روزنامه شرق نیز در تیتری عجیب تر، نوشت، از مذاکره ابایی نداریم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۱    
دهمین محفل خاطره سرّ دلبران چهارشنبه دوم بهمن در فریدونکنار برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مراسم بزرگداشت شهید محمد غفاری از شهدای تیپ ویژه صابرین سپاه برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۵    
سید علی اصغر حسینی از جانبازان فاطمیون به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی قطعه شعری را سروده و به روح پر فتوح ایشان تقدیم کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۲    
ائتلاف فتح در پارلمان عراق، موعد معرفی نامزد نخست وزیری جدید را پس از برگزاری تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی در روز جمعه آینده اعلام کرد.
  • ۱