دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۶:۲۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 10 خرداد 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 خرداد 1398 دیار آفتاب 2 خرداد 1398 دیار آفتاب 3 خرداد 1398 دیار آفتاب 4 خرداد 1398 دیار آفتاب 5 خرداد 1398 دیار آفتاب 6 خرداد 1398 دیار آفتاب 7 خرداد 1398 دیار آفتاب 8 خرداد 1398 دیار آفتاب 9 خرداد 1398 دیار آفتاب 10 خرداد 1398 دیار آفتاب 11 خرداد 1398 دیار آفتاب 12 خرداد 1398 دیار آفتاب 13 خرداد 1398 دیار آفتاب 14 خرداد 1398 دیار آفتاب 15 خرداد 1398 دیار آفتاب 16 خرداد 1398 دیار آفتاب 17 خرداد 1398 دیار آفتاب 18 خرداد 1398 دیار آفتاب 19 خرداد 1398 دیار آفتاب 20 خرداد 1398 دیار آفتاب 21 خرداد 1398 دیار آفتاب 22 خرداد 1398 دیار آفتاب 23 خرداد 1398 دیار آفتاب 24 خرداد 1398 دیار آفتاب 25 خرداد 1398 دیار آفتاب 26 خرداد 1398 دیار آفتاب 27 خرداد 1398 دیار آفتاب 28 خرداد 1398 دیار آفتاب 29 خرداد 1398 دیار آفتاب 30 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۸    
دوستداران، شیفتگان و یاران وفادار حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی) می دانند که این دو گوهر ناب، یک حقیقت با دو تجلی هستند که وظیفه همه ما ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۴۲    
فرهادی بیضایی، کارشناس مسکن معتقد است که با مدیریت صحیح طرح های جدید وزارت راه و شهرسازی در آینده ای نزدیک می توانیم شاهد افزایش تولید مسکن و به دنبال آن کاهش قیمت مسکن باشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۳    
جلیلی با طرح پرسشی از طرفداران مذاکره، گفت: کسانیکه طرفدار مذاکره با آمریکا هستند، بگویند که آمریکایی ها چه رفتاری اگرعلیه ملت ما انجام دهند قبول خواهند کرد نباید بر سر میز مذاکره با آنها بنشنیم که ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۳    
در کنار تلاش برای زنده ماندن، دغدغه رفتگان را هم باید داشت! این روز ها مردن خیلی گران تمام می شود. قیمت های چندین میلیونی قبر و هزینه های کفن و دفن و انتقال جسد به محل خاکسپاری کمر بستگان متوفی را خم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۳    
افق سینمای ایران منطبق بر برنامه ها، اقدامات و سیاست هایی که مدیران سینما برای آن در نظر گرفته اند و ارائه می کنند اصلاً دلخوش کننده نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۵    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه علت فشار آمریکا بر ایران، قدرت منطقه ای آن است، خاطر نشان کرد جنگ اقتصادی نشان دهنده سیاست تحمیل ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۵    
رئیس جمهور در پیامی به سران کشورهای اسلامی در اجلاس مکه گفت: "معامله قرن" توطئه ای برای نابودی آرمان فلسطین، توسعه اشغالگری و تجاوز به همه کشورهای اسلامی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد که ایران هنوز از سقف های مجاز اعلام شده در توافق برجام فراتر نرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۴۵    
مشاور پیشین ولی عهد ابوظبی مجموعه خواسته هایی را به عنوان شروط کشورهای خلیج فارس برای گفت وگو با ایران برشمرد اما برخی کاربران توییتر او را به تمسخر گرفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۵    
رسانه های خارجی، حضور ایرانیان در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را بازتاب دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۲۵    
یک کارشناس درباره وضعیت کنونی بازار طلا و سکه توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۵    
نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۸    
نسیم ادبی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون به تازگی قرار است نمایشنامه قصه ظهر جمعه را به صحنه ببرد. وی دراین باره گفت: همیشه قصه های رئالیستی و نزدیک به زندگی مردم مرا جذب خود می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۸    
نقشه راه اقتصاد ایران در دوران جنگ اقتصادی، کلیدواژه هایی دارد که اگرچه بارها از سوی مقام معظم رهبری بیان شده،اما دولت همچنان به آنها بی توجه است و رفتارش،صدای فعالان اقتصادی را درآورده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۸    
دود سیگار مضرات فراوانی دارد که وجود 60 نوع ماده سرطان زا از جمله آنها می باشد و به یقین می توان گفت این دود فقط تندرستی انسان ها را نشانه گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۸    
مطالعه جدید دانشگاه استنفورد نشان می دهد طعم دهنده های استفاده شده در سیگارهای الکترونیکی به خصوص طعم دارچین، آسیب جدی به سلول های رگ های خونی وارد می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۸    
نماینده حماس در ایران به تشریح شرایط حال حاضر فلسطین پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۸:۵۸    
مردم روزه دار، ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی، همچون دیگر مسلمانان جهان، امروز شکوهی دیگر از حماسه حضور خود را به رخ جهانیان نشان دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۸    
امروز تمام کشورهای اسلامی فلسطین هستند و تمام مردمانشان فلسطینی. امروز خیابان ها را دقیق تر که نگاه کنی فلسطین و آرمان هایش را در همین خیابان ها می بینی.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ارائه طرح معامله قرن توسط ترامپ مصرف داخلی دارد و برای کسب رضایت لابی های یهود است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۸    
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس مردم روزه دار فراهان هم صدا با جهان اسلام فریاد نه به معامله قرن را سر دادند و به دشمنان اعلام کردند که ملت ایران فلسطین و قدس را در معامله آمریکا با حکام عربی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۸    
دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه مراسم روز قدس امسال گسترش بیشتری در داخل و خارج کشور داشت گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۸    
حضور اقشار مختلف مردم با سنین متفاوت از ویژگی های بارز و چشمگیر روز قدس امسال بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۸    
روز قدس امسال اقشار مختلف مردم اراک در حمایت از فلسطین و نه گفتن به معامله قرن به خیابان ها آمدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۸    
امسال راهپیمایی روز قدس برای چهل و یکمین بار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم در استان مرکزی هم زمان با سراسر کشور رقم خورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۸    
میزان زکات فطره از سوی آیت الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی بر اساس قوت غالب گندم برای هر نفر9 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۸    
بر اساس آئین تدوین شده برای پرداخت پاداش به ورزشکاران المپیکی، این ورزشکاران با توجه به جایگاه و شرایط شان حداکثر 5 و حداقل 3 میلیون تومان حقوق می گیرند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۸    
یک شرکت دانش بنیان ایرانی توانست با بومی سازی و تولید کیت های تشخیصی در حوزه درمان ناباروری علاوه بر تامین نیاز داخل کشور، این فناوری ایرانی را به بازارهای بین المللی صادر کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۸    
شرکت چینی "نایت کور"(Nitecore) یک چاقوی تیتانیومی ساخته که بسیار جمع و جور و کارآمد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۸    
دکتر صادقی گفت: عدم ارزیابی های صحیح و حرفه ای از توانایی های اساتید و تحمیل رویه های ناصواب برای ارتقا، باب" نابهنجاری های علمی" را در کشور گشوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۸    
زندگی با کیفیت و طول عمر بیشتر یکی از آرزو های بشری است که می توان با راهکار هایی بسیار ساده به آن دست یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۸    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام حضور مردم در این راهپیمایی این است که ملت ایران حامی حقوق مظلوم بوده و با ظالم در هر لباسی مقابله می کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۸    
حسین هدایتی دولابی یک عنوان اتهامی دیگر دارد که دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به آن عدم صلاحیت زده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۸    
پس از کشف نشانه هایی از وجود آمونیاک در یخ های سطح سیاره پلوتو، فرضیه وجود اقیانوس های زیرزمینی در این سیاره تقویت شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۸    
مسئول آموزش پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به روند افزایشی پوکی استخوان در کشور ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۸    
علیرضا بیرانوند در مورد ادامه حضور خود در تیم پرسپولیس تهران توضیحاتی ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۸    
برای معلولی که پایش قطع شده، دوچرخه سواری شاید آرزویی محال باشد. به ویژه حالا که قیمت مفصل ها بالاست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۸    
هم زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین در سراسر استان مرکزی آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۸    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تفرش گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر استکبار، موج جدیدی از مقاومت را بین کشورهای منطقه به خصوص ملت فلسطین ایجاد کرده است و همین امر موجب شد در جنگ ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۸    
رهبر انقلاب: ان شاءالله تا 25 سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۸    
ترامپ سعی دارد با مجموعه اقداماتی چون انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و اعلام ارتفاعات جولان به عنوان بخشی از خاک رژیم صهیونیستی و حالا با بحث معامله قرن آن چنان خوش رقصی ای را به نمایش گذارد که تا ...