یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 6 آبان 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 آبان 1397 دیار میرزا 2 آبان 1397 دیار میرزا 3 آبان 1397 دیار میرزا 4 آبان 1397 دیار میرزا 5 آبان 1397 دیار میرزا 6 آبان 1397 دیار میرزا 7 آبان 1397 دیار میرزا 8 آبان 1397 دیار میرزا 9 آبان 1397 دیار میرزا 10 آبان 1397 دیار میرزا 11 آبان 1397 دیار میرزا 12 آبان 1397 دیار میرزا 13 آبان 1397 دیار میرزا 14 آبان 1397 دیار میرزا 15 آبان 1397 دیار میرزا 16 آبان 1397 دیار میرزا 17 آبان 1397 دیار میرزا 18 آبان 1397 دیار میرزا 19 آبان 1397 دیار میرزا 20 آبان 1397 دیار میرزا 21 آبان 1397 دیار میرزا 22 آبان 1397 دیار میرزا 23 آبان 1397 دیار میرزا 24 آبان 1397 دیار میرزا 25 آبان 1397 دیار میرزا 26 آبان 1397 دیار میرزا 27 آبان 1397 دیار میرزا 28 آبان 1397 دیار میرزا 29 آبان 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۰    
این هفته پس از یک جلسه طولانی حدود 9 ساعته، مجلس به هر چهار گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارتخانه های اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی رای اعتماد داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۴۵    
سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: رفع مشکل سرمایه گذاران شهرستان و شتاب در پرداخت تسهیلات در دستور کار قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۱۰    
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخلال در آزمون اخیر دانشگاه آزاد گفت: برخی عوامل خاطی در این اتفاق با همکاری قوه قضاییه دستگیر و برخی دیگر برکنار شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۲    
هیئت وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور طرح حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه را به تصویب رساند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۷    
به گفته محققان، لباس مردان باعث می شود که به طور متوسط، 1,1 کیلوگرم به وزن واقعی آنها اضافه گردد. وزن زنان نیز با محاسبه لباس، 0.9 گرم بیشتر از میزان واقعی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۵۲    
فقط دور دور در خیابان ها آنها را به وجد می آورد. با همین هدف بود که 3 دختر 18 ساله، با فریب مردان ثروتمند در خیابان ها، خودروهای لوکسشان را سرقت می کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۶:۴۷    
آزاده نامداری، مجری تلویزیون که چند سالی است در این رسانه ممنوع الفعالیت است، درباره چگونگی این اتفاق توضیحاتی را ارائه داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۰۹    
نمایندگان در حالی هفته گذشته به هنگام قرائت نام محمد شریعتمداری با دو دو کردن مخالفتشان را با وی اعلام کردند که 74 درصد نمایندگان حاضر در جلسه، شب گذشته بار دیگر به شریعتمداری اعتماد کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۹    
رئیس اداره محیط زیست شمیرانات در مورد ویلای ساخته شده در مسیر فشم ضمن تأیید ساخت آن گفت: “ویلا در اراضی ملی و بخش خارج از اراضی حفاظت شده ساخته شده و مسئولیت آن با منابع طبیعی است و محیط زیست در خارج ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: ثبت جنگل های هیرکانی گیلان در لیست میراث جهانی یونسکو مزایا و فوائد بسیاری برای جوامع محلی و منطقه ای و برای کشور ایران در پی خواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۰۳    
فوتبالیست دستگیر شده سابق بازی در جوانان و نوجوانان سایپا و صبا را داشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۲۳    
رییس بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: در اقتصاد نفتی تنها تکیه گاه درآمدی، پول است که علیرغم باور عمومی تاثیر این منبع در روند توسعه کارآمد نبوده بلکه کارآفرینی و بهره گیری از ظرفیت های طبیعی و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۸    
سرمربی سایپا در توضیح اتفاقات رخ داده بعد از بازی با پرسپولیس می گوید که او و تیمش شروع کننده دعوا نبودند. او همچنین برای پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۳    
ستاری با تاکید بر لزوم ارتباط اقتصاد دانش بنیان با زندگی روزمره مردم گفت: استان گیلان پتانسیل بالایی در بخش جوانان نخبه دارد و می تواند با توسعه محیط کسب و کار و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۴    
مدیر آمار و اطلاعات و فناوری دانشگاه در ادامه توسعه شبکه ملی سلامت (شمس) در استان را یکی از سنجه های شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ذکر کرد و افزود: 1334 نقطه بهداشتی در گیلان وجود دارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۹    
سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از ابلاغ طرح سرباز مشاور به تمامی یگان های نیروهای مسلح خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۴    
سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه تهدید نظامی در انتهای لیست دشمن است، گفت: نسل جدیدی ار ویروس استاکس نت را کشف کردیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۱۸    
ملوانان همچنان یکی از بدشانس ترین تیم حاضر در لیگ دسته اول مشخص می شود. آنها در حضور کادرفنی جدید نتوانستند با امتیاز زمین را ترک کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۴۸    
فیلم سینمایی ترانه ای عاشقانه برایم بخوان به کارگردانی مهرداد غفارزاده با حضور بازیگران مطرح ترکیه و ایران در حال فیلمبرداری است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۳۸    
علی مطهری در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی نوشت: چه کسی گفته ملاقات یک مرجع تقلید با افراد سابقه دار در انقلاب که احیاناً انتقاداتی نیز دارند خلاف شؤون مرجعیت است؟ آیا شؤون مرجعیت را جناب عالی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۲    
ستاری گفت: خوشبختانه زیرساخت های مناسبی در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه دانش بنیان در منطقه آزاد انزلی ایجاد و در حال احداث است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۲    
در بازار امروز معاملات خرید و فروش خودرو تغییرات چندانی در قیمت انواع محصولات داخلی نسبت به روز گذشته به وجود نیامده است و البته کمتر خرید و فروشی هم انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۲    
محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی استان امروز گفت: بارش برف در منطقه اشکورات رودسر بامداد امروز آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس و مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت روزافزون پدافند غیرعامل در مقابله با تهدیدهای نو شونده دشمنان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۲    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: اصالت گیلانیان و فرهنگ کار حاکم در این استان عاملی مهم در توسعه فضای کسب و کار با رویکرد دانش محور است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۱    
فرماندار صومعه سرا عوامل اصلی در بروز خسارات ناشی از سیل را اینگونه تشریح کرد؛ وضعیت جغرافیایی منطقه- عدم لایروبی و ساماندهی به موقع رودخانه ها – تصرف حریم رودخانه ها توسط افراد و تغییر در بافت آن- ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز بی سابقه ترین ذخایر اسکناس در کشور وجود دارد، گفت: هیچ اتفاقی با برگشت مرحله دوم تحریم ها نمی افتد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۴    
با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رضا مسرور، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۹    
مدیر شبکه سه سیما گفت: برنامه هفت از اواسط دی یک ماه قبل از جشن سینمای ایران با بهروز افخمی روی آنتن خواهد رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۹    
ساخت مرکز فناوری انرژی در منطقه آزاد انزلی امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۴۵    
عادل فردوسی پور امروز در تماسی تلفنی با برنامه حالا خورشید، درباره حواشی اخیر برنامه نود توضیحاتی ارائه داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: یکی از مدیران ثبت اسناد و املاک استان گیلان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۰    
رئیس شورای شهر رشت گفت: شورای شهر رشت برای انتخاب شهردار اصلح به فضایی آرام، بدون تنش و به دو از هرگونه حواشی مخرب نیازمند است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۰    
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، افزود: این مجموعه نمایشگاهی شامل سه فصل است، که یک فصل از این مجموعه نمایشگاهی درباره خود آمریکایی ها و تاریخ شان است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۰    
مصطفی شریف معتقد است اگر بازتوزیع درآمدهای ملی به نفع تولید و سرمایه گذاری مولد صورت بگیرد و مبارزه با رانت و فساد هم جدی پیگیری شود، ضعف ها و کمبودهای اقتصادی و اجتماعی قابل درمان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۰    
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه “طرح تنظیم مقررات مالی و اداری آموزش و پرورش” یک بسته ای حمایتی از فرهنگیان است، گفت: از آنجا که قدرت خرید فرهنگیان کاهش پیدا کرده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۵    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: روند استخدام روند خاصی است، ازاین رو، فعلاً قولی به معلمان نیروی آزاد برای استخدام در آموزش وپرورش نمی دهیم اما در تلاش هستیم تا برخی از خدمات ازجمله ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۹    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان دقایقی پیش با استقبال استاندار گیلان وارد فرودگاه سردارجنگل رشت شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۴    
عوارض جانبی قاتلان درد، ممکن است تا سالها بعد خود را نشان ندهند و سلامت اندام های حیاتی شما مانند کلیه ها و کبد را نشانه گیری کنند.