شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۸May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 12 آبان 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 آبان 1397 دیار میرزا 2 آبان 1397 دیار میرزا 3 آبان 1397 دیار میرزا 4 آبان 1397 دیار میرزا 5 آبان 1397 دیار میرزا 6 آبان 1397 دیار میرزا 7 آبان 1397 دیار میرزا 8 آبان 1397 دیار میرزا 9 آبان 1397 دیار میرزا 10 آبان 1397 دیار میرزا 11 آبان 1397 دیار میرزا 12 آبان 1397 دیار میرزا 13 آبان 1397 دیار میرزا 14 آبان 1397 دیار میرزا 15 آبان 1397 دیار میرزا 16 آبان 1397 دیار میرزا 17 آبان 1397 دیار میرزا 18 آبان 1397 دیار میرزا 19 آبان 1397 دیار میرزا 20 آبان 1397 دیار میرزا 21 آبان 1397 دیار میرزا 22 آبان 1397 دیار میرزا 23 آبان 1397 دیار میرزا 24 آبان 1397 دیار میرزا 25 آبان 1397 دیار میرزا 26 آبان 1397 دیار میرزا 27 آبان 1397 دیار میرزا 28 آبان 1397 دیار میرزا 29 آبان 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۵۲    
مناطق آزاد ایران با بهره گیری از قوانین به روز و الگوگیری از فرآیندها و تجارب تجارت آزاد در کشورهای توسعه یافته ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۵    
جمشید تقی زاده اظهار کرد: در صورتی که دولت موافقت کند و در لایحه بودجه 98 اعتبار 15 هزار میلیارد تومانی پیش بینی شود، حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی تا حدود یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۰    
پیمان اسدیان در صفحه مجازی خود، به شایعه اجرای برنامه نود توسط خودش واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۰    
میگرن در دو حالت مزمن و ایپزودیک ظاهر می شود. اگر علائم این بیماری بیش از 15 روز در ماه برای بیش از سه ماه تکرار شد، از میگرن مزمن رنج می برید و بر عکس ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۰    
احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری گیلان در بازدید از تالاب انزلی و طرح احیای پارک ملی بوجاق کیاشهر گفت: احیای تالاب انزلی و حفظ زیست بوم جانوران آبزی و پرندگان در این تالاب ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۵    
استاندار گیلان مهمترین ماموریت فرماندار جدید بندر انزلی را استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد برای اشتغالزایی اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۰    
کربلایی ضمن تشکر از صبر و تحمل و شکیبایی پرسنل و کارگران زحمت کش شرکت ابراز امیدواری کرد اراده جدی ای برای حل مشکلات شرکت جنگل شفارود با هماهنگی همه دستگاه ها و مسئولین به وجود آمده که امیدواریم هرچه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۵    
امیر خجسته، رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس به وجود برخی آقازاده ها در موضوع فساد هم اشاره کرد و گفت: این افراد با فشارهای سیاسی در حال غارت بیت المال هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۵    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: همه دستگاه ها باید با آسیب شناسی به موقع و ارائه راهکارهای عملی برای کاهش آسیب پذیری و ایجاد سازوکار، تحریم ها را دور بزنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۷:۰۵    
مقامات رژیم صهیونیستی به ایران هشدار دادند که ساخت موشک در لبنان می تواند این کشور را وارد جنگ سوم با اسرائیل کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۰    
امام جمعه انزلی گفت: من این جمله را خطاب به فرماندار جدیدمان می گویم که انزلی ساحل است اما از بحر عمیق، عمیق تر است لذا اگر در انزلی مراقبت از سیاست زدگی نشود انسان در ساحل غرق خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۲:۳۹    
کاظم لطفی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در سفر یک روزه به بندر مرزی آستارا از سد ملاهادی بزرگترین سد کوتاه کشور و پل مرزی شهرستان بازدید کرد و همچنین در هتل بین المللی اسپیناس شهرستان آستارا نشست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۹    
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در تشریح و توضیح نامه خود و انتقادات صورت گرفته گفت: در موضوع درخواست برای پخش بازی فینال، نگاه مان ملی و میهنی بوده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۱:۴۹    
مهاجری درباره اظهارات تهدیدآمیز سعید قاسمی علیه رئیس جمهوری به گفت: تهدید علیه اشخاص حقیقی و حقوقی در قوانین جزایی ایران جرم محسوب می شود اما این قبیل اظهارات برای فردی که تعادل روانی داشته باشد جرم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۴۴    
جلسه تودیع و معارفه فرماندار بندرانزلی عصر امروز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۳۹    
تفاهم نامه همکاری و رشد مبادلات تجاری از کریدور چین-قزاقستان-منطقه آزاد انزلی جهت گسترش روابط اقتصادی منعقد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۴    
جلسه شورای پدافند غیرعامل استان گیلان به ریاست مصطفی سالاری استاندار گیلان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۳۲    
لطفی با اشاره به پیشرفت سد ملاهادی آستارا گفت: این سد با پیشرفت فیزیکی 20 درصدی با جدیت در حال انجام است و در هفته دولت سال 98 این سد به بهره برداری می رسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۲۲    
فرماندار رشت گفت: هر گونه قصور و کوتاهی دستگاه های عضو کارگروه پسماند در ارتباط با اجرای طرح سایت زباله سراوان رشت مورد پیگیرد قانونی و قضایی قرار می گیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۳۷    
مهمترین موضوعی که در ارتباط با کاهش فساد و رانت می تواند موثر باشد اطلاع رسانی در خصوص قوانین و مقررات و دستورالعملها و ضوابط است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۰۲    
مهمتر از هر چیز، مسأله سیاست های داخلی است که چگونه می تواند روی آثار تحریم ها بر کشور تعیین کننده باشد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۷    
در بازار امروز معاملات خرید و فروش خودرو پراید 111 با قیمت 36 میلیون تومان، پژو پارس با افزایش 2 میلیون تومانی با قیمت 67 میلیون تومان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۲    
وزیر دفاع با بیان این که ان شاءالله در زمان های آینده شاهد تولید نسل پیشرفته تر کوثر هم خواهیم بود گفت: با تولید هر فروند جت جنگنده ایرانی کوثر7 میلیون دلار صرفه جویی ارزی خواهیم داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۳۱    
ثابت قدم گفت: یزد همانند رشت می بایست از فرهنگ، اقتصاد خود را رشد دهد و قرابت فرهنگی شهردار و مردم اصل اول و پیش نیاز انتخاب شهردار بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۱    
برای پی بردن به کمبود مواد مغذی در بدن، شما نیاز به انجام آزمایش های دوره ای خون دارید. در عین حال می توانید برخی از این کمبودها را از روی صورتتان نیز تشخیص دهید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۵۷    
صدا و سیما شبکه آموزش را با شعار عدالت آموزشی راه انداخت؛ اما این عدالت حالا تبدیل به فرصتی برای موسسات کنکور و تبلیغات آنها شده تا درآمدزایی عجیب و غریبی را برای صدا و سیما رقم بزند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۷    
این رویداد 11 و 12 آبان 1397 در دو شهر انزلی و رودبار با نمایش فیلم یک اتفاق ساده سهراب شهیدثالث و پنل تخصصی پژوهشی با عنوان شب سهراب شهیدثالث آغاز می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۲    
بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان طی روزهای 15 تا 20 آبان ماه به میزبانی مادرید اسپانیا و با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور برگزار می شود و تیم ایران با ترکیب کامل مردان و بانوان و در ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۶    
40 سال است که چالش بین آمریکا و ایران ادامه دارد و انواع تحرکات از سوی دشمن اتفاق افتاده است؛ از جنگ نظامی و اقتصادی تا جنگ رسانه ای را آمریکا به راه انداخت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۶    
با آزاد شدن صادرات مرغ، دوباره قیمت این محصول در بازار مصرف افزایش یافت و به مرز هر کیلوگرم 11 هزار تومان رسید ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۲۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تاکید کرد که دریافت حقوق های نجومی مدیر بانک یا مدیران دیگر که اثبات نشده است نمک پاشیدن به زخم مردم است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۱    
نماینده استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری: تزریق نا امیدی به جامعه علاوه بر فاصله دلسردی مردم از حکومت، موجب افسردگی و تزلزل بنیان خانواده می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۶    
یاهونیوز گزارش داده روش هایی که ایران در سال 2011 برای متلاشی کردن یک باند جاسوسی سیا استفاده کرده باعث حیرت عوامل این سازمان شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۵    
شبکه اچ بی او به استفاده بدون اجازه ترامپ از شعار مشهور سریال بازی تاج و تخت برای توییت درباره بازگشت تحریم ها علیه ایران به تندی انتقاد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۰    
دیدار رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر به سود کاشیما به پایان رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۹    
با تخصیص نیمی از منابع 1.5میلیارد دلاری صندوق توسعه برای اشتغال، در 9ماهه گذشته ازاجرای طرح، از 126هزار و509طرح ارسال شده به بانک ها،51 هزار و 494طرح تایید و تسهیلات به 45024طرح پرداخت شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۳    
برخی هواپیماهای ایرانی در فرودگاه استانبول اجازه سوختگیری پیدا نکردند و مجبور شدند حداقل یک پرواز خود را لغو کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۳    
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به لغو قرارداد بیمارستان های خصوصی گیلان با تأمین اجتماعی گفت: گیلان نخستین استانی است که این اتفاق در آن رخ داده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۳    
سرهنگ پاسدار حسن حبیبی با بین اینکه انقلاب اسلامی درحقیقت منطق جدیدی درعرصه روابط المللی وارد کرد، یادآور شد: تا قبل از انقلاب تقریبا همه ملتهای مسلمان تحت سیطره آمریکا بودند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۳    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد، دستور قتل جمال خاشقجی از عالی ترین سطح در حکومت عربستان صادر شده اما ملک سمان از شبهه این جنایت خارج است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۲۸    
– با اظهاراتی از موسی غنی نژاد، جعفر خیرخواهان، علی دینی ترکمانی، احمد حاتمی یزد، علاءالدین میرمحمدصادقی اسدالله عسگراولادی، عباس هشی و...