شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 18 اردیبهشت 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 1 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 2 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 3 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 4 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 5 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 6 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 7 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 8 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 9 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 10 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 11 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 12 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 13 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 14 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 15 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 16 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 17 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 18 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 19 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 20 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 21 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 22 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 23 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 24 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 25 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 26 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 27 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 28 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 29 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 30 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
مدیر گنجینه شهر فرش خزر بیان کرد: از ویژگی های این فروشگاه ارائه فرش ها و دیگر لوازم خانگی ایرانی است که خریداران با توجه به کیفیت و تنوع قیمت خود می توانند انواع مبلمان و لوازم خانه خود را از این ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
صاحب یکی از واحد های تولیدی رودبار به جرم آلوده کردن محیط زیست به جمع آوری زباله های کنار آزاد راه رشت- قزوین محکوم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۶    
جانشین فرماندهی انتظامی گیلان امروز گفت: ماموران انتظامی جوانی 23ساله کلاهبردار را که با لباس نیروی انتظامی از مردم اخاذی می کرد در خیابان علم الهدی رشت دستگیر کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران با اشاره به تصمیم ایران برای کاهش تعهدات برجامی خود گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۱    
بانک ها کار مسدودسازی حساب مشتریانی که نسبت به تکمیل اطلاعات حساب و دریافت کد شهاب اقدام نکرده اند را آغاز کرده اند و نقص در اطلاعات از طریق پیامک به اطلاع این افراد می رسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تهیه نامه ای به رهبر معظم انقلاب، برای درخواست بازنگری در قانون اساسی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۶    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام مطلب منتشر شده در توئیت آقای کریمی قدوسی راجع به سکونت آیت الله آملی لاریجانی در قسمتی از مجموعه تشریفات قوه قضاییه که برای میهمانان خارجی تجهیز شده را کذب محض و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۲۰    
بنابر دستور اجرایی که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا امروز اعلام کرد بخش فلزات و معادن ایران که به گفته آمریکایی ها می تواند در تامین مالی برنامه هسته ای ایران موثر باشد مشمول تحریم شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۵    
سید امیر حسین علوی، رئیس شورای اسلامی شهر رشت از میزبانی رشت برای شصت و سومین اجلاس مجمع روسای شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۵    
رهبر انقلاب اسلامی با استناد به آیات متعدد قرآن مجید درباره مجاهده و مقاتله انبیاء الهی تأکید کردند: وظیفه پیامبر فقط بیان معارف اسلام نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۰    
امام جمعه شهرستان رودبار با ابراز تاسف از وضعیت حجاب در رودبار گفت: شهر رودبار رها و ول شده است و کسی به فکر احیای امر به معروف و برخورد با بی حجابی نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت که هرگونه حمله ایران به اهداف آمریکا یا همپیمانان این کشور با واکنش شدید واشنگتن همراه خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: خداوند برای شما هلال احمری ها فرصتهایی قرار داد تا با کسب ثواب به اجر دنیا و آخرت دست یابید ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۰    
ساخت ورزشگاه کربلا توسط ایران از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تکذیب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۵    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد نامه ای را که ایران به سران پنج کشور (انگلیس، آلمان، فرانسه، روسیه و چین) درباره تصمیمش برای کاهش اجرای تعهدات هسته ای اش نوشته است را دیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۵    
فرمانده سپاه با بیان اینکه در اوج تقابل با استکبار قرار داریم و دشمنان دیگر توان و ظرفیتی برای فعال کردن ندارند، گفت: سپاه دژ مستحکم دفاع از اسلام و ایران اسلامی بوده و بسیار مسلط ،ماهر ،مستحکم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۰    
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی پیش بینی و اقدامات لازم خود را برای تصمیم امروز دولت، نظام و رئیس جمهور دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۰    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای شرکت گسترده در راهپیمایی سراسری در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی دعوت کرد
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۵    
تصاویرش این قدر ناباورانه است که به سختی بشود تشخیص داد او همان رضا رشیدپور مثلا 40روز قبل است. روزی که آخرین برنامه از حالا خورشید را روی آنتن برد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
در حکمی از سوی شهردار تهران، “سید مناف هاشمی” که به دلیل عملکرد خود در جریان سیل گلستان و غیبت طولانی او در جزیان سیل از سوی معاون اول رییس جمهور عزل شده بود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
نماینده ولی فقیه در گیلان به سخنام مقام معظم رهبری مبنی براینکه دوران بزن دررو دیگر گذشته است، اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها دیگر غلط می کنند علیه ملت ایران دست به اسلحه ببرند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۰    
بازیکنان ذوب آهن از شرایط میزبانی کربلا در دیدار شب گذشته با الزوراء عراق ابراز نارضایتی کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۰    
بازیکن استقلال محکوم شد علاوه بر زندان و کار اجباری در مدارس فوتبال دیه فوت احمدرضا شاکر را پرداخت کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۵    
براساس جدیدترین آمار اعلام شده تولید انواع خودرو در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47.2 درصد کاهش یافته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۰    
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به عملکرد سازمان صمت در حوزه تنظیم بازار عنوان کرد: به گزارش و اعلام معاونت امور بازرگانی وزارت صمت در گردهمایی روسای سازمان های صمت کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۰    
مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: مردم با مشکلات زیادی روبه رو هستند اما آقایان به دنبال فوتبال افتاده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
هواداران داماش گیلان با هشتک هایی مشابه در صفحه رسمی فیفا در اینستاگرام، خواهان ورود مسؤولین فیفا به بازی داماش مقابل نیروی زمینی و استیفای حق خود شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
ابتلای یک سوم جمعیت بزرگسال ایران به فشارخون و همچنین مرگ 97هزار ایرانی به دلیل بیماری های مرتبط با فشارخون در سال 2017 از جمله مباحثی بود که در جلسه کارگروه آموزش کمپین کنترل فشار خون مطرح شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۰    
ساسی خواننده جنتلمن در واکنش به اعتراض علی مطهری نماینده مجلس ایران به پخش آهنگ های او در مدارس نوشت: جدی جدی دلار گوشت گرونی رو ول کردی امروز درباره جنتلمن تصمیم گرفتی؟
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۵    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه در حال حاضر خبرنگارانی که با 20 سال بخواهند بازنشسته شوند، می توانند به شعب سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور مراجعه کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۵    
معاون اول قوه قضائیه با اشاره حضور ناو آمریکایی در منطقه و مباحث مطرح شده پیرامون آن، گفت: مردم به این حرف ها و تهدیدها توجه نکنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
طرح ملی آبرسانی به شهر آستارا با هدف تأمین آب شرب شهرها و روستاهای در مسیر خط انتقال آب که بیش از 95 درصد جمعیت شهرستان آستارا را شامل می شود در حال اجراست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کوپنی شدن برخی از کالاها می تواند به عدالت در توزیع کمک کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل هواشناسی گیلان امروز اعلام کرد : با تقویت سامانه هوای کم فشار در سواحل جنوبی دریای خزر و وزرش باد گرم دمای هوای گیلان در روزهای آینده 3 تا 7 درجه گرم تر می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی اعلام کرد که طی دو روز آینده حذف قیمت خودرو از آگهی های خرید و فروش در فضای مجازی برداشته می شود و متقاضیان می توانند با شرایط جدید و در محدوده سقف قیمت واقعی تعیین ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: دشمنان ایران یعنی تندروهای آمریکا، صهیونیست و ارتجاع منطقه از آغاز با توافق برجام مخالف بودند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۵    
شورای عالی امنیت ملی با صدور بیانیه ای خطاب به کشورهای عضو برجام، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول یک سال گذشته و پس از خروج غیرقانونی ایالات متحده آمریکا از توافق برجام و نقض مصوبات شورای امنیت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
نامه رییس جمهور به سفرای کشورهای عضو برجام توسط سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه به آنها تسلیم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه شاهد سستی فعالیت جریان های سیاسی برای انتخابات هستیم، گفت: دغدغه جامعه مسائل معیشتی است و نه انتخابات و همین دغدغه معیشتی بر فضای سیاسی کشور تأثیر گذاشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۶    
جهت نجات چای ایران و ارتقاء این محصول سالم نیاز به عزم ملی است که امیدواریم این اراده در دولت جمهوری اسلامی ایران در سالی که مزین به سال رونق تولید می باشد، عملیاتی گردد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۷:۳۶    
تیم فوتبال لیورپول با شکست 4-0 بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی فینال شد.