شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 31 فروردین 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 1 فروردین 1398 دیار میرزا 2 فروردین 1398 دیار میرزا 3 فروردین 1398 دیار میرزا 4 فروردین 1398 دیار میرزا 5 فروردین 1398 دیار میرزا 6 فروردین 1398 دیار میرزا 7 فروردین 1398 دیار میرزا 8 فروردین 1398 دیار میرزا 9 فروردین 1398 دیار میرزا 10 فروردین 1398 دیار میرزا 11 فروردین 1398 دیار میرزا 12 فروردین 1398 دیار میرزا 13 فروردین 1398 دیار میرزا 14 فروردین 1398 دیار میرزا 15 فروردین 1398 دیار میرزا 16 فروردین 1398 دیار میرزا 17 فروردین 1398 دیار میرزا 18 فروردین 1398 دیار میرزا 19 فروردین 1398 دیار میرزا 20 فروردین 1398 دیار میرزا 21 فروردین 1398 دیار میرزا 22 فروردین 1398 دیار میرزا 23 فروردین 1398 دیار میرزا 24 فروردین 1398 دیار میرزا 25 فروردین 1398 دیار میرزا 26 فروردین 1398 دیار میرزا 27 فروردین 1398 دیار میرزا 28 فروردین 1398 دیار میرزا 29 فروردین 1398 دیار میرزا 30 فروردین 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با بیان اینکه آبگیری سد سفیدرود به حد نرمال رسیده یعنی به میزان حجم یک میلیارد و 50میلیون متر مکعب آب، آبگیری شده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۵    
وزارت آموزش وپرورش، نیروهای مشمول قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس وآموزشیاران نهضت سواد آموزی را اعلام کرد که 5 گروه با رعایت ویژگی هایی مشمول هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: باتوجه به شرایطی که امروز در کشور وجود و برآیند جامعه این است که هر دو جریان سیاسی ناکارآمد هستند باید نگران نتایج انتخابات بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۵    
فاطمه کوچک درست در روز تولدش به بیمارستان صحرایی ارتش می رود تا پزشکان این بیمارستان دندان دردآلودش را مداوا کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۰    
سردار فتح الله جمیری با حکم سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بعنوان فرمانده حفاظت سپاه منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۰    
مسئول موکب محسنین گیلان با اشاره به حضور اعضای این موکب و بسیجیان در روستای “چم مهر” و خدمت رسانی به مردم گفت: پل ارتباطی میان دو طرف روستا کلا از بین رفته است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵    
حال که شورائیان هرگز نظرِ شهروندان را دربارۀ نامزد مطلوب نمی پرسند، خودمان با رایزنی با یکدیگر و شهروندانِ اهل فن و اهلِ رشت ، قانونمندانه با تهیۀ طوماری، با رعایت تمام جوانب و قوانین ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۵    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های سپیدرود رشت با پرسپولیس تهران و تیم فولاد خوزستان با تیم سپاهان اصفهان صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی رئیس سازمان تبلیغات گیلان با حضور در منزل آیت الله اشکوری نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با ایشان دیدار کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۰    
95 درصد خزانه برنج در 7 روستای صومعه سرا از استان گیلان دچار آبگرفتگی و خسارت شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از اینکه امروزه بیمه یک صنعت تأمین کننده خسارت شده و این کاملا غلط است و باید بخشی از درآمد خود را صرف رفع زمینه های حادثه خیز کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۵    
طی حکمی از سوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، علی علیزاده رئیس هیئت بوکس شهرستان رشت به مدت یک سال از شرکت در کلیه مسابقات و میادین ورزشی محروم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۵    
در شرایطی که در محاق قرار دادن هویت اسلامی – ایرانی، جوانان و مردم ایران جزء اصلی ترین اهداف رسانه های غربی است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۰    
طبق وعده استاندار گیلان فراخوان استخدام راه آهن گیلان، صرفا به صورت رقابتی و از بین جوانان بومی گیلان منتشر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
از بین 5 گزینه اعلامی شورا برای تصدی شهرداری رشت یعنی فرامرز جمشیدپور، بهزاد افشار، ناصر حاج محمدی، سیروس شفقی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۵    
سالاری در حکمی سیدجلال سیدمحمدی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه سرا منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۰    
معاون دادگستری گیلان گفت: حدود 300 هزار هکتار در گیلان، رفع تصرف داشتیم و جنگل و مراتعی که توسط تعدادی از اشخاص ثروتمند تصرف شده بود و حتی قصد فروش مکان های تصرف شده خودشان را داشتند از آنان پس گرفته ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۰    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نامه ای به دادستان استان، خواستار نظارت به استفاده از دستگاه های کارتخوان در مراکز پزشکی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰    
آموزش و پرورش استان گیلان برای جذب سرباز معلم در سال تحصیلی 99 – 98 در شهرستان ها و مناطق املش، تالش، رودبار، حویق، دیلمان، رحیم آباد و عمارلو اقدام می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
متاسفانه حجم بالای پرونده ها در دادگستری و دادگاه ها به دلیل عدم اطلاعات حقوقی مردم هستش، راستش در تلاش هستم با کمک چند وکیل شناخته شده و با تاسیس یک موسسه حقوقی به صورت رایگان به مردم شهرم خدمات ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۰    
در پی بارش شدید باران، خیابان ها، کوچه ها و معابر شهری و روستایی بندر مرزی آستارا در غرب استان گیلان، غرق در آب شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۵    
صالحی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: همسان سازی حقوق، مطالبه جدی و به حق بازنشستگان است و یک عقب ماندگی جدی در این زمینه داریم و لازم است گام های عملیاتی در جهت جبران آن برداریم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه بارش باران که از عصر روز پنجشنبه در این استان آغاز شده تا اواسط هفته جاری ادامه دارد، گفت: در این مدت دمای هوا 10 تا 15 درجه کاهش می یابد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۰    
مسیر کمربندی خمام (رشت به بندرانزلی و بلعکس )که بامداد امروز طی برخورد یک دستگاه کمپرسی با پل عابر پیاده مسدود شده بود توسط عوامل اداره راه و پلیس راه بازگشایی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمهور با اشاره به درخواست برداشت از صندوق توسعه گفت: رهبر انقلاب پاسخ بسیار دقیق و موثری دادند و در این پاسخ راهنمایی کردند دولت چه اقداماتی باید انجام دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۵    
درحالیکه خبرنگاران برای پوشش خبری جلسه امروز در صحن شورا حضور پیدا کرده بودند هیچ یک از اعضای شورا در صحن حاضر نشدند و صرفا بهراد ذاکری با حضور در صحن شورا برگه هایی مبنی بر رسمیت نداشتن جلسه امروز ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۰    
فرماندار رودبار در نشست تبادل نظر با تعدادی از فعالان عرصه زیتون شهرستان با اشاره به لزوم تشکیل انجمن زیتون آن را گام مهمی در راستای توسعه و افزایش کیفیت محصول زیتون و برند سازی دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
درحالی که پرونده های ثبت جهانی میراث فرهنگی ایران در حال آماده شدن و ارسال به یونسکو هستند، مدیرکل میراث و گردشگری گیلان از مرمت بخش های شرقی قلعه رودخان و مشکلات احتمالی در مسیر پرونده ثبت جهانی آن ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت که این کشور و ایران همکاری های خود را در حوزه صنعت افزایش می دهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۵    
آماده سازی زمین زراعی برای کاشت برنج در روستای سرخشکی از توابع حسن رود منطقه آزاد انزلی.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۵    
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث عدم لایروبی رودخانه ها و معضل پسماند از مشکلات جدی گیلان محسوب می شود و این استان را به شدت تهدید می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۰    
مشاور رئیس مجلس گفت: آقایان مغازه ای برای خود پیدا کردند که در این مغازه به آقای لاریجانی و دیگران اتهام می زنند و بی احترامی می کنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۵    
پسر مدعی فیلمسازی که به اتهام تعرض به دختر جوانی دستگیر شده بود صبح چهارشنبه گذشته در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و به دو سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۰    
کشور چین دومین اقتصاد بزرگ دنیا، صاحب سلاح اتمی، صاحب حق وتو، صاحب یکی از بزرگ ترین ارتش های دنیا و دارای تبادل تجاری مثبت با آمریکا (حدود 300 میلیارد دلار) پذیرفته است تمام این اقدامات را انجام دهد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۰    
حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری سال 98 از امروز شنبه 31 فروردین ماه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۴    
در ساعت 03:30 بامداد روز شنبه 31 فروردین سال 1398 در کمربندی خمام محل ورودی فتاتو به علت بالا رفتن جک یک دستکاه تریلر کمپرسی و برخورد آن با عرشه پل عابر پیاده و سقوط پل به سطح راه کمربندی خمام تا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۴    
در شرایط بد اقتصادی بزرگترین اشتباهی که ممکن است یک شهروند انجام دهد این است که برای رهایی از دشواری معیشت، شروع به فروش بخشی از دارایی های خود کند. این بزرگترین خطایی است که می توان کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۹    
نکنید... این فوتبال است، نه محل تخلیه زباله های ذهنی و باطنی گروهی که به هر دلیلی به ورزشگاه میروند، به جز فوتبال ...