شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۹May 2024 4
جستجوی پیشرفته

دولت (dolat.ir)

مهمترین خبرهای دولت بر روی ایمیل شما

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 30 اسفند 1395 دولت 29 اسفند 1396 دولت 1 فروردین 1397 دولت 29 اسفند 1398 دولت 30 اسفند 1399 دولت 29 اسفند 1400 دولت 21 بهمن 1401 دولت 29 اسفند 1402 دولت 31 فروردین 1403 دولت 1 اردیبهشت 1403 دولت 2 اردیبهشت 1403 دولت 3 اردیبهشت 1403 دولت 4 اردیبهشت 1403 دولت 5 اردیبهشت 1403 دولت 6 اردیبهشت 1403 دولت 7 اردیبهشت 1403 دولت 8 اردیبهشت 1403 دولت 9 اردیبهشت 1403 دولت 10 اردیبهشت 1403 دولت 11 اردیبهشت 1403 دولت 12 اردیبهشت 1403 دولت 13 اردیبهشت 1403 دولت 14 اردیبهشت 1403 
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷   + ۴ سایت دیگر  
گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
امید آرامی نابغه کشتی بهمراه عباس آرامی مربی تیم ملی و قهرمان ساز سیستان و بلوچستان با دکتر عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
با ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه های استانی شبکه های تخصصی سمن ها تشکیل می گردد
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
محسن درانی مسئول هماهنگی امور شهرستانهای اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان از زیرساخت های ورزشی این منطقه بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
همایش ملی اسب اصیل دره شوری با شرکت بالغ بر 100راس اسب در مجموعه سوارکاری شهر راز شهر لپویی برگزار و در حاشیه این مراسم از زحمات صد ساله امیر امان الله خان سترگ دره شوری فرزند زنده یاد زیادخان دره ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از تشکیل هیأت موسس مجمع خیرین ورزشیار به منظور بررسی و تایید اساسنامه این مجمع خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده راز من با حضور مسوولین شهرستانی در داراب به بهره برداری رسید .
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
سومین کمیته تخصصی امور جوانان با موضوع هفته ازدواج و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفارت ایران در باکو حضور یافت و با با سفیر کشورمان در باکو دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۲ سایت دیگر  
چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در دانشگاه فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۳۵ سایت دیگر  
وزیر بهداشت از رقابت بیش از 12 هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی خبر داد و سهم شرکت کنندگان خانم و آقا در این آزمون را به ترتیب 52 و 48 درصد عنوان کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۸ سایت دیگر  
رئیس اداره شورای عالی محیط زیست از برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور ریاست محترم جمهور و با ارایه شش دستور کار خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در نشست با مدیران شرکت شهرکهای صنعتی بر لزوم تاسیس خانه های محیط زیست بعنوان بستری برای توسعه پایدار و همکاریهای فرهنگی محیط زیستی در شهرکهای صنعتی استان تاکید ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۳ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت وگوی بین فرهنگی عازم باکو پایتخت جمهوری آذربایجان شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۱۲ سایت دیگر  
دکتر قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران به مناسبت روز معلم، با حضور در جمع معلمان، نخبگان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۵ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ششمین مجمع جهانی گفت وگوی بین فرهنگی که در باکو برگزار شد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۱۲ سایت دیگر  
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 17 کنگره شهدا در سال گذشته در سراسر کشور برگزار شد که در ایام برگزاری این کنگره ها دیدار با خانواده شهدا یکی از برنامه های اصلی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، با اشاره به ظرفیت های زیست محیطی و گونه های جانوری در آذربایجان شرقی، اقدامات ویژه این مجموعه را در حفظ ثبات زیست محیطی و مقابله با انواع شکار برشمرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۲۰ سایت دیگر  
رئیس جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، آمادگی هلال احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل زدگان کنیا را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۱۰ سایت دیگر  
کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه 27 ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
محسن منصوری در ششمین نشست مجمع عمومی هلال احمر، سرمایه اجتماعی جمعیت را کم نظیر توصیف و بر تقویت آن تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
دبیرکل جمعیت هلال احمر در مجمع عمومی هلال احمر، این گردهمایی را نشان و نماد وحدت در هلال احمر دانست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۵ سایت دیگر  
در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۴ سایت دیگر  
تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری و سازمان جهادکشاورزی استان خراسان جنوبی و موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی در ثبت نظام میراثی کشاورزی به امضا رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۳ سایت دیگر  
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: برای نخستین بار در کشور دست مایوالکترونیک در مرکز توانبخشی هلال احمر در حال آزمایش است که بعد از طی مراحل ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۱۱ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تصویب و برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۱۷ سایت دیگر  
معاون رئیس جمهور گفت: در کنار برنامه های زودگذر و کوتاه مدت برنامه دراز مدت و اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است و امیدواریم با این روند شاهد کاهش فرآیند زباله سوزی در کشور باشیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، پیرو مصاحبه علی سلاجقه در حیاط دولت روابط عمومی این سازمان در توضیحاتی اعلام کرد 50درصد تالاب هامون سابوری مشترک بین دو ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۲ سایت دیگر  
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری گفت: با حمایت های این معاونت، تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع دستی اختصاص می یابد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۹ سایت دیگر  
رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه روایت گری جزء اولویت های مسئولان باید باشد گفت: فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ما ممنوع است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۳ سایت دیگر  
مرکز آموزش مدیریت دولتی و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت از استادان، متخصصان و صاحبنظران علوم ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید با حضور در شبکه استانی مازندران گفت: طبق آخرین آماری که مربوط به انتهای سال گذشته است 185 هزار نفر از ایثارگران تبدیل وضعیت شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۱۲ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با معاون نخست وزیر اوگاندا، برای همکاری در پروژه های حوزه ICT این کشور و انتقال دانش، اعلام آمادگی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از ارتقای سطح ارتباطی روستای حسین آباد از توابع شهرستان جم با ایجاد سایت همراه، بهبود پوشش مکالمه و اینترنت سیار در این روستا، توسط شرکت ایرانسل خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۶ سایت دیگر  
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: فرایند واگذاری زمین برای احداث نیروگاه انرژی های نو و تجدیدپذیر تسهیل می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۴۳ سایت دیگر  
جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۲۸   + ۵۱ سایت دیگر  
شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور تشکیل و مشکل تعارضات محیط زیستی در 5 استان فارس، زنجان، خراسان شمالی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، افزایش رشته های ورزشی در جام پرچم را موجب رقابت سالم در جامعه روستایی خواند که باعث شکوفایی استعدادهای مناطق کم برخوردار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
جشنواره ملی منتظران در مرزی ترین نقطه سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
طرح استعدادیابی هیات ووشو استان برای دانش آموزان پیرو امضای تفاهم نامه فی مابین اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف کشف مستعدین این رشته با حضور دکتر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۲   + ۸ سایت دیگر  
منتخب استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: استاندارد عامل بسیار مهمی در حفظ سلامت جامعه بوده و رعایت الزامات استاندارد یک معروف بوده که موجب حفظ ایمنی و سلامت شهروندان می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۲   + ۱۰ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز دزفول پیامی صادر و در آن تاکید کرد: از آقای دکتر محمدرضا سنگری به عنوان یکی از مهم ترین ادبای معاصر قدردانی و از نقش آفرینیشان در مبارزات قبل از انقلاب و در ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۵ سایت دیگر  
مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی، رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات از اختصاص بسته رایگان استفاده از شاد برای معلمان خبر داد و گفت: معلمان عزیزی که از شاد استفاده می کنند، می توانند تا سقف 30 گیگابایت رایگان استفاده کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۳۲ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان دیدار با وزیر تجارت و توسعه صنعتی تانزانیا درباره توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت وگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
با حکم وزیر نیرو، دو عضو جدید هیئت مدیره شرکت توانیر منصوب شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۷ سایت دیگر  
وزیر جهاد کشاورزی روز سه شنبه برای بازدید از بزرگ ترین و مهم ترین رویداد تولیدی، تجاری و صادراتی ایران به نمایشگاه بین المللی تهران رفت. ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۳ سایت دیگر  
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تامین امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محصولات کشاورزی محور و اولویت نقشه راه تولید در کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۲۸ سایت دیگر  
حسین امیرعبداللهیان با کیلم دو تامبلا که برای شرکت در دومین اجلاس ایران و آفریقا و همچنین نمایشگاه دستاوردهای توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده ، دیدار و گفتگو نمود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۳۵ سایت دیگر  
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با آقای انگاته روبارد وزیر شرکت های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفتگو کرد
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۷ سایت دیگر  
وزیر نیرو با بیان اینکه سرمایه گذاری در توسعه انرژی های تجدیدپذیر با حضور حداکثری مردم پیگیری خواهد شد، گفت: برای تحقق شعار امسال ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان در نخستین اردوی جهادی استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
جشنواره بازی های بومی محلی لردگان در هفت رشته ورزشی و با حضور گسترده مردم منطقه حاجی آباد برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
اولین مرکز مشاوره شهرستان کوهرنگ با حضور معاون فرماندار، مسئولین ورزش و جوانان و روسای ادارات این شهرستان افتتاح شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس صندوق رفاه دانشجویان از تلاش این صندوق افزایش میزان وام ودیعه مسکن دانشجویان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۵۴ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیش بینی 30 میلیارد دلاری تجارت بین ایران و امارات از آماده سازی 22 سند همکاری بین 2 کشور در نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و امارات برای امضا شدن خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات با حضور وزیر راه و شهرسازی کشورمان و وزیر اقتصاد امارات آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه پذیرش دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ها قانونی است، گفت: به نظر می آید حدود 3000 دانشجوی دکتری برای سال 1403 در پژوهشگاه ها جذب شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
با هدف خودکفایی در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای شناختی ارزان قیمت و قابل حمل برای استفاده عموم جامعه و در راستای ارتقای سلامت و کارکردهای شناختی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۲۵ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و امارات گفت: کشورهای ایران و امارات نقشی برجسته در مسیر کریدور شمال - جنوب دارند و با تصمیمات راهبردی می توانند نقش بی بدیلی را در ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان حسابرسی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم در گردهمایی اساتید و مربیان حرفه حسابرسی گفت: شهید مطهری فیلسوفی است که برای تمام سنین کتاب هایی در تراز عالی نوشت؛ به طوری که همه فهم و عمیق ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، با اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی، دیمزارهای بی رمق شهرستان رومشکان استان لرستان که زمانی به علت خشکسالی های پی درپی رها شده بودند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۳ سایت دیگر  
دستیار ویژه رئیس جمهور در هشتاد و دومین اجلاس مدیران پرستاری کشور، بر اهمیت جایگاه پرستاران در نظام سلامت و لزوم توجه به حقوق آنها تاکید کرد و از تدوین لایحه حقوق مادی و معنوی پرستاران با دستور رئیس ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت وگوی بین فرهنگی در باکو گفت: معتقدیم نقش سازمان های بین المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات، درگیری ها و سوء تفاهمات بین دولت ها ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با اشاره به اینکه نیاز مصرف برق در ابتدای امسال رشد 5.5 درصدی داشته است، گفت: با توجه به اینکه در سال جدید نیاز مصرف انرژی کشور رشد شتابانی دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
قانون تامین مالی تولید و زیرساخت ها نهایی و ابلاغ شد بر اساس این قانون شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
استاندار تهران با تاکید بر رفع موانع مشارکت مردم این استان در تولید و اقتصاد ملی گفت: اکسپو فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های ملی در امر تولید و صادرات محسوب می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۸ سایت دیگر  
رئیس هیات مدیره سندیکای شرکت های تولیدکننده برق گفت: با توجه به حجم بالای نیاز مالی پروژه های نیروگاهی تامین مالی چه در حوزه تجدیدپذیر چه در دیگر حوزه ها تنها از طریق صندوق توسعه ملی انجام می شود و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد امروز چهارشنبه (دوازدهم اردیبهشت) با هدف حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت وگوی بین فرهنگی در باکو وارد آذربایجان کشور همسایه شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۸ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ششمین مجمع جهانی گفت وگوی بین فرهنگی در باکو با عادل کریملی همتای آذربایجانی خود دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری گردهمایی معاونین امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از 13 تا 15 اردیبهشت ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۰۹ سایت دیگر  
دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هم اکنون تعداد سه هزار و 200 خوابگاه متاهلی در 54 دانشگاه کشور در مراحل مختلف ساخت و تأمین منابع قرار دارد و برنامه ریزی برای ساخت 2 ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۵۱ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و امارات 2 سند همکاری با رئیس اماراتی این کمیسیون امضا کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس کل سازمان امور مالیاتی در نشست مشترک با اعضای اتاق اصناف تهران، از افزایش سقف معافیت صاحبان مشاغل برای نگهداری اسناد و مدارک و تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا سقف 18 میلیارد تومان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۷ سایت دیگر  
سازمان توسعه همکاری های علمی و فناوری بین الملل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024 در خانه نوآوری و فناوری ایران توانمندی های صادراتی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و تحویل 18 هزار و 391 واحد مسکن مهر شهرهای جدید تا شهریور سال جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۷ سایت دیگر  
معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ آیین نامه ماده 5 قانون جهش تولید دانش بنیان خبر داد و گفت: در این آیین نامه وضعیت مالکیت فکری دانشجویان، اساتید و دانشگاه مشخص شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش گسترده وزارت بهداشت و به نتیجه رسیدن برقراری فوق العاده خاص به کارکنان وزارت بهداشت با همراهی نمایندگان مجلس خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۳۵ سایت دیگر  
نخستین جلسه شورای اقتصاد در سال 1403 بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جهور برگزار و 5 درخواست وزارت نفت برای توسعه میادین نفت و گاز خصوصا در مناطق مشترک با کشورهای همسایه مورد بررسی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۲۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با اشاره به اینکه تولید پره توربین های کلاس F امسال در کشور بومی سازی می شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۴ سایت دیگر  
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با تاکید بر اینکه تعمیرات نیروگاهی تا نیمه اردیبهشت ماه تکمیل می شود به آمادگی 100 درصدی بخش غیردولتی برای همکاری با صنعت برق در تابستان امسال اشاره کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
براساس آمار چک های مبادله ای در اسفند ماه سال 1402، بیش از 9 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی حدود 6925 هزار میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، 9.2 درصد و از نظر مبلغ، 15 ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۴ سایت دیگر  
گسترش دامنه و وسعت تظاهرات غیرتمندانه دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی و جنایات بی حد و حصر این رژیم نامشروع در نوار غزه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
راه اندازی گشت ارشاد مدیران یکی از وعده های آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بود. دکتر رئیسی مشخصا اعلام کرد که پس از انتخاب بعنوان منتخب ملت، شناسایی و برخورد با مدیران متخلف ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۲   + ۱۹ سایت دیگر  
اعضای هیات دولت امروز در حاشیه نشست هیات دولت پاسخگوی خبرنگاران بودند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات در راستای هم افزایی و کمک به صادرات شرکت های دانش بنیان در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل محیط زیست استان البرز اعلام کرد که با هوشیاری حافظان محیط زیست ، 1500 متر مربع اراضی ملی در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی از دست متصرفان آزاد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیرکل محیط زیست استان البرز از تشکیل شش پرونده قضایی و صدور چهار رأی محکومیت برای عاملین آلودگی محیط زیست کرج خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۱۲ سایت دیگر  
استاندار هرمزگان گفت: توسعه راه زمینی به کیش علاوه بر جهش توریسم و گردشگری داخلی موجب رونق بنادر آفتاب و چارک نیز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
در دومین پنل تخصصی نشست باستان شناسی خلیج فارس که سجاد علی بیگی رییس پژوهشکده باستان شناسی و علی سرداری معاون اجرایی پژوهشکده باستان شناسی روسای آن بودند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در نشست اجلاس اتاق های بازرگانی عضو مجمع گفت وگوی همکاری آسیا، از آمادگی اصفهان برای توسعه گردشگری با کشورهای آسیایی عضو این مجمع خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۵ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد امروز ایران را برای شرکت در مجمع گفت وگوی فرهنگ ها به مقصد جمهوری آذربایجان ترک کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت نقش مردم در رونق تولید گفت: صنایع دستی یکی از مهمترین و مصداقی ترین کسب و کارهایی است که می تواند در صورت حمایت و تقویت درآمدزا باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۱۳ سایت دیگر  
همزمان با روز ملی موزه ها و روز ملی تنوع زیستی( 27 اردیبهشت تا 3 خردادماه ) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان می باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۸ سایت دیگر  
نشست توافق نامه همکاری مشترک معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در حوزه مالکیت فکری ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۷ سایت دیگر  
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه دقایقی قبل با استقبال رسمی سیدعباس موسوی سفیر ایران در آذربایجان و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت وگوی فرهنگ ها وارد باکو پایتخت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۸۸ سایت دیگر  
رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم سالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت : از پلمب دو واحد صنعتی تولید زغال این شهرستان توسط کارشناسان این اداره خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۷   + ۵ سایت دیگر  
توافق نامه همکاری دو جانبه بین سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای توسعه صادرات محصولات ...
مشاهده نتایج بیشتر...