یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 17 دی 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 دی 1396 دنیای بانک 2 دی 1396 دنیای بانک 3 دی 1396 دنیای بانک 4 دی 1396 دنیای بانک 5 دی 1396 دنیای بانک 6 دی 1396 دنیای بانک 7 دی 1396 دنیای بانک 8 دی 1396 دنیای بانک 9 دی 1396 دنیای بانک 10 دی 1396 دنیای بانک 11 دی 1396 دنیای بانک 12 دی 1396 دنیای بانک 13 دی 1396 دنیای بانک 14 دی 1396 دنیای بانک 15 دی 1396 دنیای بانک 16 دی 1396 دنیای بانک 17 دی 1396 دنیای بانک 18 دی 1396 دنیای بانک 19 دی 1396 دنیای بانک 20 دی 1396 دنیای بانک 21 دی 1396 دنیای بانک 22 دی 1396 دنیای بانک 23 دی 1396 دنیای بانک 24 دی 1396 دنیای بانک 25 دی 1396 دنیای بانک 26 دی 1396 دنیای بانک 27 دی 1396 دنیای بانک 28 دی 1396 دنیای بانک 29 دی 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۲    
آنچه مهم است عمده رشد حق بیمه بازار مربوط به افزایش نرخ دیات در بیمه های شخص ثالث اجباری اتومبیل و به تبع آن افزایش حق بیمه های مربوطه است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۱    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 28 ارز از جمله دلار و پوند نسبت به روز دوشنبه افزایش و نرخ 8 واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ 3 ارز دیگر نیز ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل بیمه نوین در نشست سرپرستی منطقه سه استان های بانک اقتصاد نوین: امروز طراحی خدمات حول مجموعه ای از نیازهای مشتریان و با تکیه بر کیفیت ارائه این خدمات صورت می گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۵    
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت بیمه کارآفرین برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۹    
بیمه ملت آمادگی خود را برای پرداخت خسارت نفتکش سانحه دیده ایران در آب های چین اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۲    
مدیرعامل بیمه آرمان از ارائه محصولات بیمه یی جدید این شرکت از جمله بیمه عیوب پنهان ساختمان، بیمه جنین، بیمه عدم النفع و...خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۷    
امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: وجود کارکنانی جوان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۷    
نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان (سهامی عام) روز شنبه 16 دی 1396 با حضور بیش از 71 درصد سهام داران و نماینده سازمان بورس، در سالن مجموعه فرهنگی- ورزشی تلاش تهران برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۹    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عملکردها و تغییر و تحولات سازمان ثبت اسناد کشور را تشریح کرد و به مطالبات مردم پاسخ داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۹    
بانک گردشگری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در روز 17 دی ماه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.در نشست انعقاد این تفاهم نامه که به امضای علی اصغر سفری ، مدیرعامل بانک گردشگری، و علیرضا دلیری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۶    
مرد مالباخته که شبانه وارد خانه رئیس یکی از شعبه های مؤسسه مالی اعتباری آرمان در کرج شده و پس از مشاجره شدید، دست، پا و دهان مرد جوان را بسته و گریخته بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۴    
10 نفر برنده جوایز مسابقه اینستاگرامی جشن یلدای بانک ملی ایران مشخص شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۱    
در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و مناسب سازی خدمات بانکی، سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان و کم بینایان به طور همزمان در دو شعبه شهید بهشتی و شهید مطهری بانک سینا به بهره برداری رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۳    
تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در لرستان با اعطای 13 هزار و 520 فقره تسهیلات به ارزش 4167 میلیارد ریال در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی در 9 ماه ابتدای سال 96 وارد فاز جدیدی شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۱    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت لبنیات 1.4 درصد، میوه های تازه 2.4 درصد، گوشت مرغ 1.1 درصد و روغن نباتی 0.3 درصد نسبت به هفته قبل از آن افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 : در جلسه عصر دیروز این کمیسیون، اجازه انتشار اوراق مالی اسلامی به دولت و برخی دستگاه ها در سال آینده داده شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۳    
بر اساس بخشنامه جدید گمرک ایران ورود خودروهای مدل 2016 ممنوع می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آسان سازی دریافت تسهیلات بانکی و ارزی در صورت تعهد به افزایش صادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۱    
رئیس کل بیمه مرکزی روز یکشنبه درخصوص نفت کش حادثه دیده ایرانی که در اجاره یک شرکت کره ای بوده است، گفت: محموله نفتکش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۵۴    
محدودیت تراکنش های کمتر از پنج هزار تومان در بانک ملی ایران برداشته شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۸    
کمبود عرضه برخی خودروها مانند رنو کپچر، دنا پلاس و پژو 207 باعث شده تا اختلاف قیمت این خودروها همچنان در بازار ادامه پیدا کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۸    
با عدم طرح پیشنهاد بنزین دو نرخی در کمیسیون تلفیق عملا پرونده بازگشت سهمیه بندی سوخت برای سال 97 فعلا منتفی شده است، مگر آن که در صحن مجلس طرح جدیدی ارائه شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۴۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 از تسویه بدهی 110 هزار میلیارد تومانی بانکها و بانک مرکزی با مصوبه کمیسیون تلفیق خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که وسعت حریق نفتکش ایرانی به شعاع 1000 متر است، گفت: معمولاً تصادم در دریا در مسیرهای پرتردد بعضاً به دلیل اشتباه در محاسبه مسیرها اتفاق می افتد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۹    
در شرایط رکود خرید و فروش خودرو، شرکت ها از آشفته بازار خودروهای وارداتی سوءاستفاده کرده و قیمت ها را افزایش داده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۳    
مدیریت برنامه ریزی بانک ایران زمین از میان ایده های رسیده دو نفر را به عنوان نفرات برتر آذر ماه انتخاب کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۰    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید به روند صعودی قیمت برگشت و بیش از یک میلیون و 467 هزار تومان فروخته شد. دلار آمریکا نیز با افزایشی 65 تومانی به 4298 تومان رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۵    
از حدود یک میلیون و 200 هزار سپرده گذار تعاونی منحله افضل توس، وحدت و البرز ایرانیان و فرشتگان بیش از یک میلیون نفر دارای سپرده در حد سه میلیون تومان هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۲    
در بازارهای فرابورس امروز یکشنبه 17 دیماه، 530میلیون ورقه به ارزش 130میلیارد تومان در 41هزار نوبت داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 4.7 واحد رشدکرد و در ارتفاع 1068واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۴    
در حالیکه چند روز پیش بانک انگلیس اعلام کرده بود که تا یکسال آینده ارز رمزنگار متصل به پوند را معرفی خواهد کرد، در تازه ترین موضع گیری خود اعلام کرد که در حال حاضر برنامه ای در این راستا ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۴    
اداره تنظیم کننده ارز آمریکا اعلام کرد که سیتی بانک به دلیل توجه نکردن به هشدارهای این نهاد در راستای اصلاح قوانین ضد پولشویی، 70 میلیون دلار جریمه شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۷    
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مشهد مقدس ضمن تاکید بر لزوم افزایش اختیارات واحدهای بانک در تصمیم گیری ها ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۴    
جلسه مجمع عمومی عادی و سالانه بانک رفاه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و صورت های مالی این بانک به تائید و تصویب مجمع رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۲    
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: 85 درصد از جایگاه داران سوخت تهران از عضویت در طرح برندینگ سوخت خودداری می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۲    
نایب رئیس شورای شهر قم با تاکید بر جایگاه برتر بانک شهر در میان بانک های سراسر کشور گفت: این بانک هم اکنون مورد اطمینان تمامی هموطنان در شهرهای مختلف قرارگرفته است و جایگاه بسیار خوبی در عرصه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۹    
طی نهمین ماه از سال جاری 358 تعاونی در کل کشور با سرمایه اولیه 77 میلیارد ریال به ثبت رسید که از رشد 51 درصدی نسبت به آذر 95 حکایت دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۶    
بر اثر برخورد یک کشتی باری چینی با یک نفت کش ایرانی در سواحل چین 32 نفر خدمه این نفت کش ناپدید شدند که اسامی 30 مفقود شده حادثه نفتکش که ایرانی هستند ، اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۰    
آیا تغییر سه باره مدیرعامل موسسه مالی اعتباری ثامن، می تواند گره از مشکلات سپرده گذاران بسیار صبور و محجوب این موسسه باز کند؟
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۷    
حکایت این روزهای کشور ما حکایت نحوه نگاه به مسئله و حل آن است.نه می توانیم صورت مسائل را پاک کنیم و نه باید آنها را پیچیده کنیم و خود صورت مسئله را تبدیل به مسئله جدید کنیم. باید مسائلمان را حل کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: سعی بر این است که بررسی لایحه بودجه 97 تا پایان این هفته در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده و هفته آینده به صحن علنی مجلس شورای اسلامی برود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۷    
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: در 9 ماه گذشته 2 هزار و 400 میلیارد ریال جرائم اقتصادی در استان کرمانشاه کشف شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۸    
طبق اعلام رییس بانک کارگشایی از آغاز حراج سکه تا کنون بیش از 140 هزار قطعه سکه وارد بازار شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۸    
پس از کش و قوس های فراوان بین شهرداری، شورای شهر و پلیس راهور، سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در اقدامی غیرمنتظره اطلاعیه ای صادر کرد مبنی بر اینکه ثبت نام طرح ترافیک 97 انجام نمی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی هیات رییسه مجلس جزئیات نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس با حضور وزرای اطلاعات، کشور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، جانشین فرمانده سپاه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۲    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: اعضای فراکسیون در نشست امروز افزایش قیمت حامل های انرژی و حذف یارانه 35 میلیون نفر مخالفت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت به این جهت آزادسازی سهام عدالت را به تاخیر انداخت تا میزان پرداخت بدهی مردم به سیستم دولتی افزایش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۳    
شرکت های بورسی در 9 ماهه اخیر توانسته اند پیش بینی های خود را دردوره های مختلف تعدیل دهند و رشد شاخص به فعالیت عملیاتی این شرکت ها بازمی گردد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۰    
پاکدین با اشاره به اینکه قانون گذار در مسیر کمک به اقتصاد کشور و نظم بخشیدن به نظام پولی اقدام به تصویب مقررات متعدد در این حوزه کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۷    
یکی از اهداف اصلی هر فرد در سرمایه گذاری کسب سود و درآمد است. سرمایه گذاری در بورس، اگر به صورت صحیح و اگاهانه باشد، از دو طریق این هدف را تأمین می کند: یکی دریافت سود نقدی و دیگری افزایش قیمت سهام.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۴    
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: در بازار اهواز مواردی در خصوص فروش سکه تقلبی یا با عیار پایین تر در بسته بندی های وکیوم شده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۱    
دکتر سید علی مدنی زاده، اقتصاددان و صاحب نظر در زمینه بانک داری از چگونگی به وجود آمدن بدهکاران بانکی در ایران می گوید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تشریح نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس با حضور وزرای اطلاعات، کشور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، جانشین فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و رییس سازمان صداوسیما ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۲    
سازمان وظیفه عمومی ناجا، همه مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم را که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی امسال را دریافت کرده اند به خدمت سربازی فرا خواند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۲    
رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت که طرح جدید ترافیک در شورای عالی ترافیک تصویب شده و این طرح به احتمال قوی در شورا هم به تصویب می رسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۶    
معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی گفت: از طرف دولت آقای نهاوندیان، از طرف مجلس آقای پزشکیان و از طرف قوه قضاییه نیز حجت الاسلام محسنی اژه ای انتخاب شد ه اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۰    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: دلایل تصادف نفت کش ایرانی با کشتی باری چینی، در دست بررسی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97: در جلسه این کمیسیون، 110 هزار میلیارد تومان بدهی افراد به دولت و مطالبات از دولت در سال آینده تهاتر می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه علت حادثه و همچنین میزان خسارت وارده در دست بررسی است، گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۲    
مدیرعامل بیمه ایران می گوید به منظور شفاف کردن عملیات مالی و اطلاع بیمه گذاران، به جای کسر بدهی مالیاتی از ارزش بازخرید بیمه نامه ها ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۲    
مدیر اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی گفت: وضع مالیات بر سود سپرده های بانکی در شرایط کنونی به مصلحت نظام مالی و اقتصادی کشور نیست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
30 درصد از بیمه بدنه کشتی نفتکش متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران که صبح امروز در آب های چین دچار حادثه شد، تحت پوشش بیمه های البرز و ملت بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل به پرداخت ملت گفت: جلسه ای برای حل مشکل پیش آمده بین شرکت های پرداخت و جیرینگ فردا در شاپرک برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۷    
با وجود افزایش در سطح دستمزدها که راه را برای افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا هموار می کند، اشتغال زایی در این کشور از حد مورد انتظار پایین تر بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۷    
شاخص بورس تهران در بازار سرمایه امروز یک شنبه 17دیماه، با افت 35واحدی، به کانال 96هزار و 235واحد رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۷    
معاون فنی شرکت سهامی بیمه البرز اعلام کرد که نفتکش حادثه دیده توتال لاس یا دچار نابودی کامل شده و حداکثر تعهد این شرکت 6 میلیون و 400 هزار دلار است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۴    
در روزهای گذشته بازار طلا، سکه و ارز به دلیل عوامل مختلف، با هیجانات قیمتی و افزایش تقاضا همراه شد؛ عواملی که برخی از آنها گذراست و به تدریج از بازار خارج می شود و وضعیت عرضه و تقاضا به تعادل نسبی می ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۴    
تغییرات قیمتی دلار در بازار رسمی و غیر رسمی حاکی از آن است که با وجود روند رشد سریع در هر دو و ثبت رکوردهای جدید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تشریح شروط تامین اجتماعی برای بیمه کارفرمایان گفت که بنابر دلایلی و حجم تبادلات، در برخی ماه ها حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران با تاخیر پرداخت می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۲    
در سال 2017 بانک های چینی محدودیت های زیادی را بر اساس بخشنامه FATF برای تجار، دانشجویان و ایرانی های مقیم چین ایجاد کردند؛ محدودیت هایی که همچنان ادامه دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۶    
عضو هیأت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه 800 واحد طلا و جواهر در تهران در آستانه اخذ پروانه کسب قرار دارد، گفت: مردم از واحدهای شناخته شده خرید کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی وزارت نفت گفت: محموله نفتکش ایرانی که در آب های چین دچار حادثه شده، میعانات گازی را به سفارش شرکت هاناوا توتال متعلق به کره جنوبی، حمل کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۰    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در جدیدترین گزارش خود پیش بینی کرد که رشد اقتصادی ایران به 4.1 درصد و نرخ تورم امسال هم به 10.5 درصد برسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۷    
اگرچه وزیر اقتصاد بر ضرورت فروش اموال و دارایی های مازاد بانکی تاکید دارد؛ برآوردها حکایت از آن دارد که فروش تمام اموال مازاد بانکها، تنها 5 درصد از کل ترازنامه نظام بانکی را نقد می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۶    
شرکت سپرده گذاری مرکزی در سال گذشته میلادی برای 102 سرمایه گذاران حقیقی و 92 سرمایه گذاران حقوقی کد معاملاتی صادر کرد تا شمار کدهای خارجی صادر شده در بازار سرمایه ایران به رقم 979 عدد برسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۳    
شاخص بورس تهران با افت 2 درصدی، کمترین بازدهی را نسبت به برخی از شاخص بورس های بین المللی در هفته گذشته به خود اختصاص داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه 4 هیأت چینی از نیمه اول بهمن ماه امسال عازم ایران خواهند شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۷    
دریافت آبونمان در قبوض گاز که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی اعلام شده بود، با تغییر نام به "هزینه خدمات مستمر" ، در قبوض جدید گاز از مشترکان دریافت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۷    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار گفت: بانک مرکزی 20 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح اشتغال فراگیر دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اختصاص داده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۴    
بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، با وجود مخالفتهای جدی، فروش کالای قاچاق در سال 97 مجاز شده و 10 هزار میلیارد تومان از منابع حاصله صرف ایجاد شغل در کشور خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۲    
مشکلات مربوط به فعال سازی واحدهای تولیدی تحت تملک بانک ها و تکالیف شهرداری ها در راستای اجرای صحیح ماده 16 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در چهل و هشتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۶    
کمیسیون تلفیق در جلسه دیروز خود، به حذف بخش درآمدی تبصره 18 لایحه بودجه 97 رای موافق داد؛ بخشی که بر تخصیص 4 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر، از روند نزولی قیمت سکه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سکه هنوز هم، 100 هزار تومان حباب دارد، خریداران غیرحرفه ای سکه، ضرر کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۷    
اولین هفته بازارهای جهانی در سال 2018 میلادی با استارت توفانی وال استریت، بازگشت بیت کوین به کانال افزایشی، صعود اونس طلا و تداوم ضعف شاخص دلار به پایان رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۷    
هر اونس طلای جهانی با رشد 25/ 1 درصدی چهارمین هفته صعودی و هر بشکه نفت خام آمریکا با رشد 7/ 1 درصدی برای سومین هفته متوالی صعود را ثبت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۱    
امروزه که بازار گجت های هوشمند خانگی پر تب و تاب شده است، استفاده از چراغ های هوشمند می تواند کمک به سزایی در افزایش زیبایی و امنیت منازل کاربران خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۲    
برخورد یک نفتکش ایرانی با کشتی باری چینی در شرق چین موجب آتش سوزی و مفقود شدن کارکنان نفتکش شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۲    
جدیدترین آماری که از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده نشان می دهد 9000 کسب و کار خرد اینترنتی که درگیر قطع شدن ارتباطشان از تلگرام هستند در یک هفته اخیر با مشکلاتی مواجه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۹    
رسیدن میزان رشد قیمت مسکن شهر تهران به 15 درصد در آذرماه امسال نشان می دهد بازده سرمایه در این بخش هم اکنون با میزان سود بانکی برابری می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۴    
با مطالعه آمار تحقق رشد مالیات بر واردات طی سالهای 84 تا 95 به عدد و ارقام قابل تاملی می رسیم . اما آیا می توان این عدد و ارقام را برای بودجه سال آینده هم پیش بینی کرد؟ برای پاسخ به این سوال ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۴    
گمرک ایران ضوابط جدید و تغییرات حقوق ورودی واردات خودرو را جهت اجرا به گمرکات سراسر کشور ابلاغ کرد که بر این اساس واردات خودروهایی که از سال ساخت آن ها بیش از یک سال گذشته باشد، ممنوع شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رشد شاخص بورس در هفته های آتی را پیش بینی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۸    
معاون رییس جمهور از احتمال کاهش نرخ عوارض خروج از کشور نسبت به مبلغ قبلی که 220 هزار تومان تعیین شده بود، خبر داد و گفت: افزایش تصاعدی که برای هر نوبت سفر درنظر گرفته شده بود حذف خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۵    
معاون وزیر کار از آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت وام اشتغال روستایی از طریق سایت کارا خبر داد. . وی گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۲    
معاون نجفی معتقد است که طرح جدید ترافیک تائید و اجرا می شود و در صورت عدم تائید به مانند گذشته سهمیه نمی دهد و باید در این زمینه بازنگری های جدی صورت گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۲    
افزایش سرمایه شرکت بیمه حافظ (سهامی عام) به طور رسمی اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۹    
بانک مرکزی با بسته شدن حساب های بانکی غیرفعال شرکت های ایرانی در چین رایزنی های جدیدی را با این کشور آغاز کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۹    
مشاور وزیر آموزش و پرورش، شرایط عمومی کاندیداهای نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۳    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی درباره زمان واگذاری سهم باقیمانده دولت در سه شرکت بیمه البرز، آسیا و دانا نیز گفت: با توجه به بورسی بودن هر سه شرکت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۳    
مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در دستوری از معاونین، مدیران عامل بانکها، بیمه ها، سازمان های تابعه و مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استانها خواست گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها و اقدامات ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۸    
یک فعال بازار طلا گفت: قیمت طلا و انواع سکه هفته گذشته به دلیل رشد یکباره تقاضا در بازار ایران رو به افزایش نهاد که با فروکش کردن این تقاضا ...
  • ۱