یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 30 بهمن 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 بهمن 1396 دنیای بانک 2 بهمن 1396 دنیای بانک 3 بهمن 1396 دنیای بانک 4 بهمن 1396 دنیای بانک 5 بهمن 1396 دنیای بانک 6 بهمن 1396 دنیای بانک 7 بهمن 1396 دنیای بانک 8 بهمن 1396 دنیای بانک 9 بهمن 1396 دنیای بانک 10 بهمن 1396 دنیای بانک 11 بهمن 1396 دنیای بانک 12 بهمن 1396 دنیای بانک 13 بهمن 1396 دنیای بانک 14 بهمن 1396 دنیای بانک 15 بهمن 1396 دنیای بانک 16 بهمن 1396 دنیای بانک 17 بهمن 1396 دنیای بانک 18 بهمن 1396 دنیای بانک 19 بهمن 1396 دنیای بانک 20 بهمن 1396 دنیای بانک 21 بهمن 1396 دنیای بانک 22 بهمن 1396 دنیای بانک 23 بهمن 1396 دنیای بانک 24 بهمن 1396 دنیای بانک 25 بهمن 1396 دنیای بانک 26 بهمن 1396 دنیای بانک 27 بهمن 1396 دنیای بانک 28 بهمن 1396 دنیای بانک 29 بهمن 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
تازه ترین رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری فعال در بازار سرمایه اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
بانک کارآفرین براساس رتبه بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-100) در سال 1396، در زمره 10 شرکت پیشرو قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۳    
در هشتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) که با حضور معاونین وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و روسای صنایع برتر همراه بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: حقوق بهمن ماه بازنشستگان و عیدی سال 96 این عزیزان پرداخت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۶    
بانک آینده، بر اساس شاخص های مالی تعریف شده، برای پنجمین سال متوالی، موفق به دریافت تندیس بلورین از هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۲    
شرکت کارت اعتباری ایران کیش موفق به اخذ گواهینامه اهتمام برای تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۳    
بانک گردشگری در سال 96 به عنوان هشتمین بانک محبوب کشور شناخته شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که این بانک آمادگی دارد تا بیش از سهمیه امسال در سال آینده به مددجویان کمیته امداد تسهیلات پرداخت کند، تصریح کرد: بانک ملت در سال جاری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۴    
با اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران، بانک ملت به عنوان برترین شرکت کشور معرفی شد.در عین حال، سازمان مدیریت صنعتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۸    
محمد حسین مقیمی استاندار تهران با ارسال نامه ای از اقدامات بانک کشاورزی و کسب مقام برتر در زمینه ترویج و توسعه فرهنگی نورانی اقامه نماز قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۱    
مدیر عامل بانک پاسارگاد به دلیل سال ها تلاش و زحمات درحوزه علوم مالی کشور به عنوان چهره برتر اقتصادی معرفی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
جلسه هم اندیشی تسهیل و روان سازی گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و داخلی ریالی با حضور مدیران ارشد ستاد و صف ناظر بر این بخش در اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۳    
مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی کشور در هشتمین اجلاس روسای آیتک با مشارکت بانک صادرات ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۱    
براساس آنچه رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرده بین 20 تا 25 میلیارد دلار ارز در خانه های مردم ذخیره و عملا از چرخه مولد اقتصاد خارج شده است و بانک مرکزی با سیاست های جدید خود از طریق بانک ها به ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۲    
وزارت صنعت، معدن و تجارت از شناسایی تمامی خودروهایی که از مبادی غیرقانونی و روش های نامتعارف ثبت سفارش شده اند خبرداد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۴    
تفاهم نامه احداث مدرسه 9 کلاسه بانک سامان در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب به امضا رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۸    
چهره های سرشناس از مسئولان، هنرمندان، ورزشکاران و فعالان سیاسی در فضای مجازی به حادثه سقوط هواپیمای یاسوج واکنش نشان داده و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۹    
سامانه تعاملی کاشف در راستای طراحی و تامین نظام گزارش دهی رخدادهای امنیتی و با هدف ایجاد هماهنگی در رویارویی موثر با حوادث امنیت اطلاعات بانکی آغاز به کار کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
ایران کیش موفق به دریافت گواهینامه در هشتمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۳    
یک کارشناس بازار نفت اعلام کرد: به نظر می رسد روند افت قیمت ها متوقف شده است و بنزین می تواند سبب جهش دوباره قیمت ها شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۷    
هتل های استانبول بسیار مختلف، متنوع و باکیفیت هستند و این موضوع انتخاب یک هتل خوب را در سفر به استانبول سخت می کند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های استانبول را معرفی کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
مرکز آمار ایران وضعیت صدور پروانه های ساختمانی صادر شده در شهرداری های کشور طی نیمه اول امسال را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر مقابله با فعالیت افراد ناشناس که در فضایی مبهم فعالیت هایی زیرزمینی انجام می دهند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
مدیر عامل بانک اقتصادنوین سرمایه انسانی جوان و تحصیلکرده را مزیت انحصاری بانک اقتصادنوین در ارایه خدمت به مشتریان دانست و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
20 رییس شعبه منتخب بانک ملت، در هشتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
مدیرعامل بانک ملت از اعلام آمادگی این بانک برای همکاری های هرچه بیشتر با روزنامه اطلاعات خبر داد و اظهار داشت: موسسه اطلاعات همواره یار بانک ملت بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۹    
دکتر سیف با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت و با یادآوری خاطرات گذشته خود از فعالیت در این بانک، اظهار داشت: امیدوارم که اقدامات بانک ملت در زمینه حاکمیت شرکتی و حسابرسی داخلی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۶    
بانک گردشگری و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با هدف گسترش مراودات و همکاری های اقتصادی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۳    
در جریان بیستمین دوره رتبه بندی شرکت های برتر ایران، بانک گردشگری ضمن کسب رتبه 55 و حضور در فهرست 100 شرکت برتر ایران، در میان ده شرکت برتر از نظر صعود رتبه قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۰    
در دومین روز طرح جدید پیش فروش سکه، 11 هزار و 900 قطعه سکه برای دوره زمانی 6 ماهه و 45 هزار و 500 قطعه سکه برای دوره زمانی یک ساله پیش فروش قطعی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۰    
جدیدترین آمار بانک مرکزی از بازار مصرف کالاهای اساسی نشان می دهد که قیمت برنج، گوشت قرمز، چای و و روغن در هفته منتهی به 27 بهمن ماه ثابت مانده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رانت ها در زمینه تولید، عرضه و خرید محصولات منحصر به عده ای خاص بود، طبق روال گذشته رقم نخورد و امروز روند دادوستد کالاها برای مسئولان شفاف شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۱    
بدهی دولت به شبکه بانکی به 255 هزار میلیارد تومان رسیده، ولی سرعت رشد آن کند شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۸    
روابط عمومی سازمان حج اعلام کرد: باتوجه به راه اندازی مجدد پروازهای عتبات به فرودگاه نجف و اعمال این تغییر دربرنامه سفرهای عتبات، آغازثبت نام قطعی درکاروان های نوروزی به هفته آینده موکول شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر تغییر نگاه به بهبود فضای کسب و کار و مشاغل خانگی گفت: ما باید بتوانیم این نوع مشاغل را رسمی کنیم و پوشش های تأمین اجتماعی گره بزنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۲    
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری با صدور حکمی از سوی مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن ، محمد بیاتانی به عنوان معاون امور تسهیلات و سرمایه گذاری موسسه معرفی شد .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
در بازارهای فرابورس امروز دو شنبه 30بهمن ماه، 222میلیون ورقه به ارزش 326میلیارد تومان در 31هزار و 989نوبت،داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 0.8 واحد افت کرد و در ارتفاع 1098واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۸    
هواپیما به دو دسته کلی تقسیم میشود: هواپیماهای سبک و فوق سبک که جهت اهداف تفریحی، آموزشی و تبلیغی مورد استفاده قرار می گیرد و هواپیمای سنگین و فوق سنگین که برای جابه جایی بار و مسافر استفاده می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۸    
در بیستمین سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران، شرکت بیمه کوثر با 13پله ارتقا نسبت به سال گذشته، در بین 100 شرکت برتر کشور قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل آموزش و بهسازی نیروی انسانی شرکت هواپیمایی آسمان با اعلام این که هواپیمای سقوط کرده به علت تحریم و نبود قطعه زمین گیر بود، گفت: هواپیمای حادثه دیده به هیچ وجه نقص فنی نداشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه 30بهمن ماه 96 با افت 152واحدی در رقم 98 هزار و 146واحد برای دومین روز پیاپی در طول این هفته قرمز باقی ماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
بر اساس مجوز بانک مرکزی، سقف برداشت از خودپردازهای بانک ملی ایران به 500 هزار تومان افزایش می یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۴    
سامانه همبانک صادرات ایران با داشتن 6 منوی اصلی و 23 زیرمنو از جمله کامل ترین و پُرسرعت ترین سامانه های انتقال و پردازش اطلاعات حساب بانکی بر بستر USSD است
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
شورای مشاوران اقتصادی کاخ سفید اعلام کرد که برآورد می شود اقتصاد آمریکا در سال 2016 میلادی 109 میلیارد دلار از حملات سایبری آسیب دیده باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
معاونت اقتصادی اتاق ایران بیست و ششمین بروشور اقتصاد به زبان ساده را منتشر کرد. این بروشور به بحث تورم اختصاص دارد و در آن تلاش شده است این شاخص کلان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
سفیر لهستان در تهران امروز با رئیس اتاق ایران دیدار می کند. سیاست گذاران لهستان سال گذشته با اجرای برنامه Go Iran نشان داده اند که در همکاری با ایران جدیت دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
مدیرکل گمرکات مازندران، تجارت موبایلی وجایگزینی با سامانه جامع امور گمرکی را از برنامه های مهم گمرک بیان کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
نمایندگان مجلس با تصویب بندی از لایحه بودجه به دانشگاهها اجازه دادند در راستای احداث خوابگاه های متأهلین نسبت به أخذ تسهیلات از بانکها اقدام کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نهایی شدن قرارداد نمایشگاه با مصلی برای در اختیار قرار دادن کل این مجموعه و همچنین آغاز ثبت نام از ناشران از هفته آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۸    
براساس سند تحویل وتحول شهرداری تهران مهمترین عامل بی اثر شدن محدوده طرح ترافیک موتورسیکلت ها هستند اما شهرداری هیچ برنامه ای برای ساماندهی موتورسیکلت ها ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: این سازمان در حال مانیتورینگ و نظارت موردی نحوه اجرای مصوبه جدید اینترنت است و به زودی گزارشی از روند اجرای این مصوبه را اعلام می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
بانک مرکزی اوگاندا، نرخ بهره را با 50 نقطه پایه کاهش به کمترین سطح خود در 7 سال اخیر رساند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را به پرداخت کمک بلاعوض برای اجرای عملیات تکمیل و احداث شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی، اجرای عملیات آب و خاک کشاورزی، مرمت و بازسازی قنوات مکلف کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۹    
نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز مصوب کردند جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی، برای کاهش آلودگی هوا و توسعه و بهره برداری حمل و نقل عمومی هزینه شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۹    
عضو ناظر مجلس در هیات نظارت اندوخته اسکناس، بر لزوم توزیع متناسب اسکناس های نو در شعب بانکی تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۶    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک مسکن مهم ترین وظایف و مسئولیت های توسعه گران در بافت های فرسوده شهری را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس کمیسیون پول و سرمایه اتاق ایران بر ضرورت اجرای مکانیسم های جبرانی بانک مرکزی برای سیاست های جدید پولی تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کاهش اعتبارات برنامه های پژوهشی را در دستگاه های اجرایی ممنوع کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
معاون هماهنگی بازرسی اتاق اصناف تهران از برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا به مناسبت سال جدید در پنج نقطه تهران خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
مدیرعامل صندوق بین المللی پول گفت: مدل اقتصادی خاورمیانه در حال تغییر است، زیرا قیمت نفت در حال کاهش و کالاهای جانشین در حال ورود به بازار هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۸    
افزایش رقم بن خواربار کارگران از نگاه یک کارشناس حوزه کار به تحریک تقاضا در بازار مصرف کمک می کند و بهترین راه تقویت تولید داخلی و کاهش قیمت تمام شده، بالا بردن قدرت خرید نیروی کار است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل استاندارد تهران با تاکید بر اینکه ممانعت واحد های تولیدی از ورود بازرسان استاندارد به واحد، جرم محسوب می شود، از شناسایی و توقیف انواع کالاهای غیراستاندارد در ماه گذشته در استان تهران خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
بخش خصوصی ایران، هم امیدوار است که بسته جدید بانک مرکزی به نوسان شدید نرخ ارز پایان دهد و هم نگران از اینکه جذب سپرده های مردم با نرخ سود 20درصد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
بازارهای آسیایی هم پس از بورس های وال استریتی، با وجود نگرانی ها از نوسانات قیمتی، اندکی افزایش یافتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت معتقد است بالا رفتن نرخ ارز می تواند کاهش واردات را به همراه داشته باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس با بیان اینکه فرهنگیان بهره ای از صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه نبرده اند، گفت: دستگاه های نظارتی باید به صورت مستمر نظارت داشته باشند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
سقف برداشت نقدی روزانه از خودپردازهای بانک کشاورزی در ایام نوروز از 2 میلیون ریال به 5 میلیون ریال افزایش می یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
فعالیت استارت آپ های بیمه تنها در چارچوب ضوابط انعقاد قرارداد همکاری عرضه کنندگان محصولات بیمه ای با بازاریابان برخط (آنلاین) طبق ضوابط بیمه مرکزی مجاز است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی احتمال بازگشت ایران به لیست سیاه FATF را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۲    
قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر بهبود بازارهای سهام جهانی، به بالاترین رکورد در حدود دو هفته اخیر صعود کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۹    
طلا روز دوشنبه تحت تاثیر ضعیف تر شدن ارزش دلار آمریکا و تقاضای سرمایه گذاران برای خرید این فلز ارزشمند افزایش یافت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۹    
اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که به تازگی به کسب و کار در زمینه ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده روی آورده است، سودی معادل 850 میلیون دلار کسب کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
با حضور عضو هیئت مدیره بانک سپه هشتمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک های کشور که در آن بیست تن از رؤسای شعب برتر بانک سپه حضور داشتند در بانک مرکزی ج.ا.ا برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۸    
سازمان مدیریت صنعتی در همایش 29 بهمن ماه(روز گذشته) 500 شرکت برتر کشور را معرفی کرد که در این بین بیمه دانا دومین شرکت بزرگ خصوصی کشور با بهبود عملکرد خود طی سال مالی 1395 با 22 پله صعود در رتبه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
رئیس کل سابق بانک مرکزی در مورد محمود خاوری، مدیرعامل سابق بانک ملی و اتفاقاتی که در آن سال ها رخ داد، توضیح داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
ایرج نیک اختر – معاون اعتبارات بانک – در این بازدید با اعلام حمایت بانک مهر اقتصاد از تولید و صنعتگران داخلی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
در بیستمین سال رتبه بندی IMI-100 بیمه پارسیان به عنوان یک شرکت صد در صد خصوصی با 7 پله صعود در لیست صد شرکت برتر کشور قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
در جلسات مشترک مدیران ارشد شرکت بیمه اتکایی اسکور فرانسه و بیمه مرکزی بر رفع موانع و راهکارهای افزایش همکاری های دو جانبه تاکید شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۸    
نتایج سامانه چکاوک نشان می دهد در دی ماه سال 1396سهم ارزشی چک های برگشتی نسبت به ماه قبل و نسبت به دی ماه سال گذشته کاهش یافته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۲    
نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری بانک ملی ایران در سال 97 اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تاثیر بسته بانک مرکزی بر کاهش قیمت دلار خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۲    
گمرک ایران در بخشنامه ای ضرورت ارزش گذاری کالاهای مکشوفه قاچاق بر اساس مجاز، مجاز مشروط، یارانه ای و ممنوعه را ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۳    
پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی یکشنبه شب اعلام کرد: این بانک تاکنون بیت کوین و سایر ارزهای رمزینه و اینترنتی را به عنوان ارز رسمی معرفی نکرده و این بانک هیچ گونه فعالیت و مشارکتی در خرید و فروش این ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۳    
استاد اقتصاد دانشگاه تهران با بیان اینکه بانک مرکزی با نرخ سود 20 درصدی تسهیلات بانکی دنبال رفع التهاب بازار ارز است، گفت: اقدام گذشته بانک مرکزی در کاهش نرخ سود بانکی اثرات خوبی داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۳    
سال 2017 توافق کاهش تولید اوپک سبب بالا رفتن قابل توجه قیمت نفت در بازار شد، به تبع آن، قیمت نفت ایران نیز افزایش یافت، قیمت نفت سنگین و سبک ایران رقم های متفاوتی را تجربه کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۳    
خبرنگاران و کارشناسان اقتصادی بلومبرگ معتقدند: اقدامات اخیر در افزایش سقف بدهی و چشم انداز کسری بودجه آمریکا طی سال های آینده نشان می دهد که روند تدریجی فرونشست کشتی دلار آغاز شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۱    
خریداران اوراق سپرده سرمایه گذاری 20 درصدی می توانند ضمن بهره مندی از سود یک سرمایه گذاری مطمئن، از این اوراق به عنوان تضمین تسهیلات خود استفاده کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۲    
رئیس ستاد راهبری انتخابات در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات این صندوق خبر داد و گفت: در مجموع ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۹    
تحولات بازار ارز طی روزهای اخیر حکایت از عقب نشینی موج تقاضا از این بازار دارد؛ به نحوی که طی روزهای گذشته روند رو به رشد قیمت ارز متوقف و نرخ دلار طی چهار روز گذشته در حدود 300 تومان از ارزش خود را ...