سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 9 بهمن 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 بهمن 1396 دنیای بانک 2 بهمن 1396 دنیای بانک 3 بهمن 1396 دنیای بانک 4 بهمن 1396 دنیای بانک 5 بهمن 1396 دنیای بانک 6 بهمن 1396 دنیای بانک 7 بهمن 1396 دنیای بانک 8 بهمن 1396 دنیای بانک 9 بهمن 1396 دنیای بانک 10 بهمن 1396 دنیای بانک 11 بهمن 1396 دنیای بانک 12 بهمن 1396 دنیای بانک 13 بهمن 1396 دنیای بانک 14 بهمن 1396 دنیای بانک 15 بهمن 1396 دنیای بانک 16 بهمن 1396 دنیای بانک 17 بهمن 1396 دنیای بانک 18 بهمن 1396 دنیای بانک 19 بهمن 1396 دنیای بانک 20 بهمن 1396 دنیای بانک 21 بهمن 1396 دنیای بانک 22 بهمن 1396 دنیای بانک 23 بهمن 1396 دنیای بانک 24 بهمن 1396 دنیای بانک 25 بهمن 1396 دنیای بانک 26 بهمن 1396 دنیای بانک 27 بهمن 1396 دنیای بانک 28 بهمن 1396 دنیای بانک 29 بهمن 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۷    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه 14بهمن ماه 96 با افت 414 واحدی در رقم 97 هزار و 719 واحد قرمز باقی ماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۹    
اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بر نقش بانک ها در حمایت از واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی کشور تاکید کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش سهم پرداخت نقدی یارانه ها در مصوبه جدید کمیسیون تلفیق خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۰    
شیخ حسینی به فعالیت بانک توسعه تعاون در عرصه بانکداری اسلامی اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی این بانک، اجرای بانکداری اسلامی بوده و هست؛ چراکه یکی از معضلات نظام بانکی ما، علی رغم وجود قوانین خوب ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۱    
روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه های کشور درباره افزایش بدهی های خارجی کشور، این موضوع را از منظر بین المللی به منزله اعتبار و توان مالی مناسب کشور توصیف کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل فرابورس در خصوص عدم واگذاری سهام شرکت های دولتی از طریق فرابورس گفت: در صورتی که سازمان خصوصی سازی مقدمات و شرایط لازم را فراهم آورد، فرابورس آمادگی دارد تا این کار را انجام دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۷:۳۹    
مرکز آمار گزارش متوسط قیمت مناطق شهری کل کشور برای اقلام خوراکی منتخب در دی ماه 1396 را منتشر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۶:۵۴    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: از ابتدای پرداخت تا به امروز 930 میلیاردتومان سود سهام عدالت به مشمولان پرداخت شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۵    
مدیر حقوقی فرابورس اعلام کرد: با فعالیت های غیرقانونی در شبکه های مجازی مقابله می کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۴    
دلار که در هفته جاری اندکی متفاوت از قبل مسیر خود را پیش برده و تا حدی کاهشی شده بود، بار دیگر به روال قبلی برگشت و تا 4600 تومان قیمت خورد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۱    
کلیات لایحه بودجه 1397 با دلایل متفاوتی از سوی مخالفان در نهایت در صحن علنی مجلس رای نیاورد و رد شد. در اهم ایرادات وارده از سوی نمایندگان برنامه نامشخص برای غربالگری یارانه بگیران و نگرانی از حذف 30 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۹    
به دنبال منتفی شدن پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان از محل صندوق توسعه ملی ، وزیر آموزش و پرورش در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی از این اقدام انتقاد کرد .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۹    
مدیر شعب منطقه هرمزگان ضمن اشاره به رشد چشمگیر فعالیتهای ارزی بانک سپه طی نه ماهه سالجاری، از پرداخت 221 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط در استان توسط این بانک خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۰    
بانک آمریکایی جی پی مورگان پیش بینی خود از قیمت متوسط نفت برنت در سال 2018 را 10 دلار افزایش داد و به 70 دلار رساند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۹    
در بازارهای فرابورس امروز دوشنبه 9آبان ماه با معامله 403میلیون ورقه به ارزش 129میلیارد تومان در 51هزار و 38نوبت، آیفکس 0.4واحد رشد کرد و در ارتفاع 1086واحد سبز شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی لایحه آزادسازی سهام عدالت پس از پایان بررسی لایحه بودجه سال 97 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۵:۲۴    
معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوه در این بانک گفت: بانک شهر به عنوان بانکی جوان، طی سال های اخیر با تاکید بر اهمیت آموزش نیروی انسانی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۵:۲۱    
وزیر نفت با اشاره به برنامه ایران برای شکایت از شرکت ترکمن گاز ترکمنستان بابت کیفیت گاز تحویلی، گفت: شکایتی دیگری را نیز برای ارائه به دیوان داوری بین المللی به منظور تجدید نظر در قیمت گاز صادراتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۳    
معاون امور دریایی سازمان بنادرگفت:اطلاعات جعبه سیاه سانچی، شناور فله بر کریستال و نیز مصاحبه های انجام شده باپرسنل کریستال، به صورت صحیح و بدون خدشه در اختیار این سازمان قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۰    
وزیر انرژی آمریکا به مسئولان نفتی روسیه و عربستان اعلام کرد که صنعت نفت ایالات متحده روند بازسازی بازار نفت را مختل نمی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۴    
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر رونق مسکن مصرفی ایجاد شده و دیگر شاهد رونق به شکل سفته بازی در بازار مسکن نخواهیم بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۱    
وزیر اقتصاد دستور ایجاد هیات ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم در ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها به منظور رسیدگی به شکایات مودیان مالیاتی را صادر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۳    
در جریان تعیین تکلیف و پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان حدود 3748 میلیارد تومان از محل خط اعتباری بانک مرکزی به آنها پرداخت شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۰    
بورس های آسیایی امروز هم در پی رشد نیرومند اقتصاد جهانی و انتشار صورتهای مالی شرکتهای مهم به روند رو به رشد خود ادامه دادند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۷    
جدیدترین نسخه مرورگر اینترنتی گوگل کروم با قابلیت مسدودسازی تبلیغات مزاحم، برای سیستم عاملهای اندروید، مک، ویندوز و لینوکس ارائه شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۷    
رییس کمیته پیگیری سانحه نفتکش ایرانی در مجلس ضمن توضیحاتی در مورد برخی ابهامات در خصوص دلایل تصادف نفتکش سانچی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۴    
موسسه بین المللی اعتبارسنجی مودیز، رتبه اقتصادی روسیه را افزایش داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۱    
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از ساماندهی خدمات پیامکی با رویکرد تامین رضایت مشترکین و حمایت از کسب و کارها خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۸    
سازمان بورس با صدور یک ابلاغیه زمان قطعی آغاز اجرای کاهش زمان تسویه معاملات از T+3 به T+2 توسط سازمان بورس را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۵    
معاون اول رییس جمهور با اعلام نهایی شدن 12 میلیارد دلار فاینانس در دوران پسابرجام، به نوبخت، کرباسیان و سیف دستور داد دستورالعمل نحوه استفاده از منابع مالی خارجی برای طرح های اولویت دار را تهیه کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۳:۱۴    
تا پایان دیماه ، 98درصد از سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان از محل خط اعتباری بانک مرکزی، بیش از 37 هزار و 480 میلیارد ریال دریافت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۴    
قرار است کشور استونی نوعی ارز دیجیتال بر پایه یورو عرضه کند که برخلاف بیت کوین دارای نوسان نباشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۱    
رییس کل بانک مرکزی در دیدار سفیر سوییس در تهران ضمن ابراز خرسندی از روابط بانکی دو کشور خواستار همکاری بانک مرکزی و نهاد نظارتی سوییس در سرعت بخشیدن به فرآیند صدور مجوز برای تاسیس شعب بانک های ایران ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۵    
همزمان با تهدیدات آمریکا برای خروج از برجام و اعمال تحریم های جدید، اروپایی ها بی توجه به این مواضع ترامپ به امضای قرارداد برقراری خطوط اعتباری با تهران ادامه می دهند و قصد ترک بازار ایران را ندارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران سهم طلای قاچاق از بازار را حدود 20 درصد برآورد کرد و گفت: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از طلا و جواهر سبب شده تا این صنعت از رقابت با سایر کشورها باز بماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۶    
رئیس کل بیمه مرکزی از رشد 20 درصدی حق بیمه در 9 ماهه امسال خبر داد و در عین حال گفت: میزان پرداخت خسارت در همین مدت رشد 23 درصدی را تجربه کرده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۰    
رئیس اتاق اصناف از فعالیت 750 هزار واحد صنفی غیر مجاز و فعالیت 450 هزار دستفروش در کشور خبر داد و اعلام کرد که قانون مالیات برارزش افزوده که داد همه را درآورده در مجلس متوقف شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۷    
پس از افزایش بی اعتمادی به امنیت سایبری گوشی های چینی در آمریکا، حالا دو شرکت هوآوی و زد دی تی تصمیم گرفته اند که هزینه های لابی گری در این کشور را کاهش دهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۷    
با بهبود نسبی شرایط جوی و توقف بارش ها دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) بار دیگر فعالیت خود را آغاز کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۷    
قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر تقاضای قوی، دلار ضعیف و ادامه کاهش عرضه اوپک، در رکورد بالای اخیر خود ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۱    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه اقتصاد در برخی بخش ها از رکود خارج شده است، گفت: می توان منتظر اتفاقات خوبی در عرصه اقتصادی کشور در آینده بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۵    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که موضوعاتی همچون هدفمندی یارانه ها و مباحث مربوط به هزینه ها مانع از تصویب کلیات لایحه بودجه 97 در مجلس شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۲    
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی ساخت پول های رمزی و مذاکره با بانک مرکزی در این زمینه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۹    
در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایران ، سامانه خانه پارسیان بانک پارسیان از میان شانزده محصول برترایرانی معرفی شده، مورد تقدیر ویژه کمیته ارزیابی تخصصی قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۹    
رییس کمیسیون عمران مجلس با رد منتفی شدن تحقیق و تفحص از بیمه ایران، گفت: بررسی ها در اینباره به بعد از بررسی بودجه 97 کل کشور در مجلس موکول شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۳    
دلار دولتی 3690 تومان قیمت خورد و خود را به 3700 تومان نزدیک کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۰    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که دلار بخشی از ارزش از دست رفته خود را بازیافت و همچنین بازارهای سهام صعود کردند، کاهش یافت. در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در فوریه 0 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۴    
حرکت هایی در رابطه با استارتاپ ها در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم با برنامه هایی که داریم جایگاهی را برای فعالیت استارت آپ ایجاد کنیم و پایگاهی ایجاد شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۱    
به زودی معاملات ثانویه کل اوراق مشارکت سال های 94 و 95 در فرابورس آغاز می شود و این امر منوط به آن است که دارندگان این اوراق کد بورسی خود را به بانک های عامل اعلام کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۴    
گمرک ایران تسهیلات جدیدی را با حذف ورود حامل های کالاهای صادراتی به گمرکات در مسیر سبز و زرد ایجاد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۸    
بانک ملی ایران در راستای کمک به رونق بازار مسکن، تعداد 35 هزار و 290 فقره تسهیلات در نه ماه ابتدای سال جاری در این بخش پرداخت کرده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۵    
بانک ملی ایران صندوق اجاره ای خود در شعبه شهرستان سقز را افتتاح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۲    
ورود عملی موسسات غیر مجاز به بازی پانزی و پرداخت سود سپرده از محل اصل سپرده های جدید، موجب شد تا کف نرخ سود مورد انتظار سپرده گذاران به تدریج افزایش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۳    
شرکت بیمه کوثر سعی دارد با بهر ه مندی از ظرفیت های موجود در سازمان های دولتی، غیردولتی و نیروهای مسلح در راستای ارتقای سطح خدمات گام های موثری بردارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نقش تبصره های مربوط به حذف یارانه نقدی و افزایش قیمت بنزین در رد لایحه بودجه 97 در مجلس گفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۹    
اگر قرار باشد تسهیلات امروز با یک نرخ دریافت و بازپرداخت آن با نرخ دیگر و البته گرانتر باشد، طبیعتا هیچ فعال اقتصادی اقدام به استفاده از این تسهیلات نمی نماید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۷    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین از فراخوان چینی ها برای افتتاح مجدد حساب های مسدودی خبر داد و گفت: سرکنسولگری ایران در شانگهای نیز رسما این موضوع را اعلام کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 از مصوبه امروز این کمیسیون برای کاهش سقف 20 هزار میلیارد تومانی اوراق مشارکت خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۱    
طی هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت گروه کالایی صنعتی و چهار گروه کالایی معدنی در میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی با رشد منفی روبرو شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۸    
معاون راهبردی تولید شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی گفت: در حال حاضر 75 نیروگاه در کشور وجود دارد که از این تعداد 55 نیروگاه با محدودیت برای سوخت گاز روبه رو هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۸    
آمارهای شش ماهه اول گویای آن است که در حوزه برخی مصنوعات چرمی شاهد 20 درصد افزایش ارزش صادرات در شش ماهه اول سال جاری بوده ایم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۵    
پس از درخواست دو وزیر صنعت، معدن و تجارت از دو وزیر امور اقتصاد و دارایی مبنی بر خروج صندوق های حمایتی وزارت صنعت از فهرست شرکت های مشمول واگذاری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۲    
روابط عمومی وزارت امور خارجه به برخی شبهات و سوالات در خصوص لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با جرائم سازمان یافته ملی (پالرمو) پاسخ داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۶    
رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از بازگشت لایحه بودجه سال 97 به کمیسیون تلفیق برای انجام برخی اصلاحات خبر داد. رییس کمیسیون تلفیق مجلس اظهارداشت: باید شفاف عمل کنیم و کمیسیون تلفیق شفاف سازی کرد ...