سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 2 بهمن 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 بهمن 1396 دنیای بانک 2 بهمن 1396 دنیای بانک 3 بهمن 1396 دنیای بانک 4 بهمن 1396 دنیای بانک 5 بهمن 1396 دنیای بانک 6 بهمن 1396 دنیای بانک 7 بهمن 1396 دنیای بانک 8 بهمن 1396 دنیای بانک 9 بهمن 1396 دنیای بانک 10 بهمن 1396 دنیای بانک 11 بهمن 1396 دنیای بانک 12 بهمن 1396 دنیای بانک 13 بهمن 1396 دنیای بانک 14 بهمن 1396 دنیای بانک 15 بهمن 1396 دنیای بانک 16 بهمن 1396 دنیای بانک 17 بهمن 1396 دنیای بانک 18 بهمن 1396 دنیای بانک 19 بهمن 1396 دنیای بانک 20 بهمن 1396 دنیای بانک 21 بهمن 1396 دنیای بانک 22 بهمن 1396 دنیای بانک 23 بهمن 1396 دنیای بانک 24 بهمن 1396 دنیای بانک 25 بهمن 1396 دنیای بانک 26 بهمن 1396 دنیای بانک 27 بهمن 1396 دنیای بانک 28 بهمن 1396 دنیای بانک 29 بهمن 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۹    
مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با ثبت درخواست عضویت در سامانه اینترنت بانک سپهر در دهه مبارک فجر از 50 درصد تخفیف در قیمت رمزیاب سخت افزاری (Token) بهره مند شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۱    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 38 ارز از جمله دلار، یورو و پوند نسبت به روز سه شنبه افزایش و نرخ لیر سوریه نیز ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۵    
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش، عصر دوشنبه با حضور حبیب اله بیطرف معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و غلامرضا منوچهری معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت، گشایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۳    
صلاحیت حرفه ای پیام درگاهی، مدیر بیمه های مسئولیت شرکت بیمه کوثر ازسوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تایید شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۹    
مدیرعامل بانک ملت در نشست های جداگانه ای با نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و همچنین رییس این سازمان، از آمادگی این بانک برای توسعه و تقویت همکاری های فی ما بین خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۶    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش میزان کارایی و سودآوری واحدهای بانک گفت: میزان سود و زیان باید در واحدهای بانک به طور روزانه کنترل شود و هر یک از کارکنان باید به نوعی خود را در ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۳    
پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور در ساختمان مرکزی بانک تجارت با رضا دولت آبادی مدیر عامل این بانک دیدار و گفتگو کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۳    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اظهارداشت: بانک مرکزی توصیه ای برای خرید و یا نخریدن ارزهای رمزی ندارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۰    
نسخه جدید همراه بانک سینا با قابلیت های جدید و جلوه های گرافیکی جذاب و با امکانات و امنیت بیشتر برای دارندگان سپرده در بانک سینا به بهره برداری رسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۰    
مدیر امور بازاریابی بانک شهر از اجرای طرح های جدید این بانک برای ارائه تسهیلات به شهروندان خبر داد. وی با اشاره به ویژگی های این طرح ها نسبت به سایر طرح های موجود در بانک ها افزود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۲    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بانک مرکزی در برخورد با متخلفان تعارف ندارد،گفت:افزایش قیمت اخیر ارز به سیاست تک نرخی شدن نرخ ارز ارتباطی ندارد و نرخ ارز در بازار در اوج قیمتی قرار دارد و در روزهای ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۲    
رییس جمهوری با بیان اینکه کمبود منابع ارزی نداریم و در آینده هم وضع منابع ارزی ما بهتر خواهد بود، گفت:دولت قطعاً تمام ارز مورد نیاز را تأمین خواهد کرد و نوسانات نرخ ارز بلندمدت نخواهد بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی: یکی از مشکلات ما قدیمی و جوابگوی نیازها نبودن قانون تجارت است و این قانون باید اصلاح شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۸    
فرشاد حیدری در نشست مشترک مسئولان اقتصادی دولت با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان این هفته اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص موسسات مالی غیر مجاز صادر و تا پایان بهمن کار تسویه حساب با ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۹    
آیین تکریم و معارفه مدیر عامل بانک کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و شماری از معاونان، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۳    
در بازارهای فرابورس امروز دوشنبه 2 بهمن ماه 357 میلیون ورقه به ارزش 141میلیارد تومان در 41هزار نوبت، آیفکس 0.7 واحد رشد کرد و در ارتفاع 1084واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۴    
فکر نمی کنم افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر منطقی باشد و شوک بزرگی به بازار وارد شده در حالی که به گفته رئیس کل بانک مرکزی و رئیس جمهور انتظار بر این بود که در دو ماه پایانی بهمن و اسفند نرخ ارز کاهش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۸    
اپلیکیشن پیام رسان لاین هم به تازگی درصدد ایجاد یک ارز دیجیتالی رمزنگاری شده اختصاصی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۸    
آن دسته از مشمولانی که تاکنون، اقدام به درج شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت نکرده اند، برای دریافت سود سهام خود اقدام به درج شماره شبای خود در سامانه کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۴    
تهران- ایرنا- سخنگوی نیروی انتطامی گفت: نیروی انتظامی از دایر شدن موسسات مالی و اعتباری جدید که مجوزهای لازم بانک مرکزی را اخذ نکرده باشند ممانعت به عمل می آورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۴    
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی ایران در سال 2018 حدود 3.8 درصد باشد و پیشنهاد کرده است که ایران و کشورهای منطقه وارد توافقات تجاری منطقه ای شوند و صادرات خود را افزایش داده و ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۶    
مشاهدات نشان می دهد که ارز در بازار آزاد با افزایش تقاضا روبرو شده و صرافی ها بعد از افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر شلوغ تر شده است، همچنین از طرف دیگر در بازار سکه میل به سمت فروش بیش از خرید است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۷    
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای یک باند سه نفره کلاه برداری کارت به کارت به مبلغ یک میلیارد و 320 میلیون ریال در قزوین خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۸    
صندوق توسعه ملی در طول دوران فعالیت خود حدود 36 میلیارد دلار طرح را اعلام وصول و تائید کرده که از این مبلغ حدود 13 میلیارد دلار پرداخت شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه در واکنش به ابلاغیه اتاق اصناف با بیان اینکه نباید عرصه را بر فروشندگان و مصرف کنندگان تنگ کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۶    
سازمان برنامه و بودجه و مرکز آمار ایران، رشد تولید ناخالص داخلی را برای سال آینده با احتساب نفت 5.5 درصد و بدون احتساب نفت 5.8 درصد پیش بینی کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۰    
زمان بندی مراحل مختلف کنکور سراسری سال 97 اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: وزارت خارجه به خاطر امنیت ملی و مصالح ملی کشور تصمیم گرفت در مورد آنچه که دریک برنامه تلویزیونی مطرح شد شفاف سازی و در این ارتباط پاسخی را منتشر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۱    
بولتن دی ماه بررسی مسائل روز اقتصادی ایران از سوی مرکز تحقیقات و بررسی های اقتصادی اتاق ایران منتشر شد. در این بولتن ساختار بانک مرکزی انگلستان مورد بررسی قرارگرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۸    
امکان صدور دسته چک های یکپارچه (صیاد) برای مشتریان بانک صادرات ایران در 8 استان کشور فراهم شد و مشتریان سایر استان ها نیز بزودی از خدمات سامانه صیاد در این بانک بهره مند خواهند شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۸    
مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک گفت: مشتریان جدید بانکی از نسلی هستند که در عصر دیجیتال به دنیا أمده اند و ما می توانیم بانکداری بدون بانک داشته باشیم
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۹    
نماینده سابق مجلس گفت: اقدام دولت در پرداخت سود موجب شد تا اعتماد مشمولان به سهام عدالت بازگردد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۹    
در شرایطی که نرخ دلار روزانه افزایش چشمگیری داشته امروز قیمت دلار امریکا از تابلو و سایت برخی صرافی ها پاک شده و صفر اعلام شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۶    
رییس بخش بانکداری حوزه اروپا در مؤسسه مک کینزی گفت: سرمایه گذاری در دیجیتال باید به صورت سازماندهی شده انجام گیرد و بانک ها هم باید با فین تک ها شریک شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۰    
بانک توسعه صادرات از هشتم آبانماه 95 تاکنون طبق قراردادهای فعال، مبلغ 9207 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ترجیحی پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۸    
در راستای طرح بهینه سازی ارتباطات مخابراتی شرکت خدمات انفورماتیک، برخی خطوط تلفن بانک ملّی ایران روز سه شنبه، سوم بهمن ماه، دچار اختلال موقت خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۵    
بانک ملی استان همدان رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید در سطح بانک های این استان را کسب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۵    
قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۲    
حیدر مستخدمین حسینی می گوید با توجه به افزایش صادرات نفت و همچنین افزایش قیمت نفت کمبود ارز توجیه اقتصادی ندارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۲    
مراسم تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید روابط عمومی بانک پارسیان در تاریخ اول بهمن ماه 96 برگزار و مریم وحیدنیا به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی بانک پارسیان معرفی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۹    
سازمان حج و زیارت با فراخواندن ودیعه گذاران حج 97 برای تکمیل اطلاعات، فرایند ثبت نام در کاروان های حج را رسما آغاز کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۶    
تخصیص 309 ریالی سود به صاحبان سهام بیمه اتکایی امین، آخرین وضعیت بیمه کشتی سانچی و خصوصی شدن بیمه از جمله موارد مطرح در مجمع عمومی سالیانه بود که از سوی مدیرعامل شرکت مطرح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۳    
سومین مجمع فصلی مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه رازی در سالن هگمتانه هتل المپیک تهران برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۲    
بانک ایران زمین در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در راستای ارتقاء سطح خدمات پرداخت دستگاه همراه پرداخت ایران زمین را رونمایی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۰    
شرکت لکس سوکولین اعلام کرد که در کمتر از 10سال گذشته 1.2 میلیارد دلار از ارزهای رمزنگار بیت کوین و اتریوم هک شده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۷    
اغلب بازارهای سهام خاورمیانه در 24 ساعت گذشته افت کرد و عربستان سعودی بیش از پیش از آستانه تکنیکی خود ( سطح مقاومت اصلی) دور شد؛درعین حال اوج گرفتن سهام شرکت ادناک، بورس ابوظبی را تقویت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۴    
یک کارشناس اقتصادی درباره خط فقر ملی که معاون وزیر کار رقم آن را 700 هزار تومان اعلام کرده، گفت: این رقم، مرز گرسنگی یک نفر است و با خط فقر شدید که تفاوت دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۱    
مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری انتخابات نمایندگان معلمان در هیأت امنا صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ هجدهم تا بیستم بهمن ماه 96 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۲    
هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت صبح امروز دوشنبه با حضور ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۹    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز دوشنبه دوم بهمن ماه 96 با رشد 408 واحدی به رقم 98 هزار و 629واحد رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۳    
براساس قرارداد میان این بانک و شرکت احیاء صنایع خراسان عملیات پرداخت سود سهام سهامداران شرکت مذکور هم اکنون از طریق کلیه شعب بانک سپه آغاز شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۰    
ستاد اقامه نماز بانک ملی ایران به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه در سال 95 از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران انتخاب شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۹    
بانک ایران زمین در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در راستای ارتقاء سطح خدمات پرداخت دستگاه همراه پرداخت ایران زمین را رونمایی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۶    
با شروع سرما در کشور بازار ارز در اولین روز بهمن بسیار داغ بود به طوری که برخی صرافی ها از عرضه دلار خودداری کردند که موجب شد قیمت دلار در بازار غیررسمی از 4600 تومان هم فراتر برود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۶    
اظهارات وزیر انرژی عربستان در خصوص ادامه همکاری ها بین تولید کنندگان نفت برای مدیریت بازار بعد از سال 2018 موجب شد تا قیمت نفت در روز دوشنبه با افزایش مواجه شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
رییس کل بانک مرکزی به مردم توصیه کرد وارد بازار ارز نشوند چراکه دلار در روزهای آینده ارزان می شود.ولی الله سیف به مردم توصیه کرد که ریسک و خطر پذیری بازار ارز را مورد توجه قرار داده و سرمایه گذاری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی به مردم توصیه کرد وارد بازار ارز نشوند چراکه دلار در روزهای آینده ارزان می شود.ولی الله سیف به مردم توصیه کرد که ریسک و خطر پذیری بازار ارز را مورد توجه قرار داده و سرمایه گذاری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۳    
قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر اظهارات وزیر انرژی عربستان که از ادامه همکاری میان تولیدکنندگان پس از سال 2018 خبر داد، افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۳    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی با وجود تعطیلی دولت آمریکا که ارزش دلار را تضعیف کرد، ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۳    
بررسی نوسانات قیمت سکه تمام در دهمین ماه سال جاری نشان می دهد که قیمت این نوع سکه در این بازه زمانی 120 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده که حداقل در سال جاری اتفاق بی سابقه ای است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۴    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با بیان اینکه جلسات متعددی برای رفع دغدغه های استارت آپ ها برگزار شده است، گفت: تدوین سیاست های فناوری های مالی به دلیل تغییر در ساختار گذشته کار دشواری است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۱    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی گفت: 15صرافی منتخب بانک مرکزی هستند که بر اساس نیاز روزانه شان دلار دریافت می کنند و بین سایر صرافی ها تا سقف 100 هزار دلار توزیع می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پلیس فتا در آخرین آمار خود اعلام کرده است که بیش از 60 درصد ورودی شکایات در این مجموعه مربوط به عملیات های بانکی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
بانک ایران زمین در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در راستای ارتقاء سطح خدمات پرداخت دستگاه همراه پرداخت ایران زمین را رونمایی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی طی یادداشتی به تشریح وضعیت کنونی نظام پولی و مالی کشور پرداخت و تنها راه تصفیه دارایی های سمی را ایجاد نهادی از سوی دولت از طریق دریافت از وام بانک جهانی اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۴    
یک کارشناس مسکن گفت: با توجه به التهابی که برخی از دلالان و حتی کارشناسان برای افزایش قیمت ها در بازار مسکن ایجاد کرده اند، به خریداران مسکن پیشنهاد می شود برای ورود به بازار دست نگه دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۱    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: آینده بازار مسکن با توجه به نرخ تورم نشان دهنده تقاضای جدید مصرف در جامعه است که نسبت به قیمت ها حساس اند و یک محدودیت جدی ایجاد می کند لذا جهش قیمت در این بازار جدید بی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۸    
روز گذشته بودجه هفده هزار و پانصد میلیارد تومانی شهرداری تهران ارائه شد. برای بررسی جزئیات آن به سراغ رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر رفتیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۵    
برخی اقلام آرایشی و بهداشتی را که به علت عدم داشتن مجوزهای قانونی لازم و یا جعل اسناد مورد نیاز اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی غیرمجاز شناخته شدند اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۳    
براساس گزارش دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن، معاملات مسکن شهر تهران در دی ماه به 19 هزار واحد رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 12.8 درصد افزایش داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۷    
عمر الجرحی، وزیر دارایی مصر، اعلام کرد این کشور در ژانویه امسال 200 میلیون دلار از بدهی های معوق خود به شرکتهای نفتی را پرداخت کرده است و در فوریه و مارس نیز 550 میلیون دلار دیگر از این بدهی ها را ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۵    
طی 10 ماهه سال جاری میزان میانگین مصرف بنزین در روز 80 میلیون و 400 هزار لیتر ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 میلیون و 900 هزار لیتر(حدود 6میلیون لیتر) بیشتر بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۳    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: نظام بانکی طلایه دار معرفی و بکارگیری فناوری های نوین در عرصه ارائه خدمات مالی کشور بوده و از آن به عنوان پیشران صنعت فناوری اطلاعات کشور نام می برند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۰    
روزنامه آسمان آبی در گفت وگویی با پویا جبل عاملی کارشناس بانک مرکزی، نوشت: ارزهای دیجیتال گرچه در تعدادی از کشورهای دنیا مورد توجه دولت ها قرارگرفته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۰    
رئیس اسبق کانون صرافان، یکسان سازی ارز برای مقابله با رانت و فساد را ضروری دانست و تاکید کرد: افزایش نرخ ارز در بازار فی نفسه امر منفی و بدی نیست اما چنانچه با تلاطم، رانت و فساد همراه باشد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:تهدیداتی مثل سفته بازی،حباب ونوسان شدید قیمت،تمام بانک های مرکزی و سیاستگذاران پولی جهان از جمله ما را به احتیاط در خصوص به رسمیت شناختن ارزهای دیجیتال وادار کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۳    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ،صفحه نخست روزنامه های سیاسی را هر روز قبل از پنج صبح اینجا ببینید. جام جم هفت صبح آفتاب یزد صدای اصلاحات 19دی آرمان امروز آرمان ملی ...