سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 25 شهریور 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 شهریور 1397 دنیای بانک 2 شهریور 1397 دنیای بانک 3 شهریور 1397 دنیای بانک 4 شهریور 1397 دنیای بانک 5 شهریور 1397 دنیای بانک 6 شهریور 1397 دنیای بانک 7 شهریور 1397 دنیای بانک 8 شهریور 1397 دنیای بانک 9 شهریور 1397 دنیای بانک 10 شهریور 1397 دنیای بانک 11 شهریور 1397 دنیای بانک 12 شهریور 1397 دنیای بانک 13 شهریور 1397 دنیای بانک 14 شهریور 1397 دنیای بانک 16 شهریور 1397 دنیای بانک 17 شهریور 1397 دنیای بانک 24 شهریور 1397 دنیای بانک 25 شهریور 1397 دنیای بانک 26 شهریور 1397 دنیای بانک 27 شهریور 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۸    
با عاملیت بانک کشاورزی تا هفته اول مهرماه1397 بالغ بر 9.4 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری و بیش از 109 هزار میلیارد ریال معادل 87 درصد از بهای گندم خریداری شده، به حساب گندمکاران واریز شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۹    
متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند به شعب ارزی - ریالی و واحدهای ارزی بانک تجارت مراجعه کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۱    
مدتی است که بحث اصلاح تعرفه برق مشترکان پرمصرف از سوی وزارت نیرو و نمایندگان مجلس مطرح شده تا شاید از این طریق بتوان وضعیت خاموشی ها در کشور را سر و سامان داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۹    
قرارداد واگذاری زمین به شرکت پرداخت الکترونیک سامان در پارک فناوری پردیس به امضا رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۹    
بانک دی به منظور تحقق قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، اصلاح ساختار مالی بانک و فروش دارایی های مازاد را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۹    
شرکت آتیه سازان حافظ در اطلاعیه ای در مورد سودجویی عده ای و دریافت وجه از مردم با نام این مجموعه هشدار داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۵    
بانک قرض الحسنه مهر ایران با امضای تفاهمنامه ایی با دانشگاه آزاد اسلامی، به دانشجویان معرفی شده این دانشگاه، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 3 درصد پرداخت می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۰    
رییس سازمان بورس از خارجی ها برای به سرمایه گذاری در بورس ایران دعوت کرد. وی با بیان اینکه اخیرا انتشار اوراق بهادار توسط شرکت های بورسی شتاب خوبی گرفته، افزود: ترجیح سازمان بورس و بازار سرمایه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۰    
رشد اقتصادی کشور (به قیمت های ثابت سال 1390) بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در سه ماهه اول سال 1397 به عدد 1.8 درصد رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۲۱    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی اعلام کرد: درباره نرخ سود، باید توجه داشت ما بر روی لبه تیغ حرکت می کنیم و در شرایطی قرار داریم که تصمیم گیری در قبال نرخ سود بسیار بغرنج است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۶    
رییس کل سازمان مالیاتی از وصول 36 هزار و 600 میلیارد تومان مالیات در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این رقم به نسبت دوره مشابه در سال گذشته با رشد 10 درصدی مواجه شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۱    
بانک ملّی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از اشتغال و تولید کشور، در پنج ماه ابتدای امسال 237 فقره تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط پرداخت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۱    
سرویس پیش نمایش مستندات و اطلاعات سپرده (سرویس ویکی) در قسمت اینترنت بانکِ بانک قرض الحسنه مهر ایران راه اندازی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۶    
دکتر صادق در جلسه شورای مدیران بیمه دانا گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده عملکرد شرکت در پنج ماهه ابتدایی سال جاری رضایت بخش بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۶    
حجت الله مهدیان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در نشست هم اندیشی که با حضور نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و استاندار و مدیران عامل تعاونی های فعال شهرستان شهرضا برگزار ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۶    
اقدامات بانک صادرات ایران در حمایت از بخش های مختلف اقتصادی استان ایلام از سوی استاندار و مدیر کل کمیته امداد این استان مورد قدردانی قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۶    
کسانی که کالاهای با ارزشی مانند طلا و سکه و ارز دارند و به دنبال پیدا کردن راهی برای افزایش سطح امنیت این دارایی ها هستند، می توانند از پیشنهاد ویژه بانک ملی ایران استفاده کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۵    
در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس های بین المللی، شاخص بورس تهران با رشد 12.6 درصدی بیشترین بازدهی را در هفته گذشته به خود اختصاص داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت ازکاهش 3 میلیون تومانی قیمت پژو207 اتوماتیک در بازار دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰    
احمدی میدری معاون وزارت رفاه گفت: در طرحی که از طرف این وزارت خانه برای معاون اول رییس جمهور ارسال شده قرار است به زودی کالاکارت جهت تأمین کالای اساسی به مردم داده شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۵    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نرخ پرواز شرکت های هواپیمایی داخلی به عتبات عالیات در ایام اربعین را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۵    
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به تعطیلی یک هفته ای بازار طلا وسکه از فردا، گفت: حباب سکه امامی به 750 هزار تومان رسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، خواستار لغو محدودیت در سقف رقابت محصولات پتروشیمی شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۰    
عضو کمیته ارزی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر ضرورت کاهش فاصله میان نرخ ارز در بازار ثانویه و بازار آزاد گفت: ماجرای رانت دلار 4200تومانی با نرخ بازار آزاد، اکنون دوباره در حال تکرار است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۰    
یک مقام مسئول در پژوهشکده پولی و بانکی، با تشریح مخاطرات پرداخت یارانه ارزی به واردات، گفت: نباید در شرایط تحریم های پیش رو، انگیزه تولیدکنندگان را با واردات یارانه ای، از بین برد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۰    
در حالی که گزارش دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه از افزایش 62 درصدی قیمتها و کاهش 28.1 درصدی معاملات مسکن در مرداد خبر می دهد، بازار اوراق تسهیلات مسکن نیز این موضوع را تأیید می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۵    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: تعداد 9316 پروانه احداث ساختمان توسط شهرداری تهران در سال 96 صادر شده که نسبت به سال قبل از آن، حدود 7.4 درصد رشد داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۵    
وزیر ارتباطات گفت: گرانی گوشی ناشی از دو عامل گرانی ارز و کمبود کالا در بازار است و طبیعتا با تامین نیازهای بازار انتظار فروکش کردن بخشی از گرانی که مربوط به کمبود کالا در بازار است، از بین می رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۵    
بیمه مرکزی آخرین ظرفیت مجاز نگهداری ریسک و قبولی اتکایی شرکت های بیمه را بر مبنای اطلاعات آخرین صورت های مالی مصوب منتشر کرد که طی آن تنها 4 شرکت مجاز به قبولی اتکایی هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تصویب نهایی طرح قانون جامع بانکداری جمهوری اسلامی ایران به تحول سیستم بانکی کشور منتهی می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۰    
مرکز پژوهش های مجلس نتایج گزارش پایش امنیت سرمایه گذاری در زمستان 1396 به تفکیک استان ها و حوزه های کاری را ارایه کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۶    
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ابلاغ بخشنامه الزامات رمزهای پویا را یک جهش بزرگ در ارتقاء امنیت تراکنش مبتنی بر کارت دانست و گفت: بهره گیری از رمزهای پویا الزام آور می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۶    
رییس کانون بانک ها و موسسات خصوصی می گوید افزایش نرخ دلار باعث کاهش کفایت سرمایه بانک ها شده و در چنین شرایطی ادغام بانک ها یک ضرورت به نظر می رسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۱    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه شرکت ها در شهریورماه از وضعیت اقتصادی خود رضایت نداشتند، اصلی ترین علت این اتفاق را نرسیدن ارز نیمایی وعده داده شده از سوی دولت دانست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فردا دوشنبه 26 شهریور ماه اعلام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۶    
یارانه های نقدی به همراه افزایش مستمری خانوارهای هدف ساعت 24 فرداشب همزمان با 26 شهریورماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید در داربی پایخت قانون نود درصد انجام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۶    
گروه مالی سامان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی، شکلات و بیسکوییت ایران به معرفی خدمات مالی متنوع خود می پردازد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۰    
بر خلاف برخی خبرها مبنی بر اختصاص دلار 7000 تومانی به زائران اربعین، قرار بر این نیست که ارزی به عنوان ارز مسافرتی با نرخ نیمایی در اختیار آنها قرار گیرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۵    
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد: ایران خودرو در راستای محدود کردن ثبت نام به خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو، با اعتماد به مشتریان تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه قرار داده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۵    
یکی از اعضای اتاق بازرگانی ایران از افزایش شرایط صدور کارت بازرگانی در راستای افزایش نظارت ها خبر داد و اعلام کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۵    
کسری تراز تجاری اتحادیه اروپا در هفت ماه نخست سال جاری میلادی با جهان به تقریبا 5 میلیارد دلار رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۰    
صادرات 7 قلم کالا از جمله مرغ زنده و گوشت مرغ و همچنین انواع لاستیک سبک و سنگین تا اطلاع ثانوی و در راستای تنظیم بازار داخلی ممنوع شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۹    
میزان واگذاری سرمایه گذاری های بورسی و املاک مازاد بانک رفاه کارگران طی سال های 1396 و 1397 بالغ بر 11000 میلیارد ریال بوده است.