جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 30 آبان 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 آبان 1397 دنیای بانک 2 آبان 1397 دنیای بانک 3 آبان 1397 دنیای بانک 4 آبان 1397 دنیای بانک 5 آبان 1397 دنیای بانک 6 آبان 1397 دنیای بانک 7 آبان 1397 دنیای بانک 8 آبان 1397 دنیای بانک 9 آبان 1397 دنیای بانک 10 آبان 1397 دنیای بانک 11 آبان 1397 دنیای بانک 12 آبان 1397 دنیای بانک 13 آبان 1397 دنیای بانک 14 آبان 1397 دنیای بانک 15 آبان 1397 دنیای بانک 18 آبان 1397 دنیای بانک 19 آبان 1397 دنیای بانک 20 آبان 1397 دنیای بانک 21 آبان 1397 دنیای بانک 22 آبان 1397 دنیای بانک 23 آبان 1397 دنیای بانک 24 آبان 1397 دنیای بانک 25 آبان 1397 دنیای بانک 26 آبان 1397 دنیای بانک 27 آبان 1397 دنیای بانک 28 آبان 1397 دنیای بانک 29 آبان 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل شرکت های سینا و ساینا دلیجان در توصیه ای به تولیدکنندگان و مالکان صنایع گفت: ما باید مراقب اموال و تجهیزیات خود باشیم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۹    
عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: خدمات بانکداری شرکتی، باید متناسب با مأموریت ها و راهبردهای بانک، بومی سازی و اجرا شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۴    
دفتر رییس جمهور و معاون هماهنگی، پیگیری های ویژه و خدمات مدیریت طی گزارشی 16 دستگاه اجرایی موفق در زمینه صرفه جویی انرژی را معرفی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۹    
بانک ملت، سازمان حج و زیارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، تفاهمنامه ای را امضا کردند که بر اساس آن به دانشجویان برای اعزام به عتبات عالیات تا سه میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۴    
بیمه سامان در نمایشگاه کار صدف که از 28 الی 30 آبان ماه 97 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود، حضور دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۳    
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با حضور در اداره امورمشتریان و رسیدگی به شکایات و پس از شنیدن انتقادها و پیشنهادهای ذی نفعان و پاسخ به تماس مشتریان خاطرنشان کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۳    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 150 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون تومان معامله می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۸    
سود مالی 96 شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت از فردا (5شنبه) به مبلغ 175 هزار تومان به حساب مددجویان کمیته امداد و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۳    
وزیر نفت با تاکید بر اینکه مساله سهمیه بندی و تغییر قیمت مطرح نیست، گفت: الزامی شدن کارت سوخت با هدف کاهش قاچاق سوخت مورد توجه قرار گرفته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به توفیقات کسب شده در طرح همیاران مهر بیان داشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیات همراه به استان های خراسان رضوی و شمالی سفر خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۸    
محمدحسین مقیمی استاندار تهران از عملکرد مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تهران در زمینه بررسی و تصویب به موقع طرح های معرفی شده به بانک و انعقاد قرارداد طرح های حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۸    
استاندار گلستان طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوحی از عملکرد بانک کشاورزی و جذب 100 درصدی اعتبار طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی در این استان قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۳    
بانک رفاه با کسب 2 طلا و 1 نقره موفق به کسب مقام قهرمانی و عنوان قهرمان قهرمانان در شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی آقایان سیستم بانکی کشور شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۸    
نسخه جدید اپلیکیشن موبایلت با دو تغییر مهم در دسترس هموطنان قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۸    
دریافت خدمات بازار سرمایه از طریق باجه خدمات کارگزاری بورس در شعب منتخب بانک اقتصادنوین، با استقبال قابل توجه مشتریان همراه بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۳    
پیام رسان بله که برای نخستین بار در کشور امکان انجام همزمان خدمات بانکی و تراکنش های مالی را در قالب یک پیام رسان داخلی به کاربران خود ارایه داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۳    
فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی ماکو با حجم 80 مگاوات با تامین مالی بانک سپه و با دستور رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر نیرو در استان آذربایجان غربی افتتاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۳    
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران گفت: مدیریت صحیح نقدینگی در بانک صادرات ایران با جدیت پیگیری می شود و در سال جاری این بانک کمتر با کسری نقدینگی روبه رو بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۳    
نمایندگان مجلس در صحن علنی امروز، تاسیس بانک فرهنگیان را به بحث و بررسی گذاشتند. همچنین خزانه داری کل کشور موظف شد به صورت ماهانه حداقل یک دوازدهم یک درصد کل درآمدهای سال قبل را به وزارت آموزش و ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۳    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از نهایی شدن میزان افزایش حقوق سال آینده کارکنان دولت و بازنشستگان برای سال آینده تا دو هفته آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۳    
سقف تراکنش های بین بانکی از سامانه بام قابل تغییر است. مشتریان می توانند با مراجعه به سامانه بام و انتخاب گزینه انتقال پول، سقف انتقال پول روزانه خود را مشاهده و یا آن را تغییر دهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:بازار متشکل فرصت برای کسانی است که اسکناس ارز و سپس حواله خود را از طریق صرافی ها به بازار عرضه کنند و به پلتفرمی تبدیل خواهد شد که بازار ارز متشکل شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۸    
بسیاری از آمریکایی ها به دنبال گمانه زنی بر سر ارزش گذاری مجدد دینار عراق از سوی دونالد ترامپ اقدام به خرید میلیون ها دینار کرده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۳    
معاون سازمان بورس و اوراق بهادار، از ورود صندوق های املاک و مستغلات با کارکرد فروش و اجاره املاک، به بازار سرمایه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
در حالی که به دلیل تنش های تجاری میان آمریکا و چین، سرمایه گذاران به سمت بازار دلار و اوراق خزانه داری آمریکا سرازیر شده اند، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با یک دلار و 7 سنت، معادل 1.7 درصد افزایش به 64 دلار و 60 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: 1.2 میلیون فقره چک به ارزش 148 هزار میلیارد ریال در مهرماه 1397 در کشور برگشت داده شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 14.3 درصد و 5 درصد کاهش نشان می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودرو هایی که فروش قطعی بوده با قیمت تعیین شده در قرارداد واگذار می شود، مشتریان نگران نباشند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به هزینه های هنگفت مربوط به تامین مصالح خدمات و انرژی و گرانی دیگر عناصر و عوامل موثر در کار ساختمان، گفته ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
خانوارهای با درآمد ماهانه کمتر از 3میلیون تومان از جمله گروه های کارگران ساختمانی، قالی بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان و رانندگان بین شهری و درون شهری، زنبورداران ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران گفت: عامل اصلی کاهش قیمت سکه و طلا کاهش قیمت دلار است، تصریح کرد: عرضه بخشی از سکه های پیش فروش شده فصل نیز یکی دیگر از علل تعدیل قیمت طلا و سکه در بازار بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸    
مدیرعامل شرکت بورس گفت: مهم ترین دارایی معنوی بورس ها ایجاد ابزارهایی در ایجاد اعتمادزایی برای مردم است. سرمایه های خرد مردم در یک بستر قابل اعتماد وارد و موجب هم افزایی می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۳    
در شرایطی که آمارها از رکود تورمی بازار مسکن حکایت می کند، 21 تحلیل کارشناسی از وضعیت فعلی و آینده این بازار را مرور می کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۸    
ساختمان جدید شعبه اندرزگو شرقی بانک کارآفرین در شهر تهران، با حضور حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک افتتاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۸    
سفیر ایران در روسیه گفت: ایران همچنان به برجام متعهد است؛ اما سناریوهای مختلفی می توانند در نظر گرفته شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۸    
مدیرعامل بانک دی در جلسه شورای بسیج پایگاه 9 دی به نقش بسیج در تحکیم وحدت و ممانعت از تفرقه در جامعه، تاکید کرد.