جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 6 آبان 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 آبان 1397 دنیای بانک 2 آبان 1397 دنیای بانک 3 آبان 1397 دنیای بانک 4 آبان 1397 دنیای بانک 5 آبان 1397 دنیای بانک 6 آبان 1397 دنیای بانک 7 آبان 1397 دنیای بانک 8 آبان 1397 دنیای بانک 9 آبان 1397 دنیای بانک 10 آبان 1397 دنیای بانک 11 آبان 1397 دنیای بانک 12 آبان 1397 دنیای بانک 13 آبان 1397 دنیای بانک 14 آبان 1397 دنیای بانک 15 آبان 1397 دنیای بانک 18 آبان 1397 دنیای بانک 19 آبان 1397 دنیای بانک 20 آبان 1397 دنیای بانک 21 آبان 1397 دنیای بانک 22 آبان 1397 دنیای بانک 23 آبان 1397 دنیای بانک 24 آبان 1397 دنیای بانک 25 آبان 1397 دنیای بانک 26 آبان 1397 دنیای بانک 27 آبان 1397 دنیای بانک 28 آبان 1397 دنیای بانک 29 آبان 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۰    
بانک ملت با صدور اطلاعیه ای در سامانه کدال مرجع اطلاع رسانی و شفاف سازی شرکت های بورسی رسما شایعه ادغام بانک سرمایه در این بانک را تکذیب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۵    
شرکت لیزینگ اقتصادنوین به منظور مقابله با خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان، حامی طرح ملی "نذر آب" شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۰    
توسط شرکت دانش بنیان طنین پرداز پاسارگاد صورت گرفت؛ تولید دستگاه تحریک کننده الکتریکی شنوایی برای نخستین بار در ایران
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۵    
شعب بانک توسعه صادرات ایران در سراسر کشور، سپرده گذاری مدت دار ارزی با منشا اسکناس افتتاح می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی و انتصاب به عنوان وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آقای دکتر شریعتمداری تبریک گفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۰    
در سفر اخیر مدیر امور شعب استانهای بانک از مشتریان برتر استان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد تجلیل شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۰    
دوره آموزشی مدیران دوایر روابط عمومی سراسر کشور با حضور مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر کل حراست بانک مهر اقتصاد به مدت سه روز در مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۵    
رشد 14 هزار میلیارد ریالی درآمد تسهیلات، رشد 105 درصدی کارمزد عملیات قرض الحسنه، 184 درصدی سود فروش املاک مازاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۰    
دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک، در یک روز تعطیل کاری، از موکب بانک ملت در شلمچه بازدید و در خدمت رسانی به زایران اربعین حسینی مشارکت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، از آماده سازی بسته مقابله با تحریم های آمریکا از سوی این وزارتخانه خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۱    
مدیرعامل بورس انرژی با بیان این که افشای اسامی خریداران در بورس، جرم و این اطلاعات جزو اسرار مشتریان و محرمانه است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۶    
دبیر راهبردی و برگزار کننده رویدادFailcon(کنفرانس شکست) با بیان اینکه سومین رویداد Failcon ویژه استارت آپ ها بود گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۱    
بانک رفاه در راستای تحقق اهداف کلان خود و ایفای مسئولیت های اجتماعی به عنوان بانک سلامت محور کشور، در بیست و ششمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی ایران حضور فعالانه ای داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۶    
پاسخ بانک تجارت به خبر پخش شده در برنامه "بدون خط خوردگی" رادیو گفت و گو با موضوع حقوق نامتعارف این بانک منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۶    
⁣حسین واعظ قمصری، بار دیگر به عنوان مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان انتخاب شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۶    
رییس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که 200 میلیارد دلار طرح برای سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی تعریف شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۸    
وزیر صمت مهم ترین اولویت ایام آتی این وزارتخانه را مباحث تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی اعلام کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته، ذخایر استراتژیک کشور در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۸    
مرکز تماس امور مشتریان شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد (پارس)که وظیفه پاسخگویی به کاربران پیام رسان بله را نیز بر عهده دارد،تاکنون به بیش از43هزار تماس درباره فرایند ثبت نام ارز اربعین پاسخ داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۸    
ختم دادرسی پرونده سارق مسلح بانک های ملی، اقتصادنوین، ایران زمین و تجارت تهران پس از رفع نواقص دیوان عالی کشور در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی، اعلام شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۳    
وزیر جدید راه و شهرسازی در شرایطی این وزارتخانه را تحویل می گیرد که قیمت مسکن به تبعیت از تلاطم اقتصاد کلان و نوسانات نرخ ارز در حال اصلاح است و شاهد تورم سالیانه و ماهیانه در این حوزه هستیم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۲    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس می گوید در مجلس و دولت دستور برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد اما احیای کارت سوخت موضوعی است که پیگیری می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آمریکا حداقل تا 6ماه آینده کنترلی روی بازار نفت ایران ندارد،گفت:آمریکا در بحث ممانعت از فروش نفت ایران عقب نشینی کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی کمیسیون صنایع ومعادن مجلس، گفت: خودروسازانی که به تعهدات خود نسبت مشتریان در زمینه تحول خود عمل نکنند باید به مشتریان جریمه تاخیر پرداخت کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
اولین نشست سراسری کارکنان موسسه اعتباری کاسپین با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان، روسای حوزه ها و قریب به 600 نفر از پرسنل سراسر کشور در تهران برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
بی انضباطی بانک ها در پرداخت تسهیلات بیش از منابعی که در اختیار دارند و به عبارتی تلاش برای خلق پول بیشتر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی روز سوم آبان ماه سال جاری توسط مدیریت های آموزش و امور اداری در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۷    
رییس کانون بانک های خصوصی بااشاره به پیش بینی اخیر صندوق بین المللی پول از اقتصادایران خواستار اتخاذ تصمیمات منسجم تر شد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و صورت های مالی بانکها، تأمین نرخ سود بالا از توان بانک ها خارج است، مگر اینکه سرمایه شان را به بازارهای دلالی سکه و دلار ببرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۲    
بانک های مرکزی جهان به طلا روی آورده اند تا آن را جایگزینی برای دلار کنند و علت آن هم سیاست های تجاری خصمانه آمریکا و وضعیت نامشخص ژئوپولیتیکی در جهان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۲    
عضو هیات مدیره بانک عامل توزیع ارز اربعین گفت: در صورتی که زائرین اربعین به هر دلیلی از دریافت ارز منصرف شوند، مطمئن باشند پس از برگزاری مراسم، وجه ریال پرداختی عودت داده می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۷    
بررسی بازار ثانویه نشان میدهد، روز جمعه هفته قبل 12 میلیون یورو ارز به نرخ میانگین 9900 تومان در اختیار واردکنندگان قرار گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۷    
مردم امروز (یکشنبه) می توانستند با مراجعه به شعب ارزی بانک ها، دلار خود را تا 10 هزار و 710 تومان و یورو را تا 12 هزار و 206 تومان بفروشند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۷    
از امروز، ششم آبان ماه چک های قدیمی در بانک ها پذیرش نمی شوند، مگر بانک صادرکننده دسته چک. در دستور بانک مرکزی به بانک ها تاکید شده که چک های غیر صیادی صرفا با حضور مشتری به بانک صادرکننده چک قابل ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۷    
گرچه هنوز بحث ها و رایزنی ها در رابطه با تعیین نرخ دلار و نفت در بودجه سال آینده ادامه دارد، اما احتمال اینکه قیمت دلار به عنوان مبنای تبدیل درآمدهای ارزی به ریال تا حدود 5500 تومان تعیین شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۲    
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که از نظر ذخائر ارزی کشوری با بیش از 100 میلیارد دلار ذخائر هستیم، اظهار کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۲    
رئیس اتاق مشترک ایران و قطر گفت: کانال مالی، عکس العمل حداقلی ایران و اروپا در قبال خروج آمریکا از برجام و بازگرداندن تحریم هاست و با هدف تسهیل تجارت بین ایران و اروپا ایجاد می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۷    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه تحریمی که می خواهند در 13 آبان اعلام کنند، قبلا اجرایی کرده اند گفت: در وزارت اقتصاد و دارایی همکاران ما به درستی در حال رصد برنامه های دشمن و در حال آماده سازی بسته هایی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۷    
از صحبت های رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشخص است که باز هم بحث شهردار شدن محسن هاشمی مطرح است و او را می توان اصلی ترین گزینه شهرداری تهران دانست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۷    
معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی از آغاز عرضه نفت خام برای اولین بار در بورس انرژی خبر داد و گفت: چهار خریدار برای رقابت در معاملات این محصول، 10 درصد از مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
با توجه به اطلاع رسانی قبلی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مهلت زمانی اجرای فاز دوم طرح صیاد از ابتدای امروز یکشنبه 6 آبان به پایان رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۱    
رییس جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حکم انتصاب چهار وزیر جدید کابینه را صادر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۱    
برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با مدیران ارشد شرکت هاکوپیان دیدار و گفت و گو کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل بورس انرژی با بیان جزییات عرضه نفت در روز جاری با بیان این که معامله نفت در بورس انرژی فیزیکی است اعلام کرد مشارکت خارجی ها در معامله نفت بورس انرژی ممنوع نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۹    
فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه ای از مدیران ستادی، بانک ها، بیمه ها، سازمان ها و شرکت های تابعه این وزارتخانه خواست تا از هرگونه درج آگهی و ارسال پیام تبریک و گل برای انتصابش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۴    
امکان انتقال وجه داخلی بین حساب های نزد بانک کارآفرین به صورت گروهی و مشاهده سوابق و پیگیری انتقال وجه داخلی گروهی در سامانه اینترنت بانک کارآفرین (کارانت) فراهم شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۴    
جستجوی کلمه بیت کوین در ایران افزایش داشته که نشان از افزایش درخواست مردم برای آگاهی و همچنین هشداری در زمینه افزایش تعداد قربانیان استخراج رمز ارز آلوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۸    
بانک مرکزی شایعه حذف سامانه نیما را تکذیب کرد و از فعال و پویا بودن آن خبر داد . نظام یکپارچه ارزی(نیما) که محل عرضه و تقاضا ارز است فعال بوده و روز به روز عمق آن بیشتر می شود و تاکنون بیش از 12 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۶    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یک شنبه 6 آبان ماه 97 با افزایش 1783 واحدی به رقم 180 هزار و 625 واحد افزایش یافت و سبز شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۵    
رییس حوزه خوزستان بانک شهر گفت: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین و تاکنون بیش از 20 هزار تراکنش با خودپردازهای این بانک از سوی زائران حسینی در مرز های چذابه و شلمچه صورت گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۵    
اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نیاز مشتریان و کمک به پیشگیری از حجم چک های برگشتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: با استفاده از ظرفیت قرض الحسنه به توسعه کسب و کارهای خرد می پردازیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰    
در راستای اجرای فاز دوم سامانه طرح صیاد در شبکه بانکی کشور، پذیرش و تبادل کلیه برگه چک های طرح قدیمی(غیرصیادی) در سامانه چکاوک میسر نخواهد بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۹    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شرکت آتیه سازان مهر اقتصاد، بهبود معیشت همکاران را مهم ترین اولویت این شرکت عنوان کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۴    
پس از راه اندازی سومین کارگزاری تحویل ارز در شهر نجف و دومین مرکز در شهر کربلا و همچنین افزایش تعداد باجه ها در نقاط مرزی، تحویل ارز اربعین در شهر های مرزی و کشور عراق روان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۴    
اقدامات بانک تجارت در حمایت از فعالیت های انسان دوستانه، از سوی کانون هموفیلی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۹    
همزمان با پایان یافتن مهلت تعویض و کارسازی چک های طرح قدیم با دسته چک های صیادی، مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۹    
بانک ملی ایران طی اطلاعیه ای درخصوص کلاهبرداری افراد سودجو از طریق ارسال پیامک های مشکوک با مضامین اعلام شماره حساب یا کارت بانکی و درخواست واریز وجه هشدار داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۵    
رئیس ستاد اربعین گفت: اگر هماهنگی های لازم برای اجرای طرح عرضه ارز در خاک عراق با این ستاد صورت می گرفت تا این اندازه شاهد بروز مشکلات برای تأمین ارز زائران نبودیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۰    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است، هشت میلیون ایرانی در خارج زندگی می کنند که تعداد زیادی از آنها در بانکهای داخل سپرده گذاری کرده بودند و اکنون با افزایش نرخ ارز ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۰    
آمار شورای جهانی طلا نشان میدهد بانک های مرکزی جهان بیش از 193 تن شمش طلا در نیمه اول سال 2018 به ذخایر خود اضافه کرده اند که این مقدار بالاترین خرید 6 ماهه طلا توسط بانک های مرکزی از سال 2015 تا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۰    
بر اساس گزارش عملکرد بازار ثانویه، تزریق ارز صادراتی نسبت به روز کاری قبل با کاهش 65میلیون یورویی مواجه شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۰    
مسئول همکاری های بین المللی وزارت نفت و گاز هند گفت: شرکت های دولتی ما سفارشاتی را برای خرید نفت از ایران در ماه نوامبر ثبت کرده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۰    
حجم عظیم قاچاق بنزین ضرورت اقدام عاجل و فوری دولت را برای جلوگیری از آن می طلبد. قطعا در این بین، بازگشت کارت سوخت شخصی و استفاده از آمار سامانه هوشمند سوخت می تواند قدم مهم اول باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۰    
در حالی رئیس جمهوری دیروز با اشاره این که در بخش مسکن به مردم بدهکاریم به طور تلویحی از عملکرد وزیر سابق انتقاد کرد که به فاصله حدود یک ساعت وزیر مستعفی راه و شهرسازی پاسخ وی را داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۵    
ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 7 درصد کاهش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۰    
پس از بحث و بررسی های فراوان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با 200 رای موافق، به وزارت جناب آقای دکتر فرهاد دژپسند آری گفتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از توافق بین دولت و مجلس برای مهار نرخ تورم در کوتاه مدت و تخلیه کامل حباب تورمی در درازمدت خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۵    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) توصیه های جدیدی را درباره حمایت از طراحی و اجرای ریسک های مرتبط با پولشویی و تامین مالی تروریسم در فروش بیمه های زندگی منتشر کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۵    
رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از 4.5 میلیون واحد مسکونی در کشور کمبود داریم.