پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۷:۱۹May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد ایران آنلاین 22 اسفند 1393 - eghtesadeiranonline.com

اقتصاد ایران آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد ایران آنلاین 30 بهمن 1393 اقتصاد ایران آنلاین 1 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 2 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 3 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 4 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 5 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 6 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 7 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 10 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 11 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 12 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 13 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 14 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 15 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 16 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 17 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 18 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 19 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 20 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 21 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 22 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 23 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 24 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 25 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 26 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 27 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 28 اسفند 1393 اقتصاد ایران آنلاین 29 اسفند 1393 
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۴    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: نشست امروز این شورا برای تعیین حداقل مزد سال آینده بی نتیجه به اتمام رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۶    
گلناز اسماعیلی یک کارآگاه خصوصی در آلمان است. او در کودکی به آلمان مهاجرت کرده و بیش از 20 سال است که به عنوان کارآگاه فعالیت می کند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۰    
وی، با اشاره به دستور صریح وزیر کشور مبنی بر برخورد با هتاکان و عاملان این حادثه ادامه داد: عزم وزارت کشور برای بررسی ابعاد این حادثه تلخ جزم است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۸    
در روزهای پایانی سال 93 اکثر محصولات کشاورزی با افزایش قیمت به پیشواز سال جدید رفت
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۷    
همرزمان "ابو عزرائیل" در صلاح الدین می گویند که برخلاف چهره و نام ترسناکی که دارد، در ملاقات و صحبت با او، با لبخندی دلنشین مواجه می شوید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
مراه پیش از این در حمله تروریستی به یک مدرسه یهودی در فرانسه متهم به قتل 7 نفر شده بود که در نتیجه آن، پس از عملیاتی 32 ساعته از سوی پلیس کشته شد ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۶    
محققان سوئدی طرح مفهومی آسمان خراشی را ارائه کرده اند که با پوشش مو مانند برای ذخیره سازی انرژی باد آراسته می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۶    
طرح پیش فروش نوروزی محصولات گروه خودروسازی سایپا با تسهیلات ویژه و باز پرداخت بلند مدت آغاز شد
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۶    
شعبه مسجدامام صادق (ع) واقع در محل نعمت آباد منطقه 19 صبح امروز به دلیل ازدحام جمعیت و درگیری کاندیدا، آرای آن باطل شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۳    
اوباما که پیشتر این نامه را مضحک خوانده بود، در مصاحبه ای که مشروح آن روز دوشنبه منتشر می شود، به پایگاه خبری وایس گفت: من برای آن ها احساس شرمندگی می کنم.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۸    
قیمت طلا در جریان معاملات امروز 5 دلار افزایش یافت و به 1159 دلار در هر اونس رسید.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در پایتخت از امشب خبر داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
وزیر نفت با اشاره به طرح جدید کاهش تحویل سوخت مایع به نیروگاه ها از عرضه بنزین چند نرخی خبر داد و گفت: قیمت عرضه بنزین باید بسته به نوع ارائه خدمات در جایگاه ها متغییر باشد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
وی تاکید کرد: با توجه به این مسائل همانند سال گذشته که دولت تدبیر و امید سهمیه سوخت نوروزی نداد، امسال نیز در برنامه پرداخت سهمیه سوخت نوروزی وجود ندارد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۸    
پس از ثبت تاخیرهایی سه و دو روزه در چند ماه اخیر حالا صحبت از تاخیری 12 ساعته برای یک مسیر یک ساعته نیز مطرح شده است. این بار برای مسافران هواپیمایی آسمان و در مسیر تهران – زاهدان.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۸    
گرچه اولین پرواز بشر با هواپیما در سال 1903 توسط برادران رایت انجام شد اما ده سال طول کشید تا خلبانی لهستانی اولین هواپیما را بر فراز آسمان ایران به پرواز درآورد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۸    
پس از تعیین سهمیه بانک ها از سوی بانک مرکزی گزارشها حاکی از این است که آخوندی وزیر راه و شهرسازی دستورالعمل اجرایی شدن این وام را به مدیران کل استان ها ابلاغ کرده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۸    
چشم اندازی که برای سال آینده بازار و قیمت خودرو پیش بینی می شود، این است که قیمت ها تقریبا ثابت بماند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۶    
سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی نژاد با انتقاد از وضعیت بانکداری کشور، از چگونگی بازگشت خاوری به مدیرعاملی بانک های دولتی خبر داد و گفت ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
در حالی که ضرب الاجل تعیین شده پایان ماه مارس برای دستیابی به چارچوب توافق نهایی هسته ای ایران در حال نزدیک تر شدن است و در مقابل، تلاش جنگ طلبان برای جلوگیری از توافق نیز تشدید شده ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۷    
بانک مرکزی در گزارشی کل مانده تسهیلات و سپرده های ریالی و ارزی نظام بانکی را اعلام کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۷    
شورای عالی کار تا ساعتی دیگر تصمیم نهایی خود درباره بسته جدید دستمزد سال آینده کارگران را اعلام می کند که طی آن، حداقل دستمزد، حق بن، حق مسکن، پایه سنواتی و برخی دیگر از مزایای کارگران مشخص می شود.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۴    
در پی انتقادات اخیر رئیس کل بانک مرکزی از بی انضباطی بانک ها در نرخ سود و تأکید بر بازنگری این نرخ در سال آیندهT تعدادی از اعضای شورای پول و اعتبار خواستار تسریع رسیدگی به این موضوع شده اند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۱    
در حالی بازار خرید و فروش واحدهای نوساز و چند سال ساخت مسکن همچنان در خواب زمستانی به سر می برد که بازار ساختمان های کلنگی در آستانه سال جدید از یک رونق نسبی برخوردار شده است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۸    
در حالی اواخر مرداماه امسال مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور از توقف پرواز هواپیمای آنتونوف 74 در فرودگاه های غیرنظامی خبر داده بود که در آستانه نوروز خبر می رسد این هواپیما با اخذ مجوز ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند دولت حاضر مشاغلی را ایجاد کرده ولی در مجموع نزدیک به یک میلیون نفر نسبت به ابتدای دولت یازدهم، از بازار کار خارج شده اند.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۰    
رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان گفت: از فردا - 23 اسفندماه - میوه های ذخیره شده برای ایام نوروز در 80 غرفه از سازمان میادین و از دوشنبه - 25 اسفند ماه - در 150 واحد خرده فروشی در سطح شهر توزیع می ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۷    
با وعده بانک مرکزی مبنی بر توزیع اسکناس های نو شب عید از فردا همرمان با 23 اسفندماه، شعب منتخب بانکهای تعیین شده به نیاز متقاضیان پاسخ خواهند داد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۷    
چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها با ثبت نام بیش از 13 هزار نفر داوطلب از ساعت 9 صبح امروز در 22 منطقه تهران آغاز شد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۴    
بازتاب سخنان رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته ای، ابراز تعجب سناتورهای جمهوری خواه از واکنش های صورت گرفته به نامه آن ها خطاب به ایران ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۴    
در شرایطی که درآمد های مخابراتی نسبت به سال های قبل از آن تغییری نکرده هزینه ها طی سال های گذشته حداقل 10 برابر شده و درنهایت شرایط برای شرکت مخابرات به گونه ای پیش می رود که می توان گفت در بخش تلفن ...
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۸    
مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: در حال حاضر قیمت خرده فروشی هر کیلوگرم ماهی قزل آلا در بازار بعثت(مرکز عمده فروشی) 10 هزار و 500 تا 11 هزار و 500 تومان است.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۵    
رییس سازمان تولید اسکناس و مسکوک درباره چرایی تغییر طرح اسکناسهای در جریان که بالاخص در سال جاری برای سه مورد اسکناس اعمال شد توضیحاتی ارائه کرد.
اقتصاد ایران آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۳    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت طلا در پنجشنبه هفته گذشته نسبت به هفته قبلش حدود دو دلار نوسان داشت و این موضوع نشان می دهد که بازار طلا در هفته گذشته از ثبات نسبی برخوردار بوده است.