شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 2 آذر 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 آذر 1396 اقتصادگردان 3 آذر 1396 اقتصادگردان 4 آذر 1396 اقتصادگردان 5 آذر 1396 اقتصادگردان 6 آذر 1396 اقتصادگردان 7 آذر 1396 اقتصادگردان 8 آذر 1396 اقتصادگردان 9 آذر 1396 اقتصادگردان 10 آذر 1396 اقتصادگردان 11 آذر 1396 اقتصادگردان 12 آذر 1396 اقتصادگردان 13 آذر 1396 اقتصادگردان 14 آذر 1396 اقتصادگردان 15 آذر 1396 اقتصادگردان 16 آذر 1396 اقتصادگردان 17 آذر 1396 اقتصادگردان 18 آذر 1396 اقتصادگردان 19 آذر 1396 اقتصادگردان 20 آذر 1396 اقتصادگردان 21 آذر 1396 اقتصادگردان 22 آذر 1396 اقتصادگردان 23 آذر 1396 اقتصادگردان 24 آذر 1396 اقتصادگردان 25 آذر 1396 اقتصادگردان 26 آذر 1396 اقتصادگردان 27 آذر 1396 اقتصادگردان 28 آذر 1396 اقتصادگردان 29 آذر 1396 اقتصادگردان 30 آذر 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۶    
هشتمین دوره قرعه کشی 200 سکه تمام بهارآزادی ویژه اعضای کانال تلگرام بانک ملت، در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۴۲    
مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت:دومین پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی در زمینه خدمات رستوران در کشور که در استان اولین است، از سوی این اداره کل ،به تالار یزد واگذار شد .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تلاش دولت این است که حمایت تعرفه یی از صنایع داخلی، هدفمند و تضمین کننده رقابت باشد تا تولیدکنندگان همواره خود را در فضای رقابتی احساس کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۸:۰۳    
در پی قطع برق بخشی مناطق زلزله در منطقه ازگله در استان کرمانشاه در روز گذشته، شرکت توانیر درخصوص علت بروز این مشکل توضیحی را ارسال کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۲    
برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در تیرماه سال 94و لغو تحریم ها در دی ماه 94، مجددا درهای تعامل بین بازار نفت ایران و غول های نفتی جهان را گشود و مشتریان طلای سیاه ایران یکی پس از دیگری برای توسعه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۴    
نخستین مرحله اعطای تسهیلات ریالی کنسرسیوم بانک ها به پروژه "پدیده شاندیز مشهد" با عاملیت بانک صادرات ایران پرداخت شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۴    
در مراسمی که عصر چهارشنبه اول آذرماه در سالن اجتماعات بانک مرکزی، با حضور دکتر سیف، مدیر کل بانک مرکزی، دکتر پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان و رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، دکتر جمشیدی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۸    
مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از نیمی از حوادث شغلی منجر به فوت کشور در کارگاه های ساختمانی رخ می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۵    
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تولید کانکس برای اسکان فوری زلزله زدگان استان کرمانشاه را به عهده گرفت. همچنین این سازمان 94 کانکس پیش ساخته را از واحدهای خود در اختیار زلزله زدگان قرار می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۵    
معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می گوید کشور ما به لحاظ رتبه برندینگ در میان کشورهای منا (منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا) در رتبه 71 قرار دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۲    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران از تدوین و ابلاغ استانداردهای ملی کالبد و مواد کتاب در آینده نزدیک با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۲    
گزارش اخیر بانک جهانی از سهولت کسب وکار د ر 190کشور حاکی از آن بود که ایران با افت 4رتبه یی د ر جایگاه 124 جای گرفته است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۴    
ساختار ستاد مبارزه با قاچاق کالا در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۲    
تنها 48درصد از منابع اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در نیمه نخست امسال از محل درآمد حاصل از اصلاح قیمت کالاها و خدمات تامین شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که طی سه سال گذشته نظارت کافی روی نان وجود نداشت به همین دلیل ستاد تنظیم بازار بر نظارت بیشتر تاکید و تعیین نرخ را به بخش خصوصی واگذار کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
هفته گذشته با رشد قیمت جهانی محصولات پایه و معدنی بورس تهران شاهد تکان هایی رو به جلو بود در این مدت شاخص کل بازده نقدی و قیمتی توانست بعد از مدتی سقف 89 هزار واحدی را بشکند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی از تشکیل پرونده خسارت برای تک تک واحدهای مسکونی خسارت دیده استان کرمانشاه در زلزله اخیر خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۶    
گیو یکی از سرشناس ترین پهلوانان ایرانی در حماسه ملی ایران در دوران های پادشاهی کیکاوس و کیخسرو است. بر پایهٔ شاهنامه او پسر گودرز و پدر بیژن است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: مشکل ناشی از آسیب طوفان به شبکه توزیع برق ازگله رفع شده و برق منطقه مشکلی ندارد و شبکه کاملا پایدار است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد از مالزی به هند سفر کرد تا در اجلاس بین المللی فضای مجازی دهلی نو شرکت کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۱    
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مشکلات اصلی کسب وکار در کشور را کثرت مجوزها و عدم استفاده از سرمایه های ملی عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه های مسکن مهر اسلام آباد غرب گفت: دستور دو سال استمهال تسهیلات واحدهای مسکن مهر را دادم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۸    
معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر آب شرب تمام مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قابل شرب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به فیلتر شدن اپلیکیشن مسیریاب waze برای تاکسی یاب های آنلاین گفت: نحوه اقدام شرکت های تاکسی آنلاین برای اعمال دستور قضایی جای بررسی دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۱    
بورس انرژی در آخرین روز معاملاتی هفته جاری شاهد 70 هزار تن تقاضا برای میعانات گازی بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۹    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از اختصاص 10 هزار میلیاد تومان برای بازسازی و نوسازی صنایع خبر داد و گفت: سال گذشته 23 هزار واحد تولیدی در حوزه کشاورزی و صنعت و معدن به مدار تولید برگشتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۹    
نخست وزیر چین گفت به لحاظ راهبردی این مسئله برای اقتصاد کشورش بسیار مهم است که حفاظت از حقوق مالکیت معنوی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۶    
معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت در چهارمین نشست مجمع کشورهای صادر کننده گاز (GECF) ، دقایقی پیش عازم بولیوی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۶    
معاون علمی، اجتماعی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه جهاد دانشگاهی باید به عنوان اتاق فکر و چراغ راه در کنار نظام برنامه ریزی کشور حضور داشته باشد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۳    
هفته گذشته دلار در بازارهای جهانی تحت تاثیر پنج عامل مربوط به آمریکا در نوسان قرار گرفت و در شرایطی متفاوت تقویت و تضعیف شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۰    
بازار هدف مشتریان شبکه امن اختصاصی مخابرات کلیه شرکت ها، سازمان ها و نهادهای نیازمند یک شبکه اختصاصی و امن هستند که به برقراری ارتباط با دیگر نقاط خود بصورت بی وقفه با امنیت بالا نیاز دارند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۴    
یکی از مقامات شرکت ترانس نفت هشدار داد همچنانکه میزان بیشتری نفت دارای سولفور اندک به چین صادر می شود، میزان سولفور صادرات نفت اورال روسیه به اروپا امسال و سال آینده به سطح بحرانی خواهد رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۱    
هند قصد دارد مانند سایر کشورهای آسیایی استفاده از گاز طبیعی به جای زغال سنگ را افزایش دهد که منعکس کننده احتمال محدود شدن سریعتر از حد انتظار عرضه به بازار است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۸    
بعد از اتفاقاتی که برای مجموعه هپکو افتاد و عملا فعالیت اقتصادی آن متوقف شده است خبرهای رسیده حکایت از این دارد که یک کنسرسیوم معدنی متشکل از شرکت های بزرگ این بخش قصد دارد این مجموعه صنعتی را بخرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۵    
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه نرخ بازدهی تولید از تجارت کمتر است، خاطرنشان کرد: صنعت خودروی ایران نیاز به تجربه های جهانی دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران به تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به مناطق زلزله زده پرداخت و گفت: به طور کلی گاز 37 هزار مشترک زلزله زده تاکنون وصل شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران سهم صنایع در میزان آلودگی هوای تهران را کمتر از 10 درصد دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۶    
رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران گفت: بر اساس حکم دیوان عدالت اداری عکسبرداری برای کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان دولت و ثبت احوال غیر مجاز است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۰    
موضوع پیام رسان ها از آن دسته مباحثی است که در اشکال و چارچوب های بسیار متنوعی می تواند ارایه شود و تنها به "تلگرام" یا "اینستاگرام" محدود نمی شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۸    
در یک ماه اخیر، رسانه ها بارها خبر از تصمیم وزیر اقتصاد و دارایی و معاون بانکی و بیمه یی وزارت اقتصاد، برای تغییراتی در چند بانک بزرگ عمدتا خصوصی شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۵    
در اقتصاد ایران که نظام بانکی به عنوان یکه تاز تامین مالی شناخته می شود، نقص در فعالیت این بخش می تواند تولید و رشد اقتصادی را به شدت متاثر کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۱    
مدتی است که شرکت صنایع شیر، به سنت دهه های قبل و 50 سال اخیر، بار دیگر شیشه های بطری شیر را روانه بازار کرده و این موضوع هم از جهت حفاظت از محیط زیست و کاهش مصرف بطری های پلاستیکی و هم از جهت حس ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با استناد به نتایج آمارگیری یک موسسه بین المللی معتبر اعلام کرد: ایران در رشد ترافیک هوایی خاورمیانه و آفریقا رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۷    
کارنامه تجارت ایران به 6گروه اقتصادی در 7ماه منتهی به مهر سال 1396 منتشر شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۲    
15 آبان سال جاری تصویر نامه یی از بیژن زنگنه خطاب به عیسی کلانتری در فضای مجازی منتشر شد که حاوی درخواست برای موافقت با احداث دو واحد پتروشیمی در استان مازندران بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۰۲    
کاستاریکا به افتخاری دیگر در استفاده از انرژی های پاک دست یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۱:۳۳    
در مهر ماه 96 بیش از 65 درصد تعداد و مبلغ تراکنش های بانکی در شبکه پرداخت از طریق 6 بانک بزرگ کشور انجام شده و بانک های ملت، ملی، پارسیان، صادرات ...