یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 2 بهمن 1393 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 1 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 2 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 3 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 4 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 5 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 6 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 7 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 8 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 9 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 10 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 11 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 12 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 13 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 14 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 15 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 16 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 17 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 18 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 19 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 20 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 21 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 22 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 23 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 24 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 25 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 26 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 27 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 28 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 29 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۶:۴۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم ترسیم افق پنج ساله صنعتی، معدنی و تجاری کشور و اختصاص وقت بیشتر برای توسعه صادرات گفت: با این اقدام ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۷    
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: قاچاق برای کشور مشکلات بسیاری را ایجاد کرده که یکی از آنها ضربه به تولید در کشور بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۸    
می تواند بهترین لحظه عمر هر پدر و مادری باشد، اما وقتی نوزادی نارس فقط با ماندن در بخش مراقبت های ویژه نوزادان، امکان زندگی دارد، آن وقت است که شیرینی پدر و مادر شدن به تلخی می زند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۷    
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران در شرایط ناسالم است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۲    
در نخستین ساعات بامداد امروز طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه مسکونی در کوی افسریه آتش گرفت که با مهار سریع آتش از گسترش آن به دیگر طبقات جلوگیری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، با اشاره به تاثیر نسل چهارم اینترنت در رشد تولید ناخالص ملی گفت: به ازای هر 10 درصد افزایش ضریب نفوذ پهن باند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۱    
گوگل در حال آماده شدن برای ایفای نقش در زمینه اپراتوری موبایل است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز توتال فرانسه پیش بینی کرد که قیمت های نفت در نیمه نخست سال 2015 میلادی در سطح پایین حفظ می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۶    
پایگاه خبری مسکو تایمز اعلام کرد که معاون نخست وزیر روسیه از احتمال کاهش یک میلیون بشکه ای تولید روزانه نفت این کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۰    
در بازار امروز پنجشنبه سکه تمام با کاهش 3 هزار تومانی در مقایسه با روز گذشته یک میلیون و 38 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا با کاهش 12 تومانی 3456 تومان عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۴    
هیوندای موتور روز پنجشنبه از کاهش شدید بیش از 20 درصدی سود خود در سه ماهه چهارم به علت کاهش قدرت رقابت خود با رقبای ژاپنی به سبب افزایش ارزش وون کره جنوبی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۲    
رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز از برخورد مرگبار پژو 405 با تیرچراغ برق، در مسیر بزرگره شهید کسایی به سمت ساری زمی خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۳    
شهردار تهران گفت: با تمام وجود درک می کنیم که مشکلات اقتصادی در سبد خانوار بر سلامت فرهنگی تربیتی و جسمی خانوار اثر منفی گذاشته و جامعه را دو قطبی می کند و همچنین می تواند موضوع تعلیم و تربیت را تحت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۱    
استفاده از هندزفری و هدفون به صورت دائم باعث افت شنوایی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۵    
سازمان ملل متحد روز سه شنبه 20-1-2015 گروه داعش را به دلیل اعدام بسیاری از غیر نظامیان درعراق محکوم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۶    
قائم مقام صندوق توسعه ملی گفت: مشکل امروز کشور کمبود پول نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۰    
آتش سوزی در طبقه اول یک ساختمان مسکونی در محله امام زاده حسن(ع) باعث گرفتار شدن 6 نفر از جمله سه کودک در میان دود و حرارت شد که همگی با تلاش آتش نشانان به سلامت نجات یافتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۰    
معاون تربیت بدنی و امور سلامت وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت عرضه سوسیس، کالباس و نوشابه های گازدار در بوفه مدارس سراسر کشور خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۸    
در یکی از روزهای آلوده تهران که برج میلاد در میان آلاینده ها گم شده بود، نشست تخصصی شهر، شهروند و رسانه با موضوع آلودگی هوا برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۲    
در دنیا پدیده های مرموز زیادی وجود دارد که توضیحی برای آن ها یافت نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۰    
مدیر بورس منطقه ای استان کرمانشاه به افرادی که تاکنون در بازار مانده اند توصیه کرد: بازار بورس را ترک نکنند، زیرا بازار اینگونه نخواهد ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۹    
قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری کاهش پنج دلاری را تجربه کرد و به 1287.7 دلار در هر اونس رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۶    
وزیر خارجه کشورمان در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس جهانی اقتصاد راهی داووس سوییس شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۴    
نگین خودرو از آغاز فروش شرایطی خودرو رنو داستر مدل 2015 در طرحی 6 قسطی و فروش مشارکتی دیگر محصولات این شرکت خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۱    
قیمت جهانی طلا امروز پنج شنبه در آستانه نشست بانک مرکزی اروپا و تحت تاثیر افزایش شاخص سهام در بازارهای بین المللی با کاهش روبرو شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۸    
در برخی از مناطق تهران متقاضیان برای خرید مسکن حداقل 100 متری باید مبالغ میلیاردی پرداخت کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۲    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر ارزان قیمت بازار تهران که کمتر از 30 میلیون تومان قیمت خورده به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۳    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای امروز پنج شنبه اعلام کرد. بر این اساس قیمت بانکی 15 ارز نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ بانکی 22 ارز کاهش یافت، در این میان نرخ بانکی 2 ارز ثابت ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۱    
بهتر است همه مبتلایان بویژه مبتلایان به بیماری های پوست سر از وسایل شخصی خود مثل شانه و برس با افراد دیگر استفاده مشترک نداشته باشند زیرا این موضوع می تواند عوارض خطرناکی را در پی داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۸    
سازمان ملل متحد اعلام کرد جامعه جهانی در شش ماه ابتدایی سال 2015 برای مبارزه با بیماری همه گیر ابولا در غرب آفریقا به یک میلیارد و پانصد میلیون دلار نیاز دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۲    
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا، علل و عواملی که ممکن است باروری مردان را در معرض خطر قرار دهد، تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۹    
یک موسسه تحقیقات اقتصادی اعلام کرد: روسیه با مشکلات و بحران های اقتصادی جدید مواجه خواهد شد و اقتصاد این کشور در آینده نه چندان دور تا حدودی بحرانی خواهد ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۳    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران گفت: ایران با توجه به برخورداری از شبکه برق مطمئن، نقش پررنگی در پیک زدایی شبکه برق منطقه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۰    
در حالیکه 59 روز دیگر به پایان سال جاری باقیمانده است که نظام بانکی کشور روزهای پر کار و شلوغی را خواهد داشت، بر این اساس بانک مرکزی برنامه های جدی بانکها را برای ارائه خدمات بهتر به مردم اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۱    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: بزرگترین مشکل کشور در حوزه مسکن مهر خدمات زیربنایی است به طوری که 300 هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده برای واگذاری به متقاضیان در انتظار خدمات زیربنایی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۱    
وزیر کشور مالزی روز چهارشنبه اعلام کرد بیش از300 تبعه چینی با عبور از خاک مالزی خود را به گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق رسانده اند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۶    
خوردن پیتزا اندازه سیگار کشیدن ضرر دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۰    
پراید، پژو پارس، ام وی ام X33، آریو، میتسوبیشی لنسر و اسپورتیج؛ پرفروش ترین خودروهای سواری در رده های قیمتی مختلف در شش ماهه نخست امسال بوده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۸    
پس از آن که نوکیا کسب و کار تلفن همراه خود را به مایکروسافت فروخت، راهبرد جدید و موثرتری را برای احیای نامش در بازار وسایل الکترونیکی مصرفی مد نظر قرار داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۹    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه گزارش پرونده رانت 650 میلیون یورویی در این شورا قرائت شد، گفت: به محض دریافت پاسخ های بانک مرکزی نظر نهایی خود را اعلام خواهیم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۹    
روزنامه تایمز اسرائیل به نقل از شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی رصد ماهواره ای جدید از موشک های برد بلند ایران شد که قادر است فراتر از اروپا پرواز کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۶    
در 5 تصادف که طی 24 ساعت گذشته در جاده های ایران رخ داد، 5 نفر کشته و 8 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۳    
حتی حالا که دیگر خبری از نفت 115 دلاری نیست اما باز هم این روزها نفت 50 دلاری برای خودش اعتباری دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۴    
روز گذشته، خبری در رسانه ها منتشر شد، مبنی بر اینکه یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادعا کرد، مجلس حذف یارانه های نقدی برای قشرهای پر درآمد و کسانی که درآمد بالای 2 میلیون تومان دارند را تصویب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۱    
جدیدترین آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد که در نیمه نخست سال جاری رشد مانده سپرده بانکی به 9.8 درصد رسیده، حال آنکه این آمار برای نیمه نخست سال گذشته معادل 21.6 درصد بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۴    
بازار اجاره همیشه وابسته به قیمت مسکن است. اگر قیمت مسکن افزایش داشته باشد این روند بر بازار اجاره تاثیرگذار خواهد بود و منجر به بالارفتن قیمت ها در بخش اجاره خواهد شد و بالعکس.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۱    
در حالی که انتظار می رفت حمایت های مجلس و دولت بتواند رونق را به بازار سهام باز گرداند اما در عمل این مهم تحقق پیدا نکرد به طوری که بورس در هفته جاری با زیان 1 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۳    
آیین نامه ابلاغی به اپراتورها در سال 91 عنوان کرده بود که اپراتورها نباید بیش از 10 سیم کارت به مشترکان حقیقی بدهند اما این به منزله 10 سیم کارت برای هر ایرانی نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۴    
ساعت های هوشمند یکی از جریان های اصلی دنیای فناوری در سال گذشته میلادی بوده و شرکت های مطرح هر یک محصول یا محصولات خود در این زمینه را روانه بازار کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۱    
دومین ماه زمستان دیروز در حالی آغاز شد که بازار خودرو نیز مانند هوای این روزها، سرد است و بی برکت. نمایشگاه داران خودرو پایتخت می گویند معمولا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۸    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار تهران، به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۵    
بازتاب انتشار نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان کشورهای غربی، دعوت رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره و واکنش دولت آمریکا به این موضوع ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۹    
شرکت عمران پرند در واکنش به انتشار خبر "اولتیماتوم 7روزه به متقاضیان مسکن مهر پرند برای واریز آورده" اعلام کرد متقاضیان مسکن مهر کیسون هیچگونه نگرانی نداشته باشند و مابقی آورده را تا زمان تحویل واحد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۳    
تحقیقاتی که اخیرا توسط سیاست گذار بخش مسکن، برای اولین بار درباره تبعات فعالیت های ساختمانی برخی شرکت های وابسته به بانک ها انجام شد، هم اکنون با بررسی های تکمیلی مشاوران املاک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع زعفران در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۶    
معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به چهار گزارش نظارتی این بیمه به شورای عالی بیمه درباره تخلفات بیمه توسعه گفت: براساس مصوبه امروز شورای عالی بیمه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۳    
وزارت خارجه امریکا اعلام کرد : واشنگتن در روزهای جمعه و شنبه در سوییس با ایران در باره برنامه هسته ای مذاکره می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۰    
جمهوریخواهان مخالف دولت اوباما ساعاتی پس از ششمین نطق سالانه اوباما در کنگره این کشور در اقدامی کم سابقه که از نظر بسیاری از ناظران نوعی دهن کجی آشکار به تهدید رییس جمهور مبنی بر وتوی طرح جدید کنگره ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۸    
آیت الله سیدعلی خامنه ای در پی حوادث اخیر فرانسه، نامه ای را خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نوشتند.