سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۱:۱۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1403 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1399 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1400 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 1 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 2 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 3 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 4 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 5 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 6 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 7 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 8 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 9 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 10 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 11 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 12 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 13 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 14 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 15 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 16 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 17 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 18 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 19 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 20 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 21 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 22 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 23 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 24 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 25 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 26 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 27 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 28 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 29 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 30 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1403 
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
گفته می شود که گوستاو ایفل یک دستگاه آپارتمان به عنوان یک محل مخفی برای خود در نوک برج ایفل ساخته بود و هیچکس به جز او اجازه ورود به آن را نداشته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۲    
تصاویری از سیلاب در مسیر ریمدان به طرف مرکز شھرستان دشتیاری و مرز بین المللی ریمدان به تازگی منتشر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۲    
سیل مهیب دوبی باعث شده برخی جوانان ساکن این شهر رو به جت اسکی سواری در خیابان ها بیاورند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
در این مطلب قصد داریم به معرفی کامیون ولوو A35G، به عنوان یکی از بزرگترین و کاربردی ترین کامیون کمپرسی های این برند محبوب سوئدی در ایران بپردازیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۸    
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد پیامک های جعلی با موضوع کالا برگ و یارانه معیشتی هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۳    
رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب وکار وزارت اقتصاد، گفت: وقتی دارو از طریق سکو توزیع شود، نظارت و کنترل بهتر خواهد شد و قانون می گوید اگر دستگاه تنظیم گری نکند، نمی تواند جلوی فعالیت سکوها را بگیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
این گزارش به دنبال بررسی های علمی یکی از باورهای اشتباه مردم در خصوص آبلیموهای سنتی تهیه شده است. شاید پس از مطالعه آن، بیشتر از قبل در خرید آبلیموهای به اصطلاح سنتی تامل کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۸    
برای سالم ماندن و جوان ماندن توصیه شده است که حتما زیتون بخورید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۴    
هنگامی که ماده ای غذایی را در خانه تان نگهداری می کنید نادیده گرفتن میل به خوردن آن غیر ممکن است. به همین خاطر یک استاد راهنما می گوید که چهار ماده غذایی وجود دارند که بهتر اصلا اجازه ندهید در خانه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
حسین شیرزاد مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور امروز طی مصاحبه ای اعلام داشت که شرکت تحت مدیریت اش طی سال 1402 قریب به 4 میلیون تن نهاده ( جو ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۰    
گوشی تاشدنی جدید گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ با تراشه ی قدرتمند کوالکام در گیک بنچ رؤیت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۲    
میرهاشم موسوی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۴    
شرکت ملی انفورماتیک ایران اولین فصلنامه هوش مصنوعی را با عنوان هوش نما با هدف مطالعه جامع اکوسیستم هوش مصنوعی ایران منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۸    
در پی حمله عصر امروز (جمعه) مقاومت فلسطین به شهرک سدیروت ، آژیرهای هشدار در این شهرک و برخی شهرک های غلاف غزه به صدا درآمدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۷    
دانشمندان ارتشی از سوسک های سایبورگ قابل کنترل از راه دور را در بیابان آزمایش کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۱    
هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی موجب واکنش های جالبی از سوی مردم اصفهان شده است. صبح امروز چند ریزپرنده در حریم هوایی اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی مورد انهدام قرار گرفتند و هیچ گونه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۱    
مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1403 از روز شنبه اول اردیبهشت ماه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۱    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۷    
فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۳    
صندوق بین المللی پول هشدار داد که تصرف دارایی های خارجی روسیه ممکن است تبعات نامطلوبی برای اقتصاد جهانی به دنبال داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۰    
صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۶    
بر اساس این مصوبه، بیمه ها مکلف هستند تعرفه خدمات پرستاری را در مناطق مرزی و کم برخوردار یک ونیم تا دو برابر افزایش دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۱    
صبح امروز چند ریزپرنده در حریم هوایی اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی مورد انهدام قرار گرفتند و هیچ گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۰    
شرکت هواپیمایی آسمان با انجام برنامه ریزی های لازم برای پروازهای جایگزین و باتوجه به اولویت های اعلام شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۲    
شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی نوشت که تصاویر ماهواری های نشان می دهد که پایگاه هوایی ای که ادعا می شد هدف حمله رژیم صهیونیستی بوده سالم به نظر می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۶    
دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس در دیدار اخیرش با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۳    
رئیس دومین بانک بزرگ روسیه طی اظهاراتی تأکید کرد که دور شدن از انجام تراکنش های مالی از طریق سیستم های پرداخت غربی، از جمله سوئیفت، برای روسیه و شرکای تجاری آن حیاتی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۸    
در تماس تلفنی هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه و دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۰    
گیاهخواری، عمل پرهیز از مصرف گوشت، به دلایل مختلف، از پرهیز برای سلامتی و ملاحظات اخلاقی گرفته تا اعتقادات مذهبی و حمایت از محیط زیست، یک انتخاب غذایی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
معاون اجرایی رییس جمهور گفت: مصوبات سفر نخست دولت مردمی به استان سمنان بیش از 3 هزار میلیارد تومان بود اما با عنایت و دستورات ریاست محترم جمهور نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان به این استان تخصیص یافت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی جدیدی از عصر امروز، 31 فروردین به استان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۹    
بارندگی روزهای اخیر در بندرعباس موجب شده است تا بخش اعظمی از بوستان جهاد در این شهر دچار آبگرفتگی شده و منظره ای تالاب مانند به خود بگیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالاهای اساسی همچنان یک درصد تعیین شده و هرگونه افزایش قیمتی تخلف محسوب می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۷    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اردن در مورد آخرین تحولات منطقه به صورت تلفنی رایزنی و گفت وگو کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به روزرسانی شد. در ادامه قیمت خودرو جمعه 31 فروردین را بخوانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۷    
حسن کریمی سنجری در این باره گفت: در حال حاضر 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودروهای برقی که بخشی از آن ها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۴    
یک مقام ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: صدای انفجار امروز در اصفهان مربوط به شلیک پدافند هوایی بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۳    
مشاهدات بازار حاکی از آن است که مرغ با چند نرخ به مصرف کنندگان عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۱    
قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته 100 هزار تن گوشت منجمد و 30 هزار تن گوشت گرم وارد شد اما امسال واردات گوشت منجمد 140 هزار تن افزایش یافته و حجم واردات گوشت گرم ثابت می ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۶    
واکنش محکم ایران و پاسخ ضعیف امروز منتسب به اسرائیل نشان داد معادلات منطقه تغییر کرده است و اعتماد به نفس جمهوری اسلامی و متحدانش از این پس بسیار بیشتر از قبل خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۶    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تخصیص یا تمدید ثبت سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص از محل صادرات به شرط وجود منابع سیستمی در سقف منابع ارزی اعلامی به وزارتخانه های متبوع صورت می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۵    
تراکتور بعد از جدایی سرمربی اسپانیایی اش باید به خانه نساجی برود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۴    
جنبش حماس وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم و تأکید کرد آمریکا با اقدام خود بار دیگر نشان داد که علیه ملت فلسطین است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۴    
بیماری آبله مرغان، ماحصل ویروسی به نام واریسلا-زوستر است که از سرعت انتشار بالایی برخوردار است و در کودکان زیر 10 سال شایع تر است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۳    
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری 3 دیدار برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۲    
سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۲    
کارشناس اداره کل آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره مصرف بی خطر ضد آفتاب برای مادران باردار و کودکان توضیح داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که چهار فرد و دو نهاد صهیونیست را به دلیل اعمال خشونت علیه فلسطینیان کرانه باختری تحریم کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲    
محمد جواد ظریف پاسخ ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به بخشی از سفارت ایران در دمشق را دفاع مشروع دانست و گفت: ایران در این پاسخ، تنها تأسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسرائیل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۷    
این خودروساز بزرگ ژاپنی روز جمعه اعلام کرد که پیش بینی های فروش و سود خود را برای سال مالی منتهی به 31 مارس کاهش داده و دلیل آن افزایش هزینه ها است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه قیمت های کنونی به ثبات رسیده است از احتمال نوسان 1 تا 3 درصدی قیمت ها در روزهای آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۸    
مقامات امارات متحده عربی هشدار داده اند که انتشار تصاویر به گفته آنها " منفی یا غیرواقعی" از سیلاب کم سابقه اخیر در شهر دوبی در فضای مجازی، غیرقانونی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۰    
گوگل 28 کارمند خود را که در اقدامات اعتراضی نسبت به قرارداد پروژه نیمبوس در دفاتر این شرکت مشارکت کرده بودند، از کار برکنار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۹    
خبرگزاری رویترز دقایقی پیش به نقل از یک منبع آگاه نوشت که پلیس فرانسه فردی را که تهدید به انفجار خود کرده بود، در کنسولگری ایران در پاریس دستگیر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۲    
رئیس کل گمرک ایران گفت: در سال 1402 به میزان 8 میلیارد و 380 میلیون دلار اجزاء و قطعات خودرو و موتورسیکلت از گمرکات ترخیص و وارد کشور شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶    
صدای شنیده شده در شرق اصفهان ناشی از شلیک پدافند هوایی بود. ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: در آسمان اصفهان اشیای مشکوکی مشاهده شد که پدافند، به سمت این اشیا ِمشکوک شلیک کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
بررسی اقتصادآنلاین از آخرین قیمت گوشی های موبایل در بازار را در این گزارش بخوانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۸    
بررسی آخرین معاملات در بازار سکه و طلا نشان می دهد علیرغم افزایش 36 دلاری قیمت اونس جهانی طلا، روند کاهشی قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی همچنان ادامه پیدا کرده و با کاهش قیمت نسبت به ابتدای هفته ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۶    
موسسه اعتبارسنجی استاندارد اند پورز ، رتبه اعتباری بلند مدت رژیم صهیونیستی را به دلیل تهدیدات فزاینده ژئوئولتیک از (AA-) به A+ کاهش داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۳    
گروه تولیدکنندگان اوپک پلاس بعد از این که آنگولا و چند عضو دیگر را در سال های اخیر، از دست داد، به دنبال جذب نامیبیا است که ممکن است تا یک دهه آینده، به چهارمین تولیدکننده بزرگ آفریقا تبدیل شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۲    
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفر به قم با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۲    
فدراسیون فوتبال آلمان از تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان تا جام جهانی 2026 خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۱    
معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان از برگزاری آزمون کتبی استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی با رقابت 2 هزار و 553 داوطلب در استان گیلان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس سازمان آتش نشانی رشت گفت: در پی مراجعه حضوری یک شهروند وجود حلقه مار در خارج از کابین خودروی سواری mvm به آتش نشانان ایستگاه یک آتش نشانی رشت، مار خارج و منطقه امن فرستاده شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۱    
نرخ تورم ژاپن از 2.8 درصد به 2.7 درصد کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۰    
سلول های سرطانی با پنهان شدن از سیستم ایمنی بدن رشد و گسترش می یابند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۵    
پنج پروژه ورزشی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه تاکنون به بیش از 37 هزار نفر از متقاضیان، تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۳    
یکی از بزرگترین مارهای تاریخ ممکن است حدود 47 میلیون سال پیش در اطراف جایی که اکنون هند می نامیم، خزیده باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۰    
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پذیرای مس رفسنجان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۹    
رویترز گزارش داد که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۹    
وزارت خارجه سوریه وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه این استان در 12 ماهه منتهی به اسفند 1401 برابر 44 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۸    
سه فضانورد چینی هفتمین گروهی خواهند بود که به زودی از ایستگاه فضایی تیانگونگ چین در مدار بازدید می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۶    
حسین امیرعبداللهیان در نیویورک حضور دارد
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۵    
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای بر عدم تملک هیچگونه تسلیحات هسته ای توسط ایران تاکید و عنوان کرد که تهدیدات ادعایی که به ایران نسبت داده می شوند به قصد منحرف کردن توجهات از جنگ غزه مطرح می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۵    
بازار آسیا نزول کرد و نیکی 225 ژاپن بیش از سه درصد پس از اتفاقات امروز ایران کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۴    
به گفته مقامات پلیس اندونزی، در پی آتش سوزی در یک مغازه قاب فروشی در جاکارتا ، پایتخت این کشور هفت تن کشته شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
پرنده فروشان مرکز خرید و فروش پرندگان شرق طی فرایندی عادلانه، با حضور نایب رییس اتحادیه پرنده فروشان و همچنین دستگاه های نظارتی شرکت ساماندهی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۲    
تیم فوتبال پرسپولیس درحالی چهار بازی از دروازه بان دوم خود استفاده کرده که قرارداد او فقط 500 میلیون تومان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
قیمت نفت پس از افزایش چشمگیری که در ابتدای معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانی های بازار نسبت به تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و متاثر شدن عرضه پیدا کرده بود، کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۹    
سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: صبح امروز بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی 2 نفر فوت و چهار نفر مجروح شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۹    
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عملیات وعده صادق نه تنها غرور مقدس ایرانی ها بلکه غرور مقدس یک و نیم میلیارد مسلمان را احیا کرد و بارقه امید در دل تمام مسلمان ها روشن شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به رفع محدودیت های پروازی و بازگشت حالت عادی مسافران حتما از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۳    
اپل واتس اپ و تِرِد را به درخواست پکن از اپ استور در این کشور حذف کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۲    
احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در واکنش به بازگشت گشت ارشاد گفت: یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای اینکه اسلام را بکوبند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۹    
کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۴    
در گزارش زیر به بررسی قیمت خانه باغ های شهریار خواهیم پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۵    
ساعت 10:23 صبح امروز جمعه 31 فروردین 1403، حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت 2 نفر و مصدوم شدن 4 نفر از نیروهای تعمیرات شد که 2 نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی صنعت آب با بی سابقه دانستن بارش ها در استان سیستان و بلوچستان گفت:بیش از 50 درصد بارش کل سال آبی استان در 3 روز اتفاق افتاد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۸    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۹    
رسانه های پاکستانی امروز جمعه از از حمله تروریستی به یک مینی بوس حامل شهروندان خارجی در شهر کراچی این کشور خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۶    
دفتر رسانه ای دبی اعلام کرد: رکورد باران دبی باعث آبگرفتگی خانه های گران قیمت و توقف پروازها شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۸    
صنعت فولاد و فلزات اساسی یکی از بزرگترین صنایع بورسی کشور است که تحرکات در این گروه، می تواند کلیت بازار را تحت تاثیر خود قرار دهد؛ هر چند در این میان فولاد مبارکه با در اختیار داشتن سهم 1 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۸    
رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت میوه های نوبرانه را اعلام کرد و گفت: مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی تنها مجاز به لحاظ حداکثر 35 درصد سود هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۹    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: در بودجه 1403 در بخش یارانه نان که تامین کننده هزینه های خرید تضمینی گندم است، با کم برآوردی مواجه هستیم که به این ترتیب به نظر می رسد سال پیش رو ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال 1403 در پاییز امسال خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۳    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می برد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گفت: اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۳    
در حالی که درآمد حاصل از مالیات واحدهای خالی و لوکس در بودجه 1403 یک هزار و437 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که طبق آخرین آمارهای وزارت راه وشهرسازی 182 هزار واحد مسکونی خالی به بازار مسکن عرضه شده ...
  • ۱