سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۸Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای انقلاب نیوز 30 بهمن 1395 - enghelab-news.ir

انقلاب نیوز 29 اسفند 1393 انقلاب نیوز 26 اسفند 1394 انقلاب نیوز 31 فروردین 1395 انقلاب نیوز 28 اردیبهشت 1395 انقلاب نیوز 30 خرداد 1395 انقلاب نیوز 30 تیر 1395 انقلاب نیوز 27 مرداد 1395 انقلاب نیوز 31 شهریور 1395 انقلاب نیوز 29 مهر 1395 انقلاب نیوز 27 آبان 1395 انقلاب نیوز 25 آذر 1395 انقلاب نیوز 30 دی 1395 انقلاب نیوز 24 اسفند 1395 انقلاب نیوز 3 بهمن 1395 انقلاب نیوز 4 بهمن 1395 انقلاب نیوز 5 بهمن 1395 انقلاب نیوز 6 بهمن 1395 انقلاب نیوز 8 بهمن 1395 انقلاب نیوز 9 بهمن 1395 انقلاب نیوز 10 بهمن 1395 انقلاب نیوز 11 بهمن 1395 انقلاب نیوز 12 بهمن 1395 انقلاب نیوز 13 بهمن 1395 انقلاب نیوز 15 بهمن 1395 انقلاب نیوز 16 بهمن 1395 انقلاب نیوز 17 بهمن 1395 انقلاب نیوز 18 بهمن 1395 انقلاب نیوز 19 بهمن 1395 انقلاب نیوز 20 بهمن 1395 انقلاب نیوز 21 بهمن 1395 انقلاب نیوز 22 بهمن 1395 انقلاب نیوز 23 بهمن 1395 انقلاب نیوز 24 بهمن 1395 انقلاب نیوز 25 بهمن 1395 انقلاب نیوز 26 بهمن 1395 انقلاب نیوز 27 بهمن 1395 انقلاب نیوز 29 بهمن 1395 انقلاب نیوز 30 بهمن 1395 
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۸    
پایگاه انقلاب نیوز: علی لهراسبی در روزهای اخیر به عنوان بازیگر و خواننده در نمایش آیینی غبار به کارگردانی محمدرضا مداحیان تجربه متفاوتی را در تالار وحدت پشت سر می گذارد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
پایگاه انقلاب نیوز: رئیس کمیسیون انرژی مجلس اگرچه از حامیان وزیر نفت و مدل جدید قراردادهای نفتی بود اما اظهارات اخیرش نشان داد که انتقاداتی که به مدل جدید قراردادهای نفتی می شد از سر دلسوزی بود و نه ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۰    
پایگاه انقلاب نیوز: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 96 از امروز یکشنبه اول اسفندماه تا سه شنبه سوم اسفندماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ثبت نام اقدام کنند.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
پایگاه انقلاب نیوز: سخنگوی وزارت خارجه اقدام سوئد در ارائه قطعنامه حقوق بشری علیه ایران را به شدت محکوم کرد و گفت: اینگونه اقدامات، غیرمنصفانه، نادرست و برخلاف واقعیات جمهوری اسلامی ایران است.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۰    
پایگاه انقلاب نیوز: بارش برف در مشهد در حالی از روز گذشته آغاز شد که از عصر دیروز خبر تعلیق پروازها در فرودگاه بین المللی این شهر منتشر شد و تاکنون که ساعت ها از این خبر می گذرد هنوز هواپیماها در این ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
پایگاه انقلاب نیوز: به دلیل بارش شدید برف، برودت هوا و یخبندان، امروز هم برخی مدارس کشور تعطیل هستند.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
پایگاه انقلاب نیوز: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزند وزیر راه امسال چند شرکت ثبت کرده که این موضوع منجر به ایجاد ابهاماتی شده است ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
پایگاه انقلاب نیوز: در پی برگزاری جلسه فوق العاده مدیریت بحران درباره استان خوزستان؛ معاون اول رئیس جمهوری، وزیر کشور و استاندار خوزستان گزارشی در این زمینه به رئیس جمهوری ارائه دادند.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۰    
پایگاه انقلاب نیوز: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اعلام کرد: جنبش دانشجویی از نمایندگان می خواهد تا با رأی خود به برکناری آخوندی در عمل نشان دهند که نمایندگان واقعی مردم هستند و نگاهشان به مسائل فقط ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۰    
پایگاه انقلاب نیوز: رئیس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان با بیان اینکه به دلیل سیاست های انقباضی دولت بخش مسکن در سه سال گذشته مظلوم واقع شد ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
پایگاه انقلاب نیوز: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: این نیرو از سال های گذشته مسئولیت ایجاد امنیت در شمالغرب و غرب را داشت و از سال 88 جنوب شرق نیز به این نیرو واگذار شد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
پایگاه انقلاب نیوز: مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران، گفت: تا 15 اسفند دفترچه های درمانی از همه مراکز تأمین اجتماعی حذف می شود.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
پایگاه انقلاب نیوز: معارض بحرینی گفت: در صورتی که آل خلیفه حماقت تبعید رهبر شیعیان بحرین را مرتکب شود سرنگونی خود را نزدیک تر کرده است.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
پایگاه انقلاب نیوز: دادگاه انتاریو کانادا، ایران را به جبران هزینه های قضایی گروهی از شاکیان که تهران را به حمایت از تروریسم متهم کرده اند، محکوم کرد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
پایگاه انقلاب نیوز: برخی نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا با اشاره به اینکه دونالد ترامپ به طور مداوم ادعاهای دروغین و اثبات نشده ای مطرح می کند، درباره سلامت روان وی ابراز تردید کردند.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
پایگاه انقلاب نیوز: منابع نظامی سوریه جانبداری سازمان ملل از تروریست های غوطه شرقی که آتش بس را نقض کردند در راستای سیاست یک بام و دو هوای این نهاد بین المللی خوانده و تاکید کردند ارتش سوریه از غوطه ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
پایگاه انقلاب نیوز: مردم بحرین دیشب نیز در برخی نقاط این کشور با وجود شرایط نامساعد جوی و بارش باران به خیابان ها آمده و فریاد وفاداری به شهدا و حمایت از آیت الله عیسی قاسم سر دادند.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
پایگاه انقلاب نیوز: یک عضو داعشی که در کرکوک دستگیر شد اعتراف کرد پس از پیوستن به این گروه تروریستی،نزدیک به 500 نفر را کشته و 200 زن عراقی را مورد آزار جنسی قرار داده است.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
پایگاه انقلاب نیوز: نوبت عصر پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی آموزش و پرورش پردیس، رودهن، دماوند، فیروزکوه و جواد آباد امروز به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان تعطیل است.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
پایگاه انقلاب نیوز: مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری از آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت های نوروزی اتوبوس از فردا اول اسفندماه خبر داد و گفت ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
پایگاه انقلاب نیوز: در حالی که اساسنامه کمیته ملی المپیک به دولتی بودن خزانه دار اشاره نکرده، این سوال مطرح می شود که آیا شخصی غیر از اعضای مجمع می تواند برای این پست در انتخابات سال آینده نامزد شود؟
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
پایگاه انقلاب نیوز: مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی ویژه نوروز 96 به کارگردانی ایرج طهماسب و نویسندگی حمید جبلی و ایرج طهماسب روز گذشته کلید خورد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
پایگاه انقلاب نیوز: نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر راه در بندهای مختلف از جمله موضوع قطار و عضویت خانواده وی در برخی شرکت ها است ...
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
پایگاه انقلاب نیوز: رئیس جمهور آمریکا در توییت تازه اش از نیویورک تایمز، سی ان ان و چند شبکه دیگر با عنوان دشمنان مردم آمریکا یاد کرد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
پایگاه انقلاب نیوز: وزیر امور خارجه در توییتر نوشت تنها رژیم دارنده بمب اتم در خاورمیانه، از ابزارهای دفاعی ایران ناله می کند.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
پایگاه انقلاب نیوز: بهانه اصلی تحقیق و تفحص از شهرداری موضوع املاک بود که با تغییر کاربری های اراضی و مجوزهای تراکم فروشی نیز همراه گشته است.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
پایگاه انقلاب نیوز: بی تدبیری ها در استان خورستان که علاوه بر گردو غبار، باعث قطعی آب و برق شد، با واکنش شدید چهره های سرشناس کشور مواجه شد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۵    
پایگاه انقلاب نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس طی یادداشتی تصریح کرد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد تا روز یکشنبه، خانه ملت میزبان عباس آخوندی باشد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۵    
پایگاه انقلاب نیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با وزیر امور خارجه ایران بر لزوم ادامه اجرای توافق هسته ای تأکید کرد.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۵    
پایگاه انقلاب نیوز: به دلیل بارش برف و برودت هوا، باردیگر برخی مدارس کشور از جمله تهران امروز تعطیل هستند.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
پایگاه انقلاب نیوز: رئیس کانون هواداران تیم الهلال عربستان در عمان عنوان کرد: با حضوری پرشور و بی نظیر ایرانی ها را مات و مبهوت می کنیم.
انقلاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۰    
پایگاه انقلاب نیوز: عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه صنعت و تولید کشور قفل شده است ...