جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۶May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 30 مرداد 1398 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 31 فروردین 1398 انتخاب 31 اردیبهشت 1398 انتخاب 31 خرداد 1398 انتخاب 31 تیر 1398 انتخاب 29 شهریور 1398 انتخاب 30 مهر 1398 انتخاب 30 آبان 1398 انتخاب 30 آذر 1398 انتخاب 30 دی 1398 انتخاب 30 بهمن 1398 انتخاب 29 اسفند 1398 انتخاب 1 مرداد 1398 انتخاب 2 مرداد 1398 انتخاب 3 مرداد 1398 انتخاب 4 مرداد 1398 انتخاب 5 مرداد 1398 انتخاب 6 مرداد 1398 انتخاب 7 مرداد 1398 انتخاب 8 مرداد 1398 انتخاب 9 مرداد 1398 انتخاب 10 مرداد 1398 انتخاب 11 مرداد 1398 انتخاب 12 مرداد 1398 انتخاب 13 مرداد 1398 انتخاب 14 مرداد 1398 انتخاب 15 مرداد 1398 انتخاب 16 مرداد 1398 انتخاب 17 مرداد 1398 انتخاب 18 مرداد 1398 انتخاب 19 مرداد 1398 انتخاب 20 مرداد 1398 انتخاب 21 مرداد 1398 انتخاب 22 مرداد 1398 انتخاب 23 مرداد 1398 انتخاب 24 مرداد 1398 انتخاب 25 مرداد 1398 انتخاب 26 مرداد 1398 انتخاب 27 مرداد 1398 انتخاب 28 مرداد 1398 انتخاب 29 مرداد 1398 انتخاب 30 مرداد 1398 انتخاب 31 مرداد 1398 
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۰    
نامه ای از نویسنده کتاب روایت رهبری خطاب به آقای محسن هاشمی و متعاقب آن پاسخ ایشان منتشر شد. چند نفری هم در اینباره نکاتی را گوشزد کردند که اهل فن می توانند آن را در جای خود بخوانند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۰    
در ادامه هفته اول لیگ برتر 3 مسابقه روز جمعه برگزار می شود و استقلال در تبریز میهمان ماشین سازی تبریز است و یک دربی هم در خوزستان برگزار می شود، شاهد یک بازی خودرویی هم در تهران هستیم.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۵    
مدیر اجرایی ستاد اربعین کشور از اضافه شدن مرز خسروی به عنوان مرز چهارم خروجی زائران اربعین خبر داد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی از آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 97 به ویژه فرهنگیان از هفته آینده خبر داد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۰    
به گفته مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمان براثر خشکسالی و برداشت بی رویه آاب از منابع زیرزمینی دسترسی به آب آشامیدنی و سالم دراین استان کم شده طوری که موجب شده تا در بخش آب فاصلاب روستایی770 روستای ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۵    
وزیر امور خارجه آلمان با بیان اینکه همه طرف ها می گویند که نمی خواهند در خلیج فارس جنگی آغاز شود، اظهار داشت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۰    
نکته ای که موجب نگرانی جامعه متدین و انقلابی و علاقه مندان جامعه مدرسین و حتی نگرانی برخی مراجع عظام گردید ورود بعضی از اعضای محترم جامعه مدرسین به پاره ای مناقشات در روزهای اخیر بود که می توانست و ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی انصارالله یمن در واکنش به سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا در آسمان استان ذمار گفت که این حادثه نشان می دهد که آمریکایی ها در حمله ائتلاف سعودی به یمن مشارکت دارند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۰    
وزیر امور خارجه تصریح کرد: تا زمانی زنده و مسؤول باشم اجازه نمی دهم یک قطره از آب خزر را از ما بگیرند
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۵    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۵    
رسانه های اسرائیلی مدعی شدند که به دنبال فرود یک فروند راکت شلیک شده از غزه در نزدیکی یکی از شهرک های صهیونیست نشین، آژیر خطر به صدا درآمده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۵    
اگر شما از دستیارهای صوتی استفاده می کنید، بهتر است در استفاده از دستیار صوتی دقت کنید که هر پرسشی را از دستیار صوتی خود نپرسید.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۵    
سخنگو و رئیس هیات مذاکره کننده جنبش انصارالله چهارشنبه شب با هشدار به مقام های کاخ سفید و در واکنش به سرنگونی پهپاد آمریکایی بر فراز یمن گفت: هرکس حاکمیت یمن را نقض کند، با پاسخ ما روبه رو خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۰    
رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه گفت قبل از برگزاری نشست گروه 7 با مقام های ایران دیدار خواهد کرد تا به آنها پیشنهادهایی برای کاستن از تنش ها میان واشنگتن و تهران ارائه دهد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه گفت قبل از برگزاری نشست گروه 7 با مقام های ایران دیدار خواهد کرد تا به آنها پیشنهادهایی برای کاستن از تنش ها میان واشنگتن و تهران ارائه دهد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۰    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران، با اشاره به آتش سوزی جنگل های کیاسر گفت: آتش سوزی از ساعت 16 امروز در منطقه کیاسر بین روستاهای ایول و ترکام آغاز شد و مهار آن سه ساعت زمان برد
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۳۵    
یکی از مراجع عظام تقلید، با تاکید بر اینکه دولت به قم و حوزه بدهکاری دارد، تصریح کرد: باید مسؤولان و دولتمردان محترم را به امتیازات و موقعیت ویژه این استان توجه داد تا آنچه شایسته این شهر مذهبی و ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۵    
روزنامه اکسپرس انگلیس روز چهارشنبه نوشت: در صورت دیدار محمد جواد ظریف با رئیس جمهور فرانسه، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به شدت خشمناک و عصبانی خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه درباره هر گونه اقدام آمریکا برای استقرار موشک های کروز در اروپا هشدار داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۵    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران شامگاه چهارشنبه در خصوص دومین سفرش به کشورهای اسکاندیناوی در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست های مهمی با مقامات سوئد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۰    
بسیاری از افراد معتقدند فرار از عزرائیل(فرشته مرگ)اساسا غیر ممکن است. داستان ها و فیلمهای متعددی در این باره ساخته شده و به نظر می رسد در زندگی واقعی نیز دقیقا همینطور است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۵    
یک فرمانده ارشد نیروی دریایی آمریکا آمادگی این یگان را برای انجام هر گونه اقدام علیه ونزوئلا اعلام کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : استاندارد ملی بسته بندی- نی های پلی پروپیلن جهت مصارف نوشیدن - ویژگی ها و روش های آزمون تدوین شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۵    
محمد جواد ظریف پس از سفری دو روزه به سوئد عازم نروژ شد. ظریف شب گذشته در جمع ایرانیان مقیم سوئد سخنرانی کرد وی امروز با نخست وزیر، وزیر خارجه و رییس مجلس این کشور دیدار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۵    
رزمایش بزرگ غدیر توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با رمز یا علی بن ابی طالب (ع) در ارتفاعات مرزی منطقه بورالان ماکو در استان آذربایجان غربی اجرا شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۵    
سازمان های بین المللی روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کردند که وبا در هشت ماهه سال جاری میلادی جان 773 تن در یمن را گرفته است
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۵    
گزارشی جدید مدعی شده است که آیفون های اپل 2019 شارژر USB-C خواهند داشت. این گزارش یا بهتر است بگوییم شایعه در شرایطی مطرح می شود که پیش از این گمانه زنی ها خبر از شارژر USB_C نمی دادند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۵    
معاون اول رئیس جمهوری اعلام کرد: دولت همه کالاها و محصولات مورد نیاز و اساسی مردم را از پیش تامین کرده و از این بابت هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس کل بیمه مرکزی طی احکامی، دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه را منصوب کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی جاده مخصوص ورامین میزبان آخرین سفر تیم نظارتی خدمات پس از فروش ایران خودرو شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۰    
مؤسسه نظرسنجی گالوپ روز چهارشنبه گزارش داد که 78 درصد مردم آمریکا صریحاً مخالف جنگ با ایران هستند و از تلاشهای غیر نظامی برای تعامل با ایران پشتیبانی می کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۵    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در آخرین دیدارش با مقامات سوئدی با استفان لوون نخست وزیر این کشور در محل اقامتش دیدار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۵    
دولت آمریکا امروز (چهارشنبه) از قوانین تازه مهاجرتی پرده برداشت که مجوز بازداشت نامحدود خانواده های مهاجر را در طول مدت بررسی درخواست پناهندگی آنها از سوی قاضی پرونده، صادر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۵    
در تیرماه بخشی از تولیدات سایپا به شکل عبور مستقیم بود اما به مرور سهم این شیوه تولیدی اضافه شد تا اینکه در مردادماه موفق شدیم تمام محصولات سایپا را به طور کامل و بدون کمبود قطعه تولید کنیم و اگر ارز ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۰    
رئیس دستگاه دیپلماسی کوبا اقدام های دولت آمریکا را مخل ثبات و امنیت جهان برشمرد
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۰    
شرکت مالک نفتکش توقیف شده انگلیس در بیانیه ای روز پنجشنبه از دیدار مدیرعامل این شرکت با وزیر خارجه ایران در استکهلم خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۰    
در سال 1954 ، زنی به نام آن هاجز مدعی شد که وقتی در یکی از اتاقهای خانه خود حضور داشت ناگهان یک شهاب سنگ وارد خانه وی شده و به مفصل رانش برخورد کرده است. ادعایی کم نظیر و بی سابقه در کل تاریخ بشر.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۰    
اعلام حمایت روسیه از دولت ونزوئلاوزیرخارجه روسیه در جریان دیدار با معاون رئیس جمهور ونزوئلا حمایت کامل خود را از دولت این کشور اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۰    
کارگران ساختمان در جریان حفاری های خود به تابوت یک زن متعلق به دودمان مروونژی ها برخوردند. باستان شناسان امیدوارند کشف این تابوت باستانی بتواند اطلاعات بیشتری در رابطه با نقش این بازه ی زمانی در ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۵    
پایگاه اینترنتی فاینشنال تایمز روز چهارشنبه نوشت، آزادی نفتکش ایران که در جبل الطارق توقیف شده بود، روحیه جسورانه و پیروزمندانه ایران را تقویت کرده است
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۵    
واشنگتن سرنگونی یک فروند پهپاد پیشرفته آمریکایی از نوع ام کیو 9 از سوی نیروهای یمنی در این کشور را تایید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران از اطفای حریق در یک ساختمان در حال ساخت در جاده قدیم کرج خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۰    
در دور جدید حملات نظامیان علیه اقلیت های قومی، نژادی و مذهبی در شمال میانمار طی چند روز گذشته دستکم 19 نفر کشته و دو هزار نفر هم بی خانمان شده اند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۰    
هافبک دفاعی پرسپولیس طبق نظر کادرپزشکی فعلا قادر به حضور در ترکیب این تیم نیست تا حضور در دربی برای او غیرممکن شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۳۵    
یک روزنامه لبنانی با اشاره به اینکه سفر اخیر هیات اماراتی به تهران بدون هماهنگی واشنگتن و ریاض نبوده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۰    
سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که از این به بعد به هر پرنده ای که فاقد پرچم عراق باشد و بر فراز پایگاه های این سازمان پرواز کند، شلیک خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۵    
یک مقام فرانسوی گفت برای فرانسه الان برگزیت بدون توافق محتمل ترین سناریو است و این به معنی آن است که به زودی کنترل روی مرزهای اتحادیه اروپا با انگلیس اعمال می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۰    
قائم مقام وزارت خارجه یونان که کشورش با هشدار آمریکا درباره همکاری با نفتکش آدریان دریا مواجه شده است، امروز گفت که آتن به هیچ وجه ارسال نفت به سوریه توسط این نفتکش ایرانی را تسهیل نخواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۰    
وزیر خارجه ونزوئلا روز سه شنبه، قبل از برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد، تهدیدات آمریکا در اعمال محاصره دریایی علیه این کشور را محکوم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۵    
رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها با مقامات سوئد با رئیس مجلس این کشور در محل پارلمان دیدار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۰    
بهزاد صابری مشاور وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود با لحنی کنایه آمیز در خصوص هیاهوی رسانه ای که پس از ابراز علاقه دونالد ترامپ به خرید گرینلند از دانمارک و سپس لغو دیدارش با نخست وزیر ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۰    
عضو شورای شهر تهران گفت: مطابق حکم صادره برای رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، وی صرفا به پرداخت 4 میلیون تومان وجه نقد محکوم شده است که پرداخت این مبلغ دو سال تعلیق شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۵    
ادامه آبگیری سد گتوند در روزهای اخیر، 2 روستای دیگر در مسجدسلیمان را به زیر آب برد، این در حالیست که گفته می شود زمین های این روستاها هنوز تملک نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۵    
رئیس جمهوری ونزوئلا با تایید این مطلب که مقام های کشورش در حال مذاکره با ایالات متحده هستند، گفت این گفت وگوها چندین ماه است که برقرار است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۰    
دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه اعلام کرد که گزینه های زیادی روی میز خود دارند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۰    
اسطوره باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضر می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۰    
پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آن ها که قبلا مسئول بوده و اموال را برده اند باید برگردانند؛ از بگیر و ببندها نگران نشوید و نهراسید، انقلاب زنده تر می شود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۵    
معاون اول قوه قضاییه گفت: برخی از بازداشت های موقت ما طولانی شده است. البته ممکن است شما برای این کار دلیل داشته باشید ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۵    
رییس فدراسیون فوتبال در نشست هم اندیشی مدیران فوتبال و ورزش با صدا و سیما برای آغاز لیگ برتر فوتبال ایران گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۰    
منابع غربی اعلام کردند که اسرائیل در راستای اجرای توافق آمریکا-روسیه برای تضمین امنیت اسرائیل در عراق و سوریه طی هفته های گذشته بارها انبارهای سلاح وابسته به حشد شعبی عراق را بمباران کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۰    
برنامه بازی های تیم ملی بسکتبال ایران در تورنمنت تدارکاتی پیک اعلام شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما اگر می خواهیم دوباره قهرمان شویم باید بیش تر از قبل گل بزنیم و کم تر گل بخوریم.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به دیدار امروز اعضای دولت با مقام معظم رهبری گفت: کشور با اتکا به تولیدات داخلی و توان جوانان ایرانی می تواند به مسیر خود ادامه دهد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل نظارت سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به آزاد بودن تبلیغات امور پزشکی دراینستاگرام گفت: تمامی شاغلین حرف پزشکی و وابسته می توانند با مراجعه به سازمان نظام پزشکی و اخذ مجوزهای قانونی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۰    
وزیر خارجه آلمان امروز (چهارشنبه) پیش از عزیمت به مسکو گفت: مسائل مهم بین المللی را می توان تنها با حضور روسیه حل و فصل کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۲۰    
فوق ستاره پرتغالی یوونتوس فاش کرد پیش از پیوستن به منچستریونایتد با دو باشگاه بارسلونا و اینتر هم مذاکراتی داشته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۱۵    
پایتخت نشینان در مرداد ماه امسال پنج روز هوای ناسالم برای گروه های حساس تنفس کردند که علت آن در تمام این روزها افزایش غلظت آلاینده ازن بود.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۵    
مسدود کردن شماره تلفن های ناشناس در آیفون بسیار ساده است. شما می توانید تنها با چند ضربه ساده شماره ها را در آیفون خود مسدود کنید و اجازه ندهید به شما پیام دهند یا ارتباط برقرار کنند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۰    
فیلمی از سگ کشی با اسید در کهریزک منتشر شد. یکی از حامیان حقوق حیوانات گفت: در این باره به شهرداری هشدار داده بودیم، ولی توجهی نکردند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۰    
رییس سازمان راهداری اعلام کرد که پیش بینی می شود در ایام اربعین حسینی 2.5 نفر زائر از چهار پایانه مرزی مشخص شده عبور کنند و بر اساس توافقات صورت گرفته، قیمت بلیت اتوبوس در این ایام افزایش نخواهد یافت.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۰    
در اینفوگرافیک زیر آمار مراجعه کنکوری ها به مشاوره انتخاب رشته، قیمت بسته های مشاوره، هزینه تست شخصیت سنجی برای انتخاب رشته و گردش مالی موسسات کنکور و کمک آموزشی را می بینید.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۰    
دو مقام آمریکایی ضمن تایید خبر سرنگونی پهپاد این کشور در آسمان یمن، گفتند این هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از موشک زمین به هوای نیروهای یمنی هدف قرار گرفته است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۵    
دانشمندان آلمانی نوعی آزمایش خون جدید را طراحی کرده اند که بر اساس آن می توانید بدانید که طی یک دهه بعدی زنده خواهید بود یا خیر. این آزمایش خون نوعی روش برای پیش بینی زمان مرگ است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۰    
انتشار خبر بازداشت مدیران ایران خودرو، واکنش بازار خودرو را به همراه داشت به طوری که این موضوع در کنار افزایش تحویل خودرو از سوی خودروسازان باعث کاهش قیمت ها در بازار شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۰    
گزارش ها نشان می دهند که بسیاری از افراد برای خرید و فروش سلاح از فیس بوک استفاده می کنند. درواقع فیس بوک به یک بازار هدف بزرگ برای خرید و فروش سلاح تبدیل شده و این موضوعی خطرناک است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۵    
تحقیقات نشان داده است که تزریق ویتامین ب کمپلکس بسیار موثرتر از انواع قرص یا کپسول یا شربت آن می باشد. تزریق آمپول ب کمپلکس (B complex) می تواند باعث افزایش انرژی گردد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۰    
اکران فیلم سینمایی روسی به کارگردانی امیرحسین ثقفی آغاز شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۰    
بالاخره خبری خوش برای علاقه مندان به سه گانه ماتریکس منتشر و مشخص شد که قسمت چهارم این فیلم با حضور کیانو ریوز در نقش نئو در دست ساخت است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد ظریف برای مذاکره با عربستان را درست و هوشمندانه توصیف کرد و با بیان اینکه عربستان علامت هایی داده که نشان می دهد مایل به بهبود روابط است گفت که باید از ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۵    
بانک ملی ایران در راستای عمل به قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین همراهی با سیاست های کلان دولت محترم جمهوری اسلامی ایران ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۰    
سمند، پژو 405 SLX و پژو پارس امروز تنهای تغییرات قیمت را در بازار رقم زده اند. قیمت روز دیگر محصولات سایپا، ایرانخودرو، مدیران خودرو و کرمان موتور هیچ تغییری نسبت به روز های قبل ندارد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۵    
حقوق و مزایای کارکنان در سال جاری نیز به روال سال گذشته این گونه پرداخت می شود که حقوق و فوق العاده های مستمر با اعلام به خزانه داری مستقیم از دولت دریافت می کنند و پرداخت مزایا و فوق العاده های غیر ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۰    
به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، پیش از ظهر امروز رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۵    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگو با شبکه ان.بی.سی در پاسخ به این سوال که آیا آزاد شدن کشتی حامل سوخت ایران توسط دولت جبل الطارق در واقع نوعی مبادله در قبال آزاد شدن کشتی انگلیسی بوده است ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۰    
نتایج یک پژوهش نشان می دهد مصرف روغن زیتون به همراه انجام فعالیت های هوازی می تواند سطح HDLخون (کلسترول خوب) را در بدن زنان افزایش دهد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۵    
ابتلا به فشارخون از علائم عمده بالا بودن مصرف نمک است، اما در کنار این علامت عمده، مصرف زیاد نمک علائم کوچک و بزرگ دیگری نیز ایجاد می کند
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۵    
برخی خوراکی های تلخ هرچند پرطرفدار نیستند ولی فواید بیشماری دارند. این غذاها سرشار از مواد شیمیایی گیاهی هستند.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰    
قیمت دلار در صرافی های بانکی امروز 11 هزار و 700 تومان، قیمت یورو 13 هزار و 200 تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد 3 هزار و 192 تومان و قیمت پوند 14 هزار و 225 تومان تعیین شده است.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد: امسال ماموریت اربعین حسینی(ع) با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت زائران عتبات عالیات تحت قرارگاه عملیاتی ابوذر مدیریت و نظارت خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو و کشف 38 فقره سرقت در شهرستان بهارستان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰    
حامد محمدی کارگردانی سریال قبله عالم را برای تولید در شبکه نمایش خانگی بر عهده دارد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جشنواره هندوها در آسام هند ظاهر یک مرد شرکت کننده در بزرگترین جشنواره عکاسی استرالیا مارهای کبرا روی سر شرکت کنندگان در یک جشنواره در هند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۵    
وزیر امور خارجه گفت: ما به آنچه که (در برجام) پذیرفته بودیم عمل کردیم اما به نظر می رسد که طرف مقابل می خواهد مسائلی را به ما دیکته کند در حالی که در متن برجام به آن مسائل اشاره شده است و همه آنها به ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سؤالی در مورد اظهارات ایلهان عمر عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که گفته واشنگتن باید در روابط خود با تل آویو تجدید نظر کند ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۰    
محمود صادقی در توییتر خود نوشت: دادگاه ویژه روحانیت در خصوص شکایت اینجانب از آقای صادق آملی لاریجانی مبنی بر ایراد توهین و افترا به اینجانب در سخنرانی ایراد شده در همایش فرماندهان بسیج دستگاه قضایی ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۰    
رییس جمهور در حکمی علی اصغر مونسان را به سرپرستی وزارت تازه تاسیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۵    
با اجرای طرح اصلاح نظام پولی در قالب حذف چهار صفر از پول ملی و بازنگری در اقطاع اسکناس و سکه، نقش این ابزار در نظام های پرداخت کشور، می یابد ...
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۰    
گوشی ردمی نوت 8 پرو یکی از گوشی های مهم این برند چینی است که از هفته های گذشته در مورد آن تبلیغاتی گسترده انجام شده است. این گوشی از اوایل ماه جاری زیر پرچم تجاری شیائومی تبلیغات خود را آغاز کرد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۵    
عبدالوهاب شهیدی خواننده 98 ساله کشورمان که پس از عمل جراحی در بیمارستان بستری شده بود، ظرف دو سه روز آینده مرخص خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۰    
دو مرد در نیوزیلند در یک شرط بندی عجیب درباره گرد یا مسطح بودن زمین با یکدیگر درگیر شده اند. یکی از آنها معتقد است زمین گرد است و دیگری شکی ندارد که زمین صاف است.
  • ۱