سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۳۰Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 29 اسفند 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 انتخاب 1 اسفند 1396 انتخاب 2 اسفند 1396 انتخاب 3 اسفند 1396 انتخاب 4 اسفند 1396 انتخاب 5 اسفند 1396 انتخاب 6 اسفند 1396 انتخاب 7 اسفند 1396 انتخاب 8 اسفند 1396 انتخاب 9 اسفند 1396 انتخاب 10 اسفند 1396 انتخاب 11 اسفند 1396 انتخاب 12 اسفند 1396 انتخاب 13 اسفند 1396 انتخاب 14 اسفند 1396 انتخاب 15 اسفند 1396 انتخاب 16 اسفند 1396 انتخاب 17 اسفند 1396 انتخاب 18 اسفند 1396 انتخاب 19 اسفند 1396 انتخاب 20 اسفند 1396 انتخاب 21 اسفند 1396 انتخاب 22 اسفند 1396 انتخاب 23 اسفند 1396 انتخاب 24 اسفند 1396 انتخاب 25 اسفند 1396 انتخاب 26 اسفند 1396 انتخاب 27 اسفند 1396 انتخاب 28 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۱۷    
وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای روز پنجشنبه اعلام کرد به توافق هسته ای با ایران و گروه 1+5 پایبند خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۲    
ساعت رسمی کشور در ساعت 24 امشب یک ساعت به جلو کشیده خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس آخرین گزارش خزانه، موفق شدیم بیش از 308 هزار میلیارد تومان وصولی داشته باشیم و پرداخت هایمان انجام شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۷    
دارایی زاکربرگ روز دوشنبه به میزان 6.06 میلیارد دلار کاهش یافت؛ به نحوی که این کاهش دارایی به خاطر افت ارزش سهام شرکت وی یعنی فیس بوک بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۲    
وزیر امور خارجه هند پس از چهار سال قتل 39 شهروند هندی به دست عناصر تروریستی داعش در عراق را تایید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۷    
انتخابات وسیله است و هدف نیست، انتخابات برای این برگزار می شود تا افراد مسئول انتخاب شوند، طبعاً رقابت هایی وجود دارد که گاهی نیز رقابت ها بلاوجه است و رسانه ها در آن نقش دارند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۷    
ویژه برنامه های تلویزیون برای لحظه تحویل سال به جز یک یا دو برنامه، آنطور که باید رضایت بخش نبودند که این مسئله نشانگر نبود برنامه ریزی درست و تفکر تازه است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
سری پنجم پایتخت درحالی قرار است در ایام نوروز روی آنتن برود که این بار هم خانواده نقی معمولی قرار است اتفاقات مختلفی را برای مخاطبان رقم بزنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
رییس جمهور آمریکا گفت: افتخار بزرگی است که ولیعهد در کنار ماست. عربستان سعودی دوست بسیار خوب و خریداری بزرگ از تجهیزات و دیگر چیزهاست و سرمایه گذاری های زیادی نیز در آمریکا کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۲    
در هفته جاری اتهام نقض حریم خصوصی 50 میلیون کاربر فیسبوک در راستای تبلیغ برای کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات سال 2016، از سوی شرکت کمبریج آنالیتیکا به جنجال آفرین شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۷    
آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور در اول فروردین ماه 97 اعلام شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۱:۳۲    
علی(ع) می فرمایند، "بنده غیر خودت نباش؛ زیرا خدا تو را حرّ آزاده آفریده است". اگر انسان عبد کسی نبود و حر بود، ذلیل نمی شود و تن به خفت نمی دهد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۱:۲۷    
فرانک والتر اشتاین مایر در پیامی به مناسبت نوروز ، این عید را جشن دوستی و همبستگی دانست و گفت: پیام نوروز در این زمانه ناامنی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۰۱:۲۷    
دولت عراق سه شنبه شب اخبار برخی رسانه ها مبنی بر سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به بغداد را تکذیب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۲    
مراسم تحویل سال 1397 هجری شمسی در هتل محل اقامت اعضای تیم ملی فوتبال ایران در تونس برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۷    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۷    
دفتر کنترل دارایی های خارجی امریکا(اوفک) در حالی که تحریم های گسترده ای علیه مردم ایران وضع کرده است، در اقدامی مداخله جویانه به شرکت ها مجوز داد تا در ایران اینترنت رایگان دایر کنند
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهور کشورمان در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1397 هجری شمسی را به ایشان تبریک گفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۲    
آیت الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سه شنبه در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و ایام ماه مبارک رجب ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه هنگام دیدار با ولیعهد عربستان بار دیگر به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهور در پیام های جداگانه خطاب به سران 9 کشور منطقه که نوروز را جشن می گیرند، اظهارداشت: نوروز، این آیین کهن و پررمز و راز، رویدادی بس شگرف و سرشار از شعف و شادمانی و برخاسته از اندیشه ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۷    
حضرت آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در پیامی ضمن تبریک حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت اظهار امیدواری کرد که در سال 1397 که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۷    
یک مسئول پلیس حومه دمشق سه شنبه شب اعلام کرد: در حمله راکتی گروه های تروریستی به بازاری در اطراف شهر جرمانا، 35تن کشته و 23 غیر نظامی زخمی شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۲    
الهی و ای دادار مهربان در لحظات پایانی سال به درگاهت آمده ایم ، امیدوار ! همچون همیشه ، به امید ضیای تو ، به امید رضای تو!
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۷    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در جمع مردم زلزله زده کرمانشاه و خطاب به ملت بزرگ ایران اظهارداشت:همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال نو ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در گفت وگویی تلفنی پیروزی ولادیمیر پوتین همتای خود در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را به وی تبریک گفت
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397، سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397 هجری شمسی، با تبریک به همه هم میهنان و ایرانیان بویژه خانواده های معزز شهیدان و جانبازان ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۷    
وزیر دفاع روسیه گفت: تنها در هفته گذشته از سه مورد تلاش تروریست ها برای بکارگیری سلاح شیمیایی در سوریه جلوگیری شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۷    
سیامک انصاری شایعه دعوایش با مهران مدیری را تکذیب کرد و درباره همکاری نکردنش با او در دورهمی توضیح داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۷    
یک مقام ارشد فیفا از روند بلیت فروشی جام جهانی 2018 روسیه ابراز رضایت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۷    
ایالت کالیفرنیا اعلام کرده است که اجازه آزمایش خودروهای خودگردان بدون حضور راننده ایمنی (برای جلوگیری از وقوع خطا) را از دوم آپریل صادر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۲    
سرویس پیام رسان تلگرام، روز سه شنبه رأی دادگاه عالی روسیه را باخت تا نتواند از دسترسی نهادهای امنیتی این کشور به اطلاعات کاربران جلوگیری کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۲    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودرو رانندگانی که در طول ایام نوروز 2 تخلف حادثه ساز را مرتکب شوند، به مدت 72 ساعت توقیف می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۲    
علیرضا عصار که مهمان برنامه یکِ یک با اجرای سیدعلی ضیا بود، در این برنامه همزمان هم پیانو نواخت و هم آواز خواند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۷    
ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز از محدوده پلور تا آب اسک نیز نیمه سنگین گزارش شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که آنکارا اقدامات مربوط به ساخت نیروگاه هسته ای آق قویو را در سال 2018 آغاز خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۲    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه سال 1397 سالی خوب و پر از موفقیت برای ایران و ایرانیان باشد گفت: امیدوارم بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت و کشور ایران فائق آییم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۷    
ریاست جمهوری روسیه به تبریک نگفتن دونالد ترامپ به ولادیمیر پوتین به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
رئیس جمهور با قدردانی از مردم و تمامی مسوولین استانی و کشوری، قوا و نیروهای مسلح و بسیج در رسیدگی به مناطق زلزله زده ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
سرمربی و مدیرعامل استقلال ابراز امیدواری کردند تا این تیم در سال 97 روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۷    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در یک پیام توئیتری به پیام امروز ترامپ واکنش نشان داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۲    
تقویم ها همیشه بخش قابل توجهی از زندگی روزمره جوامع مختلف را به خود اختصاص می دهند. تقویم هایی که اگر خوب به آنها نگاه کنید خواهید فهمید که هرکدامشان آینه فرهنگ و تاریخ یک اقلیم اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۲    
تونل هایی با ارتفاع بیش از 2 متر و طول 400 متر متعلق به عناصر پ.ک.ک در شهر عفرین سوریه کشف شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
حمید فرخ نژاد عکسی از خود را در کنار پوستر فیلم های خوب بد جلف و گشت 2 با عنوان پرفروش ترین بازیگر مرد سال 96 منتشر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر چهار عامل 3.8 دلار کاهش یافت که نسبت به یک ماه گذشته کاهش بیش از 33 دلاری را نشان می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که مسکو به رو واشنگتن در ارتباط با حمله احتمالی به سوریه هشدار داده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
بخش سوم مستندات اسناد فساد "نیم تریلیارد تومانی" و اختلاس با سندسازی های صوری حمید بقایی از سوی خبرگزاری قوه قضاییه منتشر شد که در این فیلم مشاهده می کنید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
دولت دهلی نو برای چندین سال اعلام می کرد که در صورتی می تواند اعلام کند که این افراد کشته شده اند که دلایل مستدلی در این باره در دست داشته باشد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۲    
مراسم استقبال از نوروز در جمهوری آذربایجان با روشن کردن آتش نوروز توسط الهام علی اف، رییس جمهور این کشور در جوار بنای قلعه دختر در شهر قدیمی باکو برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۷    
شبکه ای بی سی 7 به نقل از فرمانده پلیس محلی گزارش داد، این تیراندازی صبح امروز در مدرسه گریت میلز واقع در نزدیکی واشنگتن رخ داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
برانکو ایوانکوویچ٬ سرمربی پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود عید نوروز را به مردم ایران تبریک گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از روز گذشته تاکنون، علت 80 درصد تصادفات رانندگی خستگی و خواب آلودگی، عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر مجاز بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی ستاد تسهیلات سفر خراسان رضوی اعلام کرد: از 25 تا 28 اسفندماه یک میلیون و 625 هزار و 994 مسافر به مشهد سفر کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.9 درصد افزایش را نشان می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
انواع شیرینی خشک که برای عید نوروز تقاضا بیشتری از سوی مصرف کنندگان دارد رنج قیمتی از حدود کیلویی 12 هزار تومان تا بیش از 40 هزار تومان دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
با کارشناسی های صورت گرفته توسط کارشناسان میراث فرهنگی، اصالت سکه های مکشوفه تأیید و قدمت آن ها دوران ساسانی، اشکانی و سلوکی تخمین زده شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
دولت عراق در تعامل با تمامی خواسته های ترکیه در زمینه تامین امنیت مرزهای مشترک حسن نیت نشان داده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
تمامی کارمندان سفارت روسیه در لندن با دیپلمات های اخراجی خداحافظی کرده و حدود 80 تن شامل 23 دیپلمات اواخر امروز (سه شنبه) لندن را به مقصد مسکو ترک می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۲    
سلفی نوجوان کرمانشاهی با رئیس جمهور که از اینستاگرام روحانی به صورت زنده پخش شد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۲    
نشریه فوربس در گزارشی به قدرت های نظامی برتر در خاورمیانه و شمال آفریقا پرداخته است که در رتبه بندی های انجام شده ، عربستان سعودی علیرغم بودجه نظامی سنگین تر در جایگاهی پایین تر از ایران قرار دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
طبق آخرین آمار از مصرف سوخت روز دوشنبه 28 اسفندماه 115.8 میلیون لیتر بنزین در سراسر کشور مصرف شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۲    
رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی از پرداخت مطالبات معلمان حق التدریسی و خرید خدمت تا ساعات آینده خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷    
رسانه های محلی تگزاس برای چندمین بار طی روزهای اخیر از وقوع انفجار در این ایالت خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه ضمن انتقاد از اظهارات وزارت خارجه درباره عملیات آنکارا در عفرین سوریه گفت که آمریکا باید انتخاب کند که می خواهد متحد ترکیه باشد یا خیر.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۲    
مدیر امنیتی فیسبوک در شرایطی اخراج شد که این روزها مدیران این شرکت با اتهاماتی سنگین مثل افشای اطلاعات کاربران به برخی سرویس های جاسوسی روسیه رو به رو شده اند .
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۷    
کیف قاپی معمولا با موتورسیکلت های تندرو و یک نفر ترک نشین با کلاه انجام می شود بنابراین مواظب این قبیل موتورسواران باشید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سید احمد خمینی در صفحه اینستاگرامش به حواشی انتشار عکسش پرداخت. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۷    
وزیر خارجه کشورمان در آستانه فرا رسیدن نوروز در مطلبی در اینستاگرام خود، آغاز سال نو را تبریک گفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
در این ویدیو بخشی از تمرینات این خواهران ورزشکاررا می بینید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
روژه راه آهن فیروزان- کرمانشاه و حرکت اولین قطار مسافربری از کرمانشاه به مقصد مشهد مقدس با حضور رئیس جمهور صورت گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۷    
سرجیو گامبرینی، یک غواص ایتالیایی و متخصص ارتباطات زیر دریایی، در طی پروژه های آزمایشی زیرآبی خود به راه حلی برای توسعه کشاورزی در عمق دریا رسیده است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۲    
شکست های سنگین داعش طی یک سال اخیر، پروژه دولت اسلامی در عراق و شام را متوقف نموده و جریان افراط گرایی خشونت طلبی که منطقه ما را در یکی از خسارت بارترین دوره های تاریخی اش قرار داده بود ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۷    
حضرت آیت الله خامنه ای ساعت 15 فردا در رواق امام خمینی حرم امام رضا علیه السلام سخنرانی می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۷    
جف بزوس در شرایطی در کنفرانس سالانه رباتیک حاضر شد که یک ربات متفاوت را با خود همراه داشت . رباتی که نسخه ای است از سگ رباتیک جدید موسس آمازون .
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۷    
بر اساس مصوبه هیئت دولت، مهلت کاربردی شدن کارت شناسایی ملی تا پایان سال 97 تمدید شد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در ارتباط با سفر ولی عهد عربستان به آمریکا خواستار توجه ریاض به استراتژی جدید برای مقابله با ایران شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۷    
پس از اخراج غیرمنتظره وزیر امور خارجه آمریکا، رکس تیلرسون، فدریکا موگرینی، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا، باید نسبت به آینده برنامه جامع اقدام مشترک، بیشتر نگران باشد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۷    
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی ظرفیت ها برای میزبانی شایسته از زائران در مشهد مقدس فراهم شده است، از پیش بینی حضور 8 میلیون نفر در ایام نوروز در مشهد مقدس خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۷    
رئیس جمهور در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، در جمع مردم روستای زلزله زده میرمیرو گفت: همه منازل آسیب دیده تا پایان تابستان 97 تکمیل و تحویل داده می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
راه های کشور در آستانه نوروز پرترافیک است و استان های مذهبی و تفریحی با حجم زیاد خودروها روبه رو هستند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حضور کارمند 24 ساله کنسولگری فرانسه در فلسطین به اتهام قاچاق اسلحه برای فلسطینیان اعتراضات فعالان حقوق بشر در تایوان ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۷    
به دلیل تغییرات اقلیمی، افزایش تقاضا و آلودگی منابع بیش از پنج میلیارد نفر از مردم جهان تا سال 2050 با کمبود آب روبرو می شوند مگر اینکه اقداماتی جهت کاهش فشار بر رودخانه ها، دریاچه ها ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۲    
گوگل در جهت تسهیل پیگیری پادکست های مورد علاقه کاربران یک روش جدید ایجاد کرد. این پشتیبانی جدید از طریق فرمان صوتی قابل کنترل است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رامبد جوان و جناب خان مهمان مهران مدیری در ویژه برنامه تحویل سال شبکه نسیم می شوند. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۲    
شرکت "آی.بی.ام"(IBM) که یک شرکت تولیدکننده و فروشنده نرم افزر و سخت افزار است در آخرین دستاورد خود موفق به ساخت کوچکترین کامپیوتر جهان شد. در نخستین روز کنفرانس بزرگ" آی .بی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۷    
ویژه برنامه تحویل سال در تلویزیون در شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج و شما با حضور مهمانان مختلف راهی آنتن می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۲    
مهران غفوریان که همراه مادرش مهمان برنامه نوروزی شبکه یک شده بود، با ایجاد فضای مفرح و شادی که برای مخاطبان ساخت ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۲    
حتما به تجربه دریافته اید که هرسال با پایان زمستان و فرارسیدن بهار، به میزان بیشتری مریض می شوید و سرما می خورید ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۲    
معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه مسئولان قضایی قول دادند که مسایل دانشجویان بازداشتی را با تلاش بیشتری دنبال کنند، گفت: خبر جدیدی از وضعیت این دانشجویان ندارم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
ولیعهد عربستان در سفری رسمی امروز (سه شنبه) وارد واشنگتن شد و قرار است با دونالد ترامپ و تعدادی از مقامات عالی رتبه آمریکا در واشنگتن ملاقات کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
در تعطیلات نوروز با وجود توقف حراج سکه، پیش فروش همچنان ادامه خواهد داشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
محمود عباس در سخنرانی در نشست رهبری فلسطین در رام الله ضمن انتقاد از موضع دولت کنونی آمریکا در قبال شهرک سازی های رژیم صهیونیستی اظهار داشت ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
شورشیان ارتش آزاد سوریه به مغازه ها، رستوران ها و خانه ها در شهر عفرین یورش برده و غذا، لوازم برقی، پتو و وسایل دیگر را از این اماکن به خارج شهر منتقل کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و وزش باد در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل شمالی در اولین روز فروردین ماه 97 خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۷    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در این روزها هیچ تهدید خاصی نداشتیم ولی ما فرض را بر آن می گیریم که همواره دشمنان درصدد ضربه زدن به کشور هستند و ازاین رو آمادگی کامل خود را همواره حفظ ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۷    
ساعت رسمی کشور از ساعت 24 اول فروردین، یک ساعت جلو کشیده می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۷    
رئیس جمهور روز سه شنبه در آستانه سال جدید، از روستای زلزله زده "فتاح بگ " در شهرستان قصرشیرین بازدید کرد.
  • ۱