پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 23 اسفند 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 انتخاب 1 اسفند 1396 انتخاب 2 اسفند 1396 انتخاب 3 اسفند 1396 انتخاب 4 اسفند 1396 انتخاب 5 اسفند 1396 انتخاب 6 اسفند 1396 انتخاب 7 اسفند 1396 انتخاب 8 اسفند 1396 انتخاب 9 اسفند 1396 انتخاب 10 اسفند 1396 انتخاب 11 اسفند 1396 انتخاب 12 اسفند 1396 انتخاب 13 اسفند 1396 انتخاب 14 اسفند 1396 انتخاب 15 اسفند 1396 انتخاب 16 اسفند 1396 انتخاب 17 اسفند 1396 انتخاب 18 اسفند 1396 انتخاب 19 اسفند 1396 انتخاب 20 اسفند 1396 انتخاب 21 اسفند 1396 انتخاب 22 اسفند 1396 انتخاب 23 اسفند 1396 انتخاب 24 اسفند 1396 انتخاب 25 اسفند 1396 انتخاب 26 اسفند 1396 انتخاب 27 اسفند 1396 انتخاب 28 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۲    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز (27 اسفند ماه) در شرایط سالم است و انتظار می رود تا فردا (28 اسفندماه) غلظت آلاینده ها افزایش نسبی یابد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۷    
اجساد 10 تن از جان باختگان هواپیمای جت شخصی متعلق به شرکت باشاران ترکیه که یکشنبه گذشته در شهرکُرد سقوط کرده بود، به ترکیه منتقل شده و طی مراسمی در استانبول تشییع شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۳    
در حمله هوایی و توپخانه ای ترکیه به منطقه عفرین در شمال سوریه تاکنون هفت نفر کشته و 20 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۸    
بانک شهر همانند سایر بانک ها و بنا بر وظیفه ای که از سوی بانک مرکزی بر عهده آن گذاشته شد، هزینه انتشار سررسید و تقویم های خود در پایان سال را نیز به این منظور اختصاص داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۸    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید به گونه ای کار کرد که ماموریت کشف و پرورش استعدادها به هیات ها محول شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۸    
وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که دولت بریتانیا رویارویی را برگزیده و با اخراج دیپلمات های روس باعث افزایش تنش میان دو کشور شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال همراه با پیام خود ویدئویی از حمله به غیرنظامیان در منطقه غوطه شرقی سوریه را نیز منتشر کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به خودکشی جوان 19 ساله اردبیلی که بعد از انتشار پستی در فضای مجازی اقدام به خودکشی کرد، خبر داد که دلیل این خودکشی در دست بررسی است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۳    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد با حمله به روسیه در استفاده از سلاح شیمیایی در حمله به دو نفر در انگلیس، گفت: ایالات متحده در همبستگی کامل با بریتانیا است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۸    
در فهرست شادترین کشورهای جهان که از سوی سازمان ملل متحد ارائه شده، فنلاند در صدر قرار گرفته و ایران با دو پله صعود نسبت به سال گذشته، به رتبه 106 از میان 156 کشور رسیده است
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۸    
نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست انگلیس برای بررسی نامه نخست وزیر این کشور مبنی بر استفاده روسیه از گاز شیمیایی علیه یک جاسوس در انگلیس تشکیل شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۳    
دکتر انصاری لاری ایجاد مرکز سرطان را یکی از ضروریات تاسیس دهکده سلامت در کیش برشمرد و ابراز امیدواری کرد برگزاری نخستین همایش سرطان با حضور اساتید و متخصصان این حوزه ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۸    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: تمامی درگیری ها در شهر دوما در غوطه شرقی که در نزدیکی دمشق قرار دارد متوقف شد و آتش بس بشردوستانه تا دو روز دیگر تمدید شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۸    
بایرن مونیخ با پیروزی برابر بشیکتاش توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۳    
پلیس پایتخت از دستگیری عامل تیراندازی به آتش نشانان در شب چهارشنبه سوری خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۸    
ترکیب تیم های بارسلونا و چلسی برای دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مشخص شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۳    
ژاپن با تمجید از رفتار و عملکرد وزیر امور خارجه برکنار شده آمریکا، از وی به عنوان شخصی قابل اعتماد یاد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۳    
این مقام مسئول در وزارت بهداشت با بیان اینکه بیماری سرطان در کشور دومین علت مهم پس از بیماری های قلبی و عروقی در ایران است اضافه کرد: سرطان یکی از شایع ترین علت های مرگ زودرس است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی آتش نشانی از حریق در یک کارگاه تولید لباس در خیابان انقلاب خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۸    
نتانیاهو: مطمئنم می توانیم با پمپئو همکاری خوبی داشته باشیم
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۳    
وزیران امور خارجه ایران، جمهوری آذربایجان ، ترکیه و گرجستان برای تقویت صلح و امنیت در منطقه و توسعه همکاری های اقتصادی و فرهنگی چهار جانبه ،فردا پنجشنبه در باکو گردهم می آیند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۳    
وزیر نفت گفت: با اجرای قرارداد توسعه میدان های آبان و پایدار غرب با زاروبژنفت * روسیه که امروز امضا شد، 167 میلیون بشکه به تولید کشور افزوده می شود که با احتساب بهای کنونی نفت ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۳    
پس از تصویب طرح دوفوریتی تشکیل هیأت اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری در نشست عصر امروز اعضای این هیأت با رأی نمایندگان مجلس خبرگان انتخاب شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۸    
تارنمای 'گلوبال تایمز' روز چهارشنبه نوشت: رویکرد ملی گرایی آمریکا در دنیای اقتصاد، موجب بروز هرج و مرج در روابط اقتصاد بین الملل خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۳    
در اجرای این طرح سراسری که از 15 اسفند آغاز و تا 15 فروردین 1397 ادامه خواهد داشت، تمامی ادارات کل استانها و به ویژه استان هایی که بیشتر میزبان مسافران نوروزی هستند همگام با دستگاههای دیگر ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۸    
در پی بالا گرفتن تنش ها میان لندن و مسکو، وزارت امور خارجه انگلیس به اتباع این کشور که به روسیه سفر می کنند، هشدار داد که مراقب خود باشند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۳    
بریتانیا اعلام کرد در راستای وضع تحریم های جدید علیه روسیه، تصمیم دارد گاز مورد نیاز خود را از کشور دیگری تامین کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۸    
در اولین حضور دوباره نماد بانک صادرات ایران در بازار سرمایه، قریب به 470 میلیون سهم آن به ارزش بالغ بر 239 میلیارد ریال در 12 هزار و 653 مرتبه مورد معامله قرار گرفت که به لحاظ بزرگی ارزش و جایگاه ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۳    
وزیر امور خارجه در یادداشتی توئیتری با اشاره به این که آمریکا بیش از نیمی از صادرات تسلیحاتی خود را به منطقه ما سرازیر می کند، نوشت: حقایق بزرگترین دشمن عوامفریبی و پوپولیسم است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کودکان بی سرپرست و یتیم سراسر کشور با امضای تفاهم نامه گروهی بیمه زندگی مان (آتیه کودکان و نوجوانان بهزیستی) بین سازمان بهزیستی کشور و شرکت سهامی بیمه ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۸    
وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای روز چهارشنبه از رفتار دولت فعلی کشورش در قبال توافق هسته ای ایران انتقاد کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۳    
خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه از برلین گزارش داد: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اعلام کرد که اتحادیه اروپا در قبال حمله با گاز اعصاب به جاسوس سابق روس در انگلیس، موضع واحدی در مورد مسکو اتخاذ می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۸    
نماینده روسیه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی اعلام کرد: آمریکا و انگلیس با باقی گذاردن تسلیحات شیمیایی در کشورهای دیگر تعهدات خود را در پیمان منع تسلیحات شیمیایی نقض کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۸    
رئیس کمیته برگزاری جام جهانی فوتبال 2018 روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که حضور نیافتن مقام های رسمی بلندپایه انگلیس در ورزشگاه های محل برگزاری این مسابقات ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۳    
نیکلاس هاپتون سفیر انگلیس در تهران عصر چهارشنبه به دنبال اعلام وزارت امورخارجه این کشور درباره معرفی جانشین وی گفت، روابط ایران - انگلیس در جهت مثبتی حرکت کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی یک روز بعد از جلسه استیضاح خود در جمع کارکنان وزارت راه و شهرسازی اظهارنظر جالبی بیان کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۸    
محسن پورکیانی صبح امروز (چهارشنبه 23 اسفند) در نشستی صمیمانه با خبرنگاران گفت: در 18 ماهه اخیر دوران سختی از نظر مالی داشتیم ولی نهایت تلاش خود را کردیم تا شرکت با شرایط موجود آسیبی نبیند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۴۸    
جسد زن جوان که بین چهار تا هفت روز از مرگش می گذشت در یک بنای گودبرداری شده در شهرک غرب کشف شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۸    
شش نماینده مجلس شورای اسلامی در دیدار با ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به طرح دیدگاه های خود پیرامون برخی مسائل اجتماعی و امنیتی پرداختند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۸    
مجله وال استریت ژورنال فاش کرد که در جریان یکی از سفرهای ترامپ و تیلرسون به چین، ترامپ با تحکم به او گفته غذای مانده را بخورد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۸    
بهای این کارت برای یکسال اعتبار 109هزار تومان است که با تخفیف ویژه 30درصدی در آستانه نوروز97 ارائه خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه پس از دستور نخست وزیر انگلیس برای اخراج دیپلمات های روسیه از این کشور اعلام کرد که مسکو به زودی واکنش نشان خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۸    
میرلوحی: مبارزه با فساد در اصل مشکلی ندارد ولی برای اینکه آقای توکلی بخواهد پرچمدار این کار شود، 12 سال دیر شده است و این کار ایشان نیست ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۳    
من از مرگ نمی ترسم، اما عجله ای هم برای مرگ ندارم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. این جمله ی استفان هاوکینگ کیهان شناس، فیزیکدان ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۸    
عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در مجلس شورای اسلامی، رفع فیلتر شبکه های اجتماعی یوتیوب و توئیتر را مستلزم تصمیم شورای عالی فضای مجازی یا کمیته تعیین مصادیق مجرمانه دانست.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۸    
در پی اظهارات و درج برخی مطالب در رسانه ها مبنی بر اشتغال و انتصاب افراد دو تابعیتی در پست های دولتی، وزارت اطلاعات تکذیبیه ای منتشر نمود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۳    
آیا نخست وزیر اسرائیل سفری تاریخی و علنی به ریاض خواهد داشت؟ و آیا از این سفر برای پیروزی خود در انتخابات استفاده می کند؟
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۳    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۸    
ارتش ترکیه و تروریست های همراه آن (ارتش آزاد) امروز (چهارشنبه) مناطق 'الغزاویه'،'کوران' و 'الیابسه' در عفرین سوریه را به تصرف خود در آورده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۸    
دادستان تهران در حاشیه آخرین نشست شورای معاونین در سال جاری به بیان توضیحاتی در رابطه با اجرای حکم حمید بقایی پرداخت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۸    
بازیگر محبوب هالیوودی ازفرصت پیش آمده در یک مراسم خیریه استفاده کرد تا به شدت رییس جمهور آمریکا را بکوبد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۸    
معصومه ابتکار معاون رییس جمهور درباره فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا اظهار کرد: فیلم سینمایی به وقت شام بخشی از تاریخ معاصر ماست و این فیلم را می توان اثری ملی، هنری، انسانی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۳    
ولی عهد سعودی در سفر اخیر خود به مصر در مصاحبه ای با روزنامه الشروق به ترکیه حمله کرده و آن را یکی از اضلاع مثلث شر در منطقه نامید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۸    
گیاه هوشمند،نام یک گجت ویژه تامین انرژی است که می تواند با کمک سیستم منحصر به فرد خود، انرژی الکتریسیته مورد نیاز بسیاری از افراد را تامین کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۸    
در پی تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر پرهیز از هرگونه تعرض به حقوق و حریم شهروندی کاربران ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۳    
دولت انگلیس از انتصاب سفیر جدید این کشور در تهران خبر داد؛ سفیر جدید انگلیس آوریل به تهران می آید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۳    
سفر وزیر دفاع آمریکا به عمان دربردارنده این شاخص مهم است که ایالات متحده در پشت پرده ها برای اجرای تعهدات ترامپ در مورد توقف نفوذ ایران تلاش می کند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۳    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ما راضی نیستیم که افرادی بیکار باشند و سفره هاشان خالی باشد و عده ای از اموال همین مردم بیچاره برای خود آلاف و الوف جمع کنند و این مسئله قابل اغماض نیست.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۸    
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در کشور ما هیچ طیف و جریانی با اصل فضای مجازی و با فرصت ها و با خدمات فراوان آن مخالف نیست و هیچ حزب و گروهی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۳    
ساعت جمعیتی مرکز آمار ایران نشان می دهد، جمعیت کشور در روزهای پایانی سال 1396 از مرز 81 میلیون نفر گذشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۳    
معاون سیاسی وزارت خارجه، خروج آمریکایی ها از برجام را جدی خواند و تغییر وزیر خارجه این کشور را در این راستا ارزیابی کرد و گفت: اگر آمریکا از برجام خارج شود ما هم خارج می شویم ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۸    
وزیر خارجه انگلیس در بیانیه انتصاب سفیر جدید این کشور در تهران، گفت: ایران می تواند نقش مهمی در خاورمیانه ایفا کند، اما مهم است که این نقش سازنده باشد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۳    
منابع خبری روز چهارشنبه از تغییر سفیر انگلستان در ایران خبر داده اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۳    
این روزها حساب های جعلی امان بسیاری از کاربران و اشخاص مشهور را بریده اند. حساب هایی که اغلب به شکل گروهی به برخی از صفحات مجازی حمله می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۸    
تلاش اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رییسه مجلس برای تلفظ نام یکی از مهم ترین موزه های جهان
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۸    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبرداد و گفت: این سامانه بارشی عصر روز جمعه از غرب وارد کشورمان می شود و 27 استان را با باران و رعدوبرق مواجه می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۳    
ترزا می در سخنان خود در مجلس عوام گفت پس از تحقیقات به طور قطع به این نتیجه رسیدیم که روسیه با استفاده از ماده سمی مسئول سوءقصد به جان جاسوس سابق روس بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۸    
غلامرضا صنعتگر که از مهر دچار مشکلات جسمی فراوانی شده است، برای ششمین بار در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بستری شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۳    
دیه جانباختگان پرواز یاسوج به ازای هر نفر 210 میلیون تومان پرداخت می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۸    
سوال اول این است که ما از کجا آمده ایم و جهان چگونه به وجود آمده است؟ مساله بعدی این است که آیا ما در جهان تنها هستیم؟ آیا آن بیرون موجودات فضایی وجود دارند؟ و سوال آخر این است که سرنوشت و آینده نژاد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۳    
رییس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی و یک طرفه شدن جاده کرج - چالوس در روزهای 24 و 25 اسفند ماه جاری خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۳    
نخست وزیر انگلیس گفت در رابطه با مسمومیت یک جاسوس دوجانبه روس تبار در انگلیس، لندن 23 دیپلمات روسیه را اخراج می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۸    
نخست وزیر انگلیس گفت در رابطه با مسمومیت یک جاسوس دوجانبه روس تبار در انگلیس، لندن 23 دیپلمات روسیه را اخراج می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۳    
خبرگزاری رویترز به نقل از منبع نزدیک به کارلوس کی روش از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به این مربی پرتغالی برای تمدید قرارداد تا بعد از جام ملت های آسیا خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۳    
بانوی اول آمریکا به زودی به ملاقات غول های فناوری جهان خواهد رفت . دیداری که با هدف افزایش امنیت و کاهش سوء استفاده های اینترنتی انجام می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۸    
در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس تهران، جزئیات تازه ای از ماجرای ربوده شدن مرد میلیاردر فاش شد که بر سر خرید کارخانه ای با فروشنده اختلاف پیدا کرده و در جریان اجرای دسیسه ای از سوی مرد کارخانه دار ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۸    
ابوالحسن تهامی نژاد دوبلور پیشکسوت در برنامه دورهمی حضور پیدا می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۸    
توییتر در اقدامی جدید، به منظور نزدیک شدن به عید باستانی نوروز ایموجی سبزه را به هشتگ #Nowruz اضافه کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۸    
احمد توکلی درباره لزوم ایجاد سامانه اطلاع رسانی حقوق و مزایای مسوولین تا پایان سال گفت: نه تنها کارکنان دولت باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره سخنرانی زنان در نماز جمعه گفت: نگاه و سلیقه سیاسی درباره سخنرانی زنان در نماز جمعه وجود دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۳    
رئیس جمهور ترکیه: ما به مرکز شهر نزدیک تر شده ایم. امیدوارم عفرین تا امشب سقوط کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۳    
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: طبق قرار تا پایان فروردین هیچ گونه افزایش قمیتی در حوزه حمل و نقل و اقامت نداریم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت سوال از رییس جمهوری در مجلس را تشریح کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۸    
حکم جریمه 46 میلیارد ریالی برای متهمانی که قصد داشتند قاچاقی و غیرقانونی 600 هزار دلار از کشور خارج کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۸    
جشنواره ای به مناسبت روز سنتی لباس لیبی در میدان شهدای طرابلس پایتخت این کشور برگزار شد. در این مراسم مردم لیبی با پوشیدن لباس های سنتی خود شرکت کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
دستیار اقتصادی رئیس جمهوری که نقش مؤثری در اتخاذ تصمیم گیری ها و سیاستگذاری های اقتصادی ایفا می کند. وی معتقد است اعتراضات دی ماه تلنگری بود برای اینکه به حل مشکلات و ابرچالش های ریشه ای اقتصاد توجه ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۳    
جینا هاسپل ، مأمورسابق اطلاعاتی آمریکا از طرف دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در حالی به عنوان اداره کننده سازمان 'سیا'منصوب شده است که در کارنامه خود سابقه شکنجه گری و ریاست یک زندانی مخفی در ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت هوای شهرهای بزرگ و مسافرپذیر در ایام نوروز را اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
جدیدترین آمار سازمان هواپیمایی حکایت از رشد حدود 10 درصدی تاخیرات پروازی ایرلاین های داخلی در بهمن 96 دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
همزمان با پنجشنبه آخر سال بیست و سومین سالگرد ارتحال یادگار امام (ره) با حضور اقشار مردم و مقامات کشوری در حرم مطهر برگزار می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۳    
رایان شجریان که کوچکترین فرزند محمدرضا شجریان محسوب می شود نیز در آینده ای نه چندان دور به عنوان خواننده وارد عرصه حرفه ای موسیقی خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۳    
شرکت گوگل تصمیم گرفته که تبلیغات ارزهای دیجیتال را به طور کامل ممنوع کند. موضوعی که می تواند یک زنگ خطر جدی را برای فعالان این حوزه به صدا در بیاورد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۸    
رئیس انجمن جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ایران چالش های حوزه ناباروی را تشریح کرد و گفت: عدم نظارت وزارت بهداشت بر اقدامات درمانی ناباروری منجر به بروز مشکلات شده که برخی از نمایندگان در صدد تصویب ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۸    
فرمانده ناجا توصیه و هشدارهایی را برای انجام بهتر سفرهای نوروزی به شهروندان ارائه کرد و گفت: قرارگاه ترافیکی نوروز از فردا 24 اسفند فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و تا 15 فروردین ماه 97 در کنار مسافران ...
  • ۱