دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۵May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 28 اسفند 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 انتخاب 1 اسفند 1396 انتخاب 2 اسفند 1396 انتخاب 3 اسفند 1396 انتخاب 4 اسفند 1396 انتخاب 5 اسفند 1396 انتخاب 6 اسفند 1396 انتخاب 7 اسفند 1396 انتخاب 8 اسفند 1396 انتخاب 9 اسفند 1396 انتخاب 10 اسفند 1396 انتخاب 11 اسفند 1396 انتخاب 12 اسفند 1396 انتخاب 13 اسفند 1396 انتخاب 14 اسفند 1396 انتخاب 15 اسفند 1396 انتخاب 16 اسفند 1396 انتخاب 17 اسفند 1396 انتخاب 18 اسفند 1396 انتخاب 19 اسفند 1396 انتخاب 20 اسفند 1396 انتخاب 21 اسفند 1396 انتخاب 22 اسفند 1396 انتخاب 23 اسفند 1396 انتخاب 24 اسفند 1396 انتخاب 25 اسفند 1396 انتخاب 26 اسفند 1396 انتخاب 27 اسفند 1396 انتخاب 28 اسفند 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۷    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ادامه توزیع گسترده گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز و تخم مرغ در سراسر کشور با قیمت مصوب تنظیم بازار خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۸:۵۷    
سال 96، سال موفقی برای برخی بازیکنان و مربیان و تیم های فوتبال ایران بود. در این میان درخشش چند تیم و بازیکن پیش بینی نشده بود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۲    
یک دختر 18 سال هندی قربانی گوشی تلفن همراه خود شد.این فاجعه زمانی رخ داد که یوما اورام ضمن شارژ گوشی تلفن همراه خود، مشغول صحبت کردن با یکی از اقوامش در ایالت شرقی اودیشا، در هند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در یکی از این حوادث که بر اثر برخورد 2 دستگاه خودروی سواری پراید و هیوندا در کیلومتر 45 محور بجستان به بردسکن روی داد همه 5 سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : چشمه های آب گرم در شهر بپو تجربه ای منحصربه فرد برای گردشگران رقم می زند. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۷    
این فناوری قابل استفاده در نقشه برداری دریایی است و برای اکتشافات لرزه نگاری و تشخیص ویژگی های کف دریاها به کار می رود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۲    
نامزدهای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری در کاخ کرملین با پوتین دیدار کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۷    
اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که هومن افاضلی نباید در فوتبال ایران کار کند و اگر حرفی دارد الان باید آن را مطرح کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
شورای عال کار در آخرین جلسه ی خود سرنوشت دستمزد 13 میلیون کارگر ایرانی را تعیین کرد و با افزایش 20 درصدی حداقل دستمزد کارگران نسبت به سال گذشته موافقت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۷    
نشست شورای امنیت که با دعوت جبهه غربی به سرکردگی آمریکا با هدف کشاندن موضوعات حقوق بشری سوریه به شورای امنیت تشکیل شد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۷    
تیم ملی فوتبال ایران ساعتی پس از حضور در تونس نخستین تمرین خود را در این کشور برگزار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۷    
رضا قوچان نژاد، علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی به اردوی تیم ملی در تونس اضافه شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۷:۵۲    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با بیان اینکه سوریه به سمت تجزیه ای فاجعه بار پیش می رود گفت که در صورت عدم دستیابی به یک راه حل سیاسی فراگیر، داعش بار دیگر به سوریه باز خواهد گشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۰:۵۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رعایت نکات ایمنی در سفر نوروزی می تواند از بروز سرقت جلوگیری کند. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.9 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 23 و دو دقیقه دوشنبه شب مرز استان های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان را لرزاند
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید که باید عرضه مواد مخدر در این کشور کاهش یابد و می گوید باید به مجازات اعدام یا حبس ابد برای فروشندگان انبوه مواد مخدر تمرکز کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۷    
استاندار آذربایجان غربی گفت: وزیر آموزش و پرورش قول داد در صورت لزوم دختران شین آبادی برای ادامه درمان به خارج از کشور اعزام شوند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۲    
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تایید خبر اسیدپاشی در اتوبان پاسداران تبریز اعلام کرد: بنا بر اعلام پلیس این حادثه ظهر امروز در داخل یک دستگاه خودرو اتفاق افتاده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۷    
تیم های ملی فوتسال بانوان چین و اوکراین به منظور انجام دیدارهای تدارکاتی به تهران سفر می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۲    
شبکه خبر.7 ترکیه با انتشار گزارشی نوشت: برکناری رکس تیلرسون از وزارت خارجه ایالات متحده که دیپلماسی را سرلوحه کار خود قرار داده بود و انتصاب مایک پمپئو با افکار جنگ طلبانه به جای وی حاکی از آغاز ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۷    
سفیر عربستان در آمریکا اعلام کرد که مشکل ما با ایران رفتار این کشور و سیاست توسعه طلبانه آن است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۷    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۲    
با اعلام پلیس راه راهور ناجا محور اسلام آباد به سر پل ذهاب مسدود شد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۷    
دمشق با محکوم کردن اشغال عفرین توسط ترکیه، خروج فوری ارتش این کشور را از این شهر خواستار شد و اعلام کرد که اشغال عفرین عملی غیرقانونی و مغایر با مبانی و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین الملل است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۲    
وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را توافقی معیوب دانسته است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۷    
رجب طیب اردوغان تهدید کرد که ترکیه در صورت همکاری نکردن دولت بغداد در مهار گروه پ.ک.ک، به شهر سنجار در شمال عراق حمله خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۲    
متخصصان در انگلستان می گویند درمان بیماری مالتیپل اسکلروزیس (ام اس) در آینده نزدیک در این کشور تغییر خواهد کرد و درمان با سلول های بنیادی خونساز جای درمان با داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی را خواهد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۲    
ترافیک مبادی ورودی شهرهای زیارتی، گردشگری و استانهای شمالی کشور در آستانه سال نو پرحجم گزارش شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۷    
موگرینی پس از پایان نشست هفتگی اعضای اتحادیه اروپا گفت: برای حفظ برجام متحد هستیم و آماده محافظت از منافعمان هستیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۷    
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تایید خبر اسیدپاشی در اتوبان پاسداران تبریز اعلام کرد: بنا بر اعلام پلیس این حادثه ظهر امروز در داخل یک دستگاه خودرو اتفاق افتاده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۲    
پریوش سطوتی همسر حسین فاطمی وزیر خارجه دولت مصدق، خبری از هدیه اش به رئیس دولت سابق ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۷    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس در خصوص تحولات سوریه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۷    
فدریکا موگرینی روز دوشنبه در پایان نشست شورای وزیران اروپایی تاکید کرد: اجرای کامل توافق هسته ای ایران برای اتحادیه اروپا از اهمیتی استراتژیک برخوردار است و ما در زمینه حفظ این توافق متحد هستیم
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
تیم ملی فوتبال ایران ساعت 17 به وقت محلی وارد تونس شد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۲    
دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد: امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، پیروزی او در هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۷    
ژان ایو لودریان وزیرخارجه فرانسه درحالی خواستار اعمال تحریم های جدید علیه ایران شد که این درخواست او با مخالفت جدی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و دیگر مقامات شرکت کننده در نشست بروکسل مواجه شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۲    
یمن یک فروند پهپاد جاسوسی متعلق به نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی را ساقط کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۳    
سفیر فرانسه در واشنگتن تصریح کرد توافق هسته ای برجام را نمی توان بر خلاف میل ایران، روسیه و چین اصلاح کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۷    
رئیس جمهور روسیه پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد: روسیه در عین توجه به توان دفاعی به سوی مسابقه تسلیحاتی حرکت نخواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۷    
دفتر دربار سلطنتی عربستان سعودی در بیانیه ای اعلام کرد که محمد بن سلمان ولی عهد سعودی، ریاض را به سمت واشنگتن ترک کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۲    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه عملیات موسوم به شاخه زیتون تا پاکسازی منبج، عین العرب و قامشلی ادامه می یابد گفت: اگر لازم باشد در شمال عراق هم عملیات انجام می دهیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۲    
روز جمعه هفدهم شهریور خانواده کودک 11 ساله ای با مراجعه به پلیس تهران اعلام کردند که فرزندشان به نام ابوالفضل مفقود شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۷    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی جنگ با ایمان و اعتقادات جوانان را آغاز کرده و به دنبال آن است که ایمان سنگرنشینان انقلاب را بگیرد تا خود آنها مقابل انقلاب ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۲    
وزارت کشور تونس امروز دوشنبه اعلام کرد یک ترویست انتحاری پس از آنکه نیروهای امنیتی او را در شهر بن قردان به محاصره در آوردند، خود را میان آن ها منفجر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: به طور متوسط روزانه سه میلیون و 500 هزار نفر می توانند ایام نوروز با ناوگان حمل و نقل جاده ای عمومی سفر کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۷    
به نظر می رسد نجفی از مدتی قبل تصمیمش برای استعفا را گرفته بود چرا که ماجرای بیماری او مربوط به یک ماه اخیر است و فشارهای وارده بر شهرداری هم مزید برعلت این اتفاق شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مشکل ارتباطاتی مناطق محروم کشور از جمله بخش الوار گرمسیری اندیمشک در دست پیگیری است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۲    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از 18 کشته و 18 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۷    
کرملین امروز (دوشنبه) اظهار کرد، لندن "دیر یا زود" باید با ارائه مدرک از ادعای دست داشتن روسیه در مسمومیت یک جاسوس سابق روس و دخترش دفاع کند و یا از مسکو عذرخواهی کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۷    
از مجموع 18,12 میلیون خانوار شهری کشور، 8.13 میلیون خانوار در واحدهای مسکونی آپارتمانی و 9.97 میلیون خانوار در واحدهای مسکونی غیر آپارتمانی زندگی می کنند و 0 ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبرداد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گفت: تصادف زنجیره ای خودروها با تریلی در محور شاهرود _ سبزوار، 10 مصدوم بر جای گذاشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۱۲    
وی با اشاره به اینکه خرید ماهی قرمز برای مردم یک سنت شده است گفت: از شهروندان تقاضا می شود بعد از عید نوروز ماهی ها را در رودخانه ها و دریاچه های پشت سد رها سازی نکنند زیرا به گونه های مهاجم تبدیل ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۷    
اعضای کارگری و کارفرمایی شورای عالی کار با افزایش 19.8 درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال 97 و همچنین 12 درصدی سایر سطوح به علاوه 24188 ریالی روزانه مزد به طور کلی توافق کرده اند اما این توافق هنوز ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۲    
رییس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را در هفته اول فروردین ماه پیش بینی کرد و گفت: در هفته آینده بارش قابل توجهی در کشور نخواهیم داشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۲    
استاندار کرمانشاه گفت: شرکت در شورای اداری استان، دیدار با خانواده جانباختگان از زلزله آبان ماه و افتتاح چند طرح خدماتی، کشاورزی و تولیدی از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به این استان است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
روز گذشته (یکشنبه) حدود 8000 خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۷    
علی بابازاده : موج اول سفرها از امروز صبح شروع شده و از عصر امروز نیز این بار ترافیک سفر ادامه دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۷    
آمریکا یکی از معدود کشورهایی است که قانون اساسی آن از حق داشتن اسلحه حمایت می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۷    
پسر دیکتاتور سابق لیبی با اعلام برنامه اصلاحاتی و چشم انداز آتی خود برای عبور از بحران این کشور از کاندیداتوریش در انتخابات ریاست جمهوری آتی لیبی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۷    
فدریکا موگرینی، از آنکارا خواست تا تضمین کند که درگیری ها در کشور جنگ زده سوریه کاهش می یابد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی به همتای روسی خود به وی به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تبریک گفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۲    
زمان دقیق برگزاری دیدار دو تیم رئال و اتلتیکو مادرید اعلام شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۲    
برخورد تریلی با 16 دستگاه اتومبیل سواری، یازده مصدوم برجای گذاشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۲    
وکیل محمد ثلاث با بیان اینکه دادرسی این پرونده به اتمام رسیده است، تاکید کرد: حکمی دررابطه با این پرونده به بنده ابلاغ نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۲    
سامانه سهام عدالت برای به روز رسانی اطلاعات و اعمال اصلاحات و تغییرات نرم افزاری، از ساعت 24 امشب (28 اسفند) تا 14 فروردین 1397 به طور موقت از دسترس خارج می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۷    
مراسم تحویل سال 1397 در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۲    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توییتر خود تصویر زیر را منتشر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۷    
در ویدئوی زیر لحظه در آغوش گرفتن جواد خیابانی توسط دخترش در برنامه زنده را مشاهده می کنید. این اولین بار است که نگار خیابانی در یک برنامه تلویزیونی حضور دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۷    
یکی از عوامل تیم ملی فوتبال ایران به نهادی نظارتی احضار شد و تحقیقات مقدماتی از وی به عمل آمد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۷    
اقدام جالب سفیر آلمان در تهران؛ وی در پیامی تصویری، با خواندن شعری از حافظ نوروز را به زبان فارسی به ایرانیان تبریک گفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۲    
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که اتحادیه اروپا باید برنامه موشکی و نقش ایران در سوریه و یمن را بررسی کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
معاون نخست وزیر ترکیه گفت که آنکارا قصد ندارد در عفرین باقی بماند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قیمت بلیت سینماها در مراکز استانها سینماهای مدرن در روزهای عادی 12 هزار تومان و روزهای نیم بها 6 هزار تومان ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور کشورمان در پیامی چهارمین دور انتصاب آنگلا مرکل به عنوان صدراعظم جمهوری فدرال آلمان ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۲    
بازیگر و کارگردان هالیوودی ضمن این که تاکید کرد از پا به سن گذاشتن خوشش می آید، گفت همیشه متفاوت بودن را دوست داشته است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۷    
پوتین پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2018 روسیه، در جمع طرفدارانش حاضر شد و با شعار روسیه،روسیه چهارمین موفقیت خود را در این انتخابات جشن گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۲    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ادامه توزیع گسترده گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز و تخم مرغ در سراسر کشور با قیمت مصوب تنظیم بازار خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۲    
به نظر می رسد تداوم تنش ها میان چین و ایالات متحده تبدیل به مانعی برای رشد شبکه های داخلی اینترنت شده است. موضوعی که می تواند کاربران و اپراتورها را توامان درگیر کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۷    
کرباسچی می گوید: هرکس بخواهد در تهران کار کند هم به سلامت جسمی نیاز دارد و هم موافقت ارکان مختلف نظام. یعنی اینکه بتواند با دولت، مجلس، قوه قضائیه و نهادهای مختلف کار کند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۲    
مشاور اطلاع رسانی و کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران به بررسی آخرین وضعیت آب و هوایی در تعطیلات نوروز در این استان پرداخت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۲    
مصرف مواد مخدر معمولا با نشانه هایی در ظاهر و رفتار فرد همراه است. اگرچه این نشانه ها در همه مصرف کنندگان یکسان نیستند و مشاهده هر کدام از آنها به معنای اعتیاد شخص نیست اما آگاهی از مجموعه این علائم ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۷    
در آستانه سال جدید هم قیمت دلار نسبت به روزهای قبل با افزایش روبرو شده است و از مرز 4900 تومان عبور کرده است و همین طور قیمت یورو به 6000 تومان رسیده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
وی با اشاره به این که سرکنسول روسیه در رشت نیز درخواست مشابهی برای فعالیت دیپلماتیک در تبریز دارد، افزود: سرکنسولگری روسیه، پس از سال ها وقفه، مجدداً در تبریز برپا می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۲    
نماینده مجلس: در اعتراضات دی ماه 96 همه گفتند قانونی اعتراض کنید. بنده با بررسی قوانین و مقررات جاری کشور متوجه شدم هیچ قانون و دستورالعمل جامعی برای اعتراض قانونی وجود ندارد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره استعفایش از این باشگاه گفت: تا زمانی که سلطانی مدیرعامل این باشگاه است، با استقلال خوزستان همکاری نخواهم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۷    
ولیعهد عربستان سعودی بار دیگر با تکرار ادعاهای بی اساس و ضد ایرانی خود ایران را به انجام نقش مخرب در یمن متهم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۷    
شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی های سبز، رکوردهایی مثبت ثبت کرده اند. رکوردهایی که خبر از وابستگی جهان آینده به تکنولوژی های سبز می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۲    
اکنون بیش از 80 درصد از غوطه شرقی در کنترل ارتش سوریه است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی وزارت امور خارجه از بهبودی نسبی وضعیت حال عمومی محمد جواد ظریف خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۷    
قاضی محمدرضا محمدی کشکولی رئیس دادگاه شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران ، حکم قصاص را برای راننده اتوبوس حادثه پاسداران صادر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در عرصه پیام رسان های داخلی ظرفیت ایجاد شده و مردم خود ثبت نام کردند آخرین آمار حدود 5 میلیون کاربر است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۲    
روابط تویوتا و اوبر طی ماه های اخیر به شدت پررنگ شده تا جایی که برخی از گمانه زنی ها احتمال می دهند اوبر بخش خودروهای خودرانش را به طور کامل به تویوتا واگذار کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۷    
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه افکار عمومی علت استعفای نجفی را نمی پذیرد، گفت: نمی توانیم از مردم انتظار داشته باشیم که استعفای نجفی را فقط به بیماری ربط دهند و من هم در جلسه خصوصی با اعضای ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۷    
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که 67.65 درصد واجدان شرایط رای دهی در انتخابات دیروز (یکشنبه) ریاست جمهوری شرکت کرده اند که حدود 72 میلیون نفر از جمعیت روسیه را شامل می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
قیمت نفت روز دوشنبه در پی رشد فعالیت حفاری در آمریکا که منعکس کننده تولید بیشتر این کشور است و نگرانی را نسبت به بازگشت مازاد عرضه به بازار برانگیخت،کاهش یافت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
دو فرد با کوکتل مولوتف به سفارت ترکیه در کپنهاگ حمله کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
آخرین نرخ اجاره بها و فروش ویلا در استانهای مازندران و گیلان
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم های استقلال و پرسپولیس را به دلیل تخلف تماشاگرانشان در شهرآورد هشتاد و ششم، هر یک را به مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی کرد.
  • ۱