یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۲۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ارانیکو 13 خرداد 1396 - eranico.com

ارانیکو 29 اسفند 1393 ارانیکو 29 اسفند 1394 ارانیکو 30 اسفند 1395 ارانیکو 31 فروردین 1396 ارانیکو 31 اردیبهشت 1396 ارانیکو 31 تیر 1396 ارانیکو 31 مرداد 1396 ارانیکو 31 شهریور 1396 ارانیکو 30 مهر 1396 ارانیکو 30 آبان 1396 ارانیکو 30 آذر 1396 ارانیکو 30 دی 1396 ارانیکو 30 بهمن 1396 ارانیکو 1 اسفند 1396 ارانیکو 1 خرداد 1396 ارانیکو 2 خرداد 1396 ارانیکو 3 خرداد 1396 ارانیکو 4 خرداد 1396 ارانیکو 5 خرداد 1396 ارانیکو 6 خرداد 1396 ارانیکو 7 خرداد 1396 ارانیکو 8 خرداد 1396 ارانیکو 9 خرداد 1396 ارانیکو 10 خرداد 1396 ارانیکو 11 خرداد 1396 ارانیکو 12 خرداد 1396 ارانیکو 13 خرداد 1396 ارانیکو 14 خرداد 1396 ارانیکو 15 خرداد 1396 ارانیکو 16 خرداد 1396 ارانیکو 17 خرداد 1396 ارانیکو 18 خرداد 1396 ارانیکو 19 خرداد 1396 ارانیکو 20 خرداد 1396 ارانیکو 21 خرداد 1396 ارانیکو 22 خرداد 1396 ارانیکو 23 خرداد 1396 ارانیکو 24 خرداد 1396 ارانیکو 25 خرداد 1396 ارانیکو 26 خرداد 1396 ارانیکو 27 خرداد 1396 ارانیکو 28 خرداد 1396 ارانیکو 29 خرداد 1396 ارانیکو 30 خرداد 1396 ارانیکو 31 خرداد 1396 
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۳    
چکیده: بررسی وضعیت شاخص های اصلی بورس اوراق بهادار تهران طی پنج سال گذشته حاکی از روند رو به رشد ارزش بازاری، حجم و ارزش معاملات و کمک به تأمین مالی پروژه های اقتصادی در این بازار بوده است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۵    
چکیده: استاندار خراسان رضوی در بازدید از پروژه گندله سازی و کنسانتره 5 میلیون تنی سنگان اشاره به نقش مهم این پروژه در اشتغال زایی و رونق اقتصادی در منطقه سنگان نمود.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۰    
چکیده: ران کامل ممتاز گوسفند در بازار میادین میوه و تره بار با قیمت 45 هزار و 200 تومان به فروش می رسد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۵    
چکیده: آلومینیوم از ابتدای سال 2017 تاکنون عملکرد نسبتا مناسبی در مقایسه با دیگر فلزات داشته است. حال این پرسش مطرح می شود که آیا رشد قیمت این فلز ادامه خواهد یافت؟
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۲:۱۰    
چکیده: اقتصاددانان مدت ها بر سر منافع تجارت میان کشورها – که شامل قیمت های پایین تر و استانداردهای زندگی بالاتر است بحث های طولانی داشته اند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
چکیده: هدفمندسازی یارانه ها طرح بلندپروازانه ای بود که در دی ماه سال 1389 پس از چند سال بحث و مجادله بین دولت و مجلس به اجرا گذاشته شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۰۵    
چکیده: بازار مسکن در دو هفته اخیر مملو از فایل های مربوط به آپارتمان های کوچک و میان متراژ 50 تا 70 مترمربعی با قیمت های پیشنهادی مناسب و عموما پایین تر از سطح قیمت معاملات منطقه است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۵    
چکیده: شرکت های تکنولوژی معمولا به عنوان شرکت هایی پردرآمد و فعال در دنیا شناخته می شوند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۵:۱۰    
چکیده: رئیس کل بانک مرکزی در اظهارنظری از احتمال ادغام بانک ها خبر داده است. به گفته وی، ادغام یکی از روش های نزدیک شدن صورت های مالی بانک ها به استاندارد های روز دنیاست.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۵    
چکیده: تصمیم سازان اقتصادی در سال جاری برنامه های مختلفی در راستای رونق تولید پیگیری خواهند کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۹:۵۵    
چکیده: سختگیری کشورهای همسایه بر فعالان اقتصادی ایرانی، یکی از موضوعات بحث کارشناسان در روزهای اخیر بود.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۱۰    
چکیده: فدریکو آنتونی، مدرس مدرسه عالی کسب و کار استنفورد هرگز نه قرار بود یک سرمایه گذار خطرپذیر باشد و نه شهر او، مکزیکوسیتی، خانه سرمایه گذاری خطرپذیر ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۴۵    
چکیده: ماه مه (ماه گذشته میلادی) در حالی با برگزاری نشست اوپک مصادف بود که برخلاف پیش بینی های قبلی با افت قیمت نفت خام در بازارهای جهانی همراه شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۲۰    
چکیده: کارشناسان گردشگری کمیسیون گردشگری اروپا معتقدند تقاضا برای توریسم اروپا، به رغم برخی نوسانات در سال های اخیر ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۰    
چکیده: روسیه و اوپک در حال بررسی جزئیات بیشتر به منظور ارزیابی یک اتحاد دائمی هستند ؛ این خبر در پی دیدار دبیرکل اوپک و وزیر نفت روسیه در مسکو منتشر شد ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۵    
چکیده: مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به ظرفیت های موجود برای تنظیم بازار گفت: برای پوشش ریسک و تامین مالی و تنظیم بازار، ابزارهای مالی جدید تعریف می شود.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۵    
چکیده: مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری با بیان اینکه ترانزیت کالا از ایران بر محور کریدور شمال جنوب است، گفت: ترانزیت هزار و 440 تن کالا متناسب با پتانسیل کشور نیست.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۵    
چکیده: ضرورت حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی در ایران، پس از برجام با جدیت بیشتری دنبال شد. به گونه ای که خارجی ها هم برای حضور در کشورمان با هم ، به رقابت پرداختند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۵    
چکیده: وزیر نفت جزئیات 31 برنامه و پروژه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را برای اجرا در سال 96 و تا سال 1400 به 7 معاون و مدیر خود ابلاغ کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۰    
چکیده: جدیدترین آمار تولید خودروهای داخلی در حالی اعلام شد که طبق آن، خودروسازان کشور توانستند تا اردیبهشت ماه امسال افزایش 1/ 8 درصدی را از خود به جا بگذارند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۹:۵۰    
چکیده: صنعت کارگزاری نهادی کلیدی در بازار سهام است و به عنوان یکی از پایه های اصلی و لازمه توسعه بازار سرمایه در سال های اخیر شاهد رشد و بالندگی روزافزون بوده است ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۲:۳۶    
چکیده: اوبر، بزرگ ترین شرکت تاکسیرانی دنیا، مالک هیچ خودرویی نیست. شرکت Airbnb، بزرگ ترین هتلداری دنیا، هیچ اتاقی در اختیار ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۶    
چکیده: آمار رئیس موسسه تحقیقاتی کلارکسونز لندن از تاثیر 60 درصدیِ آسیا در تجارت دریابرد و رشد آن خبر می دهد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۴۶    
چکیده: کاهش قیمت نفت، روسیه و عربستان را بیش از هر زمان دیگری به یکدیگر نزدیک کرده است. اما حالا، تلاش برای براوردن نیازهای عظیم انرژی چین تهدیدی برای دور شدن آنها از یکدیگر شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۱:۰۶    
چکیده: شهرها در جهان به عنوان کانون جمعیت، ثروت و سرمایه های مولد، به همان اندازه که در نقش موتور رشد اقتصادی کشورها، پیشتاز شده اند، در صورت عدم توجه دولت ها به روند مخرب محیط زیست در مناطق شهری ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۲۰:۱۱    
چکیده: در اولین روز معاملات تالار شیشه ای در این هفته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی 224 واحد افت کرد و به رقم 80 هزار و 288 واحدی رسید ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۱    
چکیده: در حالی که زنگ خطر تبعات منفی و مخرب استفاده از سوخت های فسیلی در وسایل نقلیه از سالإها پیش به صدا در آمده، ژاپن طی سال های اخیر موفق به ثبت رتبه سوم فروش خودروهای برقی در جهان شده است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۱    
چکیده: مدیرکل سابق دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: درآمدهای نفتی روسیه نسبت به سه سال قبل بیش از 50 درصد کاهش یافته است ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۹:۰۱    
چکیده: ایران و روسیه با هدف توسعه همکاری های در بخش انرژی و صنعت نفت، نقشه راه همکاری امضا کردند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۳۱    
چکیده: پایگاه خبری مارکت واچ آمریکا اعلام کرد: قیمت طلا در پایان معاملات دیروز (جمعه) بازارهای جهانی، بیشترین میزان از آغاز ماه آوریل (دوازدهم فروردین ماه) را تجربه کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۱    
چکیده: پس از فراز و نشیب هایی که به دلیل افزایش عرضه نسبت به تقاضا باعث کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی شد، کشورهای تولید کننده نفت گرد هم جمع شده و برای کاهش تولید به اجماع رسیدند ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۱    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 700 نشریه خبری - اقتصادی آلومینیوم در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۱    
چکیده: قیمت آتی پلیمرها در بورس کالای دالیان چین در تاریخ 2 ژوئن با افت چشمگیر روبه رو شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۶    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 303 هفته نامه پیام ساختمان در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۶    
چکیده: گمرک ایران با تاکید بر الکترونیکی شدن اسناد گمرکی، اعلام کرد: با این اقدام، بساط جاعلان برگ سبز گمرکی برچیده شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۶    
چکیده: شرکت نفتی لوک اویل روسیه یک قرارداد سواپ نفتی با ایران را آغاز کرده که به موجب آن احتمالا نفت ایران به دو پالایشگاه شرکت لوک اویل ارسال خواهد شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۶    
چکیده: به نقل از رویترز، شرکت او ام وی اعلام کرد، شرکت های گازپروم نفت روسیه و او ام وی اتریش بر اساس یک یادداشت تفاهم با یکدیگر در بخش نفت ایران همکاری خواهند کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۶    
چکیده: انجمن جهانی فولاد، ایران را چهاردهمین کشور تولید کننده فولاد جهان معرفی کرد. ایران با افزایش تولید از 16 میلیون و 100 هزارتن فولاد در سال 2015 به 17 میلیون و 900 هزار تن در سال 2016 ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۶    
چکیده: وزیر انرژی عربستان اعلام کرد: مشارکت کنندگان در توافق اوپک و غیراوپک به دنبال کاهش بیشتر عرضه نفت خام در نشست ماه نوامبر اوپک خواهند بود.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۶    
چکیده: معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی البرز گفت که پیش بینی می شود که در سال زراعی جاری 54 هزار تن گندم از سطح مزارع زیر کشت این محصول درالبرز برداشت شود.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۶    
چکیده: جلسه بررسی بسته ارتقای توان تولید ملی ظهر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۶    
چکیده: شرکت ملی نفتکش ایران به دنبال استفاده از ظرفیت های موجود برای نوسازی نفتکش های غول پیکر (VLCC) خود است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۶    
چکیده: رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: نرخ افزایش اجاره در بازار مسکن بین 7 تا 10 در صد است، این در حالی است که بازار اجاره مسکن به ویژه در کلان شهر ها ظرفیت افزایش قیمت بیش از 10 درصد را ندارد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۶    
چکیده: قیمت نفت در معاملات هفته گذشته 4 درصد کاهش یافت و در پایان معاملات هر بشکه نفت برنت در برابر 49 دلار و 95 سنت معامله شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۶    
چکیده: براساس برنامه پیش بینی شده از سوی انجمن کارفرمایان صنعت سیمان، قرار است در سال جاری هشت طرح سیمانی راه اندازی شود که در مجموع نزدیک به 32 هزار تن به تولید سیمان کشور می افزاید.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۶    
چکیده: نسخه الکترونیکی شماره 699 نشریه خبری - اقتصادی آلومینیوم در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۶    
چکیده: رئیس مرکز اصلاح نژاد دام وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که ضریب خودکفایی گوشت قرمز در ایران 90 درصد است در مورد گرانی اخیر گوشت قرمز گفت ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۱    
چکیده: وزیر راه و شهرسازی در دیدار با همتای عراقی خود بخش مهمی از مشکلات همه گونه های حمل و نقل میان ایران و عراق اعم از ریلی، جاده ای، هوایی و دریایی را بررسی کرد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۰    
چکیده: پایگاه خبری تامسون رویترز زاویا انگلیس اعلام کرد برای نخستین بار از زمان اجرای توافق کاهش تولید اوپک از ابتدای سال 2017، تولید نفت این سازمان در ماه مه (اردیبهشت-خرداد) افزایش یافت.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۰    
چکیده: امسال هشت طرح سیمانی در کشور راه اندازی می شود که 2 طرح آن در خوزستان به بهره برداری می رسد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۰    
چکیده: جزئیات عرضه در بورس کالا در تاریخ 96/03/13 در سایت ارانیکو منتشر شد.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۰    
چکیده: ادعای برخی واردکنندگان برنج برآن است که پس از دوره ممنوعیت، نرخ برنج در بازارهای خارجی با نوسانات زیادی همراه است که این امر بی شک بر نرخ برنج داخلی تأثیر گذار است.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۰    
چکیده: بورس اوراق بهادار تهران هفته گذشته اولین هفته نزولی از ابتدای سال را رقم زد. برهمین اساس شاخص کل بازار سهام با افت 8/ 0 درصدی و کاهش چشمگیر ارزش معاملات ...
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۰    
چکیده: مسئله احیای وزارت بازرگانی در حالی مطرح شده است که در نهایت تصمیم گیرنده نهایی در این رابطه پس از ارائه نقطه نظرات کارشناسی، شخص رئیس جمهوری خواهد بود.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۰    
چکیده: رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه صادرات مرغ از سر گرفته شده اما حجم آن کم است، گفت: به پرورش دهندگان اعلام کردیم جوجه یکروزه را بالاتراز1500تومان نخرند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۱    
چکیده: معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به دلیل رکودی که بر بازار مسکن حاکم شده، تعاونی های مسکن سازمان ها، ادارات و دستگاه ها فعالیت خود را متوقف کرده اند.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۱    
چکیده: تازه ترین پیش بینی آماری بانک استاندارد چارترد نشان می دهد که تولید جهانی طلا احتمالا در سال 2017 میلادی به بیش از 3229 تن خواهد رسید.
ارانیکو   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۱    
چکیده: ادغام شرکت های بالادست و پایین دست یک صنعت یکی از راهکارهایی است که در اقصی نقاط جهان برای تقویت، رشد و نمو هر دو بخش از آن استفاده می شود.