دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 17 بهمن 1397 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1397 اصفهان امروز آنلاین 1 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 2 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 3 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 4 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 5 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 6 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 7 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 9 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 10 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 11 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 12 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 13 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 14 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 15 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 16 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 17 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 18 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 19 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 20 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 21 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 22 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 23 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 24 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 25 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 26 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 27 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 28 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1397 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۸    
انواع سردرد مانند سردرد های میگرنی، سردرد تنشی، سردرد سینوسی و... از جمله انواع سردرد های شایع در میان افراد مختلف هستند که در اغلب موارد خوش خیم بوده و با مصرف مسکن بر طرف خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۰    
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با اشاره به انجام 136 پروژه محرومیت زدایی در اصفهان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۰    
نشست خبری فیلم سینمایی ایده اصلی در حالی برگزار شد که مریلا زارعی در دفاع از این فیلم درباره لاکچری بودنش صحبت هایی کرد و بهرام رادان نیز سینما را در اصل یک سرگرمی به شمار آورد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۵    
لیلا حاتمی در پاسخ به پرسش خبرنگار که از او میپرسد که چرا زیاد مصاحبه نمی کند گفت: من همیشه در هر نشستی شرکت کردم، قواعد رو رعایت کردم و مدارکشم هست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۱    
در عکس زیر بوسه آتیلا پسیانی بر گونه دخترش در مراسم فوتوکال فیلم سینمایی سرخپوست را می بینید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۵    
در میان بازیگران امسال فیلم فجر، مریلا زارعی بازیگر معروف کشورمان با پوشش مناسب و ستودنی در این جشنواره حاضر شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۲    
در عکس زیر بهرام رادان را در مراسم فوتوکال فیلم ایده اصلی در پردیس ملت می بینید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۲    
مراسم فرش قرمز فیلم متری شش و نیم)، عصر امروز (چهارشنبه 17 بهمن) در سینمای رسانه جشنواره سی و هفتم فیلم فجر برگزار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۳۶    
در ویدیوی زیر علی ضیا را می بینید که در برنامه زنده فرمول یک، به مناسبت ایام فاطمیه متن آهنگ یاس کبود از آهنگ شادمهر عقیلی را می خواند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۸    
پس از گوشت کیلویی 900 نهصد هزار تومان و بستی 400 هزار تومانی، در چهل سالگی انقلاب از کیک های تولد 2 میلیون تومانی نیز رونمایی شد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۲    
مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان گفت : از ابتدای امسال تاکنون هیچ مورد استفاده از گوشت الاغ در رستوران ها و طباخی های استان، گزارش و محرز نشده و خبر انتشار یافته در شبکه های اجتماعی کذب است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۹    
محمدرضا برکت به عنوان رییس هیئت دو و میدانی استان اصفهان انتخاب شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۹:۴۷    
سپند امیرسلیمانی بازیگر سریال مُر قانون به کارگردانی محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف زاده شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۵    
هوتن شکیبا، بازیگر نقش عبدالحمید ریگی در فیلم شبی که ماه کامل شد عنوان کرد: کاراکتر من در این فیلم خیلی خاص بود، چرا که به لحاظ لهجه و زبان باید به پختگی می رسید و در این زمینه خیلی تلاش کردم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۲    
کارگر جوان حین جابه جایی الوار زیر پالتها گرفتار شد و جان باخت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۹    
رئیس اورژانس اجتماعی کشورگفت: سازمان بهزیستی وظیفه دارد تا نسبت به ایجاد اورژانس اجتماعی اقدام کند که در سال گذشته بیش از 150 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور افتتاح شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۹    
ستاندار اصفهان گفت: مشکلات بدین معنا نیست که دولت و دولت مردان نسبت به مشکلات بدون فکر باشند، چراکه همگی در حال تلاش برای حل مشکلات مردم هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۸    
شب گذشته فیلم سینمایی قسم به کارگردانی محسن تنابنده از ساعت 18:30 در پردیس سینمایی چارسو به نمایش در آمد و با استقبال فوق العاده هنرمندان و اهالی رسانه قرار گرفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۲    
پخش مجموعه تلویزیونی خاک گرم محصول جدید شبکه یک به کارگردانی جواد ارشاد سرابی از سه شنبه بیست و سوم بهمن ماه پخش می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۹    
در ادامه سیر صعودی قیمتها ، قیمت طلا و سکه امروز در بازار افزایش داشت .
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۶    
نکته اینجاست که کلمبیا اعلام کرد پولی بابت قرارداد با کی روش با ایجنت ها نمی دهد و حالا مشخص شده در واقع دختر کارلوس بوده که باعث این اتفاق شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۳    
اردلان گفت:مهلت زمان پیگیری بسته حمایتی تمدید نخواهد شد و امروز چهارشنبه 17 بهمن ماه آخرین روز برای پیگیری بسته حمایتی است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۱۶    
خانم فالگیر می گوید نرخ قهوه جداست و نرخ تشریح کردن فال هم جدا. وقتی نرخ فنجان قهوه را می پرسم، می گوید قیمتش با توجه به افزایش نرخ قهوه و بالا رفتن دلار ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۱۰    
نویسنده فصل دوم بچه مهندس در حالی که معتقد است، فیلمنامه این سریال بر اساس مبانی روانشناختی و آموزه های دینی نوشته شده است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۱    
در فصل زمستان یکی از لذت های بی نظیر، تجربه برف بازی است. مردم شهرهایی که از دیدن برف محروم هستند با طی مسافت خود را به مناطق برفی رسانده و ساعاتی را در آن محیط سپری می کنند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: یک نفر در تصادف پژو پارس با گاردریل کنار جاده محور حبیب آباد جان باخت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۱    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: اگر مدیرعامل باشگاه استقلال را دیدید به او بگویید با من تماس بگیرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۵    
جراحی اسلیو معده باعث کوچک شدن معده و در نتیجه کاهش وزن می شود بعد از عمل، ریزش مو تا مدتی طبیعیست و بدن ویتامین های کمتری را جذب می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۳    
کاشت کیوی در گلدان مراحل خاصی مانند خیساندن بذر، جوانه زدن و کاشت بذر و ... دارد که در صورت دقت در انجام آن، به راحتی در منزل امکان پذیر است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۴    
مهناز افشار، در حاشیه نمایش فیلم "قسم" ساخته محسن تنابنده در پاسخ به این سوال که آیا طبق نقدهای منتشر شده درباره این فیلم، "قسم" همخوان با استانداردهای هالیوودی ساخته شده یا خیر،
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۱    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بحث تمدید پرداخت جریمه غیبت در سال 98 داغ شده و موافقان و مخالفان هر کدام دلایلی ارائه می دهند، اما ظاهرا نهاد تصمیم گیر نهایی نظر به عدم تمدید طرح دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۸    
ملی پوش اصفهانی پاراتیراندازی بانوان گفت: برخی مواقع ورزشکاران معلول به قدری مشکلاتشان را بزرگ می کنند که توانایی های خودشان را فراموش می کنند اما باید با عشق و علاقه کار کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۵    
دادستان کل کشور از ارجاع پرونده سایت دیوار به دادسرا خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۵    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از 480 هزار کودک زیر شش سال وجود دارد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۵    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه ناپایدار از بعدازظهر روز جمعه بر استان فعال می شود که به تدریج برای مناطق غربی و جنوبی استان بارش برف و باران به همراه دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جاری ماندن آب در زاینده رود باید از سوء برداشت های آب توسط همه جلوگیری کنند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۹    
سال نو چینی فرا رسیده و چینی ها در حال جشن گرفتن سال 2019 به عنوان سال خوک هستند. اگر چه شاید بسیاری از ما عبارت فنگ شویی یا فانگ شویی (Feng Shui) را نشنیده باشیم (یا اگر هم شنیده ایم معنای آن را به ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۷    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای کنکور 98 از 24 بهمن 97 آغاز می شود و امسال دو نوع سئوال برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید آموزشی خواهیم داشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۱    
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان به مدیرعامل باشگاه استقلال نامه ای درباره پاس نشدن چک تبریزی زده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۲    
فاطمه چهار ساله که بر اثر حالت تهوع به پزشک مراجعه کرده بود در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و پزشکان بیمارستان نیز نتوانستند او را احیا کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۹    
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندان با پرداخت قبوض عوارض نوسازی می توانند از بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری املاک مسکونی و تجاری بهره مند شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۶    
خانواده کاووس سید امامی از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیست که سال گذشته بنا به اعلام مسئولان قضایی در زندان اوین خودکشی کرد طی نامه ای به دادسرا خواستار حضور در تلویزیون و پاسخگویی به اتهامات ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۰    
رئیس سازمان صداوسیما ظهر سه شنبه (16 بهمن ماه) در منزل علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت کشورمان حضور یافت و درگذشت همسر او، مرحومه فاطمه بیات را به این چهره ماندگار تسلیت گفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۰    
در این مطلب پوشش بازیگران ایرانی در جشنواره فجر 97 را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت لذت را ببرید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۱    
در این آموزش طرز تهیه کالباس خانگی فوق العاده خوشمزه و خوش طعم را با دو روش مختلف به علاقه مندان به هنر آشپزی آموزش خواهیم داد که امیدواریم از تهیه این فست فود سالم در منزل نهایت لذت را ببرید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که تصمیم گیری در خصوص بنزین نیازمند کار کارشناسی و تخصصی است، گفت: مجلس تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۶    
ملی پوش فوتبال بانوان گفت: طی سال های اخیر تیم های حریف پیشرفت خوبی داشتند ولی ما هم به پیشرفتی که داشتیم باور داریم و با آمادگی بالا وارد مسابقات می شویم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۳    
در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر اصفهان 12 فیلم منتخب جشنواره بین المللی فیلم فجر در سیتی سنتر اصفهان اکران می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۴    
تاریخچه کامل و دقیق والنتین در دست نیست و آنچه از پیشینه این روز می دانیم با افسانه درآمیخته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۱    
ولنتاین نزدیک است و اگر بخواهید به کسانی که عاشقانه دوستشان می دارید تبریک بگویید، چه چیزی بهتر از یک اس ام اس تبریک ولنتاین زیبا و منحصر به فرد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۵    
لباس سگ مدل ژاکت 320 هزار تومان، لباس ساقدوش 200 هزار تومان، لباس ولنتاین 150 هزار تومان. در یک آگهی هم اعلام شده که پذیرش دوخت انواع لباس لاکچری برای مهمانی های خاص تا 850 هزار تومان!
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۱    
درمان پسوریازیس توسط پزشکان به 3 روش انجام می گیرد: درمان های موضعی، خوراکی و فتوتراپی. همچنین درمان های خانگی مانند رژیم غذایی صحیح ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۲    
ملانیا ترامپ ، همسر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا که از زمان کریسمس تاکنون به طور رسمی در انظار عمومی حاضر نشده بود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۸    
برنامه شب گذشته هفت با حضور بازیگران فیلم سینمایی"23 نفر" برگزار شد و مسعود فراستی تقدیر و تشکر ویژه ای از این فیلم کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
مجید حاجی رسولی ها سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم اتفاقات داوری که در نیم فصل اول برای ما رخ داد در نیم فصل دوم گریبان ما را نگیرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۹    
حدود دو هفته قبل زن جوانی با مراجعه به خانه یک زوج افغانستانی در خیابان شوش مدعی می شود که از سوی یک مرکز خیریه آمده تا به این خانواده کمک کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۶    
بازیکن تیم والیبال بانوان نامی نو اصفهان گفت: از فدراسیون درخواست می کنم تبصره و یا قانونی وضع کند که تیم های فعال در بخش آقایان را ملزم به تیم داری در حوزه بانوان کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۰    
لکنت زبان یک اختلال گفتاری است که فردی که دچار آن می شود نمی تواند با سرعت مناسب، پیوسته و روان حرف بزند و روی بعضی کلمه ها گیر می کند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا در دومین سخنرانی سالانه خود در کنگره آمریکا ضمن تکرار اظهارات بی اساس خود درباره ایران مدعی شد که سخت ترین تحریم ها را علیه کشورمان اعمال کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۵    
تنابنده معتقد است عده ای با بزرگ کردن منابع مالی برخی فیلم ها به دنبال زیرسوال بردن کلیت سینما هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب عملکرد قابل قبولی داشته و در مسیر اهداف خود حرکت کرده ، در عین حال گفت که برخی از این اهداف محقق شده و برخی دیگر محقق نشده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۹    
سامانه 195 که برای ساماندهی پیامک های مزاحم تبلیغاتی راه اندازی شده، برخی روزها دچار مشکل می شود و با وجودی که قالب ارسال پیامک هم ازسوی مشترک رعایت شده باشد اما موفق به ثبت درخواست گزارش سرشماره ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۹    
نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی با بیان این که بخشی از کارگران ساختمانی بسته های حمایتی دولت را گرفته اند، از کارگرانی که هنوز موفق به دریافت سبدکالا نشده اند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۰    
حکم قصاص داماد خشمگین که به اتهام قتل برادرزنش در بازداشت به سر می برد در دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۴    
شرایطی را که مشمولان خدمت وظیفه در شمول غیبت قرار می گیرند را در این گزارش بخوانید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۵    
یادداشت حبیب رضایی برای نوید محمدزاده که با دو فیلم سرخپوست و متری شیش و نیم به جشنواره فجر آمده را در ادامه می خوانید:
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۶    
محسن تنابنده، کارگردان فیلم قسم به همراه مهناز افشار، بازیگر این فیلم، در پردیس چارسو مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۳    
پس از پخش کلیپ جنجالی در برنامه 90 که انتقاد گسترده اهالی کشتی در حمایت از حمید سوریان را بدنبال داشت، عادل فردوسی پور از اسطوره ورزش ایران دلجویی کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۱    
دانلود نیازمندی های بامداد اصفهان-چهارشنبه 17 بهمن 97