سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 18 مهر 1397 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 31 فروردین 1397 اعتدال 31 اردیبهشت 1397 اعتدال 31 خرداد 1397 اعتدال 31 تیر 1397 اعتدال 31 مرداد 1397 اعتدال 31 شهریور 1397 اعتدال 30 آبان 1397 اعتدال 30 آذر 1397 اعتدال 30 دی 1397 اعتدال 30 بهمن 1397 اعتدال 1 اسفند 1397 اعتدال 1 مهر 1397 اعتدال 2 مهر 1397 اعتدال 3 مهر 1397 اعتدال 4 مهر 1397 اعتدال 5 مهر 1397 اعتدال 6 مهر 1397 اعتدال 7 مهر 1397 اعتدال 8 مهر 1397 اعتدال 9 مهر 1397 اعتدال 10 مهر 1397 اعتدال 11 مهر 1397 اعتدال 12 مهر 1397 اعتدال 13 مهر 1397 اعتدال 14 مهر 1397 اعتدال 15 مهر 1397 اعتدال 16 مهر 1397 اعتدال 17 مهر 1397 اعتدال 18 مهر 1397 اعتدال 19 مهر 1397 اعتدال 20 مهر 1397 اعتدال 21 مهر 1397 اعتدال 22 مهر 1397 اعتدال 23 مهر 1397 اعتدال 24 مهر 1397 اعتدال 25 مهر 1397 اعتدال 26 مهر 1397 اعتدال 27 مهر 1397 اعتدال 28 مهر 1397 اعتدال 29 مهر 1397 اعتدال 30 مهر 1397 
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: موضوعی که در این برهه صنعت خودرو به آن نیازمند است و می تواند با کمک نخبگان بر طرف کند تأمین قطعات تکنولوژی و الکترونیکی است و با تمرکز بر این موارد می توانیم ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۹    
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می دانند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۸    
یک رسانه پرتیراژ پاکستانی در خبری اعلام کرد که میزان قابل توجهی ارز از جمله دلار، یورو و پوند توسط اتباع این کشور از مرز زمینی به ایران قاچاق می شود.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۸    
دو سناتور فرانسوی ضمن انتقاد از اقدامات یکجانبه آمریکا در بسیاری از پرونده های بین المللی از جمله خروج وی از برجام، خواستار تقویت یورو در برابر واشنگتن در حمایت از ایران شدند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۳    
یکی از رسانه های ترکیه همزمان با انتشار تصاویر دوربین های مداربسته از جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد حکومت عربستان و 15 تبعه عربستانی مظنون به قتل وی، روز چهارشنبه از شناسایی این افراد خبر داد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۳    
دادگاه استیناف رم درخواست حدود 5 میلیارد دلاری عده ای از خواهان های امریکایی را برای توقیف اموال بانک مرکزی رد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۸    
رئیس سازمان اداری و استخدامی در پی طرح اظهارات مختلف درباره نحوه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و اصلاحیه اخیر یکی از تبصره های این قانون ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۸    
سفیر آلمان در تهران ، به وزارت امور خارجه احضار شد .
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، با اظهار تاسف از اقدام دولت آلمان در تحویل دیپلمات بازداشت شده ایرانی به کشور بلژیک تاکید کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۸    
گاهی اتفاقی خاص، سرنوشت شخصی خاص، به سمبلی در جهان و تاریخ تبدیل می شود. قتل احتمالی جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول یکی از آن لحظات است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۳    
اتوبوس حامل دختران دبیرستانی شهرستان بستان آباد حوالی ساعت 14 چهارشنبه در آزادراه پیامبر اعظم (ص) واژگون شد که به دنبال آن تا عصر سه نفر از مسافران فوت شده و 38 نفر نیز مصدوم شدند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۸    
نواب جدید و سابق رئیس مجلس شورای اسلامی به گپ و گفت درباره وضعیت کشور پرداختند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۳    
عادل فردوسی پور جملاتی را درباره بهرام شفیع گزارشگر و مجری فقید و باسابقه تلویزیون بیان کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۸    
دو سال پیش غیر قابل تصور بود که حاکمان عربستان سعودی، متحد نزدیک آمریکا، به ربودن یا کشتن یک منتقد ساکن واشنگتن که به طور مرتب برای واشنگتن پست مطلب می نوشت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۸    
با برگزاری مراسمی با حضور دکتر محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کلید خورد و طی آن، مخبر در تشریح اهداف شکل گیری و اعزام کاروان های سلامت احسان گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
وحید مظلومین معروف به سلطان سکه و محمد اسماعیل قاسمی ملقب به محمد سالم که از سوی شعبه دوم دادگاه های ویژه رسیدگی به پرونده های اخلالگران اقتصادی اخیر به اعدام محکوم شدند، به حکم دادگاه اعتراض کردند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: ایرادات شورای نگهبان نسبت به اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و کنوانسیون پالرمو برطرف شد ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
رشد 51.5 درصدی سفر گردشگران خارجی به ایران با توجه به ریزش سفر اروپایی ها و برخی کشورهای آسیایی از جمله چینی ها و ژاپنی ها درحالی به زعم برخی تحلیلگران و فعالان گردشگری عدد مبالغه آمیزی است که گروه ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
سیاه دره روستایی در 60 کیلومتری نهاوند، تقریباً هم مرز با استان لرستان، جایی است که به قول محلی ها می شود فقر را به چشم دید.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
یک عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت که در جلسه امروز شورای نگهبان، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) بررسی نشده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
به نظر می رسد دماسنج این جریان بر اساس دمای واقعی محیط عمل نمی کند و موضع گیری آنان متأثر از ماهیت آن واقعیت نیست ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
حکومت باید به این اشخاص کمک کند تا در این موارد مشارکت موثرتری داشته باشند و سرمایه اجتماعی را بازسازی و تقویت کند نه آن که مانع از حضور انسانی آنان در این اتفاقات شود. چنین سیاستی در جهان نوبر است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: در کالیفرنیا 20 درصد ذخایر برف کم و حالت فوق العاده اعلام شد. امسال با 90 درصد کاهش ذخایر مواجه بودیم اما مسئولان هم متوجه آن نشدند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۵    
برخی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس در تبلیغاتی که ایده آن کپی است حاضر شده اند و کارهایی را می کنند که رونالدو و مسی کرده بودند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۵    
وقتی داریوش ارجمند در مقطعی به دفعات در برنامه های مختلف تلویزیونی حضور یافته بود، آقای انتظامی به او تلفن و اندکی تشر زده بود که خودت را ارزان و بیش از حد، در دیدرس قرار نده!
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۰    
در نشستی با معلولین، در ساختمان موسسه خیریه رعد فاطمیه، با تعدادی از معلولین به عنوان نمایندگان این قشر به گفت و گو نشستیم ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۰    
احتمال بازگشت کارت سوخت به چرخه سوخت گیری روز به روز قوی تر می شود و به نظر می رسد این طرح که پایه های اولیه آن در زمستان گذشته بنا شد در ساختمان دولت و مجلس مراحل نهایی خود را طی می کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۵    
دسترسی به شبکه های دارک وب راحت نیست اما همه چیز در آنها خرید و فروش می شود؛ از مواد و مخدر و ارز تقلبی گرفته تا اعضای بدن انسان و حتی قاتل!
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۵    
کافه های تهران حالا بیشتر یک محیط فرهنگی هستند و پاتوقی برای جوانان تلقی می شوند. به همین دلیل است که کافه داری برای بسیاری از جوان ها وسوسه کننده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۵    
بهرام شفیع، مجری باسابقه و گزارشگر فوتبال در سن 62 سالگی، بعد از 30 سال اجرای برنامه ورزش و مردم در اتفاقی غیرمنتظره درگذشت تا برای همیشه با قاب تلویزیون خداحافظی کرده باشد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۰    
دختری که به وسیله پدرش 20 سال پیش در اتوبوس به افراد دیگری داده شده بود، بالاخره خانواده اصلی اش را پیدا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۰    
در حال حاضر موضوع افزایش قیمت سکه دست به گریبان مردانی شده است که پیش از این بنا به تشخیص دادگاه، مهریه زنان را به شکل قسطی پرداخت می کردند اما حالا بسیاری از آنان با تغییرات شدید قیمت سکه دیگر توان ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۰    
بدهی خارجی ایران به بیش از 11 میلیارد و 800 میلیون دلار رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۰    
یادگار امام با انتشار عکسی از آخرین دیدارش با مرحوم بهرام شفیع، مجری برنامه های ورزشی صداوسیما در صفحه اینستاگرامش به بیان خاطره ای از وی پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۵    
حمیدرضا بخارایی دبیر فدراسیون هاکی که سال ها در کنار بهرام شفیع به عنوان دوست و همکار فعالیت می کرد از آخرین ساعات حیات آن مرحوم و شرایط وی سخن گفت.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۸    
روز به روز مأموریت ترامپ و هم پیمانان منطقه ای اش، بویژه عربستان سعودی، علیه نفت ایران، پیچیده تر می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۸    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که داروی کاهش وزن ممکن است در پیشگیری و درمان دیابت موثر باشد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۸    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از ترافیک روزانه و کاری خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۸    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از تصادف 2 تریلی و یک موتورسیکلت خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۳    
بازیکن بلژیکی پاری سن ژرمن به ستایش از مدافع رئال مادرید پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلا دانست.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۳    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است با بازگشت غایبان این تیم در بازی برگشت، سرخ پوشان می توانند با قدرت السد را شکست دهند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۳    
رسانه های ترکیه در ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه) تصاویر و اسامی 15 سعودی را منتشر کردند و نوشتند، مقامات ترکیه به ارتباط آنها با ناپدید شدن روزنامه نگار و نویسنده سعودی در کنسولگری عربستان در ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۸    
ترامپ با رفتن نیکی هیلی موافقت کرد، خاموشی صدای ورزش و مردم، آمریکا میدان گازی رهام را از تحریم معاف کرد و کارت سوخت در راه پمپ بنزین ها از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۳    
دفترچه ام اوبامایی بود انداختمش دور... آزاد بنویس! به گزارش اعتدال، روزنامه قانون در نوشتاری طنز گفت وگوی ترامپ و روانپزشکش را بازنشر داده است که با هم می خوانیم: ...
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۸    
دلار چه زمانی به وجود آمد؟ چه هنگام بر مسند واحد پول جهانی نشست و چه شد که بر این مسند نشست؟ این گفته ی وزیر خزانه داری آمریکا که دلار واحد پول ما ولی مشکل شماست ، به چه معناست؟
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۸    
هیچ موافقت نامه یا کنوانسیونی در دنیا وجود ندارد که به نفع ما باشد و اساسا فلسفه جامعه بین المللی این است که هر عضو از این جامعه از بخشی از منافع خود به منظور برخورداری از منافع دسته جمعی صرف نظر کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
خاویر کلمنته در زمان حضورش در تیم ملی اسپانیا دورانی جنجالی داشت و در نهایت مجبور شد لاروخا را ترک کند.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۸    
علیرضا علیفر گزارشگر پیشکسوت صداوسیما که سال هاست در تلویزیون گزارشگری می کند ضمن ابراز تأسف نسبت به درگذشت بهرام شفیع، این ضایعه را غیرقابل باور دانست.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۸    
رئیس جمهوری آمریکا مدعی شده است، هیچ کس با صلاحیت تر و لایق تر از دخترش برای جانشینی نیکی هیلی، سفیر مستعفی آمریکا در سازمان ملل نیست.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۸    
رییس پلیس فتای ناجا جزئیات دستگیری متهم اصلی سکه ثامن و همسرش را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی بر این باور است که توپ طلا را مودریچ به دست خواهد آورد.
اعتدال   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۳    
رئیس باشگاه ناپولی رقم فروش کولیبالی به بارسلونا را اعلام کرد.