پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۲:۰۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 27 آذر 1397 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 31 فروردین 1397 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 31 خرداد 1397 اتحاد خبر 31 تیر 1397 اتحاد خبر 31 مرداد 1397 اتحاد خبر 31 شهریور 1397 اتحاد خبر 30 مهر 1397 اتحاد خبر 1 آبان 1397 اتحاد خبر 30 دی 1397 اتحاد خبر 1 بهمن 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 1 آذر 1397 اتحاد خبر 2 آذر 1397 اتحاد خبر 3 آذر 1397 اتحاد خبر 4 آذر 1397 اتحاد خبر 5 آذر 1397 اتحاد خبر 6 آذر 1397 اتحاد خبر 7 آذر 1397 اتحاد خبر 8 آذر 1397 اتحاد خبر 9 آذر 1397 اتحاد خبر 10 آذر 1397 اتحاد خبر 11 آذر 1397 اتحاد خبر 12 آذر 1397 اتحاد خبر 13 آذر 1397 اتحاد خبر 14 آذر 1397 اتحاد خبر 15 آذر 1397 اتحاد خبر 16 آذر 1397 اتحاد خبر 17 آذر 1397 اتحاد خبر 18 آذر 1397 اتحاد خبر 19 آذر 1397 اتحاد خبر 20 آذر 1397 اتحاد خبر 21 آذر 1397 اتحاد خبر 22 آذر 1397 اتحاد خبر 23 آذر 1397 اتحاد خبر 24 آذر 1397 اتحاد خبر 25 آذر 1397 اتحاد خبر 26 آذر 1397 اتحاد خبر 27 آذر 1397 اتحاد خبر 28 آذر 1397 اتحاد خبر 29 آذر 1397 اتحاد خبر 30 آذر 1397 
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۱۰    
اتحاد خبر: نخستین میز خدمت الکترونیکی آنلاین در بوشهر راه اندازی شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۰    
اتحاد خبر: اِد شیرِن، خواننده موسیقی پاپ با فروش 432 میلیون دلاری در تور جهانی، اد شیرن رکورد پردرآمدترین تور موسیقی در 30 سال اخیر را به نام خود ثبت کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۵    
اتحاد خبر: مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهرگفت: ناکارآمدی نظام حمل و نقل شهری پیامدهای منفی اقتصادی،اجتماعی و عوارض محیطی به دنبال دارد از این رو ساماندهی و ارتقا این حوزه امری اجتناب ناپذیر است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۵    
اتحاد خبر: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: هتل 5 ستاره ای که در روستای برکه چوپان شهرستان کنگان در حال ساخت است، دهه فجر تکمیل خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۵    
اتحاد خبر: سومین کودک مصدوم سانحه آتش سوزی زاهدان فوت کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۰    
اتحاد خبر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: در 9 ماه امسال 65 یکهزار و 256 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان شناسایی و نابود شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۸:۲۵    
اتحاد خبر: آرایش زمستان هم درست مانند لباس های این فصل باید با تغییر فصل عوض شود. در این فصل هوا سرد و خشک است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۸:۲۰    
اتحاد خبر: جوجه لاری یک کباب متفاوت از گوشت جوجه می باشد که در آن استخوان های مرغ را جدا نمی کند و طعم و مزه ای بی نظیر دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۸:۱۵    
اتحاد خبر: نظرسنجی انجام شده توسط یکی از نهادهای انتخاباتی فعال در رقابت های داخلی حزب دمکرات آمریکا نشان می دهد که برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۵    
اتحاد خبر:مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از آغاز آبیاری نخیلات شبکه آبپخش پس از برداشت محصول از 28 آذر ماه خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۵    
اتحاد خبر:قهرمانی همیشه برا من لذت بخش است ، هدفم رسیدن به تیم ملی است . امتیازات من بجز از دو ملی پوش از بقیه بیشتر است ولی شاید از دید مربی فعلاً تجربه لازم را نداشته باشم که دعوت نشوم ولی مطمئنم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۱    
اتحاد خبر: آیین افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی نارگل به همت مجتمع فرهنگی شهید شاهینی و فرهنگسرای ارشاد برگزار گردید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۴    
اتحاد خبر: رئیس جمهور به دعوت رسمی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و برای شرکت در پنجمین جلسه شورای عالی روابط راهبردی دو کشور به آنکارا سفر می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۹    
اتحاد خبر: نمایندگان مجلس در مصوبه ای بانک مرکزی را مکلف کردند نسبت به ساماندهی دستگاههای کارتخوان بانکی(POS) و یا درگاههای پرداخت الکترونیکی اقدام کند و امکان دسترسی سازمان امور مالیاتی به اطلاعات ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۹    
اتحاد خبر: شهردار تهران از شهروندان خواست که دریافت رشوه در شهرداری تهران را به سامانه 137 اطلاع داده و مطمئن باشند که شهرداری با آنها برخورد خواهد کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۹    
اتحاد خبر: معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در بودجه سال 98 هم براساس دستور مقام معظم رهبری پیام بودجه پیام غیرعادی بودن شرایط خواهد بود که در حال بحث هستیم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۴    
اتحاد خبر: مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که در سال های 1393 تا 1397 شماره گذاری شده اند، با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت پست می توانند از وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۹    
اتحاد خبر: معاون گردشگری با تاکید بر این که نرخ هتل ها در ایران آزاد نشده است، گفت: قوانین نرخ گذاری هتل ها در ایران نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده است و تعرفه ها همچنان بر مبنای ریال خواهد بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۹    
اتحاد خبر:40 نماینده مجلس طرح استیضاح وزیر اقتصاد را به دلیل آنچه آنها توهین کارمند گمرک به نماینده سراوان عنوان کرده اند، در مجلس کلید خورد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۴    
اتحاد خبر: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در 8 استان کشور، گفت: بیش از 1200 نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۹    
اتحاد خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: مجموعه دانشگاهی استان بوشهر در کنار صنعت قرار گیرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۴    
اتحاد خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی این استان جمع آوری سی دی ها و بازی های غیرمجاز رایانه ای در گیم نت ها و دیگر مراکز عرضه آغاز شده است .
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۹    
اتحاد خبر: فرماندار دشتی به مناسبت هفته پژوهش با حضور در منزل استاد سید کوچک هاشمی زاده از خدمات ایشان در حوزه تحقیق و پژوهش تقدیر وتشکر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۴    
اتحاد خبر: پروژه تحقیقاتی-پژوهشی طراحی و ساخت اولین بازوی بارگیری نفت خام در کشور به صورت ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رئیس جمهور در جزیره خارگ افتتاح شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۹    
اتحاد خبر: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده را 9800 تومان با 5 درصد تغییر اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۹    
اتحاد خبر: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی نرخ میوه های شب یلدا را اعلام کرد. وی از مردم خواست هرگونه گران فروشی را به این اتحادیه گزارش کنند تا با آن برخورد شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۹    
اتحاد خبر: ستاره شناسان دوردست ترین شی آسمانی در منظومه شمسی را رصد کردند که 11 میلیارد مایل با زمین فاصله دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۹    
اتحاد خبر: تیتان اسپورت چین فهرست 24 نفره بهترین بازیکن سال 2018 در قاره آسیا را علام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۹    
اتحاد خبر: بازیکنان پرسپولیس امروز هم احتمالا به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۴    
اتحاد خبر: مهاجم آبی پوشان که عملکرد نسبتا خوبی هم در نیم فصل اول از خود به جای گذاشت، یکی از گزینه های پرسپولیس برای نیم فصل دوم است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۴    
اتحاد خبر: سرور جباروف برای بازگشت به استقلال آمادگی کرده است اما برای این منظور یک شرط نه چندان سخت پیش پای استقلالی ها گذاشته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۹    
اتحاد خبر: مراسم سوگواری و عزاداری وفات حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه بانوان در فاطمیه گناوه به همت هیئت فاطمیه برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۹    
اتحاد خبر: کولونوسکوپی روشی است که جهت مشاهده روده بزرگ و راست روده برای تشخیص بافت ملتهب، زخم و رشد غیر طبیعی بافت روده و پولیپ استفاده می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۴    
اتحاد خبر: فرماندار گناوه با تاکید بر آماده سازی گناوه برای ایام نوروز، گفت: شهرستان گناوه از شهرستان های مهم در زمینه پذیرش مسافر و گردشگر در سطح کشور و استان بوشهر است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۹    
اتحاد خبر: استفاده از یک یا دو رنگ در دکوراسیون به این معنا نیست که شما مجبور باشید کلیه وسایل و مبلمان را فقط به همان دو رنگ انتخاب نمایید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۴    
اتحاد خبر: حفظ ارزش و بالا نگه داشتن ارزش پول ملی هر دو از مقولههای مهم اقتصادی به شمار میرود که تاثیر زیادی بر توسعه اقتصادی کشور میگذارد. مسئله ای که در ماههای اخیر برعکس آن را شاهد بودیم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۹    
اتحاد خبر: مدیر مرکز تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده از چهار سال پیش و بر اساس تحقیقات انجام شده، توانستیم یدید نقره را که برای بارورسازی ابرها استفاده می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۴    
اتحاد خبر: عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی درباره زمان استفاده از کارت سوخت بیان کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۴    
اتحاد خبر: پرسپولیس که فقط چند ثانیه تا کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ فاصله داشت با یک پنالتی مشکوک این فرصت را از دست داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۴۹    
اتحاد خبر: فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: با پیگیری های به عمل آمده مجوزهای لازم به منظور جذب افزایش پزشکان متخصص بصورت ثابت در دیلم اخذ و بزودی فعالیت خود را از سر می گیرند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۹    
اتحاد خبر: دبیر انجمن صنایع لبنی از کاهش قیمت لبنیات از 27 آذر در بازار خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۹    
اتحاد خبر: مجمع عمومی سازمان ملل در قطعنامه ای که دوشنبه شب به تصویب رساند ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۹    
اتحاد خبر: رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: سیاست های جدید بانک مرکزی، معقول و توانایی بازگرداندن و تقویت ارزش پول ملی را دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۴    
اتحاد خبر: نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد که آتش بس در الحدیده واقع در غرب یمن از بامداد سه شنبه (به وقت محلی) آغاز می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۴    
اتحاد خبر: ویتامین ها بر اساس حلالیت آن ها در آب و یا در چربی به دو گروه تقسیم می شوند، ویتامین های محلول در چربی و ویتامین های محلول در آب. ویتامین E. یکی از ویتامین های محلول در چربی است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۹    
اتحاد خبر: فال روزانه سه شنبه 27 آذر 1397