سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 8 دی 1397 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 31 فروردین 1397 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 31 خرداد 1397 اتحاد خبر 31 تیر 1397 اتحاد خبر 31 مرداد 1397 اتحاد خبر 31 شهریور 1397 اتحاد خبر 30 مهر 1397 اتحاد خبر 1 آبان 1397 اتحاد خبر 1 آذر 1397 اتحاد خبر 1 بهمن 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 1 دی 1397 اتحاد خبر 2 دی 1397 اتحاد خبر 3 دی 1397 اتحاد خبر 4 دی 1397 اتحاد خبر 5 دی 1397 اتحاد خبر 6 دی 1397 اتحاد خبر 7 دی 1397 اتحاد خبر 8 دی 1397 اتحاد خبر 9 دی 1397 اتحاد خبر 10 دی 1397 اتحاد خبر 11 دی 1397 اتحاد خبر 12 دی 1397 اتحاد خبر 13 دی 1397 اتحاد خبر 14 دی 1397 اتحاد خبر 15 دی 1397 اتحاد خبر 16 دی 1397 اتحاد خبر 17 دی 1397 اتحاد خبر 18 دی 1397 اتحاد خبر 19 دی 1397 اتحاد خبر 20 دی 1397 اتحاد خبر 21 دی 1397 اتحاد خبر 22 دی 1397 اتحاد خبر 23 دی 1397 اتحاد خبر 24 دی 1397 اتحاد خبر 25 دی 1397 اتحاد خبر 26 دی 1397 اتحاد خبر 27 دی 1397 اتحاد خبر 28 دی 1397 اتحاد خبر 29 دی 1397 اتحاد خبر 30 دی 1397 
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۹    
اتحاد خبر: هر ساله وسایل مختلفی برای آسان تر کردن زندگی مردم طراحی می شوند که در میان آن ها اختراعاتی وجود دارد که علاوه بر کاربردی بودن، بسیار عجیب به نظر می رسند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۸    
اتحاد خبر: استانیسلاس فدیانیان پسر جوان زیبای 16 ساله ای است از مسکو که در حرفه اش به عنوان یک مدل زن، بسیار موفق و مشهور شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۳    
اتحاد خبر: با صدور حکمی از سوی استاندار بوشهر، هادی اخلاقی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر منصوب شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۳    
اتحاد خبر: دو سال پیش در همین دی ماه و البته طبعا بعد از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشتم با خروج این سیاست مدار از صحنه گمانه زنی دربارۀ رییس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسانه ها بالا گرفته و ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۳    
اتحاد خبر: عضو هیأت علمی مؤسسه مطالعات مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور گفت: برخلاف باور عموم، ایران بالاترین رتبه فرار مغزها در جهان را ندارد، آمارهای موجود نشان می دهد ایران پس از هند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۳    
اتحاد خبر: 22 نمایش به بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران سی وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۷    
اتحاد خبر: استاندار بوشهر از تخصیص اعتبار لازم برای اجرای پروژه سالن آمفی تئاتر 800 نفری شهر بوشهر خبر داد و گفت: روند تکمیل و اجرای این پروژه تسریع شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۲    
اتحاد خبر: فرماندار دشتی از معرفی دو روستای هدف گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: مشکلات روستاهای دشتی رفع می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۲    
اتحاد خبر: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: دموکرات ها زمان زیادی را برای اذیت کردن من صرف می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۲    
اتحاد خبر: شهرستان دشتستان شنبه شب دو بار بر اثر وقوع زلزله لرزید که خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت های احتمالی این زمین لرزه نرسیده است.زمین لرزه ای به بزرگی 3 ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۲    
اتحاد خبر: نبیان با تاکید بر این که طرح مسکن مهر سال 98 به اتمام می رسد، گفت: تسهیلات این طرح از 30 به 40 میلیون تومان افزایش می یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۵۷    
اتحاد خبر: ته چین از غذا هایی هست که توی مهمونی ها طرفدار زیاد داره و تهیه اش هم کار خیلی سختی نیست. بله واقعیت اینه که ته چین از آسون ترین غذاهاییه که میشه برای مهمونی ها ترتیب داد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۷    
اتحاد خبر:صبح امروز شنبه هشتم دی ماه عملیات روشنایی محور نظرآقا به برازجان آغاز شد. مهندس سیدمحمود موسوی نژاد دهیار نظرآقا درگفتگو با خبرنگار نظرآقا اظهار کرد...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۷    
اتحاد خبر:در آستانه 12 دی ماه که روز سعدآباد نامگذاری شده، نمایشگاهی بزرگ در 16غرفه و با موضوعات تاریخی، سیاسی،فرهنگی و مذهبی در شهر سعدآباد و با حضور امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۷    
اتحاد خبر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با حضور در دفتر هفته نامه ی اتحاد جنوب گفت: اولین اقدام در تعامل با دانشگاه خلیج فارس معرفی بسته ی مهارتی با عنوان مدرسه ی کسب و کار بود به این صورت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۷    
اتحاد خبر-ماریا دلدار: هر بار که عزم رفتن میکنم در پس ذهنم این را دارم، که قرار است جاده این بار نیز من را با داستان تازه ای مواجه کند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۱    
اتحاد خبر: اگر برای مدت زمان طولانی ورزش نکرده اید و یا به تازگی یک فعالیت بدنی جدید شروع نموده اید، احتمالا بعد از تمرین، درد و گرفتگی عضلات را تجربه خواهید کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۱    
اتحاد خبر: سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: ترامپ دستوری برای خروج نظامیان آمریکا از افغانستان صادر نکرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۶    
اتحاد خبر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت درمان مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۶    
اتحاد خبر: سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری شرایط وام ضروری بازنشستگان را برای مرحله جدید اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۱    
اتحاد خبر: به نظر می رسد که کاخ سفید به دنبال صدور دستوری برای ممنوعیت رسمی فعالیت و فروش محصولات و تجهیزات دو شرکت چینی هواوی و زدتی ای در ایالات متحده آمریکاست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۶    
اتحاد خبر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 تن و 651 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۶    
اتحاد خبر: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در 15 استان کشور گفت: بیش از 4400 نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۱    
اتحاد خبر: مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالی شهر بوشهر گفت: به همت این شرکت طرح مدرسه والدین برای پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت و توانمند سازی والدین برای نخستین بار در عالی شهر این استان به ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۶    
اتحاد خبر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: میزان مشارکت و کمک های مردم به کمیته امداد 58 درصد افزایش یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۶    
اتحاد خبر: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مشروعیت زدایی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران در دستور کار دشمن است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۱    
اتحاد خبر: رئیس پلیس پایتخت از توقیف بیش از 450 دستگاه خودرو که در قالب دور دور و حرکات نمایشی در مناطق مختلف شهر موجب نارضایتی شهروندان شده بودند،خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۱    
اتحاد خبر: با وجود اعلام مقام های سوریه مبنی برای ورود قوای نظامی این کشور به شهر منبج و برافراشتن پرچم سوریه در این شهر، ارتش آمریکا تاکید کرد، ارتش سوریه وارد منبج نشده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۱    
اتحاد خبر: امام جمعه دیلم گفت: ظرفیت های مناسب شهرستان دیلم برای رفع فقر در این شهرستان شناسایی و گام های اساسی در این بخش برداشته شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۱    
اتحاد خبر: باشگاه میلان حمایت خود را از سرمربی تیم اعلام و تاکید کرد که قصد فروش ایگواین را به چلسی ندارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۱    
اتحاد خبر: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، سقف پیشنهادی دولت در لایحه بودجه سال 98 برای معافیت مالیاتی را تشریح کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۱    
اتحاد خبر: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تا مشخص شدن رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت، آیت الله موحدی ریاست جلسات را برعهده خواهد داشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۶    
اتحاد خبر: سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: دوستان نزدیکم به من لقب دایناسور را دادند چون من از زمان های خیلی قدیم در تورنمنت های جهانی حضور داشتم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۶    
اتحاد خبر: یک روانپزشک معتقد است تلویزیون با آنتن دادن به برنامه های کنکوری بنزین در آتش تند جامعه برای گرایش به کنکور می ریزد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۱    
اتحاد خبر: دبیرکل سازمان ملل خواهان اجرای تحقیقات در خصوص کشته شدن تظاهرات کنندگان در سودان شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۱    
اتحاد خبر: نخستین ماه کامل در 2019 همراه خسوف کامل خواهد بود. همزمان با این رویداد فاصله ماه تا زمین به کمترین میزان می رسد و پدیده ابرماه در آسمان قابل مشاهده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۶    
اتحاد خبر: قیمت هر کیلوگرم مرغ در خرده فروشی به 14500 تومان رسید این درحالی است که وزیر جهاد کشاورزی نرخ منطقی این محصول را 10000 تومان اعلام کرده بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۶    
اتحاد خبر: جدول قیمت فروش برخی خودروهای ساخت داخل را منتشر کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۱    
اتحاد خبر: معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روشنگری های مقام معظم رهبری آتش فتنه 88 را خاموش کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۶    
اتحاد خبر: عضو ناظر مجلس در صندوق توسعه ملی، ماجرای برداشت 360 میلیون دلاری دولت از صندوق توسعه ملی با نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه را تشریح کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۶    
اتحاد خبر: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا وزیر جهاد کشاورزی در مجلس استیضاح می شود اما مشخص نیست که رئیس جمهور برای دفاع از وی به مجلس می آید یا خیر.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۱    
اتحاد خبر: زبان را اغلب قوی ترین عضله بدن می نامند، اما زبان از گروه عضلاتی تشکیل شده که به ما امکان چشیدن غذا، بلعیدن و حرف زدن می دهد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۶    
اتحاد خبر: اگر می خواهید در محیط کاری خود ارتباط موثرتری با مدیرتان داشته باشید، باید اعتماد او را به دست آورید. اما این امر چگونه ممکن است؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب همراه مان باشید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۱    
اتحاد خبر: از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور جمعه شب شاهین بوشهر برابر ستارگان گرگان به برتری دست یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۶    
اتحاد خبر: در این مقاله به شب ادراری، دلایلی که در شب ادراری نقش دارند و راه های درمان شب ادراری می پردازیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۶    
اتحاد خبر: میزبان جام ملت های آسیا 2019 با تیم های بحرین، تایلند و هند هم گروه است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۱    
اتحاد خبر: پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد رقابتهای جام ملت های آسیا به واسطه شناختی که تیم ها از یکدیگر دارند به مراتب از جام جهانی سخت تر است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۶    
اتحاد خبر: ملی پوش سابق ایران با تاکید بر اینکه سبک بازی تیم ملی نگرانی هایی را ایجاد کرده است، گفت: شانس سه تیم ایران، استرالیا و ژاپن برای قهرمانی در آسیا بیشتر از سایر تیم هاست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۱    
اتحاد خبر: منابع خبری گزارش دادند: زلزله ای به بزرگی 7.2 ریشتر در آخرین روز سال جاری میلادی جزایر میندانائو در جنوب فیلیپین را به شدت لرزاند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۱    
اتحاد خبر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: تنگستان با کمبودها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۱    
اتحاد خبر: طبق گزارش منتشر شده از سوی مرکز پژوهش های مجلس، قدرت خرید خانوارهای ایرانی در تابستان سال جاری نسبت به فصل بهار ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۱۶    
اتحاد خبر: نیم فصل دوم لیگ برتر قرار است از 14 یا 15 بهمن ماه امسال آغاز شده و تیم ها دور برگشت رقابت ها را آغاز خواهند کرد. زمان پایان رقابت ها نیز 26اردیبهشت 98 اعلام شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۶    
اتحاد خبر: فال روزانه شنبه 8 دی 1397