جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 12 دی 1397 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 31 فروردین 1397 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1397 اتحاد خبر 31 خرداد 1397 اتحاد خبر 31 تیر 1397 اتحاد خبر 31 مرداد 1397 اتحاد خبر 31 شهریور 1397 اتحاد خبر 30 مهر 1397 اتحاد خبر 1 آبان 1397 اتحاد خبر 1 آذر 1397 اتحاد خبر 1 بهمن 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 1 دی 1397 اتحاد خبر 2 دی 1397 اتحاد خبر 3 دی 1397 اتحاد خبر 4 دی 1397 اتحاد خبر 5 دی 1397 اتحاد خبر 6 دی 1397 اتحاد خبر 7 دی 1397 اتحاد خبر 8 دی 1397 اتحاد خبر 9 دی 1397 اتحاد خبر 10 دی 1397 اتحاد خبر 11 دی 1397 اتحاد خبر 12 دی 1397 اتحاد خبر 13 دی 1397 اتحاد خبر 14 دی 1397 اتحاد خبر 15 دی 1397 اتحاد خبر 16 دی 1397 اتحاد خبر 17 دی 1397 اتحاد خبر 18 دی 1397 اتحاد خبر 19 دی 1397 اتحاد خبر 20 دی 1397 اتحاد خبر 21 دی 1397 اتحاد خبر 22 دی 1397 اتحاد خبر 23 دی 1397 اتحاد خبر 24 دی 1397 اتحاد خبر 25 دی 1397 اتحاد خبر 26 دی 1397 اتحاد خبر 27 دی 1397 اتحاد خبر 28 دی 1397 اتحاد خبر 29 دی 1397 اتحاد خبر 30 دی 1397 
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۷    
اتحاد خبر: دیدنی های امروز؛ از کارناوال های سال نو تا تحلیف "ترامپ برزیل"
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۲    
اتحاد خبر: مخاطب امروز به جهت دسترسی آسان به فیلم و سریال های مختلف خارجی از ترکیه ای گرفته تا هالیوودی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۷    
اتحاد خبر: بسیاری از ما از آب و هوای سرد و آلوده و رانندگی سخت زمستان شکایت می کنیم. بله، درست است که زمستان می تواند خطرناک باشد، اما می تواند بسیار فریبنده و زیبا هم باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۷    
اتحاد خبر: کارشناس هواشناسی استان بوشهر از بارندگی و احتمال آبگرفتی معابر در استان بوشهر خبر داد و گفت: فردا خلیج فارس متلاطم می شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۷    
اتحاد خبر: ما در این مطلب بهترین پوستر های فیلم در سال 2018 را برای شما جمع آوری کرده ایم که بسیار جذاب و خلاقانه هستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۲    
اتحاد خبر: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از امروز سامانه بارشی جدید با بارش باران و برف در دامنه های جنوبی البرز و در استان های قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق مرکزی خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۷    
اتحاد خبر: این برج ها با آجر ساخته می شدند و با گچ و آهک روی هم قرار می گرفتند و جزء بهترین کبوترخانه هایی بودند که در سرار جهان ساخته می شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۲    
اتحاد خبر: در پی اعلام شهروندان تهرانی مبنی بر استشمام بویی نامطبوع در سطح شهر، مسئولان در پی آن شدند تا منشا این بو را پیدا کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۷    
اتحاد خبر:فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف بیش از 36 میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق در قم خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۷    
اتحاد خبر:با شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر، بارش در سواحل دریای خزر نیز آغاز می شود
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۷    
اتحاد خبر: پراید ارزان قیمت است و قابل جایگزینی نیست. این مهمترین دفاع مدیران ایرانی از خودروی پرحاشیه ای است که نزدیک به دودهه است در خیابان های ایران جولان می دهد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۱    
اتحاد خبر: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اظهار داشت: امروز خلوص نیت و صداقت را به عینه در مردم بوشکان دیدم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۶    
اتحاد خبر: استاندار بوشهر درآیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای گردشگری روستای تنگ زرد اظهار داشت: در اینجا جا دارد که از خانم فاطمه دهقانی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۱    
اتحاد خبر _اصغر شعبانی :رده بزرگسالان باشگاه استقلال تیم باسابقه ، پرهوادار و ریشه دار برازجان که سالهاست دیگر نشانی از آن در فوتبال شهر دیده نمی شود ، احیا می شود .
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۱    
اتحاد خبر: هیئت انتخاب یازدهمین جشنواره تئاتر استانی دشتستان معرفی شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۶    
اتحاد خبر: آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای گردشگری بخش بوشکان با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و مسئولین استانی و شهرستانی چهارشنبه 12 دی ماه در روستای تنگ زرد برگزار گردید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۶    
اتحاد خبر:مطهری در پاسخ به این سوال که گفته می شود رفع حصر در سال 96 قرار بود بدون عذرخواهی و مبتنی بر تضمین هایی از سوی محصورین صورت بگیرد گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۵    
اتحاد خبر:نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بنگاه های اقتصادی استان بوشهر به مسئولیت های اجتماعی پایبند باشند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۵    
اتحاد خبر: خورش ترشه واش که از گیاه خودروی ترشه واش در آن استفاده می شود یک غذای بسیار خوشمزه ی محلی مازندران می باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰    
اتحاد خبر: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آراء خود را در خصوص مسابقات فوتبال و فوتسال اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۰    
اتحاد خبر: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فوریت طرحی برای انتقال برخی وزارتخانه ها از تهران به استان های دیگر مخالفت کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۵    
اتحاد خبر: آیت الله مکارم شیرازی گفت: مسئولان باید بدحجابی و بی حجابی را یک مسئله واقعی برای جامعه تلقی کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۵    
اتحاد خبر: یک نماینده مردم تهران با اشاره به استعفای وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت ضرب الاجلی تعیین کرده که اگر آن مسائل مورد نظر رفع شد در وزارت خواهد ماند و اگر حل نشود نخواهد ماند و رئیس جمهور هم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۵    
اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: اقتصاد سالم و حلال مردم به بهانه مبارزه با قاچاق نباید آسیب ببیند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
اتحاد خبر: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بارش باران و وزش باد در تهران طی فردا (13 دی) بهبود کیفیت هوا را به دنبال دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۵    
اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر کمترین انحراف را در تسهیلات اختصاص یافته به اشتغال روستایی دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۰    
اتحاد خبر: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: طی 10 ماه نخست سال جاری شش هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در مرحله اول و دوم پرداخت شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۰    
اتحاد خبر: شرکت چینی وال موتورز از تولید یک خودروی برقی جدید کوچک خبر داده که تنها 8680 دلار قیمت دارد و با یک بار شارژ می تواند مسافتی بیش از 300 کیلومتر را طی کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۵    
اتحاد خبر: مهاجم ملی پوش کشورمان که احتمال جدایی اش از تیم الغرافه زیاد است، شانس قابل توجهی برای بازگشت به تیم سابقش دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۵    
اتحاد خبر: حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با 10 میلیون یورو به دنبال جذب مهاجم اکوادوری است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۵    
اتحاد خبر: قیمت عمده فروشی انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد. این نرخ پایه قیمتی برای خرده فروشی در سطح شهر است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۵    
اتحاد خبر: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: فروش مرغ گرانتر از کیلویی 10 هزار تومان تخلف است، فروش هر کالایی گرانتر از مصوبه ستاد تنظیم بازار تخلف است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۰    
اتحاد خبر: حتما شما هم مردانی با سینه های بزرگ که از حالت طبیعی خارج شده اند را دیده اید. علت بزرگ شدن سینه مردان دو دلیل دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۰    
اتحاد خبر: تحقیقات جدید دانشمندان نشان می دهد یکی از رازهای مقابله با پیرشدن سلول های بدن و تبعات کهولت سن، تقویت سیستم ایمنی بدن به منظور حذف و و جایگزینی سلول های قدیمی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۰    
اتحاد خبر: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد آخر هفته بیشتر نقاط کشور شاهد بارش باران خواهد بود و این بارش در ارتفاعات البرز و زاگرس به شکل برف خواهد بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
اتحاد خبر: برای داشتن یک رابطه عاطفی بلند مدت، شما باید احترام میان خود و شریک زندگی تان را نگه دارید. در حقیقت، احترام یکی از مهمترین عواملی است که استحکام یک رابطه را حفظ می کند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۰    
اتحاد خبر: آش زغال اخته مخصوص افرادی است که به غذا های ترش علاقه خاصی دارند در ضمن سرشار از ویتامین های مختلف می باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۵    
اتحاد خبر: نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به کاهش 67 درصدی معاملات طی آذرماه امسال در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته گفت: در نیمه زمستان امسال واحدهای بزرگ، لوکس ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۵    
اتحاد خبر: عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار کشور گفت: کارگری که یک میلیون و 200 هزار تومان دستمزد دارد چگونه باید افزایش 200 درصدی قیمت ها را تحمل کند؟
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
اتحاد خبر: معاون اول رئیس جمهور گفت: دل مردم را خالی کردن و یکسره آیه یاس و ناامیدی خواندن هنر نیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
اتحاد خبر: قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت با تأیید خبر استعفای وزیر بهداشت گفت: قاضی زاده هاشمی از روز دوشنبه به وزارتخانه نرفته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۰    
اتحاد خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: مشاغل خرد و خانگی در استان بوشهر گسترش می یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۰    
اتحاد خبر: دلواپسان فتنه 98 با درج این جمله که برخی چهره های سیاسی از احتمال ردصلاحیت گسترده در انتخابات آتی خبر می دهند، به ببرسی این موضوع پرداخت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۵    
اتحاد خبر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تک رقمی شدن نرخ بیکاری در استان بوشهر، گفت: فرصت توسعه اشتغال روستایی استان بوشهر استفاده شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۵    
اتحاد خبر: مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: زیرساخت های گردشگری روستایی در استان بوشهر در برنامه چهار ساله توسعه می یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
اتحاد خبر: استاندار بوشهر با بیان اینکه آلایندگی هوا از دغدغه های جدی عسلویه است، گفت: ایجاد پایگاه پایش مستمر آب و هوایی عسلویه و کنگان از برنامه های قطعی ما در این دو شهرستان است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
اتحاد خبر: فرماندار دشتی گفت: در سال جاری مبلغ 20 میلیارد ریال برای آموزش و پرورش این شهرستان مصوب شده که تاکنون حدود 50 درصد آن تخصیص پیدا کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
اتحاد خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: تسهیلات اشتغال به طرح های آب شیرین کن در روستاهای بوشهر ارائه شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۵    
اتحاد خبر: فرماندار گناوه گفت: افزایش نشاط و شور اجتماعی و اجرای برنامه های نشاط آور در جامعه به معنای ترویج بی بند و باری نیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۵    
اتحاد خبر:نشست هم اندیشی برگزاری باشکوه یادواره سرداران و شهدای سرافراز شهر وحدتیه برگزارگردید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۵    
اتحاد خبر: کتاب "دشتستان و غضنفرالسلطنه برازجانی" نوشته دکتر هیبت اله مالکی، در دو جلد منتشر گردید. این کتاب در دو جلد 700 صفحه ای منتشر شده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۵    
اتحاد خبر: روزنامه دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۵    
اتحاد خبر: هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا درحالی از پانزدهم ماه جاری به میزبانی امارات آغاز می شود که در طول شانزده دوره گذشته این رقابت ها نتایج خاطره انگیز و عجیبی رقم خورده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۵    
اتحاد خبر: تازه ترین نتایج طرح آمارگیری نیروی کار نشان می دهد که نرخ مشارکت اقتصادی در پاییز امسال با 0.6 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به 40.5 درصد و نرخ بیکاری به 11.7 درصد رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۵    
اتحاد خبر: فال روزانه چهارشنبه 12 دی 1397