چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۵۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 4 تیر 1398 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 31 فروردین 1398 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 30 خرداد 1398 اتحاد خبر 31 مرداد 1398 اتحاد خبر 31 شهریور 1398 اتحاد خبر 30 مهر 1398 اتحاد خبر 2 آبان 1398 اتحاد خبر 30 آذر 1398 اتحاد خبر 30 دی 1398 اتحاد خبر 30 بهمن 1398 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 1 تیر 1398 اتحاد خبر 2 تیر 1398 اتحاد خبر 3 تیر 1398 اتحاد خبر 4 تیر 1398 اتحاد خبر 5 تیر 1398 اتحاد خبر 6 تیر 1398 اتحاد خبر 7 تیر 1398 اتحاد خبر 8 تیر 1398 اتحاد خبر 9 تیر 1398 اتحاد خبر 10 تیر 1398 اتحاد خبر 11 تیر 1398 اتحاد خبر 12 تیر 1398 اتحاد خبر 13 تیر 1398 اتحاد خبر 14 تیر 1398 اتحاد خبر 15 تیر 1398 اتحاد خبر 16 تیر 1398 اتحاد خبر 17 تیر 1398 اتحاد خبر 18 تیر 1398 اتحاد خبر 19 تیر 1398 اتحاد خبر 20 تیر 1398 اتحاد خبر 21 تیر 1398 اتحاد خبر 22 تیر 1398 اتحاد خبر 23 تیر 1398 اتحاد خبر 24 تیر 1398 اتحاد خبر 25 تیر 1398 اتحاد خبر 26 تیر 1398 اتحاد خبر 27 تیر 1398 اتحاد خبر 28 تیر 1398 اتحاد خبر 29 تیر 1398 اتحاد خبر 30 تیر 1398 اتحاد خبر 31 تیر 1398 
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۲    
اتحاد خبر: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به منظور تامین بخشی از نیازمندی های آینده شرکت های اصلی و تابعه این وزارتخانه مستقر در استان تهران ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۰    
اتحادخبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: نمونه برداری های صورت گرفته نشان می دهد وضع بهداشتی شناگاه های این شهرستان مطلوب است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۷    
اتحادخبر: سردرد های عصبی و تنشی که به آن ها سردرد های استرس نیز می گویند، یکی از رایج ترین انواع سردرد ها بوده و افراد بسیاری زیادی با آن مواجه می شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: تک آهنگ شبهای نیلوفری به آهنگسازی منصور فرهادیان و خوانندگی مهدی دارابی، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۷    
اتحادخبر: سخنگوی صنعت برق از اجرایی شدن طرح تغییر ساعات کار ادارات در 29 استان و رایزنی برای اجرای آن در 2 استان باقی مانده با هماهنگی استانداری ها خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۲    
اتحادخبر: در پی کودک آزاری اخیر در بوشهر، معصومه ابتکار با انتشار توییتی به این حادثه واکنش نشان داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۰۷    
اتحادخبر: در سال 2019 فیلم های مختلفی را شاهد بوده ایم و طبق معمول در میان این عنوان ها، فیلم های کمدی و خنده داری نیز وجود دارد که تماشاچیان را حسابی سرگرم می کند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۷    
اتحادخبر: رئیس دادگستری شهرستان دیر گفت: هم اکنون هیچ محکومی در ارتباط با مهریه از شهرستان دیر در زندان نیست و همه زندانیان مهریه با وثیقه آزاد شده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۲    
اتحادخبر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: اگر همه مردم و ادارات رعایت صرفه جویی لازم را داشته باشند امسال خاموشی و بی برقی نخواهیم داشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۲    
اتحادخبر: مدیر کل گمرک گناوه از افزایش میزان صادرات و کاهش واردات در سه ماهه نخست امسال در گمرک گناوه خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۲    
اتحادخبر: فرماندار دشتی گفت: بانک های عامل شهرستان ظرف مدت یک ماه نسبت به مناسب سازی جهت تردد آسان معلولین اقدام کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۲    
اتحادخبر: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: طرح گردشگری روستای بندو شهرستان عسلویه رتبه سوم کشور را کسب کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آگهی ها توسط اداره فرهنگ و ارشاد بوشهر عادلانه توزیع می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۷    
اتحادخبر: مدیر خانه مطبوعات کشور بر لزوم جلوگیری از ویژه خواری برخی از نشریات در دریافت آگهی ها تاکید کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۷    
اتحادخبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: موضع استانداری بوشهر مبنی بر عدم شکایت از نشریات منتقد است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: حسین ذوالفقاری، رییس ستاد مرکزی اربعین در نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین که امروز (سه شنبه، 4 تیرماه) در ساختمان حج و زیارت با مدیریت بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تکمیل سالن ها و فضاهای ورزشی نیمه کاره از دغدغه های ورزش استان است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۷    
اتحادخبر: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی شامگاه سه شنبه در تماس تلفنی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با وی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۷    
اتحادخبر: "ماءالجبن" یکی از دارو غذاهایی است که در طب سنتی کشورمان از جایگاه خاصی هم در درمان بیماریهای مختلف و هم در پیشگیری از بیماریها برخوردار است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۲    
اتحادخبر: علی ربیعی سخنگوی دولت در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: امضای تحریم رهبری ، توهین به یک ملت است. هیچ اثر واقعی ندارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۷    
اتحادخبر: پس از حادثه نفتکش ها هزینه حمل و بیمه کشتی هایی که از خلیج فارس عبور می کنند 10 برابر شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۷    
اتحادخبر: به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه در حاشیه پنجمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران خطاب به اعضای اصلی شورای عالی در خصوص همکاری و پشتیبانی از طرح های دولت در رونق ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۲    
اتحادخبر: مأموران گمرک امانات پستی فرودگاه امام خمینی(ره) موفق به کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر و قرص و آمپول از بسته های پستی شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۷    
اتحادخبر: مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش میانگین دمای استان در خردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه بلندمدت خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۲    
اتحادخبر: تارنمای اسپورت 24 عربستان با اشاره به بیانیه منتشر شده در تارنمای باشگاه پرسپولیس، شکایت این باشگاه از الاهلی به فیفا را با ادعای مذاکره غیرقانونی با برانکو ایوانکوویچ بازتاب داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۷    
اتحادخبر: باشگاه استقلال رسما در پیامی با دو بازیکن خود خداحافظی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۷    
اتحادخبر: مدیران باشگاه پرسپولیس ساعاتی قبل هتل محل اقامت خود را ترک کردند و دقایقی بعد نیز دو گزینه اصلی سرمربیگری این تیم از هتل بیرون رفتند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۲    
اتحادخبر: تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال زیر نظر استراماچونی برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۸:۰۲    
اتحادخبر: مسئولان باشگاه سپاهان با بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی به توافق رسیدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۷:۵۷    
اتحادخبر: سکوت خبری عادل فردوسی پور و حضور او در محافل دانشگاهی برای تدریس و سرگرمی با بازی کردن فوتبال سبب شده تا شایعاتی درباره برنامه هایش برای آینده ایجاد کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۷:۵۷    
اتحادخبر: پشت پرده انتقال مدافع نفت مسجدسلیمان به فولاد خوزستان باعث شد تا یکی از نقل و انتقالات عجیب و جنجالی را شاهد باشیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۷    
اتحاد خبر: مدیرکل گمرک بندر گناوه گفت: در سه ماهه سال 98 صادرات از طریق گمرک بندرگناوه طی 21 فقره اظهارنامه ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۷    
اتحاد خبر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: نسخه نویسی الکترونیکی در حال حاضر به صورت آزمایشی در سه شهرستان گناوه ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۲    
اتحاد خبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: فشار خون 60 هزار نفر در این شهرستان اندازه گیری شده که 10 هزار نفر از آنها مبتلا به فشار خون هستند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۵۷    
اتحادخبر: شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران در پیامی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره سینمایی شانگهای را به حامد بهداد برای بازی در فیلم سینمایی قصر شیرین ساخته سیدرضا میرکریمی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۷    
اتحادخبر: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت که به دنبال راه اندازی صندوقی برای دادن وام به مستأجران برای تأمین رهن آنها هستیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۷    
اتحادخبر: معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور پیگیری و بازدید از پروژه های آموزشی و همچنین پروژه های در دست اجرا به استان بوشهر سفر می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۲    
اتحادخبر: رئیس جمهور خدمت به بیمار را وظیفه ای انسانی و نه صرفا اداری دانست و با تاکید بر اینکه نشاط، امیدواری و حفظ روحیه مردم، بخش مهمی از پیشگیری و درمان است، اظهارداشت: ارتقای دقت در تشخیص ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۷    
اتحادخبر: جشنواره مجسمه های شنی در شهر اوستنده بلژیک برگزار شد. در این جشنواره 40 هنرمند حرفه ای از سراسر جهان با 240 کامیون شن و ماسه 150 مجسمه با ارتفاع 2 تا 6 متر ساختند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۷    
اتحادخبر: مصرف توت سفید به دلیل وجود آنتی اکسیدان قوی می تواند موجب افزایش طول عمر شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۲    
اتحادخبر: باید اعتراف کرد که یکی از لذت های زندگی، هدیه دادن به کسانی است که عاشقانه آن ها را دوست داریم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۲    
اتحاد خبر: مسئول دفتر جذب و آموزش اهداکنندگان انتقال خون استان بوشهر گفت: 62 درصد از افرادی که بیش از سه بار سابقه انتقال خون دارند به دریافت کارت شناسایی اهداکنندگان مستمر خون اقدام کرده اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۲    
اتحادخبر: روسیه حمایت مجمع شورای اروپا برای بازگشت به این نهاد را به دست آورده است. حق رای مسکو پنج سال پیش بابت الحاق شبه جزیره کریمه از اوکراین تعلیق شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۲    
اتحادخبر: سرطان خون (لوسمی) به سرطان بافت های خون ساز بدن از جمله مغز استخوان و سیستم لنفاوی گفته می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: بر اساس اطلاعات مرکز آمار و داده های راهبردی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سال 96 در ایران، از کل حدود 9 میلیون کودک بین 10 تا 17 سالۀ کشور، حدود 499 هزار کودک مشغول به کار بوده اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۲    
اتحادخبر: سرکلانتر شرق تهران از برخورد با مأمور خاطی پلیس در ماجرای درگیری با دختری جوان در تهرانپارس خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۷    
اتحادخبر: منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره آخرین وضعیت برخورد با تخلفات پایان نامه ای و فروش پایان نامه گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۷    
اتحادخبر: فرماندار دشتی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال جاری گفت: افرادی که قصد حضور در انتخابات دارند انتظار داریم اخلاق انتخابات را رعایت کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۲    
اتحادخبر: با توجه به اینکه آبنماها در کلیه شهرها و استانها به عنوان یکی از امکانات و مبلمان شهری در نظر گرفته شده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: فرماندار تنگستان گفت:فعالیت های فرهنگی و مذهبی در تنگستان گسترش یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۸:۰۲    
اتحادخبر: دختران فوتبالیست ایران که هیچ گاه نتوانستند به جام جهانی زنان صعود کنند، این روزها که بازار اخبار جام جهانی زنان داغ است از حس و حال و آرزوهایشان گفتند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۷:۵۷    
اتحادخبر: فدراسیون شمشیربازی به طور قطعی تیم سابر مردان را به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می کند و در صورت تامین هزینه ها تیم اپه و سابر بانوان هم مسافر قهرمانی جهان می شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۷:۴۲    
اتحادخبر: فال روزانه سه شنبه 4 تیر 1398